WIN! 2x het nieuwe spel: Pieter Konijn – Het avontuur in het bos

door Eva

[ WINACTIE GESLOTEN ]

 

Wordt het voor jou ook al steeds lastiger om jouw kleintjes te vermaken? En begint de verveling hier en daar al toe te slaan bij jouw kids? Dan hebben we goed nieuws voor je! Want vanaf vandaag ligt het te gekke bordspel ‘Pieter Konijn – Het avontuur in het bos’ in de winkels. En wat nog véél leuker is: wij mogen 2 bordspellen weggeven! Let’s go on adventure!

Op avontuur met Pieter Konijn

Ga samen met je familie, vriendjes én Pieter Konijn op avontuur in het bos. Kies een van jouw favoriete diertjes uit het verhaal van Pieter Konijn en struin door het bos op zoek naar verborgen voorwerpen. Vind jij het eikeltje, de dennenappel, het lieveheersbeestje, de vlinder en het radijsje? Let wel goed op! Ronald Rat en de andere slechteriken houden je goed in de gaten en proberen je te stoppen waar mogelijk. Puzzel je eigen bos in elkaar en verzamel als eerste de vijf voorwerpen!

Zo doe je mee met de winactie:

Wil jij het avonturenspel van Pieter Konijn winnen? Zo maak je kans…

1. Beschrijf in een reactie (onder deze blog) waarom jij dit leuke spel wil winnen.

2. Vertel daarbij met wie jij het Pieter Konijn bordspel wilt gaan spelen.

Deze actie loopt tot en met 8 april 2020 23.59 uur.

 

Leeftijd: 4+

Spelers: 2-4 spelers

Speelduur: 20 minuten

Verkoopadviesprijs: € 14,95

In samenwerking met: Media Tornado

 

Dit vind je misschien ook leuk om te lezen:

Vertel 't ons 177 reacties

  1. Danique mureau- 01-04-2020 om 15:58

    Ik zou graag dit spel
    Willen spelen met onze dochter Evi die qua karakter twee druppels water op Pieter lijkt. Net zo ondernemend en eigenwijs 😏. Het is dan ook best lastig om onze eigenwijze 5 jarige Pieter (Evi) te blijven vermaken.

  2. Sofie de Vaan- 01-04-2020 om 16:08

    Een avontuur aan tafel zou heel fijn zijn! Voor de nog wat koude avonden! Ideaal voor onze zoon Kees 😍

  3. Simone van Kuijk- 01-04-2020 om 16:14

    Ik zou dit spel willen winnen om samen met mijn dochter Saar (4jaar) en zoon Mats (5jaar) te kunnen spelen. Waarom? Dit zijn 2 grote fans van Pieter konijn en ze houden van bordspelletjes, dat is gewoon wortelwijsheid! 😉

  4. Nadia van Putten- 01-04-2020 om 17:04

    Een super leuk spel voor 2 kids Joaz en Amélie. We krijgen altijd een blij gevoel van spelletjes en zeker van de avonturen van Pieter Konijn. Dit spel zou een leuke aanvulling zijn om deze periode nog gezelliger te maken.

  5. Dit lijkt me echt een geweldig spel voor onze twee ondernemende kinderen die het thuis zitten nu wel beu beginnen te raken. Met dit spel hoppen ze hopelijk niet meer van de ene naar de activiteit (lees: kattekwaad), maar hoppen ze fijn over het speelbord!

  6. Super leuk om samen te spelen met Lukas en Mats! Omdat ze dol zijn op Pieter Konijn, spelletjes spelen en vooral omdat het de kans dat ik ze achter het behang moet plakken weer wat minder maakt 😉

  7. Daphne Slikker- 01-04-2020 om 20:08

    Wij houden wel van een avontuur in het bos! 🌳 En dan nu gewoon aan onze eigen tafel… Gezellig met onze 3 konijntjes! 🐰🐰🐰

  8. Wauw te gek! Dit zou ik graag voor mijn 2 jongens willen winnen van bijna 6 en bijna 2 jaar oud ♡ we proberen s avonds altijd even een spelletje te doen, maar altijd dezelfde volgens de oudste. Zou super tof zijn om deze te winnen! De oudste is ook nog eens fan van Pieter Konijn dus zou een dubbele verassing zijn! Ik ga duimen…

  9. Ik zou graag dit spel willen winnen en dan met mijn twee jongens het spel spelen en dan kijken wie er nu ook binnen een echte Pieter konijn kan zijn. En gewoon omdat iets winnen in deze tijd extra leuk is!.

  10. Dit is een te gekke winactie. De kinderen zijn fan van Pieter Konijn. Iedere dag vragen ze opnieuw voor Pieter Konijn op Netflix. Ondertussen kennen ze de filmpjes uit het hoofd. Dit is tevens een leuke afleiding voor de oudste. Ze houdt van spellen spelen. Zou zo leuk zijn om samen met haar en mijn man te spelen en uiteraard met de jongste als hij oud genoeg is om mee te doen

  11. Eefke van Oort- 01-04-2020 om 23:04

    Oh wauw! Ik zou dit spel graag willen winnen voor mijn kinderen Lize, Fenne en Finn. Ze zijn helemaal gek van Pieter konijn en gek op spelletjes spelen!

  12. Super leuk om met mijn twee dochters te spelen. Ze vinden de filmpjes van Pieter Konijn erg leuk en spelletjes doen ze op graag dus dit zal zeker in de smaak vallen!

  13. 2 van mijn 3 kindjes zijn jarig in april en van die 2 is mijn zoon Pieter. Dus wat zij het een leuke extra verassing zijn om Het spel van Pieter konijn te winnen.

  14. Ik zou het heel graag voor mn dochter van 6 willen winnen ze is fan van pieter konijn en speelt heel graag spelletjes

  15. Ilona de Jong- 01-04-2020 om 23:06

    Onze dochter is echt zo een grote fan van Pieter konijn. Als ze moe of verdrietig is kan alleen een filmpje Pieter konijn haar helpen. (,en zelf vind ik het ook leuk )

  16. Oh wauw! Dat zou ik graag willen winnen voor mijn 3 kinderen. Ze houden van spelletjes spelen en zijn gek op Pieter konijn!

  17. Sanne Bijl- 01-04-2020 om 23:07

    Ik zou dit spel graag willen winnen voor mijn twee jongens, hoe leuk zou het zijn na wat schoolwerk thuis even te ontspannen met hun favoriete vriendjes!
    💙💚💛🧡💜

  18. Nelly van der Meeren- 01-04-2020 om 23:09

    Ik wil dit spel graag voor mijn kleinzoon joep willen winnen zodat ik dat met hem kan spelen .Hij heeft sinds 4 weken een zusje erbij dus moet zijn mama de tijd verdelen wat in deze tijd nu erg moeilijk isx en oma alle tijd heeft.

  19. Jaaa gaaf wij zijn hier allemaal fan van Pieter Konijn en kijken dan ook regelmatig ernaar op tv en in bioscoop… Jackie Charlie en ik zullen dit dan ook vaak gaan spelen dat weet ik zeker!!! En laat dat nou net Charlie zijn huiswerk zijn gezelschap spellen doen met t gezin dus laat maar komen… 🎉🎉🎉 wij zijn klaar voor het avontuur 💪🏻

  20. Ik zou dit spel graag willen spelen met mijn dochtertje Evy van 5 jaar. Ze wordt binnen 3 weken nu grote zus en ondanks dat ze het heel erg moeilijk vind om niet met vrienden te spelen nu of naar school te kunnen, blijft ze heel erg lief voor mij. Ze is gek op Pieter konijn en dit zou haar in deze gekke tijd veel plezier geven ♡

  21. Mijn dochter Lilly is een enorme fan van Pieter Konijn en van gezelschapsspelletjes spelen. En omdat ze nu zo flink is als mama moet werken van thuis uit en niet naar haar moeke kan,zou dit haar zooo blij maken.

