The Future is Ours winactie: een buitendag voor stoere kids

door Lian

The Future is Ours: een merk een met een passie voor spannende dingen EN buiten. Daarom geven ze een spannende buitendag weg! Wil jij kans maken? Lees dan nog even verder!

The Future is Ours

The Future Is Ours werd opgezet door een klein, creatief team met een enorme passie voor spannende dingen: extreme sports, skaten, snowboarden, surfen, BMX en ga zo maar door. Dát zie je dan ook terug in hun spannende en coole designs: denk aan UFO’s, boze wolven, de yeti (verschrikkelijke sneeuwman)… Het kan niet gek en spannend genoeg! Het merk is dus ook bedoeld voor kleine daredevils die van avontuur houden. Voor jonge trendwatchers die niet luisteren naar wat het modebeeld voor kids zegt, maar hun eigen gedurfde en aparte stijl creëren. De collectie bestaat uit sweaters, T-shirts en comfy jogs, stuk voor stuk eyecatchers, voor boys tussen de 4 en 16 jaar. Nieuwsgierig? Kijk dan snel hier > 

Winnen: een buitendag voor stoere kids (en hun ouders)

Winnen: met het hele gezin op avontuur in de natuur!

Bij The Future is Ours is gek op buiten! Daarom geven ze een heerlijke buitendag voor jou en je kids weg! Op avontuur in de Brabantse natuur. Jullie varen tussen de uitgestrekte bossen en fraai begroeide oevers met de kano, picknicken in het hoge gras en gaan op pad in de Nederlandse bossen. Wil jij dit winnen? Volg dan onderstaande stappen:

  1. Vertel ons wat het laatste avontuur was van jouw durfal
  2. Like onze Facebook– en/of Instagrampagina & de Facebook– en/of Instagrampagina van The Future is Ours

Deze winactie loopt van woensdag 9 mei 2018 tot en met woensdag 16 mei 2018. Alle winnaars krijgen persoonlijk bericht.

  

Vertel 't ons 17 reacties

  1. De grootste durfal in ons gezin is zonder twijvel Dani (6jr.). Met het heerlijke zomerweer lekker naar het buitenzwembad. Net zwemdiploma’s gehaald dus dat was dikke pret. In het buitenzwembad is een hoge duikplank, wel 6 meter hoog! Mama zei ‘Dani als jij daar af springt dan ga ik ook’, met de gedachte dat dit echt niet ging gebeuren.. Maar je raad het al, de kleine durfal stapte stoer naar boven en met een prachtige sprong verdiende hij een groot applaus en was het lot van mama ook bezegeld..

  2. Renate Telgenhof- 09-05-2018 om 21:56

    Onze zoon cas bedenkt met dit mooie weer elke dag weer een nieuw avontuur met zijn broertje en alle kinderen uit de straat. Zijn laatste avontuur was het bouwen van een heuse boerderij met een circustent, voetbaldoeltjes, tuinstoelen en wat er verder maar meegenomen kon worden voor het huis. Geweldig om te zien en horen hoe ze hun fantasie gebruiken en er helemaal in op gaan!

  3. Sally cornelis- 09-05-2018 om 22:08

    Net terug van een vakantie in Gambia waar we samen met onze jongens ( Thibe 10 j en Kobe 8j) met een klein houten bootje tussen de nijlpaarden vaarden. Bleek plots het bootje lek te zijn …maar daar zaten onze jongens niet mee…houten stokje in het gat, stukje plastic er over en klaar….😆

  4. Vic van 6 ging vliegeren op het strand. Hij ontdekte zijn talent en bleef maar vliegeren. Die nacht had hij een droom.. “mama, mama” riep hij mijn vlieger! De volgende ochtend vertelde hij dat hij droomde dat zijn vlieger weg vloog en verdween in de ruimte. Toen we weer naar het strand gingen gebeurde wat hij droomde.. Zijn vlieger vloog weg over de duinen. Hij rende erachter aan over en door scherp duingras en door diepe kuilen. Wonder boven wonder was zijn vlieger een eind verder met het draadje aan een bermstruik blijven hangen! Er stond daar maar één van..

