MEGA Back to School giveaway

door Eva

Vanaf nu zijn alle scholen weer gestart en zitten de kids weer op school. Waar de een er misschien al ver van tevoren naar uitkeek, is het voor de ander best even wennen. Een nieuwe klas, een nieuwe juf of meester en misschien zelfs wel een hele nieuwe school. Om deze periode (nóg) wat leuker te maken hebben wij een MEGA Back to School giveaway met meer dan 100 prijzen! Ja, je leest het goed: HONDERD! Zo kan jouw kind binnenkort tip top voor de dag komen in een nieuwe outfit, op een paar te gekke nieuwe schoenen of met een gave nieuwe rugtas. Winning!

Wat kun je winnen?

Tijdens onze MEGA Back to School giveaway geven we meer dan 100 prijzen weg! En geloof ons… de prijzen zijn te gek! Van een volledige NoNo outfit tot een paar stoere sneakers van Vingino en van een te gek Calvin Klein skateboard tot een Parajumpers rugtas. Houdt jouw kind ervan om in de spotlights te staan? Lees dan snel verder en bekijk hieronder alle prijzen die je kunt winnen. Het is een grote prijzenparade!

Fashion

Back to School ga je natuurlijk wel in een te gekke nieuwe look. Een outfit waarin jouw kind zich fijn voelt, vergroot het zelfvertrouwen en zorgt ervoor dat hij of zij met een zeker gevoel het klaslokaal weer binnenstapt. Met deze prijzen ziet jouw oogappel er weer super fashionable uit. Wat dacht je van een volledige outfit van Nobell’, NoNo, Moodstreet, Scotch & Soda, TYGO & Vito, Vingino of ELLE Chic? Een hippe hoodie, backpack én cap van Vans? Of een te gekke winterjas van Like Flo, Le Chic of Le Chic Garçon die jouw cool kid beschermt tegen de regen en de kou dit najaar. Wanneer je meedoet met onze winactie maak je onder andere kans op:

MEGA-Back-to-School-giveaway


Shoes

Een nieuw schooljaar vraagt natuurlijk ook om een paar toffe schoenen! Schoenen om comfortabel in rond te kunnen rennen en spelen, hippe laarsjes om mee in de plassen te stampen als je weer thuis bent, of gewoon een paar waarmee je de blits kunt maken op het schoolplein. Van Bergstein, Kipling en Hummel tot Vingino en VEJA. Klaar voor een nieuw schooljaar! Je maakt kans op:

MEGA-Back-to-School-giveaway


Bag to school

En hoe neem je al die nieuwe schoolspullen mee? In een te gekke (rug)tas natuurlijk! Misschien heeft jouw kind al een nieuwe rugtas, maar dat je die soms kunt afwisselen is natuurlijk nog véél leuker. Zo matcht jouw kind zijn tas bij die te gekke outfit voor een fantastische look. Of jouw kind nu dol is op een tas vol glitter, een gezellig printje of liever een stoerder model… We mogen heel veel kids blij maken, met tassen van populaire merken als Parajumpers, Napapijri, Zebra, Hip, Kidzroom, Milky Kiss, Skooter en Shoesme. Wat is jouw favoriet?

MEGA-Back-to-School-giveaway


Sporty

Natuurlijk hebben we ook aan de sportievelingen gedacht! We geven ook nog eens te gekke Calvin Klein skateboards weg, voor de echte skatefanaten. Is jouw kind niet zo dol op skateboarden, maar trapt hij of zij wel graag een balletje? Dat komt goed uit want we mogen ook nog heel veel voetballen weggeven van het sportieve merk Munich, YAY! Let’s get sporty!

MEGA-Back-to-School-giveaway

Hoe doe je mee?

Wil je een van deze te gekke prijzen winnen? Iedereen maakt kans en meedoen is super easy. Vul onderstaand formulier in en… duimen maar!

  • Geef hier aan welke prijs je het allerliefst zou willen winnen.
  • Voor wie doe je mee met deze winactie?

    Wij zijn benieuwd wie jij blij wilt maken met een van deze te gekke prijzen. Vul hieronder de gegevens in van het kind waarvoor je meedoet aan deze winactie.

