Storksak en Babymel luiertassen winactie

door Lian

DEZE ACTIE LOOPT NIET MEER

Wij mogen een hele stapel – 14 stuks! – mooie en functionele luiertassen weggeven van topmerken Babymel en Storksak! Wil je weten hoe je één van deze toffe tassen kunt winnen? Lees dan verder.

Babymel

Winnen: luiertassenBabymel luiertassen hebben een afneembare en verstelbare schouderriem. Hiermee kun je luiertas ook easy breezy aan de kinderwagen hangen. Ze zijn tevens voorzien van een geïsoleerde flessenhouder, een gewatteerd aankleedkussen, vijf elastische zakken aan de binnenkant en een zakje met rits voor waardevolle spullen. De tas is gemakkelijk schoon te maken door de speciale voering. De tas is 33 cm (lengte) bij 44 cm (hoogte) bij 15 cm (diepte). De tas is gemaakt van satin nylon.

 

Storksak

Leren Storksak

Winnen: luiertassenDeze blauwe Storksak is gemaakt van luxueus gewassen leder. De tas heeft elf (!) vakken voor optimale organisatie van al je babyspullen. De tas heeft een geïsoleerde flessenhouder, een gevoerd verschoningskussen en een waterbestendige voering. Hij is dus niet alleen heel stijlvol, maar ook superhandig! Je kunt de tas vastmaken aan de kinderwagen met de strollerclips en is makkelijk om te vormen naar laptoptas, dus ook nog heel handig als je baby geen baby meer is.

Winnen: luiertassen

 

Storksak “Tania” (koper)

Deze Storksak is een trendy luiertas een verstelbare schouderband en ingebouwde strollerclips om aan de kinderwagen te bevestigen. Op de voor- en achterkant een
groot opbergvak met drukknoopsluiting, de tas heeft in totaal 7 vakken. Superhandig is het verschoonmatrasje, zo kun je je kleintje op iedere plek verschonen!

Wij mogen weggeven:

  • 1 x Storksak blauw leer;
  • 1 x Storksak koper;
  • en 12 x de Babymel luiertas weggeven (6 rode en 6 zwarte).

Wil jij zo’n hippe luiertas winnen?

Lees onderstaande 3 stappen goed door!

  1. Vertel ons in een reactie onder deze blog (dus niet op Facebook) waarom je deze luiertas als nieuwe mama goed kan gebruiken óf aan wie je deze tas zou geven.
  2. Zet ook in de reactie welke tas je het liefst zou willen winnen.
  3. Deel deze actie tot slot op Facebook!

Deze winactie loopt tot 6-3-2017. Winnaars krijgen persoonlijk, via mail, boodschap. Over de uitslag wordt niet op deze pagina gecorrespondeerd.

Vertel 't ons 30 reacties

  1. Mirella van Oosten- 27-02-2017 om 13:27

    Net kenbaar gemaakt dat ik 15 weken zwanger ben. Helaas ben ik nog steeds ontzettend beroerd, maar hoop dat dit mijn eerste cadeautje is..

    1. Mirella van Oosten- 27-02-2017 om 13:27

      En graag de leren tas:)

  2. elisabeth maria martina- 27-02-2017 om 13:29

    een mooi verjaardagskado voor schoondochter monique, voor kersverse kleinzoon quinn #duimendatikwinn
    storkzak blauw leer is p.r.a.c.h.t.i.g.

  3. Nelly van den Belt- 27-02-2017 om 13:36

    Ja deze zou ik goed kunnen gebruiken. We verwachten binnenkort ons 2e kindje en de luiertas van de eerste heeft al verschillende mankementen. Daarom zou een luiertas heel welkom zijn. Voorkeur gaat uit naar de Storksak blauw leer!!

  4. Vera Groot- 27-02-2017 om 13:38

    Wauw de leren tas is prachtig! Inmiddels ben ik alweer 28 weken zwanger van ons derde kindje. Onze dochters zijn al 8 en 6 jaar dus we waren al helemaal uit de luiers. Dus ook geen luiertas meer. Ik ben al een tijdje op zoek naar een tas die bij mij past en deze blauwe Storksak past perfect bij wat ik zoek in een tas.

