Win: 3 x 2 kaartjes voor de hartverwarmende film Duck Duck

door Gastblogger

Zin om in de zomervakantie op avontuur te gaan met de gans Ben, die de verantwoordelijkheid krijgt over twee jonge eendjes? Samen moeten ze de jaarlijkse vogeltrek overleven en beleven de één na het andere obstakel. Nieuwsgierig naar deze film? Wij hebben goed nieuws, want we mogen 3 x 2 kaartjes weggeven voor de animatiefilm ‘Duck Duck’!

Het verhaal

In de film waarin Ben de gans de hoofdrol speelt, ontmoet hij de kleine eendjes Mo en Vie. Ben, die liever zijn uitsloverige kunstjes in de lucht vertoont dan dat hij zich druk maakt om anderen en de jaarlijkse vogelmigratie, scheidt per ongeluk de eendjes van hun vlucht. De eendjes vragen Ben om hulp, maar hij moet in eerste instantie niks van ze hebben. Totdat Ben zijn vleugel verwondt en zelf ook niet mee kan met de jaarlijkse vlucht. Oplossing? Samen op pad! Tijdens de tocht en de obstakels die daar bij komen kijken, ontmoeten ze een hoop nieuwe vrienden. Ook ontmoeten ze de sluwe kat Banzou, die in de gaten krijgt dat Ben en de kleine eendjes nogal kwetsbaar zijn. De sluwe kat opent de jacht op die lekkere hapjes… Tijdens de tocht komen Ben, Mo en Vie erachter dat ze elkaar méér dan nodig hebben en ze zien in hoe belangrijk familie is!

Bekijk de trailer

Klik op onderstaande afbeelding:

Duck Duck

Winnen: 3 x 2 bioscoopkaartjes

Oh yeah! Wij mogen 3 winnaars kiezen die GRATIS naar deze avontuurlijke film mogen. En dat doe je natuurlijk het liefst met je zoon, dochter of kleinkind! Daarom kun je NÚ bij ons niet 1, maar 2 bioscoopkaartjes winnen MET gesigneerde filmposter (joepie!). (Extra kaartjes bijkopen voor de rest van het gezin is natuurlijk wel mogelijk!) De kaartjes zijn alleen geldig voor de film Duck Duck, in alle bioscopen waar de film op dat moment nog draait.

Zo doe je mee!

Heb jij zin om naar deze nieuwe bioscoopfilm Duck Duck te gaan?
1. Bekijk de filmtrailer hierboven en vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) hoe de schildpad heet die de gans en de eendjes onderweg ontmoeten.
2. Vertel daarbij met wié jij naar deze film wil gaan.

Duck Duck

De actie loopt tot donderdag 8 augustus 2019, 23:59 uur.

Te zien vanaf: 3 juli in de Nederlandse bioscopen
Speelduur: 91 minuten
Kijkwijzer: aanbevolen vanaf 6 jaar
In samenwerking met: Just Film Distribution en Media Tornado

Vertel 't ons 82 reacties

  1. Mariska van Renswoude- 02-08-2019 om 07:09

    Schildpad heet Lenny

  2. elisabeth maria martina- 02-08-2019 om 07:09

    schildpad Ferry
    kleindochter lise gaat uit haar plaat als de naam van oma hier als winnaar staat, verras haar maar met dit leuke gebaar #duimenmaar

  3. Elke veenhuizen- 02-08-2019 om 07:11

    De schildpad heet Lenny. Ik zou graag gaan met mijn zoontje Sid (6). Leuk uitje voor in de vakantie! 🍿🎬👩‍👦

  4. Mariska kools- 02-08-2019 om 07:11

    Lennie heet de schildpad.

  5. De schildpad heet Lenny. Ik zou er heel graag met mijn zoon heen willen. Omdat hij wel een mama zoon moment verdient.

  6. Mariska kools- 02-08-2019 om 07:13

    Lennie heet de schildpad. Zou graag met mijn oudste dochter gaan. Ze heeft de film al een paar keer voorbij zien komen op televisie en zegt steeds daar wil ik naar toe mama 😍😍

  7. Ingrid langstraat- 02-08-2019 om 07:14

    Schildpad Ferry!
    Graag ga ik met mijn 3 lieve kids naar duck duck, dan kan de vakantie niet meer stuk! We kopen gewoon 2 kaartjes erbij, heerlijk naar de bios dat maakt ze altijd erg blij!

  8. Miranda Hopstaken- 02-08-2019 om 07:19

    Lenny
    Ik zou graag met mijn zoontje van van 7 jaar.hij is een echte dierenvriend

  9. Leuk samen met mijn dochter van 6 !

    Schildpad heet lenny

  10. De schilpad heet Lenny! 🐢
    Super leuk om met het gezin te gaan 🥰

  11. Margot hommel- 02-08-2019 om 08:15

    Schildpad heet lenny.

