Win 3 x 2 vrijkaarten!

door Bregje

Wil jij op avontuur in het Avonturenpark Hellendoorn deze zomervakantie? Naar de spannende stuntshow ‘De Drakenridders’, lekker zwemmen en spelen in het Aquaventura Slidepark bij de waterspeeltuin of stap jij liever in de raftingboot of één van de andere coole attracties? Wij hebben goed nieuws, want wij mogen namelijk 3 x 2 kaartjes weggeven! 

De Drakenridders

Oh yeah! Uitgerekend deze vakantie is de zomershow ‘De Drakenridders’ in première gegaan. Een aantal keer per dag voert een internationaal team van atleten namelijk indrukwekkende stunts uit in het openluchttheater. Bezoekers worden meegenomen in een spannend nieuw verhaal, wat gaat over ridders en draken en boordevol special effects zit. De show is trouwens geschikt voor de hele familie en is tot en met 1 september te zien.

Aquaventura Slidepark

Met 11 waterglijbanen, een heerlijk zandstrand en voor de kleintjes een waterspeelparkje is het in de zomermaanden ook heerlijk vertoeven in Aquaventura Slidepark. Echter kan het slidepark alleen bezocht worden in combinatie met een bezoek aan het Avonturenpark. De entree daarvoor bedraagt € 3,50 per persoon.

De leukste zomeravonden

Iedereen die extra lang wil genieten van alle attracties en shows in het Avonturenpark is welkom tijdens de Zinderende Zomeravonden. Op 14 en 21 augustus zijn de attracties geopend tot 21.30 uur en wordt de avond om 21.45 uur afgesloten met een spetterende vuurwerkshow (doorgang afhankelijk van de weersomstandigheden).

Winnen: 3 x 2 kaartjes

Joepie! Wij mogen 3 x 2 winnaars kiezen die GRATIS naar Avonturenpark Hellendoorn mogen. Winnen (en vooral een bezoekje brengen) doe je natúúrlijk het liefst met je zoon, dochter of kleinkind, dus kun je bij ons niet 1, maar 2 kaartjes winnen. (Extra bijkopen voor het gezin is natuurlijk wel mogelijk! 😉 )

 

Hellendoorn

Zo doe je mee

Wil je kaartjes winnen voor Avonturenpark Hellendoorn?

  1. Bezoek de website en vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) hoe de dinosaurusattractie heet waarbij je het park van bovenaf beter kunt bekijken.
  2. Vertel met wié jij naar Avonturenpark Hellendoorn wilt gaan.

Deze actie loopt tot donderdag 15 augustus 23.59 uur.

Vertel 't ons 126 reacties

  1. Annegreeth Lodder- 08-08-2019 om 21:03

    Dino Sky Pedalo

    Superleuk om met het gezin eens naar Hellendoorn te gaan!

  2. Anita Stuiver- 08-08-2019 om 21:04

    Dino sky pedalo.
    Als ik de kaartjes win ga ik samen met mijn stoere jongens!

  3. Rian Rombouts- 08-08-2019 om 21:05

    Dat is Dino Sky Pedalo!
    Ik zou het super vinden om met mijn kinderen een bezoekje te brengen aan Hellendoorn!

  4. De attractie heet Dino Sky Pedalo. Ik zou heel graag met mijn dochtertje naar Hellendoorn willen gaan!

  5. Corinne de Graaf- 08-08-2019 om 21:09

    Dino sky pedalo
    Met mijn 2 kids en mijn man.
    Nog nooit geweest in dit park.
    Vanaf volgende week vakantie en 2 kaartjes winnen scheelt toch zeker in de prijs.

  6. Wauw dat zullen mn meiden geweldig vinden & papa en mama ook..we doen niets liever dan dagjes weg met de kids ❤
    Die heet: dino sky pedalo

  7. Miranda Hopstaken- 08-08-2019 om 21:12

    Dino sky pedalo,
    Super leuk met nichtje en neefje

  8. Attractie; Dino sky pedalo

    Ik bezoek Hellendoorn graag met mijn man én onze drie stoere zoontjes.