  5. Maris Speijer- 27-02-2017 om 13:45

    Wij krijgen er na 5 jaar toch nog een kindje bij. We hadden het eigenlijk niet meer verwacht dus heb ik toen al de babyspullen weggegeven en nu moeten we dus alles weer opnieuw aanschaffen. Ik heb een mooie blauwe kinderwagen waarbij de Storksak blauw leer heel mooi bij zou passen! Al zou ik ook tevreden zijn met de Babymel luiertas in het zwart! En nu duimen 😉
    Groetjes Maris

  6. Alisia hop- 27-02-2017 om 14:10

    Inmiddels zwanger van de derde. Na twee kinderen is mij luiertas versleten. Deze zou dus er goed van pas komen.
    Zwarte tas zou goed staan bij mij.

  7. Marloes Nelisse- 27-02-2017 om 14:13

    Een oma uit Ouddorp aan Zee, doet graag met deze geweldige actie mee, in april wordt haar kleinkind geboren, dus wil ze graag een zwarte Babymel luiertas scoren, een gokje wagen voor haar zwangere dochter vindt ze dan ook een mega goed idee!!

  8. bianca de graaf- 27-02-2017 om 14:21

    ik zou graag de storkzak blauw willen winnen. Ik heb helaas niet een groot budget vanwege omstandigheden. Baan kwijtgeraakt etc. En daarom hoop ik dat ik dit kan winnen. We zijn vaak buiten dus dat hij van robuust materiaal is komt dan zeer goed uit. Ook moet ik toegeven dat ik een soort vakjes fetisch heb. Dus hoe meer vakjes hoe beter. We zijn nu alle spullen voor de baby bij elkaar aan het sparen. Hij komt begin mei. Als ik dit win is het niet alleen een super tas, maar ook weer een besparing die ik kan investeren in andere handige babyspulletjes. Je maakt iig mij als 1e keer moeder wordende erg blij als ik dit zou winnen.

  9. Wat een toffe actie. Na twee kinderen en nu de derde op komst (echt bijna) is de luiertas ernstig aan vervanging toe. Helaas zijn de hengsels ernstig versleten. En staan op knappen. En wat een gave tassen zijn dit!! Ik kan bijna niet kiezen, en zou met elke tas erg blij zijn. Maar als ik perse een voorkeur moet uitspreken dan voor de kleur koper. De storksak Tania. Ik hoop erg op 1 van deze tassen 😍😍😍

  10. Deze luieretas zou ik dolgraag willen voor mijn lieve vriendinnetje Chantal die nu zwanger is van haar tweede kindje en nooit had durven dromen dat haar eens nog uit mocht Komen en haar dochtertje van 9 dus grote zus word..ik zou voor haar de lerenblauwe willen winnen want ze heeft een wit lerenkinderwagen op het oog en al haar babyspullebabyspullen opgeruimd dus ze kan het heel goed gebruiken 😍😍😍😍

  11. Celine Klok- 27-02-2017 om 15:03

    Wow Ik zou graag de leren storkzak of de storkzak Tania winnen! Ik ben mama van 3 kindjes waarvan de jongste een stoere boy is. Nu loop ik nog steeds in de rondte met een bloemen luiertas van mijn dochter en dat is eigenlijk een beetje gênant. Ik heb mij zelf niet getrakteerd op een mooie nieuwe en eigenlijk had dat wel gemoeten. Nu zie ik deze super leuke tassen voorbij komen en doe ik maar eens mee, wie weet heb ik geluk!

  12. Esther van der Hoeven- 27-02-2017 om 15:14

    Hai Kleertjes.com,

    Ik win heeeel graag de blauwe leren Storksak voor mijn schoonzus. Haar hele babyuitzet is roze, maar nu krijgt een jongen. Deze gave blauwe tas zal ze super vinden!!!! En de vader (m’n broertje) ook, eindelijk geen roze 😂.

  13. Marjolijn Martens- 27-02-2017 om 15:33

    Nou als aanstaande oppas oma wil ik er ook wel een tas in mijn eigen stijl bij hebben. De blauwe leren is super!
    Trouwens een vergeten groep de oppas opa’s en oma”s.
    De tijd van een campingbedje is voorbij. Ook hier worden leuke kamertjes gemaakt

  14. Ik wil er graag 1 winnen voor mijn zus. Het maakt niet uit welke want het gaat om het gebaar. Na 7 jaar verwacht ze eindelijk een tweede kindje begin juli. Ben zo blij om nog een keer tante te mogen worden. En aangezien ze bij alledrie mijn zwangerschappen ontzettend voor mij klaar stond (2 vroeggeboortes en hele lange ziekenhuisopnames) verdient ze dit extra kadootje wel.

