Shopping: klaar voor een nieuw schooljaar!

door Eva

It’s almost time to get back to school! Kan de garderobe van jouw kind wel een boost gebruiken? Voor boys scoor je een paar stoere cargo pants van het merk Vingino met een kleurrijke sweater of een té gekke denim blouse. Voor jouw dochter shop je een schitterende flared jeans met een floral print longsleeve of een trendy leopard jurk. Jouw kids zullen tip top de klas binnen lopen in hun nieuwe back to school outfit.

Bekijk snel de shopping hieronder voor de leukste back to school outfits. Zeker weten dat jouw lieveling de show steelt op het schoolplein in deze té gekke items!

Dress cool when you get back to school! 📚

Shopping-Back-to-School

Shop the look:

Girls: 1. Scotch & Soda T-shirt // 2. Scotch & Soda pet // 3. Like Flo jurk // 4. Vingino flared jeans // 5. DSTRCT enkellaarzen

Boys: 6. Scotch & Soda sweater // 7. Vingino blouse // 8. Vingino broek // 9. Vingino sneakers // 10. Vingino trui

Scoor nu alvast een outfit waarmee jouw kind op school kan shinen. Get school proof!

Wat is jullie favoriete outfit? Laat het ons weten in de comments.

Misschien vind je dit ook leuk om te lezen:

Vertel 't ons 59 reacties

  1. Iza Uijting- 22-08-2020 om 08:36

    Jaa heel graag voor onze dochter die naar groep drie gaat. Ze vind het toch wel erg spannend zo’n grote klas. Maar
    Met deze outfit zou ze zich vast een stuk zelfverzekerder voelen. Maat 110/116 shirt 1 met broek 4 en dan de fantastische laarzen nummer 5 al is het jurkje met de laarzen ook heeel leuk !

  2. 🎒Wow! Daar kun je mee naar school inderdaad!
    De jongensoutfit is echt vernieuwend en een keer wat anders. Super leuke rode trui met lichte cargo broek waar ze prima in kunnen bewegen en nog belangrijker: fijn zit! Schoenen zijn helemaal leuk en wat anders. Zijn die van Vingino? Maken die ook schoenen?
    Top set voor een jongen 🌵

  3. Outfit 3 gecombineerd met de 2 en de 5.

  4. Onze dochter draagt een lekker zittende jeans met een leuk shirt of trui.

  5. De vingino trui (nr 10) 😍

  6. Nino Uijting- 22-08-2020 om 08:50

    1,2,4,5 is DE outfit voor onze kleine (middelste) meid 🙂 maat 110/116

  7. Wat een gave outfits🤩 De flared jeans van vingino met het t shirt van scotch en soda zou mijn dochter echt fantastisch staan😍

  8. Jerney . Mol- 22-08-2020 om 08:51

    Ohhhhh ja echt graag outfot 10 met schoenen van 9. Maat 140 zou een welkome verrassing zijn na alle ellende

  9. Miranda Hopstaken- 22-08-2020 om 08:57

    6 8 en 9 omdat dat er heerlijk comfortabel uitziet. En stevige schoenen zijn ook erg belangrijk. Leuke herfst kleurtjes. Top!

  10. Nancy Steenkuyl- 22-08-2020 om 09:00

    De stoere outfit voor boys is zeker iets voor mijn zoon. Hij wordt volgende week 10 jaar en gaat naar groep 7.
    De kleding in zijn kast vindt hij wat te kinderachtig daarvoor, zo concludeerde hij eerder deze week😊. Tijd voor iets stoers dus😉.

  11. Heerlijk kleding van vingino! Stoere broek met sweater voor Luuk of mooie jurk voor Iris. Zelfverzekerd zullen ze dan met het schooljaar beginnen.

  12. 1 ,4,5 vind me dochter een toffe combi
    En ze zegt dat ze die wel heel graag zou winnen
    Dus fingers crossed 🤞🏻

  13. Kim van der Heijden- 22-08-2020 om 09:23

    De flared jeans, met t-shirt en de geweldig stoere laarsjes!! Wil graag kans maken om onze girl het schoolplein op te rocken!

  14. Angelique Bogaard- 22-08-2020 om 09:23

    Boys outfit voor onze zoon Ivo
    Hij is 11 en gaat dit jaar naar het eerste jaar van de middelbare

  15. Angelique Bogaard- 22-08-2020 om 09:25

    Boys outfit voor onze zoon Ivo
    Hij gaat dit jaar naar de eerste van de middelbare

  16. Alinda Brouwer- 22-08-2020 om 09:34

    Mijn dochter van 12, die maandag voor het eerst naar de Middelbare gaat, is helemaal verliefd op de Like Flo jurk!