  5. Onze grootste buitenbanjer is Kai, 4,5 jaar. Het liefst de hele dag buiten bezig, onderzoeken, ravotten en rennen. Zijn laatste avontuur was zijn vis avontuur. Hij had een grote stok gevonden die zijn vishengel moest voorstellen en daarmee kon jij de grote karpers uit de vijver opvissen ( je kon ze bijna aanraken, zo dichtbij) na een paar minuten was het “plons”. Meneer ging met hengel en al de vijver in, de vissen waren toch te ver weg. Natuurlijk hadden wij al gezien dat erg ondiep was en meneer lekker zijn gang kon gaan. Dat was een zwart stinkpak en zo onder de douche. Nieuwe frisse kleren aan en verder banjeren. Natuurlijk hadden de vissen daarna nog steeds dezelfde aantrekkingskracht en ging weer heerlijk door, maar toch wel wat voorzichtiger 😉

  6. Onze zoon (5,5), gaat het liefst op ‘berenjacht’. Op vakantie in de Ardeche, als het gaat schemeren, wordt de zaklamp gepakt. Papa moet ook mee en dan maken ze een wandeling over aonturenpaadjes. Smalle paadjes door een bosje, waarbij ze over stroompjes water klauteren en ondertussen goed opletten of ze beren spotten (die zitten daar natuurlijk niet maar ze komen wel uiltjes, heel soms een slang, kikkers etc tegen). Ik krijg na afloop altijd de meest fantastische verhalen te horen over hoeveel beren hij heeft gehoord en wat ze allemaal hebben gedaan.
    Een echte kleine avonturier hier dus!

  7. Cindy Christ- 10-05-2018 om 13:40

    Levi, 6 jaar is altijd buiten. Hartstikke leuk zo’n tablet maar dan zie ik het toch liever zo! Hutten bouwen van stoelen en een deken, voetballen en fietsen met vriendjes. Struinen in het bos, Zwemmen in de zomer en met mama en papa pretparken afkleppen! De achtbaan, de wildwaterbaan, hij doet het allemaal!

  8. Linda Snoek- 10-05-2018 om 22:39

    Ok….geen stoer heftig verhaal maar voor onze Daan een mega-avontuur!! Bij ons is het meisje de durfal, onze smeerkees.. en Daan onze lieve angsthaas. Liefst geen zand tussen de tenen of geklieder aan zijn handen. Maar….vorige week hebben we het blote voetenpad in het land van Fluwel gelopen. Ook als mama vond ik dit pittig en Daan heeft zichzelf helemaal overwonnen. Ons kleine grote avontuur…samen als gezin….met de pijn aan onze voeten maar supertrots op mijn kids en speciaal mijn eigen beautycase Daan!

  9. Linda Snoek- 10-05-2018 om 22:40

    Ok….geen stoer heftig verhaal maar voor onze Daan een mega-avontuur!! Bij ons is het meisje de durfal, onze smeerkees.. en Daan onze lieve angsthaas. Liefst geen zand tussen de tenen of geklieder aan zijn handen. Maar….vorige week hebben we het blote voetenpad in het land van Fluwel gelopen. Ook als mama vond ik dit pittig en Daan heeft zichzelf helemaal overwonnen. Ons kleine grote avontuur…samen als gezin….met de pijn aan onze voeten maar supertrots op mijn kids en speciaal op mijn eigen beautycase Daan!

  10. Leonie Schrader- 11-05-2018 om 06:44

    Ons laatste mannenuitje met mijn 3 zoons was motorcrossen. Op elektrische motoren wel te verstaan. Scheuren over de baan in het bos. (Proberen te) springen, hangen in de bocht en steeds een tandje sneller. Het liefst zaten ze er nog. In de zomervakantie gaan we zeker weer kanoën, het liefst op een route met wat stroomversnellingen. Ook al vindt mama die een beetje spannend 😉

  11. Andrea Hengst- 12-05-2018 om 17:11

    Hier (nog) niet zo een stoere durfal.
    Wel een heerlijke boef van 6.
    Die we graag helpen zijn grenzen steeds wat te verleggen.
    Met als motto elke dag iets spannends doen.
    Deze dag lijkt mij de perfecte combi van plezier&ontspannen en toch ook genoeg uitdaging!!