  22. Superleuk! Ik zou het spelen met mijn zoontje omdat we nu verplicht binnen moeten blijven tot we weer beter zijn.

  23. Anja van Luik-Remmits- 01-04-2020 om 23:16

    Ik zou dit spel heel graag met onze zoon Benjamin van 4 spelen. Hij is helemaal gek van Pieter konijn. En nee ondanks dat hij Benjamin heet wil hij niet Benjamin zijn, maar Pieter. Want Pieter is slim en snel en is telkens Das, rat en vos te snel af.
    Dus heel graag voor onze Benjamin, zodat we dit nu samen en na de coronatijd met zijn vriendjes kan spelen.

  24. Het spel zou ik graag willen winnen voor mijn nichtje een enorme fan van Pieter 🐰 . Ze gaat nog geen half jaar naar school en mag nu vanuit huis aan de slag. Hopen dat ze in mei het spel kan gaan spelen met haar neef en nicht die ze nu alleen via face time ziet ipv iedere week bij opa en oma

  25. Ik zou dit spel super graag winnen omdat mijn dochter in april 6 jaar wordt en ze dit niet kan vieren. Ze is samen met haar zusje van 3 gek van Pieter konijn! De dag begint hier altijd met een aflevering van Pieter en zijn vrienden. Wij gaan dit spel zeker met z’n drietjes spelen en ook met papa erbij. Meer mensen komen er momenteel niet over de vloer …. maar als het straks weer allemaal normaler is spelen we het vast ook op het kinderfeestje en met alle vriendje en vriendinnetjes die weer komen spelen. En nu maar hopen dat ik niet verlies met het spel want dat is erg, super super erg hihi

  26. Patty Kuiper- 01-04-2020 om 23:21

    Heel graag zou ik dit spel willen winnen voor mijn dochter die 12 mei jarig is! Ze is groot fan van Pieter Konijn, ze kijkt hier dagelijks naar op tv en roept de hele dag alle uitspraken die Pieter Konijn en zn vriendjes ook maken, zo grappig! Elin wordt 3 jaar maar is slim genoeg voor het spel! En anders helpt haar grote broer haar graag, die eind mei 5 jaar mag worden, HIEPERDEPIEP HOERA! Dubbel feest!
    We kijken er naar uit om het spelletje met de kinderen te kunnen spelen, spannend!

  27. Mirella Gombert- 01-04-2020 om 23:28

    Oh wat een leuke en welkome actie! We hebben 3 jonge kids waarvan de jongste van 4 gek is op Pieter konijn! Helaas gaat op dit moment veel aandacht naar de oudste 2 met huiswerk maken. Zou het zo leuk vinden om haar met dit spel ook haar quaility time met mij te geven. Zou een super verrassing zijn!

  28. Sylvia Jochems- 01-04-2020 om 23:28

    Wauw, dat zou leuk zijn voor onze Tim (4 jaar).. Kijkt graag Pieter Konijn en had zich al verheugd op de nieuwe film. Hij zei vandaag de aflevering komt maar de film is ook dicht. (Was voorbij de bios gefietst) Zou een leuke verrassing zijn en dan spelen we samen met papa, Tim en mij als zijn kleine broertje slaapt.

  29. Ik ga het spel spelen met mijn dochtertje van 5 die graag spelletjes speelt. En nu wel toe is aan iets nieuws.
    Na de Corona tijd neem ik het spel mee naar mijn groep 3 en kunnen de kindjes in mijn klas het spelen. Zij kijken in de pauze heel graag naar de filmpjes van Pieter Konijn.

  30. Mijn dochters zijn groot fan van Pieter konijn en al zijn vriendjes! Ze hebben ook ontdekt dat ze bordspellen heel erg leuk vinden en vooral heel gezellig zijn om te doen! Dus de combinatie is gewoon PERFECT!!!

  31. Wat een leuke actie! Mijn kinderen Tygo en Ella zullen heel erg blij zijn met dit spel! Ze zijn dol op Pieter Konijn en op het bos. Helaas wordt het de komende tijd afgeraden om naar natuurgebieden, etc. te gaan, dus het zou mooi zijn als wij het bos in huis kunnen halen! 😃 Daarbij zijn we alle vier dol op spelletjes, dus een nieuw spel is heel erg welkom!

  32. Omdat ons zoontje 19 maart jl. jarig was en hij nog iedere dag vraagt wanneer hij op school mag trakteren en wanneer zijn feestje gevierd word. Dit zou een mooi kadotje zijn om afleiding te hebben

  33. Super leuk voor mijn dochter, die haar vriendinnen van school enorm mist. Wat zou het leuk zijn als zij met haar vriendinnen via zoom dit spel kunnen spelen en daarna bij ons thuis als dat weer kan.

  34. Roxanne de Vries-Hulzebus- 01-04-2020 om 23:35

    Jaaa super leuk. Ik zou het erg leuk vinden om het bordspel voor mn dochter Avalon(4jaar) te winnen. Haar broertje(1jaar) is nog net te jong om mee te spelen. Waardoor het binnen blijven voor haar niet altijd fijn is. Ze is officieel nog niet leerplichtig dus heeft nog weinig school opdrachten. Wat is nu leuker dan spelenderwijs leren met het spel van pieter konijn😊.

  35. Mieke Horstermans- 01-04-2020 om 23:36

    O wat een leuk spel. Ik zou het dolgraag spelen met onze zoon Tijme. Eerst was hij bang als we naar de filmpjes keken. Maar inmiddels groot fan v Pieter Konijn. Hij kijkt liefst de hele dag. Wat zou zn mooi spel een mooi cadeau zijn. We zijn trots op hem hoe hij het nu thuis allemaal doet. Thuis onderwijs. Dat spel zou dus n leuk cadeau zijnn!

  36. Stephanie Wetter-van Dijk- 01-04-2020 om 23:39

    Ik doe heel graag mee voor onze 2 oudste meiden, Vayenne (5 jaar) en Lizzy (4 jaar)! Het zou super leuk zijn om een nieuw uitdagend spel te mogen winnen en deze met het hele gezin te mogen spelen! Zeker nu we alleen nog maar thuis zijn! De spelletjes die we al hebben kennen we nu wel😉😊 We gaan duimen!!

  37. Didi Wijnhoven- 01-04-2020 om 23:40

    Mijn zoontje is hé-le-maal gek van Pieter Konijn. Hij vindt ze allemaal leuk, Lily/Benjamin/Hakketak/ heer Vos ik ken ze inmiddels ook allemaal! Zeker in deze bizarre gekke tijd zouden wij het heel leuk vinden om dit spel te kunnen spelen. Dus wij doen graag mee met deze leuke actie 😁

  38. Joyce van Wanrooij- 01-04-2020 om 23:40

    Dat zou echt geweldig zijn voor mijn kleine Pieter konijn fan, mijn jongste zoontje is helemaal weg van Pieter en zijn lieve vriendjes, iedere dag kijkt hij trouw na zijn vriendjes.
    Wat zou het leuk zijn om nu zelf ook met Pieter mee te mogen spelen 🍀🤞😊

  39. Heel graag met mijn eigen konijntjes.
    We wonen nu net als Pieter met al zijn broertjes en zusjes in 1 huis. Buiten spelen is wat Pieter en zijn broertjes en zusjes het liefste doen & hier spelen mijn kleine konijntjes ook het liefst de hele dag buiten En houden ze van avontuur.
    Helaas moet dat avontuur op zich laten wachten & zou ik ze heel graag dot spel cadeau geven.
    Mijn konijntjes houden toevallig ontzettend van Pieter konijn afleveringen & de film.. dus dit cadeau zal het binnen zijn vast een stukje makkelijker maken.