  9. Danielle de Vries- 08-08-2019 om 21:13

    De Dino sky pedalo

    ik zou graag heen willen met mijn vriend en onze kinderen!

  10. L8ndsey Vernaeve- 08-08-2019 om 21:14

    Die attractie heet Dino Sky Pedalo. Als ik win san wil ik graag met mijn (tweeling) broer naar Hellendoorn. En dan mogen Pappa & Mamma zelf hun kaartjes erbij kopen😊

  11. elisabeth maria martina- 08-08-2019 om 21:20

    Dino Sky Pedalo

    wat een geweldig gebaar, verras mijn kleindochters maar, ze gaan vast helemaal uit hun plaat als de naam van oma hier als winnaar staat #duimenmaar

  12. Dorien van Adrichem- 08-08-2019 om 21:55

    Dino Sky Pedalo. Ik zou heel graag met mijn 5 jarige zoon gaan. Nu vakantie maar we gaan niet weg. Ik zou hem graag blij maken met een gezellig dagje Hellendoorn!

  13. Dino Sky Pedalo!! Zou er heel graag heen gaan met mijn 4 💙💙💙💙!! Zou super zijn om er 2 te winnen, want met zijn 5e is de entree al duur zat!

  14. 1.Dino Sky Pedalo
    2. Met man en onze 3 kinderen

  15. Conny Vaneerdewegh- 08-08-2019 om 22:06

    De dino sky pedalo,
    Ik zou graag met mijn zoontje naar het park gaan en een vriendinnetje van hem gewoon omdat hij het echt heeft verdiend na een moeilijker jaar nu eidelijk af te sluiten.

  16. Claudie Reinderink- 08-08-2019 om 22:06

    Dino Sky Pedalo
    Ik zou graag met Quinty van 8 jaar gaan.

  17. Gaby van Leeuwen- 08-08-2019 om 22:08

    Dino sky pedalo Hert de attractie. Ik zou het heel leuk vinden om met mijn gezin te gaan mijn man en dochter van 6 en zoontje van 3. We gaan in de vakantie dagjes weg maar deze zou heel erg leuk zijn!

  18. Marieke Goutier- 08-08-2019 om 22:23

    Hallo,

    De attractie is de Dino sky pedalo.

    En ik zou met mijn dochter naar Hellendoorn gaan. ( papa mag natuurlijk ook mee)
    Vroeger als kind vond ik de rioolrat super gaaf en wil mijn dochter die ervaring ook heel graag mee geven.

  19. Dino Sky Pedalo

    Ik zou met onze 2 zoons gaan, die vinden het supergaaf om daar naar toe te kunnen!

  20. Marjolein- 08-08-2019 om 22:33

    Dino Sky Pedalo. Lekker zelf trappen en rondlijken over het park waar je nog meer allemaal in wil.

  21. K. Mijnheer- 08-08-2019 om 22:37

    De Dino Sky Pedalo
    Wat zou ik mijn kinderen hier blij mee maken!

  22. Linda van Tilburg Gerritsen- 08-08-2019 om 22:43

    Dino Sky Pedalo is de attractie.
    Ik zou graag met mijn 2 zoontjes gaan en natuurlijk mijn man.

  23. Susanne hansler- 08-08-2019 om 23:04

    Wij willen wel graag een ritje beleven in de Dino Sky Pedalo. Wat zou het toch een verrassing zijn voor onze 2 kanjers van knullen om met het gezin een dagje Hellendoorn te beleven. Ze roepen hier al zo lang om. Dus wij duimen heel hard!!

  24. Susanne Hansler- 08-08-2019 om 23:08

    De attractie heet Dino Sky Pedalo!! En onze 2 kanjers van knullen zouden dit zo geweldig vinden. Kom ik lekker met het hele gezin ! Ze roepen hier al zo lang om. Dus we duimen en hopen dat we het geluk gaan hebben!!