    Mijn zoontje riley van 7 zou deze film fantastisch vinden. Daarom zou ik hem meenemen naar deze super film. Dat wordt genieten.

  12. De schildpad heet Lenny!
    Ik zou de kaartjes graag winnen voor mijn zoontjes Liam en Xavi, zij zouden dit een geweldig leuke film vinden en ik stiekem ook 😉. We gaan duimen!!

  13. Lieke van Gog- 02-08-2019 om 08:41

    De schildpad heet Lenny…
    Ooh als ik zou winnen dan zou ik mijn man en mijn zoontje verrassen. Lekker vader – zoon tijd!

  14. De schildpad heet Lenny en ik zou graag gaan met mijn oudste zoontje van 8.

  15. Lenny de schildpad:)

    Zou echt een zeer welkom cadeautje zijn!

  16. Lenny 🐢
    Dinsdag is mijn meisje gevallen op de bso en heeft daarbij beide armen gebroken. Dit zou een super uitje zijn.

  17. Lenny de schildpad

    Zou een zeer welkom cadeautje zijn

  18. Marlous vrasdonk- 02-08-2019 om 09:28

    Lenny de schildpad!! Ik zou graag met mijn zoon van 9 naar de film willen

  19. Priscilla- 02-08-2019 om 09:55

    Schildpad Lenny.
    Zou graag met mijn zoontje gaan. Hij moest al lachen bij het bekijken van de trailer.

  20. Lenny is de naam van de schildpad. Zou graag de film willen bezoeken met onze dochter Emma! Gave actie kleertjes.com!

  21. Lenny, dat zou super gezellig zijn in de vakantie met mijn 2 zoons Stijn en Mats naar de film te gaan.

  22. Wat een leuke trailer. De schildpad 🐢 heet Lenny.
    Ik ga graag samen met mijn oudste zoontje naar de film, even wat quality time voor hem samen met mama! 😍

  23. Lenny is zijn naam!
    En met veel voorpret zal ik dan mijn twee dochters verrassen met de kaartjes. Dolblij zullen ze zijn en willen dan niet zonder mij gaan… ach, dan moet mams maar mee… 🙄😏😉

  24. Lenny!
    Mijn kleindochter komt in de vakantie logeren..zou erg leuk zijn!

  25. Lenny heet de schildpad.
    Ik zou graag met mijn zoontjes Duck Duck kijken. Ziet er leuk uit

  26. Desiree Lambrix Savelbergh- 03-08-2019 om 09:20

    Geweldige trailer😂.. de schildpad heet Lenny🐢 en ik zou graag met mijn dochter van 6 jaar de volledige film willen gaan kijken! Duimen dus🍀

  27. Ferry

    Met mijn hele gezin zou ik graag naar deze film willen.

  28. De schildpad heet Lenny. Ik ga met mijn dochter Bobbi

  29. Nanda van der Leeden- 03-08-2019 om 09:25

    Hij heet Lenny. Ik wil graag met mijn dochter Nadine er naar toe

  30. Schildpad heet Lenny.
    Graag zou ik met mijn dochter Gwen heengaan omdat de film erg leuk lijkt.
    Leuke actie.

  31. Ziet er heel leuk uit! De schildpad heet Lenny. Ik zou graag gaan met onze dochter van 6 jaar, leuk uitstapje!

  32. Lenny heet de schildpad. Kijk vooral uit naar de sluwe kat Banzou, hij krijgt ze toch niet te pakken? Spannend.

  33. 1️⃣ De schildpad heet Lenny 🐢
    2️⃣ Ik zou deze film graag met mijn dochter willen kijken. Zij is dol op dieren…..!

  34. Wat een superlieve actie! De schildpad heet Lenny en als ik mocht winnen ga ik met mijn kleinkinderen die een weekje bij mij komen logeren terwijl hun moeder voor haar werk cursussen moet volgen. Dat zou genieten zijn!

  35. De schildpad heet Lenny. Er komt ook een sluwe kat Banzou in voor. Zou hij ze te pakken kunnen krijgen, spannend!

  36. Lenny, zo heet de schildpad. Mijn dochter wist dat. Graag zou ik samen met haar naar deze film gaan. Ze is altijd vrolijk en spontaan. Ze wil heel graag met mij mee. Dus nu duimen we met z’n twee!!

  37. De schildpad heet Lenny.
    Ik zou graag met m’n autistische zoon gaan die erg van dieren houdt. Hij is daarbij ook bijna jarig, dat is meteen een leuk cadeau voor z’n 9e verjaardag.