    Heel veel stampjes op de grond, van mijn 3 poffertjes!!
    Poooooooooten maar (duimen maar)

  40. Jessica boelen- 01-04-2020 om 23:56

    Dat zou leuk zijn voor onze kids! Beide fan van Pieter konijn! Ze kijken hier regelmatig de filmpjes en de leesboekjes van Pieter konijn doen t ook erg goed. Een leuk spel zouden ze te gek vinden!

  41. Ohh wat gaaf!! Mijn dochtertje van 5 speelt heel graag met haar buurtkindertjes buiten Pieter konijn, maar dat kan nu niet😥 en nog eens thuis zitten daarbij ook is het helemaal niet leuk dat je nu “niks” kan doen..
    Dan hebben we het er zeker voor over om met haar (Yaela) dit te gekke spel te spelen!

  42. Super leuk om met mijn zoon Pieter te spelen! Hij is dol op spelletjes! Een nieuw spel zou een leuke verrassing zijn in deze gekke tijd!

  43. Op 20 april wordt mijn dochter 5! En helaas moeten we dat samen als gezin thuis vieren zonder visite.. maar desondanks willen we haar een onvergetelijke dag bezorgen! Dit zou een super leuk kadootje voor haar zijn. Ze houdt van spelletjes spelen! Ik zou dit graag voor haar winnen zodat wij dit samen kunnen spelen met haar grote zus van 6 en haar vader. 😀🥳

  44. Valery Hendriks- 02-04-2020 om 00:13

    Ik zou dit spel heel graag willen winnen voor onze Finn!🥰 Hij vindt Pieter konijn geweldig maar vooral omdat hij het als 4 jarige toch wel heel lastig vindt om binnen te moeten blijven en niet naar school kan😥. En dan is hij ook nog eens jarig op 9 mei.. wij duimen voor hem 🍀

  45. Mandy den Drijver- 02-04-2020 om 00:17

    Ik zou graag het spelletje spelen met mijn dochter Sofie, die dol is op bordspelletjes! En vooral ook na deze periode van afzondering met oma erbij. Die het minstens net zo gezellig vindt om bordspelletjes te doen. En daarnaast doet Pieter Konijn het goed hier in huis en is hij vertegenwoordigd in films, boeken en kleurplaten en puzzels.

  46. Ik zou dit graag willen winnen zodat onze meiden een leuke afleiding hebben als mama weer moet gaan werken in het ziekenhuis. Valt niet altijd mee om steeds vaker weg te moeten in deze ‘rare’ tijd. Natuurlijk gaan we dit spelletje ook doen als ik thuis ben en we kunnen genieten van het samenzijn thuis.

  47. Ik zou graag dit leuke spel spelen met mijn neefje van 4. Hij is dol op spelletjes spelen en konijnen. Zelf heb ik 4 konijntjes en als mijn neefje komt spelen, wil hij ze altijd aaien en wortels geven.

  48. Super leuke actie! Ik zou dit spel met mijn dochter spelen. Ze is gek op spelletjes en dit leuke spel hebben we nog niet!

  49. Sharon Dekker- 02-04-2020 om 01:32

    Mijn zoon is 5 jaar, en ook al die jaren al gek op konijnen. In welke vorm ook, knuffel, op n kussen, op een beker, in het echt… Maar ook op Pieter konijn! Zijn favoriete tv filmpje. Nu we meer tijd thuis doorbrengen en hij gek is op spelletjes, lijkt me dit heel leuk.. Ook met zijn zusje ban bijna 3 erbij!

  50. Ik zou graag dit spel winnen omdat onze dochter, net 5 geworden, zo gek is op de serie dat zelfs “wij” de teksten uit ons hoofd verder kunnen afmaken, dat alleen van het horen als ze op iPad kijkt🤣😂

  51. Wat een leuke actie! 2 kleine konijntjes hier die groot fan zijn van Pieter Konijn! (En ik stiekem ook)
    Dus hopelijk zullen jullie ons verblijden met een spelletje voor mij en mijn meiden.

  52. Veronique- 02-04-2020 om 05:26

    Gaaf! 😍 Wij doen graag mee voor onze dochter Fenna! Zij is dol op Pieter Konijn en spelletjes. Wij zullen met haar dit spel spelen, hopelijk kan ze dit spel snel met oma spelen. Oma is ziek en we kunnen nu niet langs oma en wat mist Fenna oma en andersom. 🤞🍀

  53. Desiree Bos- 02-04-2020 om 05:40

    Dit wil ik graag spelen met mn zoontje van 4. Omdat hij gek is op spelletjes en we er nu extra tijd voor hebben. Heerlijk samen genieten!

  54. Margreet van den Bosch- 02-04-2020 om 05:57

    Ik zou graag dit spel willen spelen met mijn dochter Esmée (4 jaar). Ze speelt altijd Pieter konijn met haar vriendjes op school, helaas kan dat nu niet en ze mist haar vriendjes en school erg. Met dit spel kunnen we Pieter konijn ook thuis spelen.

  55. Jaaa, dit lijkt me een heel leuk spel voor mijn neefjes Mels & Bijs! Aangezien zij in Nederland wonen en wij in Australie, kunnen we dit spel een keer via Facetime spelen!!! We zouden nu eigenlijk 2 weken aar Nederland zijn en bij hen gaan logeren, maar helaas gaat dat nu niet door! Dus fingers crossed dat ze dit spel mogen winnen én dat iedereen gezond blijft in deze gekke tijd!

  56. Claudia Boiten- 02-04-2020 om 06:30

    De tijd waar we nu in.zitten heeft natuurlijk ook een flinke invloed op de kinderen over de hele wereld, inclusief mijn kids. Graag zou ik mijn dochter met dit spel een extra moment van plezier en onbezorgdheid geven, nu ze haar famillie, klasgenootjes en juffen zo ontzettend mist. Daarbij is ze dol op spelletjes en een groot fan van pieter konijn. De film al meerdere keren bekeken, de serie is favoriet en als klein meisje kreeg ze haar eerste besteksetje en wie stonden erop? Je raadt het al pieter konijn en vriendjes😊

  57. m’n 2 knullen zijn dol op bordspellen en daarbij vind de jongste Pieter konijn fantastisch om naar te kijken. ze zijn beide jarig nu dus wat zou het leuk zijn om ze hier mee te verrassen.

  58. Susanna de vette- 02-04-2020 om 06:34

    Ik zou dit spel met mijn dochters spelen! Omdat het kan en ze al jaren gek zijn van Pieter Konijn en zijn vriendjes.

  59. Janneke Nijboer- 02-04-2020 om 06:36

    Dit spel zou mijn dochter van 4 ontzettend blij maken. Zij is de grootste fan van Pieter en zijn vrienden. Ze kijkt elke dag naar Pieter konijn en kent de afleveringen uit haar hoofd. En daarnaast houdt ze heel erg van spelletjes spelen. Dus dan heb je 2 vliegen ( konijnen) in 1 klap.
    Ik ga heel hard duimen want ik gun het haar zo 🤞

  60. Rinia veenstra- 02-04-2020 om 06:42

    M’n dochter is 4 jaar en vanaf het begin van dit jaar gaat ze naar school. Ze vind het super leuk om te leren en vooral nieuwe dingen. Dit bordspel is perfect voor haar, gezellig bij de tafel met mem en heit 💝 daarnaast kijken we regelmatig Pieter konijn wat zoals Pieter altijd zegt “ konijnen zijn stoer” we gaan er voor 🍀🤚

  61. Heel graag
    Om samen met onze oudste zoon van 4 te mogen spelen.
    Net op school en dan nu zo’n lange periode thuis. Hij vindt het maar gek.