  25. Rosalie Snel- 08-08-2019 om 23:12

    Dino sky pedalo
    Superleuk om met mijn zoon van 8 te gaan!

  26. Bianca Van Rooijen Hazeleger- 08-08-2019 om 23:26

    De dino sky pedalo!
    En ik zou graag gaan met onze ridder fan Roan van 5 en papa mag natuurlijk ook mee!

  27. Vivienne Nonhebel- 08-08-2019 om 23:31

    Dino Sky Pedalo

    Ik wil graag mijn zoontje van (binnenkort) 3 jaar meenemen. Die gek is van achtbanen en alles wat hard gaat en daar ook net groot genoeg voor is. Hij vindt Ford Knalkruit ook helemaal geweldig. Dat bekkie van hem is onbetaalbaar.
    En dan nemen we ook gelijk zijn vader en zus mee

  28. In de dino sky pedalo kun je het park van bovenaf bewonderen. Natuurlijk neem ik dochter mee! In de dino sky pedalo moet natuurlijk wel in gefietst worden, leuk klusje voor man/papa, dus hij mag ook mee 😉

    Ook nemen we opa en oma mee. Vroeger gingen wij ook iedere zomer naar hellendoorn, het zou leuk zijn om samen weer jeugdherinneringen op te kunnen halen.

  29. S van Zanten- 09-08-2019 om 00:32

    Dino Sky Pedalo
    Ik zou hier graag een keer met mijn man en 2 kids heen gaan!

  30. Dino sky pedalo heet de dino atractie.
    Ik zou het geweldig vinden om samen met mijn 2 zoontjes en man naar toe te gaan. 🍀🍀🍀
    Duimen maar🤞

  31. Sandra Verschoor- 09-08-2019 om 00:46

    De dino sky pedalo zo heet de attractie. Kids vinden het geweldig! We willen er graag naar toe met zijn vieren!

  32. Marion Heijne- 09-08-2019 om 04:02

    De attractie heet Dino Sky Pedalo. Over een paar weken gaan we op vakantie naar Hellendoorn. Een dagje attractiepark is onmisbaar als je zo dichtbij bent! Ik ga er dan heel graag naar toe met mijn man en kinderen.

  33. Dorien Hartog- 09-08-2019 om 07:50

    Dino Sky Pedalo!
    Ik zou heel graag met mijn gezin gaan. Mijn dochter van 7 roept al heel lang dat ze zooo graag naar Hellendoorn wil.
    Zelf heb ik er goede herinneringen aan van de schoolreisjes van vroeger. 🤗🤗

  34. Ilona Vorstelman- 09-08-2019 om 07:52

    Die heet de Dino Sky Pedalo 🦖
    Leuk uitje voor in de vakantie met onze kids 🍀🍀

  35. Ingrid Kooiker- 09-08-2019 om 08:40

    De attractie heet Dino Sky Pedalo. Wordt tijd om deze eens in levende lijve te ondervinden met mijn oudste van 6 jaar.

  36. Sylvia Karel- 09-08-2019 om 09:30

    Mijn zoon van 7 is groot dino fan! Dus een rondje fietsen in de Dino Sky Pedalo mag dan niet ontbreken!! Met ons gezin naar Hellendoorn, dat zou leuk zijn!!

  37. Ivanka Molenveld- 09-08-2019 om 10:17

    Dino Sky pedalo
    Superleuk om samen met mijn dochter naartoe te gaan!

  38. Leuk voor mijn dino fans 😍
    Dino sky pedalo

  39. Dino sky pedalo

    Super leuk met me zoon van 5 jaar!

  40. dat is dino sky pedalo. ik zou heel graag gaan met mijn beide meisjes. na 3 mislukte vakanties kunnen ze wel een verzetje gebruiken😊

  41. Lieke van gog- 10-08-2019 om 09:24

    Hoi,
    Dino sky pedalo is de attractie!
    Ik zou 2 kaartjes bijkopen en dan gaan we lekker met het gezin een dagje weg. Lekker genieten!