  12. Onze 2e zoon Pieter van 9 jaar is onze grootste avonturier en durfal! Hij speelt het liefst buiten, en samen met z’n grote broer van 11 en de buurjongens van hun eigen leeftijd genieten ze van echte jongens avonturen. Zoals ook gisteravond. Ze kwamen pas om 21.15 uur thuis!! we hebben een oogje dicht geknepen als moeders omdat ze zo ontzetten genoten van hun spel! Het was nog heerlijk weer en ze waren met z’n vieren aan het vlotvaren in de buurt. Met grote verhalen kwamen ze thuis! Op de vraag “heb je leuk gespeeld” kreeg ik als antwoord: “ja Verschrikkelijk”!! Ik vroeg wat heb je allemaal gedaan dan? Pieter: We maakten een aanlegsteiger…. blablabla…. en we vonden een paar pionnen waar je lucht en water door kon schieten, het was leuk joh! We deden net alsof….blablabla (sorry ben de helft vergeten)… en we zijn over een hek geklommen en waren toen bij de koeien in het land ze kwamen op ons af rennen joh…. enne we maakten Joost (vriendje) wijs dat die ene een stier was… haha wat hebben we gelachen!!! Zo kwam onze Pieter thuis Kletsnat pikzwart en onder de modder (is vrij normaal hier)!! Ontzettend mooi om te horen als je kinderen zo genieten van het buitenspelen!!! Daarom doe ik mee!!! We zullen zeker van het uitstapje genieten!!

  13. G. Ginsel- 13-05-2018 om 16:25

    Okee, volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe stoere meidenlijn. Want onze dochter Indy past perfect bij de doelgroep. Op haar 2e snorkelen in de Egyptische zee, op haar 3e van een kamikaze glijbaan met haar papa in een band (meer dan 10x), op haar 5e deltavliegen, salto’s van de springplank op haar 7e, en nu op haar 8e heeft ze het skateboard en de hooverboard ook onder de knie alsof t een eitje is! Dus kom maar op met die uitdagingen!

  14. Jackelien- 13-05-2018 om 16:54

    Onze twee jongens (13 en 11) zijn echte buitenkinderen. Kano varen, hutten bouwen, zeilen, mountainbiken alles vinden ze even leuk. Met geocachen pakken ze regelmatig een cache omdat mama dat te eng vindt, bijvoorbeeld onderaan een stijger waar geen planken meer op liggen. Het laatste grote avontuur was toch wel vorig jaar het raften in Oostenrijk.

  15. Astrid Van Holderbeke- 13-05-2018 om 21:42

    Onze zoon is gek op avontuur, ziet hij een avonturenparcours, heeft hij de kans om een berg te beklimmen of om kano te varen, hij is er als de eerste bij. Zijn laatste avontuur was een hoogteparcours tussen de toppen van de bomen, hij heeft hier echt heel hard van genoten. En waar hij kan maakt hij de tocht nog net iets avontuurlijker dan de bedoeling is :-).

  16. Rian Rombouts- 15-05-2018 om 11:29

    Uhhmm..dat moet het klimparcours in de bossen op 10 meter hoogte zijn geweest! Behendig als een eekhoorntje tjoepte hij tussen de bomen.
    Met z’n allen een dagje kanoën staat nog op ons verlanglijstje dus wij doen graag mee!

  17. Miranda Bakens- 16-05-2018 om 09:00

    Het laatste avontuur van onze mannen van 7 en 9 jaar….in de meivakantie sleuven en een hol gegraven in een achtertuin die nog niet aangelegd was…. zwarter kon niet, maar wat was dat leuk volgens hen!… De tuinslang er daarna maar even opgezet. En ook dat was voor hen een feestje! 😊

Reageer