  62. Ilona van den Bergen- 02-04-2020 om 06:45

    Wat een leuk spel om samen met mijn dochter van 4 jaar te spelen! Zij houdt wel van spelletjes. Hoe fijn om in deze corona tijd dat ze niet naar school mag, iets leuks thuis te doen! Wij duimen 🍀🥰

  63. Petra van de Ree- 02-04-2020 om 06:53

    Wat ontzettend leuk dat er nu een bordspel van Pieter Konijn is! Onze jongste dochter is groot fan van Pieter Konijn. De filmpjes kan ze dromen, maar er toch iedere ochtend weer om vragen! Lijkt me erg leuk om nu ook het spel te spelen met haar. Zeker nu school ze ook nier naar school kan de komende weken. Duimen maar!

  64. Kiona de Vos- 02-04-2020 om 06:53

    Hier gaat mijn zoontje zo gelukkig van worden! Hij is reuze fan van ‘vriendje Pieter’ 🐇 zoals hij hem zelf noemt. Speelt graag gezelschapsspelletjesin deze week roerige tijd. Hij mist zijn vriendjes school dus hopelijk kan ik snel samen met hem het spel van zijn ‘Vriend Pieter’ gaan spelen.
    Telkens als meneer Vos in beeld komt, of hij die meneer Vos hoort roept hij heel hard: ‘Ikke (zijn naam) ook de Vos.’ 🦊

  65. Marieke en jurre- 02-04-2020 om 06:54

    Dit zou een geweldig spel zijn voor Jurre.
    Mijn zoontje van 5 jaar oud.
    Nu we de film nog niet in de bioscoop kunnen zien zouden we het spel wel kunnen spelen. Het zou een mooi extra cadeautje nog zijn voor de verjaardag welke op 18 maart is geweest maar door het corona virus heel klein is gevierd

  66. Anja Vanderhoeven- 02-04-2020 om 07:01

    Ik zou dit spel graag ontdekken met mijn 4-jarig zoontje Mathis. Hij is gek van konijntjes en spelletjes spelen. Het zou een fijne manier zijn om een stuk van de dag te vullen in deze lock down light.

  67. M.Meinders- 02-04-2020 om 07:13

    Wat een leuk spel!onze boef is dol op spelletjes en dit zou een mooi verjaardagscadeau zijn nu hij bijna jarig is!

  68. Marloes Bussink- 02-04-2020 om 07:14

    Heel graag voor mijn dochtertje van 5. Ze heeft het verdiend. Doet de opdrachtjes van school prima wanneer het ons uitkomt. Ze moet veel geduld hebben omdat de meeste school aandacht naar ons zoon uit groep 3 gaat. Wellicht kan haar broertje van bijna 2 over een tijd meespelen. We duimen.

  69. Patricia Compier- 02-04-2020 om 07:15

    Dit spel zou erg leuk zijn voor onze meiden. Onze jongste dochter is echt een Pieter fan. Elke dag staat Pieter konijn aan, de film, de serie, het wordt hier grijs gedraaid. Dit spel zou een mooie afwisseling zijn. Nu we allemaal binnen zitten is het ook erg leuk om te kunnen wisselen met spelletjes.
    Wij doen dus graag mee 🍀🍀

  70. Mijn zoontje is gek op spelletjes doen en in avonturen beleven in het bos samen met zijn bonusbroer hoe toepasselijk is dan dit spel. En ze zijn ook nog eens enorm fan van Pieter konijn. Hoe blij zullen jullie de jongens maken als ze dit spel winnen.

  71. Anouschka- 02-04-2020 om 07:18

    Heel graag voor mijn twee dochters van 4 en 6 die beiden hun verjaardag niet (hebben) kunnen vieren zoals normaal.

  72. Lotte van Kins- 02-04-2020 om 07:25

    Ik zou het heel graag willen winnen voor onze oudste dochter van 6 die 22 maart jarig was en het helaas niet heeft kunnen vieren. Dit jaar zou haar eerste ‘partijtje’ zijn.

  73. Ik zou dit spel heel graag willen spelen met mijn zoontje Liam. Hij is in februari vier jaar geworden en heeft dus maar kort van school mogen genieten. Hij wordt enorm blij van spelletjes spelen! Dus dat heeft hij in deze gekke tijd wel verdiend 💛

  74. Dit zou ik heeeel graag willen winnen voor onze dochter Fenne. Ze is groot fan van pieter konijn én speelt graag spelletjes. Ze doet het ontzettend goed in deze vreemde periode, dus ze heeft wel een cadeautje verdiend.

  75. Mara Bambacht- 02-04-2020 om 07:33

    Wat leuk! Ik zou dit spel heel graag willen winnen omdat ik het graag wil spelen met mijn zoontje. Hij is net 4 geworden en mocht twee weken naar school. Hij mist het ontzettend. Naast dat hij een ontzettende spelletjesfan is, houdt hij heel erg van dieren en speurneuzen. Hij gaat naar al te graag op zoek naar de kleine voorwerpen in het bos 🍀🍀🍀

  76. Ik heb 2 dochtertjes van 4 en 6 en Pieter konijn is hier grijs gedraaid en nog! Lily is hun favorieten speler, de zin die we thuis te horen krijgen ‘dat is wortelwijsheid, mama’ 🥕 Ook de bioscoop was een groot succes dus dit spel zou super zijn om de reeks af te maken.. ik zie hun gezichtjes nu al voor me als ik dit spel op tafel zou zetten 😮😍😄 PLAYTIME en nog veel mooier Familietijd aan tafel

  77. Angela Leemans- 02-04-2020 om 07:34

    Ik wil deze heel graag winnen voor onze zoons van 4 en 6. Zodat wij dit met hen kunnen spelen. Ze zijn beide gek op pieter konijn en kijken ook nog dagelijks op tv.

  78. Charlotte Bannink - van der Helm- 02-04-2020 om 07:37

    Voor mijn pieter konijn fan van bijna 4 jaar! Elke avond voor het naar bed gaan wil hij een eigen verzonnen verhaaltje over pieter konijn horen en als ik een karakter in het verhaal vergeet, dan moet ik opnieuw beginnen anders gaat hij niet slapen. Daarnaast is hij ook nog eens dol op spelletjes! Ik denk dat hij heeeel erg blij zal worden als ik hem mag vertellen dat ik dit spel voor hem heb gewonnen.

  79. Sanne Albers- 02-04-2020 om 07:40

    Dit spel zou heel welkom zijn voor Laurie van 4 jaar! Even wat anders dan werkjes van school en nog educatief ook. Ze zou het samen met Evie willen spelen die ook fan is van Pieter konijn!

  80. Floor Verseveldt- 02-04-2020 om 07:41

    Waleuk! Mijn oudste zoon vind pieter konijn geweldig. Dus ik doe graag mee.

  81. Voor onze zoon die van bijna 5 die eerst zondag helemaal verdrietig was omdat wij zijn zusje haar 1ste verjaardag niet konden vieren en ze daardoor geen visite kreeg en bijna geen cadeautjes. Dinsdag was hij helemaal verdrietig omdat hij school heel erg mistte. Ik ben bang dat hij binnenkort nog verdrietiger zal zijn omdat wij zijn verjaardag ook misschien niet kunnen vieren. Misschien kunnen we hem dan blij maken met een spelletje. Waar hij zo van houdt

  82. Ik zou graag het spel willen winnen voor mijn kinderen Anne Fleur en Floris. Ze vinden de film helemaal fantastisch en vinden het erg jammer dat Pieter Konijn 2 uitgesteld is door de Corona. Een spel van Pieter Konijn zou dan ook super gaaf zijn om te winnen in deze tijd.