*Deze winactie loopt t/m zondag 13 september. De prijzen worden verloot en de winnaars worden door ons op de hoogte gebracht via de e-mail. Over de prijs kan niet gecorrespondeerd worden.

Vertel 't ons 104 reacties

  1. Onze oudste zoon Dani wordt bijna 4 jaar. Per 1 oktober gaat hij naar school (snik snik 😉) Wij vinden het leuk om hem er stylish bij te laten lopen. De kleding van Vingino vinden wij hem altijd zo leuk staan! Past helemaal bij hoe hij is. Stoer en hip! Wij houden ervan! Zou zo leuk zijn als hij hier een outfit + shoot van wint!! Wij gaan heeeeel hard duimen! 💛

  2. Met 2 dochters te kleden en mama die wilt dat ze er altijd spik en span uit zien zou zoiets winnen zeker welkom zijn

  3. Jose Drupsteen- 31-08-2020 om 21:19

    Mijn dochter is een ‘tomboy’, met lang haar tot op haar billen. Ze houdt niet van rokjes, en haar kleding is vooral stoer. De laatste aankoop was een knalgroene ‘flared’ joggingbroek van Moodstreet: ‘Ja mam, die vind ik echt leuk!’ Het lijkt me echt zo leuk om haar als een fotomodel te zien!

  4. Aukje Wiskamp- 31-08-2020 om 21:58

    Mijn dochter maud van 3 jaar. Zou het erg leuk vinden om eens een keer wat moois voor zichzelf te winnen qua kleding en als fotomodel te gaan staan. Altijd voor de spiegel kijken of goed zit en lekker dansen.

  5. Nancy Westra- 31-08-2020 om 22:01

    Mijn dochter sanae 8 jaar gaat naar een nieuw school en nieuw kinderen ,dus erg spannend en ze zou er een stuk zelf verzekerde bij lopen in een mooi ! No no outfit zou haar mooi staan, en haar wat meer zelf vertrouwen geven, ❤

  6. Mijn favoriete online winkel!

  7. Diana Essers- 31-08-2020 om 23:07

    Dit zou te gek zijn voor onze zoon Dex .
    Gewoon omdat we super trots op m zijn om wie hij is en hoe hij het op school en voetbal doet en uiteraard omdat zijn zusje geen lievere broer zou kunnen wensen.
    Hij verdiend het om eens in het zonnetje gezet te worden.

  8. Zou mijn oudste erg blij maken aangezien hij sinds kort roept een skateboard te willen .Hij gaat vd week voor het eerst naar de middelbare en begint andere interesses te krijgen dus leuk om zo te proberen of die een nieuwe hobby heeft gevonden met zo een stoere skateboard

  9. Wij hebben 3 zoons en ik zou zeer blij zijn met al de jongens kleding/schoenen. Hoe kan je hier nou uit kiezen? Aangezien we nu tijdelijk met 2 hypotheken zitten en we echt aan onze tax zitten nu zou het zo ontzettend goed uitkomen. Ik duim heel heel heel erg hard! Ik heb gekozen voor schoenen voor de oudste van onze tweeling. Hij krijgt straks wel een eigen slaapkamer maar wel de allerkleinste en dat zonder te morren.

  10. Anke Ramon- 31-08-2020 om 23:24

    Wat een mega Toffe acties..daar wordt iedereen toch blij van…💝🎉💝🎉💝🎉
    We wachten af en zijn zoooo benieuwd of er iets voor onze lieve kids bij zit🤞🤞🤞..

  11. Nicole Gundlach- 31-08-2020 om 23:26

    Wat een gave te gekke actie. Wij hebben gekozen voor het Nono pakket. Maar heel eerlijk met 3 kinderen is elke prijs te gek.

  12. frouke blom- 31-08-2020 om 23:26

    Geweldige actie! Wat gaan er een hoop kindjes heel blij worden….en de mama’s natuurlijk🥰🤩. Wij hebben ook meegedaan!

