Win 4×2 kaartjes voor de film ‘Shaun het Schaap: Het Ruimteschaap’

door Lidian

[WINACTIE GESLOTEN] Yeah Shaun het Schaap is terug! Shaun krijgt een een nieuwe buitenaardse gast op de boerderij, genaamd Lu-la. In de film ‘Shaun het Schaap: het Ruimteschaap‘ moet Lu-la een noodlanding maken op de boerderij. En dat gaat zéker niet onopgemerkt. In de film doet Shaun er alles aan om Lu-la veilig te stellen, voordat een duistere organisatie haar gevangen kan nemen. Avontuurlijk en liefdevol, een échte familiefilm. En goed nieuws, want wij mogen 4 x 2 kaartjes weggeven voor deze leuke film! Wil je niet missen toch? Hij draait vanaf 9 oktober al in de bioscoop, wooop! Doe jij mee met de winactie?

Het verhaal

Shaun het Schaap is terug en er is een nieuwe buitenaardse gast op de boerderij. Maak kennis et Lu-la, ze is een kleine dondersteen, nieuwsgierig maar vooral verdwaald.

Wanneer er een buitenaards wezen met ongelooflijke krachten neerstort bij de Mossy Bottoms boerderij, besluit Shaun het Schaap Lu-la te helpen en haar naar huis te begeleiden. Samen gaan ze op missie voordat een duistere organisatie haar gevangen kan nemen. Om Lu-la weer thuis te krijgen moet het eerste schaap over de dam en het tweede de ruimte in. O jee!

 

Bekijk de trailer

Klik op onderstaande afbeelding:

Shaun het Schaap: Het Ruimteschaap

Winnen: 4 x 2 bioscoopkaartjes

Zo leuk! Wij mogen 4 winnaars kiezen die GRATIS naar deze film mogen én een jojo krijgen van Shaun het Schaap. En wat is er nou leuker om samen met je zoon, dochter of kleinkind naar de bioscoop te gaan? 😉 Daar hebben wij zeker aan gedacht. Je kunt namelijk NÚ bij ons 2 bioscoopkaartjes winnen. (Extra kaartjes bijkopen voor de rest van het gezin is natuurlijk wel mogelijk!) De kaartjes zijn alleen geldig voor de film ‘Shaun het Schaap: het Ruimteschaap‘, in alle bioscopen waar de film op dat moment nog draait.

Zo doe je mee [WINACTIE GESLOTEN]

Wil jij kaartjes winnen voor ‘Shaun het Schaap: het Ruimteschaap‘?

  1. Bekijk de filmtrailer hierboven en vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) wat voor kleur muts de hond draagt in deze trailer.
  2. Vertel daarbij met wié jij naar deze film wil gaan.

Deze actie loopt tot 8-10-2019 23.59 uur. 

Shaun het Schaap: Het Ruimteschaap

‘Shaun het Schaap: het Ruimteschaap’ is vanaf 9 oktober te zien in de Nederlandse bioscopen.

Te zien vanaf: 9 oktober bij select aantal bioscopen

Speelduur: 86 minuten

Kijkwijzer: alle leeftijden

In samenwerking met: WW Entertainment

Vertel 't ons 138 reacties

  1. -De hond heeft een blauwe muts
    -Ik zou graag met m’n zoon willen gaan van 2.5jaar.

  2. Wenda Bruins- 05-10-2019 om 09:36

    De muts van de hond is blauw. Wat een geweldige film lijkt me dit om samen met mijn 8-jarige dochter te gaan kijken.

  3. De muts is blauw. Ik zou met mijn dochter Nikki van 7 gaan omdat we ons helemaal slap lachen om Shaun het schaap tekenfilms😆 dus gegarandeerd een leuk uitje!

  4. Mylène Pot- 05-10-2019 om 09:53

    De hond draagt een blauwe muts. Lijkt me leuk om met onze zoon van 4 voor het eerst ons uitstapje naar de bioscoop te maken!

  5. Wenda Bruins- 05-10-2019 om 09:54

    De muts van de hond is blauw. En ik zou graag met mijn 8-jarige dochter Vera naar deze geweldige film willen.

  6. Karin van der Woerd- 05-10-2019 om 09:54

    De hond heeft een blauwe muts.
    Zou graag met mijn zoon Thomas gaan, een dagje quality time met zijn twee.