  83. Chaiyenne- 02-04-2020 om 07:43

    Ik doe graag mee. Ik zou dit samen met mijn dochter willen spelen want die snapt niks van dat ze niet naar school mag eerst zouden wij op vakantie gaan. Dat ging op laatste moment niet door en dan mag ze ineens niet meer naar school.. Wij als gezin zijn gek op spelletjes en ben ook steeds op zoek naar wat leuks nu ze 4 is kan ze al goed mee doen. Dus wij vinden dit een super leuke aktie 😍

  84. Deborah van der Drift- 02-04-2020 om 07:45

    Wauw! Hier staat het zo gauw t mag en kan aan!! Alle afleveringen al meerdere keren gezien! Spelen het buiten na wie wie is 🙂 onze zoon van 5 is groot fan, maar ook zijn zus van 8 kijkt nog graag mee! Dus zou heeeel graag dit spel winnen om met elkaar te spelen! Want dit zullen ze beide heel leuk vinden!!

  85. Zou het bordspel graag hebben vor mijn beide dochters.Vooral de oudste is helemaal weg van Pieter Konijn.En zou het geweldig vinden om dit spel te spelen.

  86. Eefje Schouten- 02-04-2020 om 07:50

    Super! Onze dochter kreeg vorige week van opa en oma ’n dvd opgestuurd van Pieter Konijn en ze was zó blij! Het zou te gek zijn om dit spel te winnen, zodat we spelend kunnen leren in de tijd dat we thuis moeten blijven! Gezelligheid met ’t hele gezin. En als dit allemaal voorbij is dan kunnen opa en oma weer aanschuiven voor ’n spelletjesmiddag!

  87. Onze Fiene (6 jaar) vindt het heel leuk om een spel te spelen en heeft dit zeker wel verdiend met al het schoolwerk thuis waar ze zo haar best voor doet. (door een foutje met inloggen heeft ze de eerste 3 weken thuis elke dag 4x zoveel spelling gemaakt als nodig was 🙈)
    Wij gaan voor haar duimen 🍀

  88. Fenda van Boven- 02-04-2020 om 07:52

    Onze zoon van 4 en dochter van net 6 (kon haar kinderfeesten niet vieren in deze tijd) kijken elke dag naar de avonturen van Pieter konijn. Ze houden allebei van gezelschapsspelletjes en avonturen beleven, wat zou het leuk zijn als wij straks 10 jaar getrouwd zijn wij samen met hun het kunnen vieren met dit spel verder kunnen wij het niet vieren in deze tijd. Wij gaan duimen, toi toi toi 😅

  89. Mijn dochter van 6 met autisme heeft het extra moeilijk nu ze thuis is en jaar gewone structuur niet kan volgen.
    Ze is daarnaast eeenooormmee fan pieter. Dat is haar lichtpuntje van de dag. Met dit spel kan zich richten op leuke interactie met haar broertjes ipv ruzie. Wij duimen!

  90. Claudia Lodewijks- 02-04-2020 om 07:54

    Lieve Kleertjes.com,

    Het lijkt me leuk om dit spelletje voor mijn 4 jarige dochter te winnen. We zijn inmiddels door de meeste spelletje heen🥴 de afgelopen dagen en ondanks dat ze nog niet echt huiswerk heeft op deze leeftijd, steekt ze toch heel veel op van die spelletjes. En het is gewoon ook heel erg gezellig om met het gezin samen een spelletje te spelen 🤗. Dus zou heel welkom zijn hier!

  91. Het lijkt mij een erg leuk spel! Onze dochter word bijna 4. Zou leuk zijn een extra verassing in deze tijd! 🐰😍🤩🍀

  92. Arga van boldrik- 02-04-2020 om 08:00

    Dat zou echt leuk zijn voor onze 3-jarige Dina! Ze is helemaal verliefd op Pieter Konijn. Nu vindt ze het erg lastig de aandacht te verdelen met haar zussen die thuis huiswerk moeten maken. En we ook nog midden in een verbouwing zitten. Dus zou het heel leuk zijn om met haar aandachtig een spel te spelen!

  93. Heel graag voor me 4 jarige dochtertje die echt onwijs fan is van pieter konijn!
    En hoe leuk is het dan om een spelletje ervan te hebben, en gelijk goed te leren hoe je moet omgaan met je ‘verlies’ want dat is soms nog even een dingetje!🙈
    🤞🤞🤞🍀🍀🍀

  94. Ik zou dit spel graag willen winnen voor mijn dochter Mirthe. Zij is 5 jaar en dol op spelletjes.!

  95. Ik zou het met de grootste Pieter fan gaan spelen die ik ken mijn dochter haylie het eerst wat ze iedere ochtend vraagt als ze beneden komt is mama mag pieter op en spelletjes spelen vindt ze helemaal te gek

  96. Ik wil graag winnen voor mijn zoontje puck en Pyke, 4 en 5 jaar. Pyke is super fan van Pieter!!

  97. Jacqueline- 02-04-2020 om 08:05

    Oh dit zou echt super leuk zijn, pieter konijn vinden ze hier super leuk. Dit spel kan ik met mijn 3 jongens doen en dan eindelijk ook tijd voor de jongste..!! Die komt nu echt wat aandacht tekort..

  98. Mariska Kluinhaar- 02-04-2020 om 08:07

    Samen met mijn zoon van 5 jaar. Hij slaapt zelfs met een blauw jasje aan zodat hij op Pieter Konijn lijkt.

  99. Astrid van Estrik- 02-04-2020 om 08:08

    Ons zoontje kijkt elke dag naar de filmpjes van Pieter Konijn. Hoe leuk zou het zijn om dit spel met hem te spelen. Zo kan hij de avonturen van Pieter, Lily en Benjamin in het echt beleven. Daarnaast zou zijn grote zus ook graag meedoen en aangezien we als gezin nu thuis zitten, komt dit spel wel heel goed van pas!

  100. Femke Dekker- 02-04-2020 om 08:09

    Onze Teun is groot fan van Pieter Konijn. Wat zou het leuk zijn om hem te mogen verrassen met dit spel van zijn grote vriend 🙂 Wij doen graag mee!

  101. Ik zou heel graag mee doen voor onze kindjes! Ze zijn dol op Pieter Konijn en dol op spelletjes, dus dit spel zouden ze geweldig vinden!

  102. Julia 5 jaar:
    Waarom wil je dit spel winnen? “gewoon omdat ik dat leuk vindt en Pieter Konijn vaak kijk. Ik wil dan Lilly zijn!”
    En met wie ga je het spelen? “Met mama, papa, Nora en Sam”.

  103. Sascha Hanssen- 02-04-2020 om 08:17

    Leuk! Mijn dochtertje heeft er zelfs een feestje van Pieter konijn gehad (wel voor deze crisis uiteraard) dus hier zal ze heel blij van worden! Kan ze lekker met mama extra veel spelletjes spelen in deze tijd 🙂

  104. Chantal Obbink- 02-04-2020 om 08:19

    Onze zoon Hidde is super fan van Pieter konijn. In deze tijd waarin de schermtijd net iets meer is dan normaal kan hij er geen genoeg van krijgen. Toen hij vorige week aan het kijken was zei hij; ik zou een Pieter Konijn spel echt heel mooi vinden mama! Wat zou het super zijn hem hiermee te verrassen. Dan gaan we samen dit spel heeeeeel veeel spelen

  105. Wilma Oomen- 02-04-2020 om 08:20

    Heel graag voor onze meiden van 7 en 9 die wel zin hebben in een nieuw spel!!

  106. Ik zie dat nu onze Juus veel thuis is dat hij veel meer interesse krijgt in ons eigen konijn, brandweerman Sam (Ja hij heeft de naam mogen verzinnen).