  13. Ik zou graag deze mooie schoenen willen winnen voor mijn kleinzoon.

  14. Geraldina- 31-08-2020 om 23:33

    Ik zou als alleenstaande moeder trots zijn als mijn zoon Damian eens in deze stoere kleding kan lopen.
    Maar uiteraard gun ik dit iedere ouder want wie wil zijn/haar kind niet in mooie kleding zien.

  15. Super vette aktie!! ✌😍..zou een mooi cadeautje extra zijn voor haar 8ste verjaardag 10 September..we moesten kiezen, maar alles wat je kan winnen zou super zijn..💪🤞🍀😎

  16. Super super leuke actie! Wat zou het gaaf zijn om een mooie winterjas voor onze zoon Hein die nu naar de middelbare school is gegaan en iedere dag 40km fiets naar school een goede winterjas te hebben! Dat zou echt geweldig zijn om te winnen!

  17. Voor m’n stiefzoontje die Veel bij ons is dat hij er weer super opstaat 🍀🤞

  18. Wauw wat een MEGA actie! Zou geweldig zijn om wat te mogen winnen!

  19. Wat een te gekke actie!!! Mijn dochter Raeven waar ik zo trots op ben. Altijd spontaan grappig en lief. Zou heel gaaf zijn, als zei een leuke prijs zou winnen 🥳😀

  20. Wat een super toffe winactie van jullie❤ en wat ontzettend lief. Wij doen graag mee voor de moodstreet jas voor boys. Ik zou deze graag voor mijn zoon willen winnen💙

  21. Wow, wat een mega giveaway! Allemaal mooie prijzen, maar de Vingino kledingset met shoot zou mijn zoon echt te gek vinden.

  22. Priscilla- 01-09-2020 om 00:05

    Wowwww dit zou echtte gek zijn mijn knappe zoon draagt meestal vingino en is erg fotogeniek

  23. Ria Venhovens- 01-09-2020 om 00:53

    Deze oma heeft ontzettend graag meegedaan met deze fantastische topper van een actie voor mijn allessie mijn allerliefst kleinzoontje Armin voor de tas gevuld gevuld met zijn eigen stoere kledinglijn van het merk Tigo&Vito omdat hij een echt lief en stoer 5 jarig mannetje is

  24. Martine van Geelen-Bakker- 01-09-2020 om 04:52

    Ik zoek voor de winter nog een nieuwe jas voor mijn kids. Eentje voor mijn zoontje van Moodstreet lijkt mij super!

  25. Super leuke acties voor onze zoon.
    Ik vind altijd zoveel leuke meisjes kleding voor onze dochter, dat ik veel vaker met iets voor haar thuis kom. Nu hoop ik dat ik deze leuke prijs voor hem win

  26. Mariebelle- 01-09-2020 om 06:19

    Super gave actie aan het begin van het schooljaar! Alle prijzen zijn gaaf! Nu de kids zo snel groeien is alles welkom…dus🤞🍀

  27. Nieke van der Laken-Groeneveld- 01-09-2020 om 06:56

    Super leuk! Ik heb meegedaan voor mijn dochtertje. ♡

  28. ohhhh wat een mooie actie!! Hier is een hele nieuwe garderobe nodig voor komende winter dus dit is zooo welkom🤞

  29. Mooie kledij en schoenen! Komt altijd van pas hier met een groeiende meid van 3 jaar!

  30. altijd leuk om te shoppen bij kleertjes.com. Ruime keuze. En hoe leuk is het om onze zoon te laten stylen in een leuk setje van jullie

  31. Jacqueline- 01-09-2020 om 07:54

    Fantastisch!! Ik doe graag mee voor mijn lieve, stoere Dorian! 💙🤞

  32. Een nieuwe outfit komt altijd wel van pas 😍😍😍

  33. Ik doe graag mee voor mijn dochter. Ze heeft weer nieuwe kleren nodig, omdat ze zo veel gegroeid is. 😍

  34. Zou leuk zijn voor mijn kleindochter, ze is deze zomer zo gegroeid. Alles is te klein, leuke verrassing voor mijn dochter, moet ze iets minder kopen

  35. Supergaaf om zo het schooljaar te beginnen !!!

  36. Oh wat een leuke actie! Wij doen heel graag mee 🙂

  37. Super leuke actie! Ik heb meegedaan voor mijn zoontje.

  38. Chantal den Oudsten- 01-09-2020 om 13:52

    Voor mijn zoontje. Hij is vandaag jarig, 5 jaar geworden! Een mooie nieuwe kleding set zou fantastisch zijn voor hem.