  7. – de hond 🐕 heeft een blauwe muts
    – ik zou graag met mijn dochter willen gaan 8 jaar

  8. Jerney mol- 05-10-2019 om 09:54

    Ohhh mijn zoontje is helemaal weg van shaun. Hond heeft blauwe muts. Lievelingskleur van zoonlief. Bijna 6 dus zou geweldig om samen voor de 1e keer bioscoop te gaan

  9. Blauw! Ik ga met man, kind en vrienden. Kan niet wachten om de enorme boer in dolby surround te horen!

  10. Marleen Jekel- 05-10-2019 om 10:11

    Hier grote Shaun het schaap fans!
    De hond heeft een blauwe muts.
    Wil graag de film zien met ons jongste zoontje, die vindt de bios nog een echt avontuur!
    🤞🏻

  11. -blauw
    -met m’n gezin.
    het is soms lastig om iets te vinden wat iedereen leuk vind om te doen ivm het leeftijdsverschil. Maar dit is iets wat ze allemaal leuk vinden! de 3 andere tickets kopen we wel bij. ☺️

  12. Maryjongejan- 05-10-2019 om 10:33

    De muts is blauw en ik als oma mini wil graag dolgraag met Anne en Thijs de kleinkiendjes

  13. De hond draagt een blauwe muts.Ik zou graag met mijn zoon naar de film gaan…

  14. De hond een een blauwe muts en ik zou graag met onze zoon van 4 gaan.
    Hij vind het enorm grappige schapen en kijkt er in het weekend graag naar.

  15. De muts van de hond is: blauw. Ik ga graag met mijn zoontje, met wie ik altijd de tekenfilm van Shaun (en ook Timmy) kijk!

  16. M. Verberne- 05-10-2019 om 11:50

    De hond draagt een blauwe muts.
    Ik wil heel graag met mijn zoon Tim van 8 naar deze film!

  17. Irene Gerlich- 05-10-2019 om 13:37

    Beetje saai, de muts van de hond is “gewoon” blauw.
    Gelukkig is Shaun het schaap nooit saai, en dus gun ik mijn zoon en ons buurmeisje uit Eritrea een gezellig moment met deze leuke film.. Allebei op hun eigen manier veel meegemaakt.

  18. De muts van de hond is inderdaad blauw. Ik wil graag gaan met mijn oudste dochter van 4 en haar beste vriendin. Ze zijn allebei dol op Shaun het Schaap. Zo mooi om die twee samen dubbel te zien liggen om de acties van Shaun en zijn vrienden.

  19. Angelique Bogaard- 05-10-2019 om 19:53

    Blauw
    Zou graag met onze zoon gaan die Shaun het schaap erg grappig vind

  20. Saskia van der Goot-Meerman- 05-10-2019 om 20:37

    De hond heeft een blauwe muts. Ik zou graag met m’n kleine man Tygo van 3 jaar gaan. Groot fan van Shaun het schaap.

  21. De hond heeft een blauwe muts, Onze kids zouden super graag naar de flim willen van shaun het schaap. Het lijkt ons een heel leuke film.

  22. De muts is blauw.
    Ik zou graag gaan met mijn neefje en nichtje in de herfstvakantie!

  23. Jessica boon- 05-10-2019 om 21:38

    De muts is blauw 😃
    Zou geweldig zijn om met de kids hier naar toe te gaan🤞🤞

  24. Erica Hoevers- 05-10-2019 om 22:47

    De hond blitzer heeft een blauwe mits op. Ik wil graag samen met mijn zoon Steff van 4 in de herfst vakantie naar de film. Had het hem stiekem al beloofd om samen te gaan en er een leuke moeder-zoon dag van te maken 🙂 heel belangrijk!

  25. Femke Smit- 05-10-2019 om 23:32

    De muts van de hond is blauw. Ik zou graag met mijn zoontje naar deze film willen gaan! Shaun het schaap is echt te grappig! 9 oktober ben ik jarig dus het zou een leuk cadeautje zijn!

  26. Iris van Bijsterveldt-Broers- 06-10-2019 om 00:38

    De hond draagt een blauwe muts. Ik zou heel graag met mijn zoons naar deze film willen kijken. Toen ze de trailer hadden gezien, riepen ze gelijk: ” Daar willen we naartoe!!”

  27. Liesbeth van Gent- Bevers- 06-10-2019 om 09:00

    De kleur van de muts is blauw!

    Wat een heerlijke kinderfilm is Shaun het Schaap: het Ruimteschaap!
    Dit zou een perfect herfstvakantie- uitje worden voor mij en mijn zoon Matthijs van 8 jaar.
    Hij is dol op grappige films en dat zit met Shaun dus wel snor…..
    Als we winnen dan mag het best een dagje regenen in de vakantie, perfect bios weer!

  28. Wat leuk, ze kijken hier heel graag Shaun het schaap. Zelfs de oudste van 12 kijkt nog graag mee. Zou leuk zijn in de herfstvakantie met zijn allen!!