    Pieter konijn blijft ook favoriet al is dit even minder geweest. Toen keek hij de film, dit was toch nog iets te spannend. Maar Pieter is naast brandweerman Sam nog altijd zijn grote held

  107. Een Pieter Konijnspel, hoe leuk is dat! Onze dochter is helemaal dol op Pieter, Lilly, Benjamin maar vooral op Hakketak dus voor haar zou ik dit spel heel graag winnen……. Nu we thuis zitten spelen we elke dag samen (bord) spellen dus een nieuw spel voor de afwisseling zou helemaal geweldig zijn!

  108. Els Van Braband- 02-04-2020 om 08:27

    Wat een leuk cadeau 😍. Ik zou dit met mijn partner en zoon Stan spelen. Stan heeft geen broer of zus en in deze tijden vindt hij dat echt verschrikkelijk. Tevens is hij een super dierenvriend…dus een spel van Pieter konijn is dan extra leuk om te spelen ❤️

  109. Ik wil dit spel graag spelen met mijn zoontje van 4
    Ik denk dat we dat beide erg leuk vinden

  110. Mijn oudste is sinds we thuis zitten de spelletjes aan het ontdekken! Wat super gezellig om een spelletjes te spelen met hem. En wat zou hij dit spel super vinden aangezien hij Pieter konijn helemaal geweldig vind! Hij roept de hele dag pas op Pieter meneer verhoef komt eraan! Rennen rennen Pieter!. Hij zou hier echt heel blij mee zijn en wij natuurlijk ook om weer wat nieuws te doen

  111. elisabeth maria martina- 02-04-2020 om 08:31

    voor een jarige job helemaal top, kleinzoon quinn (4 jaar) maakt hier dolgraag kans op, hij gaat vast helemaal uit zijn plaat als de naam van oma hier als winnaar staat

  112. Superleuk voor mijn 2 zoontjes van 6 en 3 die superfan van Pieter konijn zijn. Elke dag gaat hier Pieter Konijn aan. Ze zijn ook dol op spelletjes dus dit spel van Pieter konijn zou heel welkom zijn! Wij doen dus graag mee !

  113. Ik zou graag kans willen maken op dit spel van Pieter Konijn. Samen met mijn dochters wil ik dit spel wel spelen.
    Ik had al 2 maanden geleden gezegd dat wij naar de film zouden gaan als hij uitkwam, maar helaas kan dat nu even niet.
    Mijn jongste dochter is superfan. En kijkt dagelijks een aflevering. En de film kijken we graag samen. Zo’n spel is een leuke verrassing in deze gekke dagen.
    Succes met jullie give away!🐰👍🏼

  114. Steffie Schell- 02-04-2020 om 08:34

    Onze Nick wordt in juni 4 jaar! Hij is precies Pieter; heel behulpzaam, maar dat gaat niet altijd goed! Net als Pieter is onze Nick een bezig bijtje en altijd druk in de weer.
    Ik doe graag mee met deze win-actie voor de verjaardag van Nick: misschien kan het Pieter-spel hem wel helpen om rustig (?) aan tafel een spelletje te doen!

  115. Wat leuk! Wij zouden dit met onze kinderen van 6 jaar, 5 jaar en 3 jaar spelen! Doen heel veel spelletjes op het moment. Soms nog lastig een spel te vinden wat ze allemaal leuk vinden. Ze vinden hier Pieter konijn eigenlijk wat spannend, maar misschien dat ze door dit spel juist inzien hoe mooi het ook kan zijn!

  116. Davina Van Belle- 02-04-2020 om 08:36

    super leuk om te spelen met mijn vriend zijn dochtertje Axelle, ze houdt van gezelschapsspelletjes spelen!

  117. Eva ubbink- 02-04-2020 om 08:37

    Heel graag, omdat ons zoontje van 3 heeft ontdekt hoe leuk het is om spelletjes te spelen. Ideaal voor in deze tijd! Ik zou dan ook graag met ons zoontje Pijke dit spelletje willen uitproberen!

  118. Jaaa dat is wortelwijsheid!! Wij willen enorm graag winnen!! Ik zou dit samen met mijn zoontje yörn spelen die ik tegenwoordig al Pieter noem!! Als zijn ogen open gaan dan gaat Pieter konijn aan op netflix!! Dus een spel zou enorm van pas komen!! Wij duimen heeeeel hard🤞🤞

  119. Marijke Minkhorst- 02-04-2020 om 08:46

    Dit zou heel leuk zijn voor onze vierjarige dochter.
    De school heeft veel op papier en weinig digitaal en ook is er geen tot weinig contact met school daarom komt er het meeste op mij als moeder aan om haar te blijven motiveren. Met dit spel kunnen we haar zeker even bezig houden want spelletjes vind ze erg leuk.

  120. Mijn dochter is super fan van Pieter konijn, nu ze niet naar school mag spelen we elke dag Pieter konijn kwartet een paar keer. Ze zou er super blij mee zijn. Groetjes vader van Milou

  121. Esther vd Waart- 02-04-2020 om 08:50

    Met mijn zoontje van 5! Hij kijkt nog steeds graag Pieter konijn 🐇 en we doen graag spelletjes samen !! Dus dit spel vindt hij vast mega leuk 😃! En strx kunnen we het ook samen met z’n broertje gaan spelen!

    Groetjes Esther, Fynn en Jaxx

  122. Ooh wat zou het super zijn om dit bordspel te winnen. Ons zoontje kan wel een oppepper gebruiken. Afgelopen september is zijn zusje geboren en kwamen wij als gezin in een rollercoaster terecht. Onze stoere knul deedt het super en je hoorde hem nooit klagen. In oktober ging hij als groter knul naar de basisschool. Een spannende tijd. Net een zusje en nu een grote stap maken. Wij gunde hem even de rust. Helaas zit hij nu weer thuis. Net zoals heel nederland. Het is moeilijk uit te leggen aan een kindje van 4. Hij verdiend het ❤

  123. Ahh wat zou dit ontzettend leuk zijn voor ons zoontje Yurrin! Hij is 4 jaar geworden op 30 maart en heeft dit in deze situatie niet kunnen vieren. Ook het afscheid van de peuters is in duigen gevallen en zijn eerste officiële schooldag niet kunnen beleven. Hij wordt nu in het diepe gegooid door z’n eigen papa en mama met onderwijs! Daarbij komt dat als hij tv mag kijken ALTIJD Pieter Konijn wil kijken en hij een favoriete Pieter konijn knuffel heeft!! Met wie we het gaan spelen? Met Yurrin natuurlijk en broer Rodi die 26 maart jarig was en 6 is geworden! We DUIMEN 🍀🥰

  124. Wat leuk met mijn ondernemende zoontje van 4 wie net naar de basis school mocht maar toen gingen de scholen op slot, dus dit zou een leuke afleiding zijn om samen te spelen♥️

  125. Wat leuk! Mijn kids van 3 en bijna 8 zijn helemaal fan van Pieter Konijn en spelen graag spelletjes! Ondanks het leeftijdsverschil van bijna 5 jaar kijken ze samen naar alle afleveringen van Pieter, en zullen ze met dit spel ook heel veel plezier samen (en met papa en mama) hebben! Daarnaast is mijn dochter op 11 april jarig dus dit zou een te gek verjaardagscadeau zijn!

  126. Superleuk!!😍Mijn kids 💖💙en die van mijn partner💖💙 kijken graag naar Pieter konijn, ze zijn net als Pieter konijn ook altijd ondernemend😂 dus om nou echt t verhaal van Pieter konijn te spelen is natuurlijk geweldig! Dus 🤞 voor onze kids.

  127. Petra vos- 02-04-2020 om 08:57

    Heel graag voor mijn buurjongen yorn kan ik als alles weer normaal is een spelletje spelen.

  128. Anurish Pherai- 02-04-2020 om 09:03

    Het zou te gek zijn om dit met mijn zoontje te spelen van 6 jaar. Op de momenten dat hij tv kan kijken gaat Netflix aan en kijkt hij alleen maar Pieter konijn!