  39. Ineke Twigt- 01-09-2020 om 14:05

    Wat een mooie prijzen!! Ik heb meegedaan voor mijn kleindochter. Nu maar hopen op geluk.

  40. Wauw.. Wat een toffe actie!! 🤩🍀

  41. Mijn kleinzoon jason zou super blij zijn met de sneakers. Wat een geweldige actie

  42. Herman Vicky- 01-09-2020 om 21:46

    Superleuke actie. Hoop zo om de prijs van Scotch & Soda in ontvangst te mogen nemen. Zou mijn dochter Aukje absoluut de max vinden

  43. Wauw wat een te gekke actie!
    Wij doen graag mee voor onze dochter van 6. Die nu heel stoer naar groep 3 gaat.
    Wij shoppen altijd graag bij jullie iets winnen zou natuurlijk te gek zijn dan👌🏻🍀🍀🍀

  44. Jan van der Waal- 02-09-2020 om 13:57

    Een mooie nieuwe winterjas van Like Flo voor mijn lieve kleinzoon zou fantastisch zijn. Duimen maar.
    Formulier ingevuld.

  45. Wow wat een gave actie. Uit deze prijzen kun je bijna geen favoriet kiezen echt álles is tof! Zowel mijn zoon als dochter zouden mega blij worden van welke prijs van ook.

  46. Maica Espinosa- 02-09-2020 om 18:27

    Mijn zoontje Elian wordt bijna 5jaar en heeft de laatste 2weken het moeilijk gehad met dat ik ziek ben gevallen en in het ziekenhuis lag.. mijn zin om te winkelen is er nu even niet maar met nieuwe stoere kleren vrolijk ik hem zeker weer op! Fingers crossed 🤞🏼

  47. Daan moerland- 02-09-2020 om 21:14

    Wat een toffe actie zeg
    Ik heb graag meegedaan voor mn meisje die vol spanning is begonnen in groep 3
    We zouden met alles echt heel blij zijn

  48. 2 dochters en een zoon, maar zoonlief zou heel erg trots zijn met nieuwe schoenen!

  49. dochterlief zou heel er blij zijn met nieuwe schoenen!
    we zijn vertrouwd met kleertjes.com =)

  50. en ook onze jongste spruit zou heel blij zijn met een nieuw tenuetje =)

  51. SAnne Itmis- 03-09-2020 om 12:37

    Voor onze zoon en dochter. Wij houden er van om bij kleertjes te shoppen elk seizoen weer. En we zijn echt weer toe aan nieuwe kleding voor het nieuwe seizoen!

  52. SAnne Itmis- 03-09-2020 om 12:40

    Voor ons kleine meisje Mila. Een leuk setje voor het nieuwe seizoen, het zal ons meisje prachtig staan:))

  53. Bibi Donk- 03-09-2020 om 12:50

    Super leuk! Wij gaan voor de parajumper rugtas. Hij heeft daar een jas van. Gescoord in de sale. Nu nog een tas van is mijn zoon helemaal
    Compleet. Dat ziet er stevig uit. Net als de jas.

  54. Wauw wat een te gekke prijzen. Mee gedaan aan deze winactie voor alle 3 mijn kinderen. Een skate board is het helemaal. Het skate board kunnen ze delen en dan samen spelen!