  42. Saskia Haverkate- 10-08-2019 om 09:26

    DINO SKY PEDALO

    Ik zou 2 kaartjes extra kopen en er dan een gezinsuitje van maken. Een gezellig dagje uit! Wild, Fun en hopelijk ook Sun!

  43. Jaa, Hellendoorn, leuk!
    De attractie heet: Dino Sky Pedalo.
    Ik zou graag gaan met mijn zoontje, mijn vriendin & haar dochter.

  44. Yeahhh Dino skye pedalo. Ik zou dolgraag met mijn dochter en haar 2 vriendinnen willen gaan en mijn zoon met vriendje … Top!!! Heerlijk nog een dag genieteb in de vakantie 💕 Fingers crossed 🙏🏻

  45. De dinosaurusattractie in avonturenpark Hellendoorn heet ‘dino sky pedalo’.
    We willen al zo lang heel graag naar Hellendoorn….. Het zou dus te gek zijn als we twee kaartjes winnen!!!! De dinosaurusattractie is ook geen probleem, want de fiets4daagse hebben we al gedaan…

  46. Annemarie van veen- 10-08-2019 om 09:32

    Oehh dat zou heel leuk zijn voor nog een dagje in de vakantie. En dan gaan we zeker in de dino sky pedalo 😉 en natuurlijk neem ik dan mijn 2 kids mee!

  47. Aan de reacties te lezen is dat dino sky pedalo;-)Ik zou graag met mijn twee kinderen gaan van 7 en 2.
    Groetjes Sana

  48. Michelle Heemskerk- 10-08-2019 om 09:33

    Dino sky pedalo!

    Lijkt me super leuk om samen met mijn dochter te gaan.
    Ze was donderdag jarig, dit zou een te gek verlaat cadeau voor haar zijn!! Ik hoop dat jullie en ik haar kunnen verrassen!☺️

  49. Desiree Lambrix Savelbergh- 10-08-2019 om 09:35

    De dino sky pedalo.

    Ik zou graag met Mn gezin komen. Een 2 jaar geleden kon mijn dochter niet zelf trappen in deze attractie.. kijken of ze nu wel aan de pendelen komt😉

  50. De dinoattractie heet: Dino Sky Pedalo
    Ik zou heel graag met mijn gezin naar Hellendoorn willen. We zijn er nog nooit geweest.

  51. Nanda van der Leeden- 10-08-2019 om 09:39

    De dino sky pedalo. Ik zou heel graag met mijn dochtertje van 5 jaar willen gaan.

  52. Dino Sky Pedalo.
    Ik zou heel graag gaan met mijn man, mijn zoontje en een vriendje van mijn zoontje. Door ons nieuwe huisje al 3jaar niet op vakantie geweest en zo kunnen we de zomervakantie toch leuk afsluiten. #duimen #succesallemaal

  53. dino sky pedalo
    Leuk met mijn zoon

  54. Dino sky pedalo

    Daar zou ik heel graag heen willen met mijn zoon en neefje. Beide grote dino fans en houden van avontuur!!

  55. De attractie heet dino sky pedalo.
    Ik zou heel graag met onze 3 (crisis)pleegkinderen hier eens heen willen ! Leuk uitje voor in de vakantie.

  56. Tram Van Der Zee- 10-08-2019 om 09:57

    Jaaa!!!! dino sky pedalo!!!

    Mijn 3 meiden zouden heel graag naar Hellendoorn willen dus wij gaan heeeeel hard duimen ☺️!

  57. Mariëlle Meijerman- 10-08-2019 om 10:05

    Dat is Dino Sky Pedalo.
    Na een grote klusvakantie en daardoor weinig uitstapjes zouden we het super vinden om onze 2 meiden hiermee te verrassen!

  58. Patricia Triemstra- 10-08-2019 om 10:07

    Dino sky pedalo
    Ik zou graag gaan met mijn 3 kinderen!