  17. Tamara Bekker- 22-08-2020 om 09:52

    Na een nare scheiding nu eindelijk rust en mijn dochtertje naar een nieuwe school! 😊 Ze zou er super leuk uitzien in rok Quelle in het blauw met een bijpassend shirt of blouse maar we laten ons graag verrassen! 😉

  18. 7 & 9 voor m’n 11 jarige ☺️

  19. Mignon Cootjans- 22-08-2020 om 10:03

    De girls outfit: een trendy, classy, outfit voor mijn dochters laatste basisschooljaar!

  20. Ingrid Stevens- 22-08-2020 om 10:06

    Nr 3 en 5 vind ik heel coole voor mijn dochter!!! Leuk voor het nieuwe schooljaar 🥰🍀

  21. The girls graag, fantastisch om het begin van het nieuwe schooljaar door te brengen met mooie kleding

  22. Priscilla roosen- 22-08-2020 om 10:26

    8.9.10 “Before we go back to school, vingino shopping is the first thing we do!!“

  23. Anja van Harten- 22-08-2020 om 10:39

    Supergaaf die girls outfit! Beetje glamour en toch stoer! Past precies bij mijn stoere meid!

  24. Nr. 10 in maatje 122 voor mijn stoere kerel 👦🏻💙.

  25. Irene Gerlich- 22-08-2020 om 12:10

    Een leuke set voor Julian die na jaren van speciaal onderwijs de overstap gaat maken naar het regulier, MAVO / HAVO.

  26. Wauww!!! Wij zijn verliefd op de jurk en schoenen🥰🥰🥰🥰. Maat 158 en maat 35

  27. Amazing! Wij komen morgen terug na een jaar in Amerika. Zo’n trendy leopard jurk zou onze dochters prachtig staan op hun eerste schooldag in Nederland! Gecombineerd met de gave gouden schoenen en toffe pet. Ik zie ze zo naar school lopen.
    Onze dochters hebben maat 134.

  28. Esmee van Lieshout- 22-08-2020 om 13:50

    3 en 5, zwier en shineproof voor mijn dochter, de enige eisen die ze stelt 😉

  29. Anita Kraaij- 22-08-2020 om 13:56

    Onze twin (mt 146/152) die naar groep 8 gaat vinden de flared jeans helemaal het einde. In combi met nr 1 en 4 xie ik ze supertrots naar school gaan!

  30. Josefien Briels- 22-08-2020 om 14:30

    De Vingino jeansblouse! 😍😎

  31. Outfit 10; fijne jeans met een stoere, warme trui in maat 140. En dan met die stoere schoenen van nr.9 is zijn outfit compleet! Dat zou een leuke verrassing zijn!

  32. Mochten we winnen dan willen we ze graag weggeven aan een kindje die het harder nodig heeft! Als het aan mijn zoontje van 7 ligt dan kiest hij de oranje sweater met cargobroek en stoere sneakers.

  33. Een stoere sweater en jeans voor mijn oudste zoon die zijn laatste jaar ingaat van de basisschool. Ook zijn broertje houd hiervan.
    Mijn dochter die naar groep 1 gaat vind jurkjes en rokjes te gek. En het liefst nog een keer wisselen op de dag.

  34. Toos van der Meij- 22-08-2020 om 16:03

    1 en 3 voor onze dochter, heel mooi !

  35. Mijn dochter vindt de longsleeve floral print helemaal te gek! (mt 164)
    Mijn zoontje zou de sweater op nummer 10 (mt 140) erg mooi staan.

  36. Wat een heerlijke kleertjes, lastig kiezen met zoveel leuks met 3 kids, maaaaar onze middelste krijgt vaak de kleding van haar zus en zou de like flo jurk (3) prachtig vinden met de stoere laarsjes (5). 🤗 helemaal gaaf!!!

  37. Merel Kersloot- 22-08-2020 om 18:45

    1 2 4 & 5 is een super combi voor mijn kleine mini me! 😍 gave actie, duimen 😉🍀🍀🍀
    Maat 164 en 38

  38. Ik ga voor de stoere spijkerblouse. Stoer voor het najaar en in de winter te combineren met een shirt. Om het helemaal af te maken passen de vingino schoenen er heel goed bij.

  39. Eveline loos- 22-08-2020 om 19:45

    Heel mooi! Ik zie mijn zoon van 10 al helemaal naar school gaan in deze outfit. Deftig genoeg voor school maar toch met een stoere en coole twist. Helemaal zoals hij zelf ook is. Prachtig!

  40. Eveline loos- 22-08-2020 om 19:47

    Heel mooi! Ik zie mijn zoon van 10 al helemaal naar school gaan in deze boys outfit. Deftig genoeg voor school maar toch met een stoere en coole twist. Helemaal zoals hij zelf ook is. Prachtig!

  41. Ineke van Logchem- 22-08-2020 om 19:49

    Met shirt 1 en broek 4 (164) zal mijn lieve grote meid supercool het laatste jaar van de basisschool in gaan!

  42. Wietske Hidding- 22-08-2020 om 21:25

    Trui 6 zou wel super gaaf zijn voor onze Joep die overmorgen naar groep 3 gaat! Daar gaat hij vast de blits mee maken!
    Hij draagt maat 116/122.