  55. Wat onwijs gaaf!! Zoonlief is nu na 5mnd thuis te hebben gezeten naar een nieuwe school.. na veel pestgedrag en overvragingen eindelijk een plekje waar die zichzelf kan en mag zijn!! En wat is dan leuker om dan ook nog een superleuke outfit of een paar stoere stappers te winnen🍀🍀🍀

  56. Wat een te gekke actie🤩. Welk meissie 😍wil nou niet, een heel nieuwe outfit👗🧥 van moodstreet met daarbij een fotoshoot 📸! Nou onze Luna❤️ kan niet meer wachten 🍀😇

  57. Manon Muijrers- 03-09-2020 om 13:08

    Wie wil zijn kids nou niet in deze mooie outfits zien 🤩! Ik heb 2 dochters (6 en 9 jaar) die hier heel blij van zouden worden! Fingers crossed 🤞🍀

  58. Met 4 kinderen zijn deze outfits zeer welkom🤩🤩 wij bestellen altijd graag bij kleertjes.com, super leuk!!!
    Fingers crossed🤞🤞🤞😁

  59. Ik bestel📦 hier al een paar jaar de kleding voor de 2 boy’s 10 en 5🥰 super gave kleding altijd elk seizoen👕👖🧦 weer. Dus we doen mee met deze gave actie. Fingers crossed🤞🍀

  60. Super leuke actie! Met 2 jongens van bijna 4 en bijna 5 en over 5 weken een baby boy kunnen we zeker wel iets leuks gebruiken! Duimen maar 😀

  61. Super leuke actie en nu maar duimen. Konden eigenlijk niet kiezen, dus maakt niet uit, zouden met alles blij zijn > winnen is sowieso leuk!

  62. Bram Fransen- 04-09-2020 om 10:47

    Hoi! Lijkt me heel tof om er supercool bij te lopen op school! Maar een shoot bij Vingino

  63. Mijn zoon van 11 gaat naar een andere school, van een chronisch zieke kinderen school naar een openbare basisschool.❤
    Zou zo tof zijn als hij daar ook een nieuwe gave outfit bij heeft.😀

  64. Wendy Franchimont- 04-09-2020 om 22:04

    Super leuke actie.
    🍀 Duimen🍀 hopen dat mijn kleine meid snel op deze mooi paar schoenen kan lopen.. Hoe leuk is dat 🤞🏻

  65. Liz zal het geweldig vinden om iets moois te mogen uitzoeken. Ze is 3 en weet nu al wat ze mooi vindt.

  66. Bernice Annen- 04-09-2020 om 23:43

    Als “brugpieper”hip naar school gaan. Wie wil dat nu niet in hippe nieuwe kleding set!!! Leuk voor mijn lieve dochter van 12!! De Nobell set zou tof zijn!

  67. Wat een leuke actie weer! We blijven meedoen in de hoop ooit eens bij de prijsbeesten te geraken😉 ik doe graag mee voor mijn hippe dochter Fran die als een ware fashionista maar al te graag het mooie merk Scotch & Soda promoot op haar school waar dit merk nog minder bekend is … duimen maar👍

  68. Encarnita- 05-09-2020 om 09:20

    Voor Yana die graag in de spotlights staat en haar eigen afslagen neemt in het leven.

  69. Susan Van Gellekom- 05-09-2020 om 14:27

    Uiteraard heb ik ook 2 geweldige kids en ze groeien zo hard!!! Dus voor beide nieuwe schoenen, dan kunnen ze de winter wel door. En kunnen ze ook heel hard wegrennen van ons:-)

  70. Hier van alles welkom met 2 boys van 15 en 12 (bijv Vans pakket, leuk!) en een dametje van 5 (bijv Bergsteinlaarzen of sloffen maat 28 :-)). We shoppen al die jaren al bij Kleertjes.com 🎉

  71. Met zes kids 👦🏻👦🏼👧🏽👧🏼👧🏼👶🏼 is het moeilijk kiezen. Voor iedereen zit er wel iets heel leuks in! Supergave actie 🎉
    Een skateboard/ voetbal voor de boys of het Vingino/ Vans pakket. En voor de meiden is Nobell en Nono zulke leuke kleding! En voor de jongste meiden een paar leuke nieuwe schoenen of een gave nieuwe schooltas. Iets winnen zou super leuk zijn 🎉 we wachten af 😉

  72. Fam. Ypma- 07-09-2020 om 03:29

    Wat een geweldige actie! Kleertjes.com is onze favoriete webshop en we vertellen het graag door aan familie en vrienden met kinderen en aanstaande ouders. We slagen elke keer! Een prijs winnen is een leuke bijkomstigheid. Hopelijk blijven jullie bestaan. We gunnen jullie dan ook succes!

