Denim Week winactie

door Wendy
[DEZE ACTIE IS GESLOTEN]

Het is Denim Week bij kleertjes.com! En dat laten we natuurlijk niet zomaar voorbijgaan, we geven maar liefst 100 denim broeken van topmerken weg! Ja, je leest het goed: 100 jeans! Dat Nederlanders van denim houden – lees ook onze ‘ode aan denim’ hier – is wel duidelijk. We hebben gemiddeld maar liefst zeven jeans in de kast. En dat is niet zo gek, ze zitten heerlijk, gaan lang mee, zijn met alle items te combineren en kunnen altijd. Oke, bijna altijd. Een denim broek, jas, rok of blouse? We love it all! En daarom zetten we denim deze week in het zonnetje én hebben we een heel toffe winactie!

Wat is het?

We geven deze Denim Week maar liefst 100 jeans weg!  Je kan supergave denim broeken winnen van de merken Blue Rebel, Cars Jeans, Indian Blue Jeans, Jack & JonesKidsONLY, name itRetour Jeans, Scotch & Soda, Tumble ‘N Dry, TYGO & vito en Vingino. De 100 gelukkige winnaars worden uiterlijk 1 april bekend gemaakt. Wij sturen de winnaars een privébericht op Instagram of per mail (houd je mailbox dus in de gaten).

Heb jij gewonnen? Reageer dan zo snel mogelijk, in ieder geval vóór maandag 8 april. De broeken worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 26 april verzonden.

Hoe doe je mee?

Iedereen maakt kans en meedoen is supersimpel. Er zijn twee opties:

1) Op Instagram. Volg ons op Instagram, like de post van de Denim Week winactie en laat in de comments onder deze post weten van welk denimmerk jij een jeans voor jouw zoon of dochter wilt winnen.

2) Via ons magazine. Heb je geen Instagram? Vul dan onderstaand formulier in en maak kans!

 

 

 

* De winactie loopt tot en met zondag 24 maart 2019. De gewonnen broeken kunnen niet worden geruild.

 

Geplaatst in: Mode
Deel dit artikel

Vertel 't ons 67 reacties

  1. Marjolein van boekel- 11-03-2019 om 07:33

    Natuurlijk ga ik voor Vingino. De fijnste spijkerbroeken voor mijn zoons Lucas en Milow. Skinny is favoriet. Milow heeft maat 128 (8) en Lucas maat 146 (11)

  2. Marouschka- 11-03-2019 om 07:36

    Natuurlijk een jeans en wel zo style vol mogelijk volgens onze zoon van 13. Kleding moet perfect zijn anders gaat hij de deur niet uit!!

  3. Onze lieve mooie dochter houdt van verschillende stylen van stoer tot zachte lieve tinten! Dus een mooie donkere stoere denim of juist een lichte kleur! Vinginio Scotch and soda of name it maat 104

  4. Astrid den elzen- 11-03-2019 om 08:11

    Voor mijn meisje Benthe een gave denim van tumble & dry. Die staan haar altijd super! In maat 98/104!

  5. Ik ga voor de super skinny van name iT. Mijn zoontje is heel smal dus moet super skinny broeken anders staat het niet mooi bij zijn kontje.

  6. Mirjam Lagerwerf- 11-03-2019 om 08:28

    Name it! Mooie smalle pasvorm voor jongens zonder billen 😀.

  7. Marlous Noordzij-Kwikkers- 11-03-2019 om 08:40

    Een jeans voor mijn zoontje is altijd welkom. De skinny jeans van Retour is één van de favoriete broeken. Zitten altijd als gegoten en zijn stoer.
    We duimen dus heel bard!

  8. Een jeans voor mijn dochter en zoontje zijn altijd van harte welkom, voor mijn dochter vingino maat 12 staat haar heel mooi en voor mijn zoontje tygo&vito maat 98 lekker stoer

  9. Tumbl n Dry & Vingino zijn echt onze favorieten! Het verschil in dikte in zomer & winter is ook zo fijn. En de mooiste wassingen. We love!