  38. De schildpad heet Lenny. Samen met zoon Dex de trailer gekeken en hij is erg enthousiast! Samen in de vakantie naar de bioscoop! Dat is toch super gaaf!🐢

  39. ingrid lansdaal- 03-08-2019 om 10:09

    de schilpad heet Lenny
    Ik zou graag met mijn dochtertje gaan. Zeker om dat ze helemaal gek is van dieren.

  40. Schildpad heet Lenny. Zou graag met onze dochter van 10 gaan, even een momentje voor ons samen. 🥰

  41. Schildpad Lenny it is! 😃🐢 Dit zou fantastisch zijn met oma, want in de bios zitten is voor groot en klein 👌

  42. Kees foesenek- 03-08-2019 om 10:30

    Hoi de schildpad heet.lenny .Ik wil naar de film met Romano en Christiano.groetjes kees

  43. Schildpad heet lenny
    Wil graag met mijn dochtertje van 7 gaan. Ik ben nog nooit in mn leven naar de bioscoop geweest en heb dus nog nooit een film gezien en hoe het eruit ziet allemaal vanbinnen. Ik hoop op geluk.

  44. Schildpad heet Lenny en ik zou er heel graag met mijn kinderen heen gaan op een regenachtige vakantiedag

  45. Sabine goethals- 03-08-2019 om 10:42

    Lenny de schildpad,heel graag zouden wij eens willen gaan kijken naar de mooie film😊

  46. Irene Gerlich- 03-08-2019 om 10:43

    De schildpad heet Lennie. Een leuke film voor jong en oud, dus voor Julian en mamma. Even een momentje voor ons samen in een spannende tijd.

  47. Angelique Bogaard- 03-08-2019 om 10:44

    De schildpad heet Lenny
    Zou samen met onze zoon gaan een leuk uitje voor in de vakantie

  48. Lenny! (naam schildpad)
    We gaan met ons hele gezin. Eindelijk een film gevonden die voor alle leeftijden leuk is (bij ons zijn de kinderen 10, 9 en 6 jaar)

  49. Schildpad Ferry! Vakantie wordt leuker met deze film met mijn kinderen.

  50. Lenny 🐢

    Ik zou heel graag met mn zoon willen gaan, leuk uitje voor in de vakantie.

  51. De schildpad heet Lenny. Ik zou graag samen met mijn dochter Nikki van 7 gaan, ze moet veel naar de vakantie bso omdat ik moet werken dus dan kunnen we gezellig samen naar de bios❤

  52. Marieke & Jenthe- 03-08-2019 om 12:18

    Lenny de schildpad 🐢

    Wat een leuke trailer 😂. Lijkt mij een feestje om samen met mijn dochter Jenthe naar deze toffe film te gaan.

    Wij zijn al begonnen met het duimen 😉

  53. De schildpad heet Ferry.
    Zou graag met mijn zoontje Jamey van 5 jaar naar de film willen gaan. Hij is gek op dierenfilms.

  54. De schildpad heet Lenny

    Ik zou graag onze dochter van zeven jaar meenemen naar deze film. Door de Donald Duck leert ze steeds beter lezen en ik weet daarom zeker dat ze de film geweldig gaat vinden!

  55. Astrid Oostweegel- 03-08-2019 om 13:31

    De schildpad heet Lenny 🙂
    Ik zou graag met mijn dochter Lynn van 8 jaar gaan, gezellig samen.

  56. Mariëlle- 03-08-2019 om 13:34

    Dat is Lenny!
    Ik zou mijn oudste dochter Tess meenemen die bijna 6 jaar wordt.
    Of oma mag met Tess gaan, omdat ze me op deze leuke actie wees 🙂 ♡

  57. Jacqueline Drost- 03-08-2019 om 13:57

    Schildpad LENNY! 🐢
    Ik ga gezellig samen met mijn zoontje DORIAN! 🎬🍭

  58. Thamar Geerlings- 03-08-2019 om 13:59

    De schildpad heet Lenny.
    Ik zou graag met mijn zoon Mees gaan omdat hij zich erg verveeld nu al zijn vriendjes nog op vakantie zijn.