  59. Dino Sky Pedalo
    Ik zou graag met mn neefje willen gaan.

  60. Dino Sky Pedalo
    Graag zou ik met mijn twee meiden willen gaan, omdat we dit jaar geen geld hadden om op vakantie te gaan en ik ze toch een leuke dag wil bezorgen..

  61. Dino Sky Pedalo,
    Zou graag met mijn vriend en 2 zoontjes willen gaan, lijkt me leuk!

  62. Saskia lemmens- 10-08-2019 om 10:20

    De dinosaurusattractie heet Dino sky pedalo
    Super leuk om met mijn meiden heen te gaan.

  63. Melissa meiners- 10-08-2019 om 10:27

    Dino sky pedalo!

    Ik zou heel graag met mijn dochter Olivia een dagje qualitytime beleven in dit park. Zou een super verjaardagscadeau zijn!

  64. SHA Munnik- 10-08-2019 om 10:28

    Het antwoord is: Dino Sky Pedalo.
    Ik zou heel graag met mijn zoontjes van 10 en 7 heen willen.

  65. Nathalie Hellmig- 10-08-2019 om 10:30

    Jaaaaaaaaaaaaa..!! dit is echt superleuk zeg!! Wij willen natuurlijk dolgraag een dagje Hellendoorn beleven… de kids gaan helemaal GEK worden, weet ik zeker 🙂 Hopelijk bezorgen jullie de kids een onvergetelijk dagje uit! De attractie heet Dino Sky Pedalo… FINGERS CROSSED

  66. Wij bekijken het park graag vanaf Dino Sky Pedalo.
    Samen met mijn drie mannen een dagje uit tijdens de vakantie, leuk!

  67. Dino Sky Pedalo super GAAF

  68. Irma Kroes- 10-08-2019 om 10:43

    De attractie heet Dino Sky Pedalo.
    Graag zou ik met ons gezin naar Avonturenpark willen gaan. Mijn kinderen vinden het hier fantastisch, er valt zoveel te beleven!

  69. Dewi Bos Anggraini- 10-08-2019 om 10:43

    Dat is Dino Sky Pedalo. Ik wil graag mijn drie jongens meenemen naar Hellendoorn.

  70. Dino Sky Pedalo. Ik vind Hellendoorn een superleuk park! Zou met mijn 2 dochters gaan, die gaan echt overal in, nergens bang voor!

  71. Mariska en Jamo- 10-08-2019 om 11:01

    Wat een toffe win actie!
    Het antwoord is de Dino Sky Pedalo.
    Wat zou het leuk zijn om het park eindelijk eens aan mijn zoontje te laten zien! Hij is mijn eigen kleine dare-devil en durft ALLES. (Zegt hij 😉)
    Onze duimen blijven draaien…..!
    Alvast veel plezier gewenst aan de winnaars

  72. 🍀 superleuke actie!
    De attractie heet 🦖Dino Sky Pedalo en ik zou er heel graag heen willen met mijn 2 dinofan-zoons! 😊🍀

  73. Aaltje Pasterkamp- 10-08-2019 om 11:50

    De Dino Sky Pedalo 🦖

    Superleuke actie
    Wij willen wel kaartjes winnen zodat we met onze 3 kinderen een leuk dagje uit kunnen 🎡

  74. Nog nooit geweest en onze 2 meiden zien de reclame regelmatig voorbij komen op TV en social media. “Ahhh mam gaan we hier een keer naartoe ahhh ahhh”. Het zou super tof zijn als ik ze kon vertellen “meiden, mama heeft kaartjes gewonnen voor Hellendoorn WE GAAN!”

  75. OEPS!!! En de attractie heet 🦖Dino Sky Pedalo!!!!

  76. Anja Thater- 10-08-2019 om 12:16

    De Dino Sky Pedalo🦕🦖
    Het zou geweldig zijn als ik samen met mijn man en zoons de vakantie hierin zou kunnen afsluiten
    We gaan heel hard duimen met zn allen🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

  77. Dino sky pedalo!
    Ik zou met mijn dochter gaan, die afgelopen vakantie in tegenstelling tot haar grote broer echt een snelheidsliefhebber te zijn. Papa houdt er ook niet zo van dus een uitje met de dames zou super leuk zijn!