  10. Voor mijn zoontje Tygo van ons favoriete merk (hoe kan het ook anders) Tygo & Vito (maat 116)

  11. Heel graag een toffe retour broek in maat 128 voor onze stoere meid dan kopen we er een leuk shirt bij om t compleet te maken 👌

  12. Stoere broeksband retour, maat 152 voor mijn zoon.

  13. Vanessa Bohm-Bergeot- 11-03-2019 om 10:42

    Name it broeken zijn favoriet hier!
    Ik ga voor maat 122 voor mijn zoon.

  14. Ik heb altijd name it gehad, en die vind ik nog steeds heel fijn . Maar pas positief, verrast door een super mooie jeans van indian blue jeans, die zijn ook mooi smal en heel goede kwaliteit! Dus wij wagen een kansje voor een ibj jeans!

  15. Wij gaan voor een stoere name it
    Das de enigste broekmerk die hij aan wilt en het zou een mooi verjaardag kadoo zijn een nieuwe stoere broek word 29 maart 7 jaar onze stoere keano

  16. Voor mijn lieve dochter. Zij is 5 april as jarig en wordt dan 15 jaar. Wat Een supergaaf kado zou dit voor haar zijn. In ieder geval een kado wat zeker in de smaak zal vallen.

  17. Nice!

  18. Charlotte- 11-03-2019 om 12:58

    Voor mijn knappe zoon van 13 (sinds 17-02-18).
    Hij schiet de hoogte en ik krijg daardoor de broeken bijna niet meer bijgekocht. Het is onderhand bijna ieder maand wel een broek dus het zou heel erg leuk en zeker welkom zijn om er hier een te mogen winnen! Wij gaan dan ook voor de retour jeans maat 176, want deze zit altijd wel heel erg goed. Het liefst geen skinny!

  19. Charlotte- 11-03-2019 om 12:59

    Voor mijn knappe zoon van 13 (sinds 17-02-18).
    Hij schiet de hoogte en ik krijg daardoor de broeken bijna niet meer bijgekocht. Het is onderhand bijna ieder maand wel een broek dus het zou heel erg leuk en zeker welkom zijn om er hier een te mogen winnen! Wij gaan dan ook voor de retour jeans maat 176, want deze zit altijd wel heel erg goed. Het liefst geen skinny!

  20. Heel graag een stoere Retour Jeans voor onze zoon Dylan. Hij groeit als kool en daarom zou een leuke nieuwe stoere Retour Jeans in de maat 176 zeer welkom zijn! Het zal ook een van de laatste broeken zijn die hij aan kan voordat we naar de volwassen maat gaan, dus heeeeel graaag ! 🙂

  21. Ik ga voor Tumble ‘N Dry voor onze oudste dochter.
    Mooie pasvorm en goede kwaliteit.

  22. J.van Mook- 11-03-2019 om 13:14

    Voor mijn kleinzoon een gave stoere spijkerbroek van Name it zitten hem altijd super!

  23. Voorheen altijd Name it maar sinds we Tygo & Vito hebben ontdekt zijn we daar hélemaal fan van!! (voor oudste twee zoontjes, de jongste draagr nog van alles) ik doe graag mee voor mijn oudste in maat 146😍

  24. Het is altijd een hele opgave om een skinny jeans te vinden voor mijn oudste dochter. Die is nl zelf ook nogal skinny. Toch passen vaak retour en vigino mooi aansluitend om haar onderlijf! En kunnen om haar middel met elastiek mooi worden verkleind.

  25. Nooit broeken genoeg hij is echt een ravotter en komt vaak thuis met kapotte broek

  26. Miranda van aalst- 11-03-2019 om 21:17

    Graag een toffe jeans van indian blue jeans! Liefst zo smal mogelijk voor onze smalle dochter met lange benen….Maat 152 of 158 alweer…..