  59. Hoi, eerlijk de trailer gekeken.. haha, je ziet het natuurlijk al in de reacties maar er wordt gevraagd de trailer te bekijken. Lijkt me een super leuke film voor mijn meiden van 5 en 4 jaar!!
    De naam van de schildpad is : Lenny … hij zegt in de trailer.. natuurlijk Lenny…
    Groetjes van Manon

  60. Naam 🐢 LENNY.
    Heerlijk samen met mijn dochter Aniek naar de bios om deze film te zien zou super zijn. 🎥🦆🍀🤞🏻Kwaak🤞🏻🦆🍀 kwaak🤞🏻🦆🍀

  61. 🐢Lenny
    Ik zou dan met mijn zoontje gaan en hij zelf mag nog iemand uitkiezen om mee te nemen 🤞

  62. Lenny!
    Ik wil met Mn jongste zoon omdat hij een grote filmliefhebbers is en bovendien een enorme lieverd 😍

  63. Elles Smit- 03-08-2019 om 15:39

    De schildpad heet ferry ik wil graag met Mn gehandicapte dochter heen ze geniet enorm van kinderfilms wat haar niveau is

  64. Saskia Lemmens- 03-08-2019 om 15:49

    Dat is schildpad Lenny!
    Lijkt me hele leuke film om met mijn dochter heen te gaan.

  65. De schildpad heet Lenny!
    Ik zou graag met mijn oudste zoon Ties gaan, eindelijk eens tijd met z’n tweetjes ipv samen met z’n twee broertjes…. 💙

  66. Mieke Sadée- 03-08-2019 om 19:32

    De schildpad heet Lenny. Ik wil graag met mijn kleinkinderen. Geweldige trailer!

  67. Mieke Sadée- 03-08-2019 om 19:34

    Schildpad heet Lenny. Ik wil graag met mijn kleinkinderen naar deze hartstikke leuke film!

  68. de schildpad heet Lenny, Onze zoon zou super graag naar deze leuke film willen. hij is dol op dieren, we noemen hem vaak Freek Vonk. Z’n grote dieren vriend is hij. dus deze film ligt echt in zijn straatje.

  69. Mi-choe Emanuelson- 04-08-2019 om 08:45

    Lenny! Samen met mijn dochter. Even een meiden onder elkaar middagje in de zomervakantie👌🏽

  70. Ineke Kramer- 04-08-2019 om 09:07

    De schildpad heet Lenny! Heerlijke film lijkt me dat! Ik zou gaan met mijn kinderen Sem en Fleur. Ze zouden het fantastisch vinden voor in de vakantie!

  71. Geria Verdonschot Sjef- 04-08-2019 om 11:50

    Ik zou graag samen met mijn zoontje Fedde naar deze film gaan en de avonturen van Ben de Gans en Lenny het schildpad met hem willen kijken & beleven.

  72. De schildpad heet Lenny.
    De kaartjes zijn voor mijn dochter en zoon. Zullen ze echt heel leuk vinden

  73. Lenny.

    Mijn zoon zou dit een prachtig afsluiter vinden van zijn vakantie 😁

  74. Er was eens een schildpad genaamd Lenny,
    Die wist niet van de uitdrukking ‘dat kennie’,
    Dus nam hij de leiding over ganzen en eenden,
    En iedereen zei: “he’s our man-ny!”

  75. Corine Klinge- 05-08-2019 om 15:37

    Lenny de schildpad!
    Zou graag met m’n zoontje voor de eerste keer naar de bioscoop gaan!

  76. Kim lardenoye- 05-08-2019 om 22:20

    Lenny de schildpad! Leuk om met mijn zoon Finn te gaan, grote Donald duck fan😊

  77. De schildpad heet Lenny. Ik zou er graag met mijn zoon Julian heen gaan.

  78. Ik had al gereageerd, maar vergat in al mijn enthousiasme te vermelden dat ik de kaartjes graag zou willen winnen voor Opa en Yorick. Omdat Opa echt wel Yorick’s Lennie-the-man(ny) is en hij ontzettend dol op hem is. Een echt mannen-uitje lijkt me heel fijn voor hen beide. ☺️

    Hieronder nogmaals mijn eerdere reactie van 05-08 zodat alles weer bij elkaar staat.

    Er was eens een schildpad genaamd Lenny.
    Die wist niet van de uitdrukking ‘dat kennie’.
    Dus nam hij de leiding over ganzen en eenden.
    En iedereen zei: “he’s our man-ny!”

  79. Susanne van der Veen- 07-08-2019 om 09:07

    De naam van de schildpad is Lenny.
    Ik zou samen met mijn dochtertje gaan, zij is helemaal fan van de bioscoop en ik vind het ook zó gezellig!

  80. De naam van de schildpad heet Lenny,en ik zou graag met mijn dochter naar de bios gaan..

  81. De naam van de schildpad in deze film heet Lenny. We zouden graag met onze dochter Fenna naar deze film willen gaan om vervolgens ontzettend te genieten van haar geschater om de capriolen die er worden uitgehaald in de film.

  82. Het antwoord is Ferry (al hoorden we eerst Lenny) 🐢 We hopen met ons gezin te gaan 🍀

Reageer