  129. Jaaa wat leuk iets winnen in deze idiote tijd is natuurlijk extra leuk! En hebben allemaal verdiend. Maar als ik dan toch mag winnen ga ik dit spel samen met mijn dochter Luna van 8 en dochter Madée van 5 spelen na een ochtendje schoolwerk!!!

  130. Shirley Boorsma- 02-04-2020 om 09:09

    Heel graag voor onze kleine meid die 13 mei 4 jaar wordt. De verveling begint nu een beetje toe te slaan dus een nieuw spelletje is altijd leuk

  131. Anouk Jorritsma- 02-04-2020 om 09:11

    Leuk! Ik zou dit spel heel graag willen winnen voor mijn dochter. Ze is dol op haar Pieter konijn boekjes. Ook is ze gek op spelletjes en om de verveling wat tegen te gaan is dit spel meer dan welkom.

  132. Wendy van den Berg- 02-04-2020 om 09:20

    Ik wil heel graag met mijn gezin dit spel doen. We hebben twee dochters in de leeftijd van 4 en 7 jaar. We zagen de laatste keer toen we in de bioscoop waren een voorstukje van Pieter Konijn de film! En de meiden gilden meteen dat ze daar heen willen. Ik weet dus zeker dat ze ook heel blij zouden zijn met dit fantastisch leuke spel! 🐰🐱🦊 fingers crossed….. 👍😃

  133. Hoe leuk om met Pieter, Lily en Benjamin en Hakketak op avontuur te gaan! Onze kids zijn allebei gek op pieter konijn en het is ook een leuke manier om spelenderwijs weer wat te leren over dingen in het bos.

  134. Wat een leuke actie ik doe mee voor mijn kleinzoon yörn van 6 hij is zo een fan van Pieter konijn!!Ik zou graag een spelletje met hem doen als zijn papa en mama aan het werk zijn in deze rare periode !!! Wij duimen heel hard

  135. Ik zou dit spel graag met onze dochter Dide spelen! Zij is gek op Pieter konijn en vindt het ontzettend leuk om spelletjes met ons te doen. Zo kunnen we gezellig het Pieter Konijn spelmaker z’n viertjes doen.

  136. Inge Gunsing-Willemsen- 02-04-2020 om 10:50

    Zou leuk zijn alswe winnen dan kan ons zoontje samen met papa en mama het spel van Pieter konijn spelen. Hij is helemaal gek van Pieter konijn.

  137. Yvette Smit- 02-04-2020 om 10:50

    Samen met mijn man en onze dochter Roos van 6. We hadden een vakantie geboekt naar de zon over twee weken, maar helaas kunnen we niet vertrekken. Nu we allemaal thuis gaan zijn zou het natuurlijk super leuk zijn om samen dit spel te kunnen spelen…‘family time’ met Pieter Konijn.

  138. Marijke Horjus- 02-04-2020 om 10:56

    Oehh super leuk lijkt mij dit spel voor onze kindjes Ylva(5) en Arvin(2.5) 🧡 ons dochtertje Ylva kijk al vanaf dat ze 1 is Pieter konijn en is echt haar lievelings filmpje ! Dus dit zou wel heel leuk zijn om te winnen🤞🍀 wij gaan duimen!!

  139. Mijn zusjes willen graag winnen omdat ze altijd naar Pieter kijke op Netflix. We spelen ook graag spelletjes
    Groetjes Eva
    Mijn zusjes zijn Yanou en Lotte. Lotte is beina 4 en Yanou is 5 jaar.

  140. Trotsema fati- 02-04-2020 om 12:11

    Ik doe super graag mee voor mijn twee ( Pieter konijn fans) zoontjes die allebei jarig zijn in deze week. Om ze extra te verwennen na annuleren van hun fesstje en dat geen vriendjes en familie mogen komen wordt iedere kindje verdrietig van😔.
    Hopelijk veras ik ze met deze leuke spel

  141. Nancy colson- 02-04-2020 om 12:15

    Mijn zoontje van 5 is super fan van Pieter konijn
    Bovendien doet hij ook heel graag bordspellen
    Wij zouden deze dus heeeel graag willen winnen 🙏🍀

  142. Ja zou super leuk zijn voor mn 2 zoons 7 en 3 jaar. Mijn jongste kijkt het liefst elke dag Pieter konijn🙈 ze kunnen heel goed samen spelletjes spelen en deze past nog wel in de speelgoedkast😉

  143. Super leuk spel om met mijn zoontjes Lionel van 4 en zijn broers van 8 te spelen. Lionel is groot fan van Pieter konijn. Pieter konijn op Netflix is favoriet, maar om af en toe even achter de schermpjes weg te zijn, kan dit spel vast goed helpen!

  144. Wauw heel graag zou ik dit spel willen winnen om samen met mn dochters te doen! Helemaal gek van Pieter Konijn!

  145. Suzanne Philipoom- 02-04-2020 om 19:41

    Ohhh wat super leuk. Mijn 2 kinderen kijken hier allebei naar. Zelfs onze konijnen zijn vernoemd naar de schattige konijnen lily en Benjamin.
    Ik zou dit graag met mijn 2 kinderen willen spelen.

  146. Super leuk voor de kids
    Wordt hier dagelijks gekeken en inmiddels alle afleveringen gezien
    Maar ze beginnen gewoon weer opnieuw🐰 haasje repje

  147. Esther Jager- 02-04-2020 om 20:17

    Wij zijn als gezin dol op spelletjes spelen, zeker in het weekend en nu ook tijdens deze ‘bijzondere’ tijd, waarin we noodgedwongen veel thuis zitten. Ik zou dit spel graag met mijn 2 kinderen willen gaan spelen.

  148. Esther Jager- 02-04-2020 om 20:19

    Wij spelen als gezin veel spelletjes met elkaar, zeker in het weekend en nu ook in deze ‘bijzondere’ tijd van noodgedwongen thuis moeten zitten. Ik zou dit spel graag met mijn 2 kinderen willen gaan spelen.

  149. Leuk spel! Leuke actie!. Zou het graag voor mijn dochter Simone winnen
    15 april 2020 word ze 4 jaar!!! En in deze tijd zullen we het niet groots kunnen vieren helaas. Om een leuk spel te kunnen spelen van Pieter konijn zou geweldig zijn, gek van Pieter Konijn, Benjamin en Lily en andere vriendjes.

  150. Zou je mijn zoontjes van Nathan van 3 en Julian van 5 super blij mee maken!
    De jongste is gek op Pieter Konijn kijkt elke dag wel een keertje naar de avonturen en heeft zelfs een knuffel van hem waar hij elke dag mee slaapt. Ze gaan samen altijd op pad en maken de leukste avonturen mee!!

  151. Elly Visser- 02-04-2020 om 21:41

    Ikmem van een pracht meid van 5 zou dit wel heeeeeeel erg graag voor haar willen winnen, nu zij noodgedwongen thuis moet blijven, maar ik, doordat ik in de zorg werk overdag er niet ben…
    Hoe leuk zou het dan zijn, dat wanneer mem er wel is om samen een spelletje te kunnen spelen, wat ook nog eens educatieve is🤩

  152. Heidie van der Steeg- 02-04-2020 om 21:48

    Mijn dochter en ik hebben de eerste Pieter Konijn film in de bioscoop gezien en vonden die geweldig leuk. De tweede, daar moeten we nog even op wachten, volgens mij is de premiere vanwege de Coronacrisis uitgesteld. Hoe leuk als we in de tussentijd het spel wel al samen kunnen spelen.