  78. Het is de Dino Sky Pedalo 🦕✨
    Quinn, mijn zoon van 4, gaat maar wat graag mee! 🎡🎠🏰

  79. De attractie heet:”Dino sky pedalo”.
    Ik wil dit heel graag met mijn kleinzoon doen.
    Super gaaf.

  80. Dino Sky Pedalo.
    Ik zou graag met mijn 3 meiden naar dit park willen gaan. We zijn er nog nooit geweest en na een hectische periode is onze vakantie gestart met ziek zijn 😔. Wellicht kunnen we de vakantie op een vrolijke manier afsluiten..

  81. irene gerlich- 10-08-2019 om 14:22

    Leuk om samen met mijn zoon eens in de Dino Sky Pedalo te gaan. Leuk een dagje samen weg met mamma voordat hij start op de middelbare school.

  82. Dino Sky Pedalo.
    Het lijkt ons een super leuk park, gezellig om met het hele gezin een dagje naar Hellendoorn te gaan.

  83. Het is al meerdere keren genoemd maar de attractie met de dino in Hellendoorn heet: dino sky pedalo🦖🦕.

    Als we de kaartjes winnen gaan we sowieso met onze eigen kinderen en zoek ik nog een gezellig koppel vrienden uit.

  84. Josine Kolbach- 10-08-2019 om 14:58

    Dit is de Dino Sky Pedalo
    Ik zou er erg graag met mijn man en onze 2 jongens naar toe gaan. We zijn er nog nooit eerder geweest dus super leuk om nieuwe avonturen te gaan beleven 🤩🤞

  85. Mariëlle- 10-08-2019 om 15:49

    Dino sky pedalo
    Met onze dochters zou dit super zijn!

  86. Aline Roetman- 10-08-2019 om 15:56

    De attractie heet: Dino Sky Pedalo

    Ik zou heel graag met nichtje Zenna eens naar Hellendoorn gaan!😃

  87. De dinoatractie heet: Dino Sky Pedale!
    Ik zou met het hele gezin gaan,
    Samen in de achtbaan of wildwaterbaan.
    Genieten van de show en elkaar,
    Die 2 kaarten zijn een super gebaar!!

  88. Claudia Lodewijks- 10-08-2019 om 17:15

    De dinosaurusattractie 🦕bij avonturenpark Hellendoorn heet Dino Sky Pedale 🦖.
    Samen met mijn zoon en dochter wil ik wel een rondje trappen op de monorail.
    We zijn hier nog nooit geweest, dus een mooie kans om mee te doen!

  89. Jaaaaa dat is Dino Sky Pedalo. Lijkt ons super leuk! Wij zijn met z’n viertjes en nog nooit in dit park geweest. Lijkt ons erg leuk om te ontdekken 🙂

  90. Angelique Bogaard- 10-08-2019 om 17:32

    Dino Sky Pedalo
    Zou met onze zoon Ivo gaan we zijn dol op attractieparken. We zijn nog nooit naar Hellendoorn geweest🎢

  91. Dino Sky Pedalo

    Met het hele gezin alle attracties bekijken en ook veel uittesten.

  92. Dino sky pedalo

    Ik zou mijn man en 2 jongens hier heel blij mee maken!

  93. Dino Sky Pedalo!!
    Ik zou het super leuk vinden om met mijn zoon, dochter en man een keer daar naar toe te gaan! Leuk verjaardagscadeau voor de kinderen!

  94. Jacqueline Drost- 10-08-2019 om 19:11

    Deze attractie alleen al zou onze zoon FANTASTISCH vinden; Dino Sky Pedalo!
    We komen graag met z’n 4tjes spelen! 🐊🐊🐊

  95. Dino sky pedalo

    Ik zou graag heen willen met mijn man en onze 2 lieve jongens.

  96. Annelies van Manen- 10-08-2019 om 21:38

    Met mijn stoere meisjes! Dino Sky Pelado here we come!