  73. Dit zou een leuk zijn voor mijn zoon die gestart is in het 1e middelbaar. Hij vindt Scotch & Shrunk supertof!

  74. elisabeth maria martina- 07-09-2020 om 12:13

    je eigen TYGO & Vito tas met een kledingset naar keuze dit zou kleinzoon tije heel erg weten te waarderen, daarom gaat oma lies haar geluk proberen

  75. Super leuk! Wij shoppen al jaren bij kleertjes voor onze meiden en hebben verschillende merken die graag worden gedragen waaronder Elle Chic, Nono, Nobell, Flo. Allemaal even leuk!

  76. De site was al favoriet bij ons dus tuurlijk wagen we ook een gokje voor deze actie. Van (bijna) elk merk of welke prijs, worden we enthousiast!

  77. Marian van Tongeren- 07-09-2020 om 23:16

    Wat geweldig dat jullie dit doen dit zijn de leuke dingen in dit nare coronatijdperk. Ik weer zeker dat alle kinderen dit heel erg zullen warderen. Welk kind is niet gek op mooie kleding. Onze kleindochter Chloë 6 jaar geeft haar eigen modeshows dat is toch geweldig. Wij hopen dat wij haar ook heel blij kunnen maken met iets.

  78. Super super super toffe prijzen! Mijn stoere, lieve zoon zal erg graag een prijs winnen. Sam is 5 jaar en zal erg blij zijn met welke prijs dan ook. Wie weet kan hij wel de prijs delen met zn lieve zusje van 2 jaar! 🙂 Kleertjes.com is favoriet hier!

  79. Meegedaan voor mijn dochter van 4 jaar.
    Net op de basisschool, wat gaat de tijd toch snel!
    En ze groeit ook hard! Een mooie en stoere winterjas van Like Flo zou haar helemaal te gek staan.
    En lekker warm natuurlijk!

  80. Jaa super leuk!! Wij hebben al meerdere setjes gekocht en hadden ons oog nog laten vallen op een leuk setje van NoNo. Hoe tof zou het zijn als we die zouden winnen, fingers crossed!!!!

  81. Patricia Salm- 09-09-2020 om 23:29

    Stoere Vingino sneakers voor mijn stoere vent. Nu maar duimen

  82. Wanda Suvaal- 09-09-2020 om 23:35

    Heerlijke actie!
    M’n oudste dochter verdiend zeker dit mooie pakket van Vingino. Laatste jaar vd basisschool met alle spannende momenten die daarbij komen. ^^

  83. Charlotte- 10-09-2020 om 08:55

    Super leuke actie! Duimen dat we geluk hebben 🙂

  84. Wat een geweldige actie. Wij doen graag mee en hopen een zebra rugzak te winnen. Zo kan ons meisje haar spulletjes voortaan meenemen in haar eigen tasje naar de opvang. En daarbij is ze super gek op tasjes/rugzakken. Overal moeten ze mee naar toe.

  85. Sandy van geul- 10-09-2020 om 15:37

    Wat een SuperLeuke actie voor mijn super leuke dochter, hier word ze vast een zeker hartstikke blij van

  86. Wat een superleuke winactie!!
    Een winterjas zou geweldig zijn, maar schoenen zijn ook gaaf!! Kortom top

  87. Cool, weer zo’n gave actie van Kleertjes.com!! 🙌

  88. Super leuke actie. Ik koop regelmatig kleding bij jullie. Mijn dochters zullen echt blij zijn.
    I love it!

  89. Marissa de Visser- 11-09-2020 om 23:08

    ⭐️💖⭐️💖⭐️💖⭐️💖⭐️💖⭐️💖⭐️💖⭐️💖
    Wat een super gave actie! Onze dochter Maud wordt 1 oktober 2 jaar en mag die dag ook voor het eerst naar de peuterspeelzaal dus zo’n mooie shoesme rugtas zou een perfect cadeau zijn! Ik denk dat ze hem zelf ook super tof zou vinden want ze pakt altijd de schooltas van haar zus als ze komt! 🍀

  90. Super actie!
    Luna is een echte fashonata girl en vindt het altijd fijn om nieuwe kledij en schoenen te hebben!
    Ze showt deze dan graag!
    Zou echt een leuke verassing zijn!
    Nice

  91. Super leuke verrassing voor alle kids ! Naar school in een nieuwe outfit, mooie schoenen, toffe tas, daar worden de kids wel blij van. Onze zoon vind het heel gaaf als hij op de vingino schoenen naar school kan, maar een voetbal is ook tof !!!