  153. Nancy van den Brink- 02-04-2020 om 22:37

    Leuk! Ik zou dit spel gaan spelen met mijn dochter Merel. Ze is as woensdag jarig en wordt dan 4 jaar. Ze is groot fan van Pieter Konijn. Ons konijn is zelfs naar hem vernoemd.
    Het spel zou leuk zijn voor de afwisseling. Want ik kan Pieter konijn op tv niet meer zien🤮😂

  154. Oh dit zou super zijn met mijn nichtje Tess! Ze wordt bijna 3 nu is je verjaardag vieren niet zo leuk in Corona tijd… ze is helemaal fan Alle konijnen heten Pietertje en ze krijgt ook een Pieter konijn taart op haar verjaardag dus met dit spel zal ze super blij zijn!!

  155. Tina Boschma- 03-04-2020 om 08:52

    We zouden het spel graag spelen met onze vriendin Esmee, die binnenkort jarig is. De kinderen spelen zo graag samen en missen elkaar nu echt heel erg. Een mooi cadeau om te geven en hopelijk ook snel weer samen een spelletje te kunnen doen. Bovendien vind Esmee Pieter konijn héél leuk! Wij gaan duimen!!! 🍀🍀🍀

  156. Stefanie Cuvelier- 03-04-2020 om 20:39

    Voor onze twee kapoenen, Corneel en Esther, die aan het scherm gekluisterd zaten tijdens de film én altijd op zoek zijn naar avontuur! Volgende maand allebei jarig, maar hoogstwaarschijnlijk zonder avontuurlijke uitje met de vriendjes. Maar misschien wel met de vrienden van Pieter Konijn in dit spel?!

  157. Gerlinde Vlaemynck- 03-04-2020 om 21:58

    Voor mijn kleine Senneman, 4 jaar en stapelzot van konijnen en konijnenspelletjes. Dit is reeds zo van bij de geboorte.

  158. Nouk is 16 april jarig, ze wordt dan 3, maar voelt zich 4 en wil naar de basisschool. Nou laten we dit dan maar eens testen met haar favoriete konijn, papa en mama spelen graag mee, Fen is nu nog wat klein, maar er zit bij ons dus nog flinke rek in het spel!

  159. Onze kids van 4 en 6 zijn gek op bordspellen en gek op Pieter konijn, dat is wortelwijsheid!
    We zullen dan ook heerlijk wat middagen verslijten met dit spel!! Super leuke actie

  160. Voor mijn nichtje Ruby, Pieter Konijn is haar favoriet!

  161. N Versloot- 04-04-2020 om 09:09

    Omdat Pieter onze zoon van spelletjes houdt èn natuurlijk naamgenoot is van Pieter Konijn, 2 vliegen in één klap 😃!

  162. Dit zou super leuk zijn om te spelen met mijn 3 kids. Zeker de jongens van 4 en 5 jaar vinden dit fantastisch!🍀🎉

  163. Voor oma die bijna jarig is en gek is op spelletjes spelen met haar kleinzoon en hem nu verschrikkelijk mist….
    Laten we hopen dat ze heel snel samen dit leuke spel kunnen spelen😍

  164. Ik zou dit graag spelen met mn oudste dochter! Ze is gek op Pieter Konijn.

  165. Voor oma die bijna jarig is😊! Ze is gek op spelletjes spelen en mist haar kleinzoon nu verschrikkelijk…
    Laten we hopen dat ze heel snel samen dit leuke spel kunnen gaan spelen😍

  166. Joyce Geveling- 04-04-2020 om 10:20

    Wij zouden het leuke spel heel graag willen winnen voor onze 4 jarige dochter die als eerste bioscoop film Pieter Konijn heeft gekeken en gelijk fan was. Ook is ze deze maand jarig en dol op spelletjes, dus dit zou een top cadeau zijn!

  167. Wij als gezin🙋🏻‍♂️ 🤱🏼👦🏻👦🏼👧🏻👧🏼👧🏼zijn gek op Pieter konijn en zouden het ook heel leuk vinden om dit spel te winnen.
    Met zes kids thuis in de leeftijd van 12 en net een baby’tje van een paar weken oud was het een hele andere kraamtijd dan dat we van te voren hadden kunnen bedenken. Ook is onze dochter bijna vier en kan ze niet wachten om naar school te gaan ze zal alleen nog wat langer geduld moeten hebben. Hoe leuk zou het zijn als we als gezin dit spel zouden kunnen spelen!!

  168. Wij zouden het graag willen spelen samen met ons zoontje van vier die alle afleveringen van Pieter konijn op Netflix wel uit zijn hoofd kent zo vaak heeft hij ze gezien. Daarom gaat hij dit spel ook super vinden.

  169. C. klinge- 04-04-2020 om 23:00

    Super leuk om dit spel te winnen en met onze grote Pieter konijn fan Ivor te spelen, want stiekem is deze mama wel klaar met Uno en beverbende, dus tijd voor een leuke verrassing!

  170. Supergaaf… ons zoontje zou dit samen met papa en mama gaan spelen🥰

  171. Wat een gaaf spel voor mijn 3 lieve kanjers! Wij zouden naar de nieuwe film toe gaan maar dat is helaas uitgesteld. Nu we zo op elkaar aangewezen zijn is wat afleiding zeer welkom van pieter konijn.
    Ook hebben ze deze week afscheid moeten nemen van onze lieve opa wat in deze nare periode extra zwaar is zonder afleiding van school, sport en spelen met vriendjes.
    Ik gun ze heel erg een leuke verrassing.

  172. Sophia Grootjans- 05-04-2020 om 11:10

    Ik maak graag kans voor mijn meiden. Ze zijn dol op Pieter Konijn en zijn vriendjes. Ze hebben verschillende boeken. We zijn naar de film geweest en er hangt een mooie prent van hen op de gang.

    Hartstikke leuk om samen een spel met Pieter te spelen.

  173. Ik vind het altijd een zalig gevoel om de meisjes hun oogjes te zien fonkelen tijdens het bekijken van Pieter Konijn op televisie! Ze zouden dus een groot vreugdedansje maken als ze voortaan ook een spelletje van hun held zouden kunnen spelen (en ik stiekem misschien ook wel!).

    Ik zou het dus met de kindjes spelen, uiteraard :-).

  174. Ik vind het altijd een zalig gevoel om de meisjes hun oogjes te zien fonkelen tijdens het bekijken van Pieter Konijn op televisie! Ze zouden dus een groot vreugdedansje maken als ze voortaan ook en spel van hun held zouden kunnen spelen (en ik stiekem misschien ook wel!).

    Ik zou het dus met de kindjes spelen, uiteraard! 😉

  175. Bieke van Schijndel- 06-04-2020 om 18:25

    Super leuk! Ik zou dit graag spelen met mijn zoontje Sam (5) en dochter Lily (bijna 4). Zij is een heel groot fan! Haar favoriete knuffels zijn vernoemd naar Pieter Konijn🐰, Lily konijn🐰 en Benjamin🐰! Dagelijks worden de avonturen nagespeeld, ze roept vaak dat iets wortelwijsheid is en ze gaat nooit ergens naar toe zonder de 3 konijnenknuffels. Dit spel zouden ze echt te gek vinden, een leuk spel voor het hele gezin!🥰

  176. Ingrid Langstraat- 08-04-2020 om 07:17

    Wat gaaf een spel van Pieter konijn, dat zou nu echt een uitkomst zijn. De kinderen doen thuis zo hun best met schoolwerk; samen zijn we sterk. De oudste regelt zijn huiswerk alleen en de 2 jongste zijn constant om mij heen. Wat zou het leuk zijn om dit spel met ze te doen, de kleinste wordt al een echte spelletjes kampioen. Want ook daar leren ze veel van elke dag, dus ik hoop dat ik dit voor ze winnen mag.

  177. Esmeralda Groenland- 08-04-2020 om 13:17

    Mijn dochter Jara (5 jaar) houdt heel erg van spelletjes spelen. Ik denk dat dit spel zeker aan haar besteedt ik. Ik doe dus graag mee.

Reageer