  27. Heel graag een mooie skinny van Vingino. Die zitten mooi en staan lekker stoer.
    Graag maat 6 (116) voor onze zoon

  28. Ons kleine mannetje is erg smal en een broek voor hem vinden was telkens een ramp, alles zakte van z’n billen! Tot we de extra skinny broeken van Name it probeerden, die zitten als gegoten!
    Daarnaast vind ik dat deze broeken net een beetje extra’s hebben dan een standaard saaie spijkerbroek, zodat de kleine vent er altijd als een Binkje bij loopt! 🙂

  29. Marloes Peereboom- 11-03-2019 om 21:50

    Voor mijn dochter Lauren hoop ik een hippe jeans van Name It in maat 104 te winnen. 🤞🏻

  30. Voor mijn kleine jongetje. Vingino mt 104 staat hem fantastisch. Heel leuk als we wat zouden winnen.

  31. Ik waag graag een kans voor ons zoontje! We gaan voor een mooie Tygo en vigo in maat 80. Dan kan ons mannetje heerlijk stoer mee op stap.

  32. Daqeautha Wiegersma- 12-03-2019 om 12:52

    Ik doe graag mee voor mijn dochter Daqeautha. Helemaal fan van Vingino vanwege de pasvorm en kwaliteit.

  33. Ik doe graag mee voor mijn zoontje enzo hij is 2,5 en in een skinny jeans van name it ,is hij echt een knappe bink !!🥰🥰
    Graag maat 98

  34. Samantha Fouwels- 12-03-2019 om 22:37

    Name It is hier favoriet, mooie jeans, leuke wassingen en blijven prachtig zelfs na vaak wassen <3
    Voor mijn zoon met maat 158

  35. Toffe actie. Ik zou graag een broek van Indian Blue Jeans winnen voor een van mijn vier stoere boys… fingers crossed!

  36. Susanne van der Veen- 13-03-2019 om 11:33

    Name It voor mijn meisje! Leuk om op haar derde verjaardag een nieuwe outfit te dragen! Deze broeken zitten super en blijven ontzettend mooi.
    Wij duimen.

  37. Stein Koster- 13-03-2019 om 15:20

    Wat een gave actie Kleertjes!
    een nieuwe denim broek voor 1 van onze meneertjes.
    Want die benen blijven maar groeien,
    of de broeken worden vies van het knoeien.
    Zij kunnen dus wel een nieuwe gebruiken om hun billen, dat is iets wat ze echt heel graag willen
    ik wacht in spanning af tot het bericht van de gewonnen jeans
    ik zeg tot ziens!

  38. Vader van Gino- 13-03-2019 om 16:00

    Mijn zoon Gino heeft met spoed een nieuwe Vinginodig.

  39. Ik doe graag mee aan deze toffe jeans actie voor mijn zoon luka. Hij is lang en super slank. Dus graag een skinny jeans. Zelf koop ik altijd retour cars of name it in maat 140. Ik zou het geweldig vinden om een toffe jeans te winnen. 👍😉

  40. Hier zijn de jeansbroeken van Name it favoriet! Ik doe mee voor mijn zoontje maat 110. Nu nog 🤞 en 🍀🍀🍀

  41. Leuk! Een spijkerbroek in maatje 92 van tumble ‘n dry of name iT voor ons dochtertje 😊

  42. Marije de Brabander- 15-03-2019 om 09:42

    Wat zou het leuk zijn om voor 1 van mijn 3 jongens een broek te winnen!!!! Tumbly en Dry zou fantastisch zijn 🙂 Een maat 86, 122 of 134/140 zou super welkom zijn.

  43. Ik heb 5 kleinkinderen. Zou voor alle 5 wel een broek willen winnen maar heb voor de oudste van 7 meegedaan. Zou leuk zijn voor Sem(7) maat 128

  44. Name it, de skinny versie voor onze zoon! De enige broeken die hem mooi staan en niet afzakken! 🍀

  45. Patricia de Visser-de Bruin- 15-03-2019 om 11:08

    Daan wil heel graag een Scotch & Soda of Vingino winnen (maat 140/146) en zijn broertje Casper zou ook wel een Vingino maat 98 willen om met zijn grote broer mee te doen.