  92. Mijn zoontje moet maandag 6 weken met beide benen in het gips. Hij is erg verdrietig dus zou te gek zijn om een nieuw kledingpakket te winnen en hem daarna extra in het zonnetje te kunnen zetten❤

  93. Feda Nazloomian- 12-09-2020 om 22:39

    Wij kunnen niet kiezen tussen: 1x Vingino kledingpakket t.w.v. €200, nieuwe rugtas, stylingsessie en fotoshoot in de studio van Vingino. En tussen een napapijri rugtas 🙈 Hier is de huidige schooltas namelijk al erg aan het slijten.

  94. Onze 3 kinderen vinden de site van Kleertjes.com geweldig ! En kiezen dan ook zelf hun kleding ! Zijn grote fan van Vingino , Le Chic, Tommy, …. En met de mooie kortingen die jullie altijd geven is dat mooi meegenomen 😀!
    En wat een prijzen die jullie weg geven , hopelijk zijn bij de gelukkige 💯

  95. Ik doe graag mee voor onze zoon, nieuwe outfit is altijd leuk 😊🍀

  96. Natuurlijk doe ik mee voor mijn zoontje van 5 jaar oud.
    Hij leeft op grote voet met maat 32.
    Maar een prijs winnen welke dat ook is zou al super mooi zijn.
    Kleertjes.com is onze favoriete online winkel waar wij regelmatig shoppen.

  97. mila muijen- 13-09-2020 om 12:57

    Twee meiden in huis💖 de oudste 10. De jongste 5. De jongste draagt de pareltjes van de oudste. En nu zou ik ook graag de jongste iets echt nieuws gunnen. 🍀🍀🍀🍀

  98. Linda van der Velde- 13-09-2020 om 15:09

    Gave aktie!
    Doe mee voor mijn meisje die net gestart is op school in groep 1 en ze vind het geweldig 😍

  99. J. Jonker- 13-09-2020 om 16:44

    Uiteraard heb ik al meegedaan voor onze dochter maar ik wil hier nog even zeggen dat het echt een fantastische mega winactie is en super dat jullie zoveel mensen blij gaan maken. Elke prijs op zich is al mooi maar dat er zoveel van zijn!

  100. Wyke Koelemeijer- 13-09-2020 om 18:33

    Wauw wat een fantastische Winactie weer!!! Voor onze tweeling Daan (jongen) en Senna (meisje) van 12 jaar met elk hun totaal eigen stijl zouden we heel graag de “Vingino kledingpakket t.w.v. €200, nieuwe rugtas, stylingsessie en fotoshoot in de studio van Vingino willen winnen. Waarom ? Omdat ze het verdienen om eens flink in het zonnetje gezet te worden. En kunnen ontdekken welke stijl bij hun past voordat ze naar de middelbare school gaan. Wij gaan duimen voor onze kanjers 🤞🏻😀

  101. Melanie Acampo- 13-09-2020 om 20:47

    ohhh wat zou t tof zijn als onze Tygo met een tas met eigen naam kan shinen in groep 2😍🤞

  102. Liam wilt zeker wel de blits maken op school met een nieuwe outfit en tas. Wij 👍🤞 voor onze stoere knul.

  103. Melissa Wagenmakers - Spoor- 13-09-2020 om 20:52

    Wat een super leuke actie!!
    Met drie kinderen zou het erg leuk zijn om Vingino kledingpakket t.w.v €200,-, rugtas, stylingsessie + fotoshoot te winnen.

  104. Super leuk!! 😍 Ik doe mee voor mijn zoontje Mats. Een paar mooie toffe schoenen zou helemaal te gek zijn. 👍🍀

Reageer