  97. Ilona potman- 10-08-2019 om 21:52

    Dino Sky Pedalo, leuk om met man en kids heen te gaan!!

  98. Rowena Duerinck- 10-08-2019 om 23:07

    De attractie heet: Dino Sky Pedalo

    We zijn hier ons zoontje zijn 3e verjaardag wezen vieren afgelopen juli, echt een te gek park, we moeten er wel ver voor rijden, maar dit is het zeker waard! Hellendoorn we gaan heel hard duimen, want onze kleine man en wij zijn inmiddels super fan!

  99. Dino Sky Pelado heet de attractie
    Ik zou er graag heen gaan met onze 11 jarige pleegzoon om vooral van hem te genieten hoe hij vast en zeker zal genieten van dit avonturenpark!!

  100. Eva De graaf- 10-08-2019 om 23:42

    Wat een leuke winactie!
    Dino sky pedalo heet de attractie
    Dat wordt kaartjes bijkopen! Want naast mn zoontje en man denk dat opa en de oma’s ook graag meegaan😃

  101. We zouden graag de Dino sky pedalo gaan uitproberen met ons gezin. Superleuk om hier met m’n twee zoons en twee dochters heen te mogen gaan. Dat zou een hele grote verrassing worden! En daarbij is m’n zoontje ook nog eens bijna jarig. Een leuk cadeautje!

  102. Kim de voeght- 11-08-2019 om 11:08

    De attractie heet Dino sky pedalo.
    Ik zou graag met mijn zoontje gaan. Hij heeft aan deze vakantie nog niets gehad omdat hij in het ziekenhuis heeft gelegen. Als er iemand is die dit verdiend is hij het wel!

  103. Naomi Doeze Jager- 11-08-2019 om 11:09

    de attractie is dino sky pedalo. Onze dochter is 15 augustus jarig en dat is echt voor de mooiste dag van het jaar! Hoe tof zou het zijn dat er nog een verrassing bij mag komen om naar Hellendoorn te gaan met haar broer Julian en haar ouders en een vrienden met hun zoon Mick! Zou fantastisch zijn!

  104. Els Turner- 11-08-2019 om 13:14

    Dino Sky Pedalo. Met mijn 3 zoons! De show ziet er te gek uit. Echt iets voor de 3 stoere kerels.

  105. Met pake en beppe. Pake durft nog wel in de grote attracties te gaan, beppe niet. Onze kinderen vinden dat maar wat stoer van pake.

  106. 🦖 Dino Sky Pedalo heet de dinosaurusattractie waarbij je zelf moet fietsen en het park van bovenaf kunt bekijken 🦕 Avonturenpark Hellendoorn staat al langer op ons lijstje om eens naar toe te gaan, maar het is er nog niet van gekomen. Als we winnen mag onze dochter een vriendinnetje uitkiezen om mee te gaan. Wij kopen er twee extra kaartjes bij.

  107. Diana Marsman- 12-08-2019 om 08:14

    Dino Sky Pedalo heet de attractie. Ik zou samen met onze zoon gaan. Papa mag ook mee met ons dochtertje. 😊 Dit pretpark zelf als kind geweest en me hier kostelijk geamuseerd. Nu tijd voor de volgende generatie om zich hier te amuseren.

  108. De attractie heet Dino Sky Pedalo. Ik zou hier heel graag met mijn dochter naar toe gaan. En, ok, als papa lief is, mag hij ook wel mee ;-). Duimen maar!!

  109. Wauw! Helemaal te gek, wij doen mee! 😎
    Antwoord: Dino Sky Pedalo.
    Onze 4 kids zouden dolgraag een keer naar jullie pretpark willen gaan ♥️.

  110. Antwoord dino sky pedalo
    Wij gaan duimen!!

  111. Dat is de Dino Sky Pedalo!

    Wat een leuke actie!