  43. Mijn zoon wil het schooljaar graag met een (nr 10) tien beginnen! (Maat 140)
    Hoe leuk zou dat zijn?!

  44. Anne koevoet- 23-08-2020 om 00:38

    https://www.kleertjes.com/vingino-blouse-579379-blauw1/ Deze stoere jeans blouse is geweldig! Super gaaf te combineren met de groene lange broek met zakken. Een leuk shirtje eronder en de blouse dan open dragen. Een stoere Riem en stoere sneakers maken het af. Mijn derde knul draagt maar 134/140

  45. De jurk van Flo (3) in combinatie met de enkellaarzen (5) is echt heel gaaf!! 😍 Dat zou onze kleine dame echt super leuk staan 🍀

  46. Onze dochter vind de jurk nr3 en de enkellaarzen nr5 echt super cool, ze zou deze set heel erg graag willen winnen in maat 134. wat zou dit leuk zijn om zo het nieuwe schooljaar te kunnen beginnen!!

  47. Annemarie Franssens- 23-08-2020 om 09:41

    Nu de zomer (bijna) voorbij is, zullen de lange broeken in de kast van zoonlief inmiddels wel weer allemaal op standje hoogwater zitten, dus een nieuwe lange broek met een stoere blouse zou niet verkeerd zijn.(7,8,9)

  48. Jeannette Kool- 23-08-2020 om 09:53

    Yes, plaatje nr 10 is echt helemaal leuk voor mijn mannetje (broek 122-trui 128). Normaal staat er vaak heel groot ergens Vingino op de kleding wat ik nooit zo leuk vind, maar dat is niet zo bij deze trui. Hij is daarom echt helemaal leuk!

  49. Marjolijn Doeze Jager- 23-08-2020 om 10:44

    Wauw!! De prachtige jurk van Flo zou onze dochter beeldig staan! En die laarsjes van 5, wat een pareltjes! Hierin kan mijn dochter echt shinen op de dag dat ze tiener wordt ❤🍀

  50. Renate Clemens- 23-08-2020 om 14:08

    De broek plaatje 4 122-128 en dan Het shirt Van plaatje 1 maat 128-134. Daarbij de stoere schoenen van plaatje 5 in maat 31. Hierbij zou ze helemaal de blits maken op school. I love it 😍

  51. Love them all😍 voor twee back to school boys.
    Art 7en 10 zijn geweldig 😍 . We love scotch&vingino&

  52. De Vingino outfit voor onze jongeman, die zou van heerlijke comfortabele maar ook stoere kleding genieten kan. Hij zou er werkelijk mee weglopen, tenminste met die schoenen aan….mag ik hopen ; )

  53. Sander Nihof- 24-08-2020 om 09:52

    De Vingino outfit voor Sander. Hij gaat naar de brugklas en we zijn verhuisd van Zoetermeer naar Doorn dus extra spannend. Met deze outfit komt hij als een coole boy in zijn nieuwe klas. Hij draagt eigenlijk altijd Vingino.

  54. De combinatie van 6, 7 en 8 zou fantastisch zijn voor mijn zoon van 12 die op 1 september start in het middelbaar én dit op een nieuwe school!
    He loves Scotch&shrunk & Vingino! 🙂
    Zeker na zo een bewogen einde van de lagere school en afscheid van de vriendjes.
    Dit zou hem supergelukkig maken!

  55. Encarnita- 24-08-2020 om 11:03

    De meiden outfit voor mijn jongste dochter van 8 jaar. Ze gaat naar groep 5 en stelt vaak hoge eisen aan zichzelf… ik zou haar graag willen verrassen met de outfit 1,2,4 en 5 in maat 140 146 en schoenmaat 35

  56. Irene Swinkels- 24-08-2020 om 14:48

    Mooie stoere jongens outfit! Mijn zoon (9) heeft tijdens onze vakantie in Zwitserland een ongeluk in de zwembadglijbaan gehad. Ondanks alles is zijn gebit gelukkig weer zo goed als mogelijk hersteld. Maar met deze kleding outfit kont er zeker weer een lach!

  57. Nancy Vrombaut- 26-08-2020 om 02:15

    Ja heel graag , Boys: 6. Scotch & Soda sweater // 7. Vingino blouse // 8. Vingino broek // 9. Vingino sneakers // 10. Vingino trui : maat 152

  58. Willemijn van Gelderen- 29-08-2020 om 21:04

    Dit zou fantastisch zijn voor mijn stoere dochter. Vingino is voor haar HET merk om stoer en modieus gekleed te kunnen gaan.

  59. We doen mee, een van de favoriete merken in de kast Vingino. Super leuk voor mijn kleine stoere man Mees van 5. Zeker de 10 wat een mooie sweater in maat 6 en de nummer 1 voor mijn tiener prachtig.

Reageer