  46. Jeans ,ja daar woont koen in .
    Maat 176 van Jack & Jones
    Want hij valt tussen het wal en schip.
    Maar o.o wat een leuke kleding heeft kleertjes .
    Samen zoeken en bestellen .
    Ja dan draagt hij het!! Pubers in de dop die moet je afentoe verwennen ook met mooie kleren

  47. Tumble n dry fantastisch stoer en draagbaar merkt wat ik graag koop voor onze stoere man BJÖRN 👌🏻Maat 110

  48. Fijne actie!!
    Hoop kennis te maken met een mooi merk en een mooie pasvorm, 110 116.
    Ik kan geen goede broek vinden voor haar!

  49. Anita te Gussinklo- 16-03-2019 om 00:15

    Voor mijn zoon een zwarte jeans van Jack & Jones

  50. Super leuke actie,onze zoon Tijn ,heeft altijd Cars Jeans aan. Zit perfect zowel de lange als de korte jeans. En zo,n skinny fit blijft dan mooi om dat kleine kontje hangen.

  51. Birgit Verhoeven- 16-03-2019 om 09:52

    Mijn dochter past alleen skinny jeans, gelukkig heeft Kleertjes.com verschillende merken in het assortiment met goed passende skinny’s. Retour is favoriet bij mijn bijna tiener.

  52. In het kader van minder is meer gaan wij voor goedkopere merken. Wij geven graag normen en waarden mee en een kind in de groei behoeft niet de duurste kleding te dragen en bang te zijn dat het vies wordt of kapot gaat. Jack & Jones geniet onze voorkeur omdat wij dat een goede prijs kwaliteitverhouding vinden hebben.

  53. Liesbeth Bimmel- 16-03-2019 om 13:36

    Voor mijn dochter zijn helaas de meeste broeken te kort. Alleen een skinny jeans van Scotch R’belle zit haar lekker. Ze draagt maat 152.

  54. jeanette van dijk- 16-03-2019 om 21:11

    Onze zoon is dol op de broeken van tygo en vito. hij vind ze super stoer en ze zitten heel lekker. hij heeft maat 134

  55. Een nieuwe Tygo&vito broek maat 80 zou heel leuk zijn voor onze kleine man!

  56. Een gave spijkerbroek van RETOUR 😍

  57. Het leukste merk voor papa’s, mama’s en little us is Scotch & Soda! Dus duimen dat onze kleine zo’n mooie jeans wint!

  58. Vingino!! Voor me bink!! Super stoere en leuke broeken! Hoop zo dat mijn bink deze wint bij kleertjes.com 🙂

  59. Karina De Bruyne- 17-03-2019 om 23:42

    Voor mijn lieve stoere dochter enkel skinny jeans van ” SCOTCH & SODA of SCOTCH REBEL haar lievelingsmerk ,goede kwaliteit en foffe kledij dat ietsje meer ….exclusive topkleding !!!!

  60. Sabine vanOs- 18-03-2019 om 03:10

    Mijn kanjer van goud(7) jaar heeft het gewoon zo verdiend naar een klote tijd niet lekker in zijn velletje zitten😔😔dan past zo stoere gave skinny broek er helemaal bij…die staat hem zo super stoer❤️❤️Maatje 128/134 we gaan heel hard duimen🍀🍀🍀

  61. Linda Tromp- 19-03-2019 om 07:17

    Name it mijn dochter draagt deze broeken altijd super graag ze zitten haar lekker en zijn van super mooie kwaliteit!

  62. will langenberg- 19-03-2019 om 12:52

    Ik ga voor mijn kleinzoon voor een jeans van Tygo & Vito.
    Sterke broeken.

  63. Annelies van Hurne- 21-03-2019 om 13:11

    Superleuke actie. Ik snap alleen niet zo goed hoe ik moet reageren onder instagram,. Dus doe ik het hier. Mijn keuze is TYGO&vito

  64. Wij zijn fan van Name it. Mijn zoontje heeft moeite om broeken te vinden die goed zitten, en bij het mooie Name It slagen we altijd!

  65. Super tof. Graag voor mijn zoon IBJ dat staat het stoer mt 92.

  66. Wat een super gave actie. Ons jongetje staat name-iT super goed met zijn spillebeentjes ;-).

  67. Dat zou fantastisch zijn voor mijn kleinzoon. Vingino lijkt mij wel wat voor hem.

Reageer