  15. Omdat we, na bijna 7 jaar, opnieuw een wondertje verwachten! Inmiddels ben ik 30 weken zwanger en hebben we het meeste wel weer in huis, maar nog geen luiertas! De zwarte Babymel zou mijn man vast goed staan 😉

  16. Een trotse bezige mama van 2 kleine bengels en inmiddels twee tassen versleten! Oeps! Overal gaat de tas mee naar toe met alle handige en nodige spullen.. van mn tweede tas laten de hengels bijna los 🙁 zo’n mooie blauw leren storksak zou zo welkom zijn zodat ik gezellig met mn mannetjes op pad kan blijven gaan! ❤

  17. Danielle Robben- 27-02-2017 om 21:06

    Ohh wauw! Heel graag de leren storksak.
    Fantastische tas!! Ons zoontje 💙 Verwachten we medio mei.

  18. Heel graag de babymel luiertas zwart voor mijn lieve dinnetje die nu 9 weken zwanger is! Ze is hartstikke misselijk en verdient een extraatje! Zou leuk zijn als ik haar hier blij mee kan maken!

  19. Vanessa Raffaela Sibma- 27-02-2017 om 22:08

    Hi!
    Met 30 weken zwangerschap ben ik op zoek naar een multifunctionele mooie luiertas, die ook handig is op het werk (lees:kolfspullen etc mee). Alle 3 type tassen zijn welkom! Maar de blauwe is wellicht het meest praktisch (11 vakken?!).

  20. Ik zou heel graag mee willen doen voor de babymel zwart. Na 5 jaar komt er weer een klein prinsesje bij en daar hoort natuurlijk ook een nieuwe luiertas bij😊

  21. Miekske Dingens- 03-03-2017 om 11:32

    Heel graag een kansje, zodat ik de luiertas die ik van mijn schoonzus heb geleend kan teruggeven en eindelijk in stijl verder kan 🙂 Voorkeur gaat uit naar blauw <3

  22. Layla Santos- 04-03-2017 om 09:25

    Jaaaa heel graag de storkstak koper! Bij nummer 3 hergebruik je alles, een nieuwe luiertas zou dan wel erg leuk zijn! Nu gaat alles in een plastic zak onderin de bugaboo 🙈

  23. J. Coolen- 04-03-2017 om 11:08

    Wauw wat een mooie tassen. Heel handig aangezien mijn huidige tas het na een klein jaartje aan het begeven is 😕. De allermooiste vindt ik de blauwe leren maar ook met een van de andere tassen ben ik blij!

  24. Gave actie! Ik ben alle babyspullen aan het verzamelen, maar een luiertas heb ik nog niet! Zou supergaaf zijn! Ik ga voor de zwarte Babymel

  25. Lieke Hulsker- 05-03-2017 om 14:40

    Ik zou graag een nieuwe babymel luiertas winnen in het rood voor mijn lieve vriendin. Ze verwacht in september haar derde kindje en haar luiertas is toe aan vervanging! Na 2 kindjes is dat ding compleet uitgeleefd! (om je kapot te schamen)🙈 😂

  26. De storksak blauw leer, hele mooie tas voor ons tweede zoontje die we eind mei verwachten.

  27. De zwarte Babymel! Ik ben een beetje uitgekeken op de gekleurde luiertas die ik nu heb.. 😉

  28. Esther Jager- 08-03-2017 om 19:48

    Leren Storksak tas – Deze zou ik graag willen winnen voor mijn Filipijnse schoonzus, die momenteel in de Filipijnen verblijft, maar binnenkort naar Nederland komt met haar pasgeboren dochtertje. De luiertas zou dan een leuk cadeau zijn om haar welkom te heten.

    1. Esther Jager- 08-03-2017 om 19:50

      Sorry, ik ga toch voor de Babymel luiertas rood i.p.v. leren Storksak

Reageer