    Fingers crossed! Dan kunnen we met zijn viertjes er eindelijk naartoe! Steeds gewild maar er nog niet van gekomen helaas 🙂

    🦕🦖😎🤞

  112. Dat is de Dino sky pedalo.🦕🦖

    Ik zou hier mijn zoontje super blij mee maken, lekker een dagje uit samen. Fingers crossed🍀🍀

  113. Iris van den Dikkenberg - Avezaat- 13-08-2019 om 12:53

    Dino Sky Pedalo

    Zou graag met mijn gezin erheen willen. Gaan daar in de buurt ook op vakantie.

  114. Rianne Santing- 13-08-2019 om 13:06

    Dino sky pedalo

    Met ons hele gezin zouden we graag heen gaan 💝💙💙💝

  115. Dat is de Dino Sky Pedalo. Super leuke attractie. Wel zwaar voor mama 🙈

    Als ik zou winnen dan neem ik mijn zoontje mee. Of mijn zoontje mij. Dat kan ook nog 😉
    Net vijf jaar geworden maar enorm gek op pretparken.

  116. Dat is Dino Sky Pedalo! 🦕🦖 Ik zou heel graag met mijn gezin naar jullie toe gaan. Staat al een poosje op ons lijstje, maar is er helaas nog niet van gekomen. 🍀

  117. Wat leuk! De Dino Sky Pedalo.. ik gun deze aan mijn kids en mijn vader..lekker een dagje met opa op pad die ze helaas niet zo vaak zien omdat hij in Limburg woont:(

  118. Dat is Dino Sky Pedalo.
    Dit jaar helaas niet op vakantie, maar een dagje pretpark stond wel op ons lijstje, mochten we dus kaarten winnen dan wordt dat een heerlijk dagje met ons gezin!

  119. Dat is Dino Sky Pedalo.
    Dit jaar niet op vakantie helaas, maar een dagje pretpark stond wel op ons lijstje. Mochten we kaarten winnen dan wordt het een heerlijk dagje uit met het gezin!

  120. Samantha werdekker- 13-08-2019 om 23:24

    De Dino sky pedalo

    Heel graag met mijn vriend en onze drie kanjers💙van 4,8 en 13
    Voor alle drie een superleuk park !
    En dat is best lastig iets te vinden wat voor alledrie hun leeftijden leuk is😅🙏🍀

  121. De attractie heet Dino Sky Pedalo en die zou ik graag gaan zien met het hele gezin, of misschien ook wel gewoon stiekem alleen met mijn dochter die gek is op pretparken. Meiden uitje!

  122. Mariska kuipers- 14-08-2019 om 08:28

    De attractie heet: Dino sky pedalo

    Onze oudste dochter (10) wil hier al heel lang graag heen. En haar zusje (8) en broertje (4) zouden het ook te gek vinden. En papa en mama natuurlijk ook. Dus we duimen hiervoor

  123. Susanne van der Veen- 14-08-2019 om 11:53

    Dino Sky Pedalo!
    Ik zou graag mijn vriend met zijn tweeling (kopen we 1 kaartje bij) willen laten gaan, zij verdienen dit echt.

  124. Els Wanders- 14-08-2019 om 21:55

    De attractie is Dino Sky Pedalo: (Vanaf de rug van een heuse dinosaurus kunt u het park van bovenaf beter bekijken. U moet wel zelf trappen!) Een attractie welke al mag vanaf 0,90m, lijkt me erg leuk, en dus ook al geschikt voor onze kleine man, net zoals vele andere attracties. Ik zou graag gaan met ons gezinnetje, kopen we kaartje zelf extra bij.

  125. Corine Klinge- 15-08-2019 om 08:48

    Dino Sky Pedalo heet de attractie.
    Ik ga graag met mijn zoon, die toevallig net naar de reclame van Hellendoorn zat te kijken en zei: Mama daar wil ik naar toe!!!

  126. M. Vervelde- 15-08-2019 om 22:38

    Die heet de Dino Sky Pedalo en dat zouden mijn kinderen echt super graag een keer willen zien. Dus ik zou graag met mijn kindjes gaan.

Reageer