  29. Oh en de muts is blauw:-)

  30. V. Delmee- 06-10-2019 om 11:32

    De muts van de hond is blauw.
    Dit lijkt me de perfecte film om voor het eerst met mijn dochter van 4 jaar naar de bioscoop te gaan, want ze is gek op Shaun het schaap en Timmy time.

  31. Corine Klinge- 06-10-2019 om 20:47

    De muts van de hond is blauw!
    Ik zou heel graag voor de eerste keer met mijn zoon van 4 naar de bioscoop gaan. En hoe leuk is dat naar Shaun het schaap!

  32. Corine Klinge- 06-10-2019 om 20:50

    De muts is blauw! Hoe leuk om voor de eerste keer met mijn zoon van 4 naar de bioscoop te gaan. En Shaun het schaap vinden we allebei heel grappig!

  33. Wat een leuke actie weer, heel erg leuk om met de kinderen naar toe te gaan in de herfstvakantie op mijn papadag! We kijken vaak Shaun het schaap met elkaar en in de bios met Shaun het schaap de ruimte in, dat wordt een avontuur!
    De muts van de hond is….blauw!

  34. Susanne van der Veen- 07-10-2019 om 09:25

    Mijn dochter is nu twee keer naar de bios geweest en groot fan! Wij zagen laatst de trailer van Shaun het ruitmeschaap en hij lijkt me zelf ook super leuk, dus ja, graag!!

  35. Mirjam te Veldhuis- 07-10-2019 om 10:06

    De muts van de hond is blauw.
    Ik zou graag met mijn dochter Veerle willen gaan. Ze lacht zich krom om deze films 😁

  36. Een blauwe muts heeft de hond! Het zou een superleuk uitje zijn volgende week tijdens de herfstvakantie! Samen met mijn kids Pim en Juul zullen we een superleuke middag hebben!

  37. Vandenberghe Deborah- 07-10-2019 om 10:09

    De muts is blauw! Ik zou samen met mijn zoontje Len, mijn man en stiefzoon Simon gaan. Shaun is toch echt een topper, ook voor volwassenen blijft het zo leuk om naar te kijken!

  38. De muts van de hond is blauw.
    Het lijkt me gaaf voor mijn zoontje Kees van bijna 3! Hij is helemaal gek van ‘aapie’ dus dit lijkt me een gave 1e bioscoop ervaring! 🙂

  39. De kleur van de muts is blauw! Ik zou graag met mijn dochter willen gaan, ze is net grote zus geworden en is zo ontzettend lief voor haar zusje. En nog een beetje quality time samen met mama is wel erg leuk voordat ze naar school gaat!

  40. Een mooie blauwe muts draagt de hond!!!
    Ik wil graag met onze jongste zoon die gek is op alle boerderij dieren

  41. Anita Redder- 07-10-2019 om 10:25

    Blauwe must
    Ik ga graag met met mijn dochter naar de bios een keertje moeder en dochter dagje.

  42. De muts is blauw
    Ik zou er graag heen gaan met mijn dochter een moeder dochter uitje

  43. Rosalie Snel- 07-10-2019 om 10:33

    De muts is blauw. Ik zou heel graag met mijn 8 jarige Hugo weer eens naar de bioscoop gaan 😀

  44. Joanne Hartog - Baptiste- 07-10-2019 om 10:44

    De muts is blauw! En ik zou de kaartjes graag winnen als verrassing voor mijn man en onze dochter Nova Nikki (5 jaar). Mijn man is stiekem net zo’n groot fan van Shaun het schaap als onze dochter!

  45. Wendy Vunderink- 07-10-2019 om 10:47

    De muts is blauw. Ik zou met onze tweeling van 9 gaan. Vinden ze vast super…

  46. Wendy Vunderink- 07-10-2019 om 10:48

    Ik zou met onze twins van 9 gaan. Vinden ze vast super..

    De muts is blauw.. 😊

  47. De hond draagt een blauwe muts.
    Zou graag met mij 4 jarige dochter gaan wat zou ik haar gelukkig maken

  48. Annelies van Dijk- 07-10-2019 om 10:56

    De muts is blauw.
    Ik zou met mijn zoon en dochter gaan. Gezellig samen een familie uitje:).

  49. Vonne Beernink- 07-10-2019 om 11:00

    De muts van de hond is blauw! Lijkt me erg leuk om met het gezin naartoe te gaan. Voor dochter van 5 en zoontje van 2,5. Kopen papa en mama wel 2 kaartjes bij. Gaan ze leuk vinden! 😃👌

  50. Desiree Bos- 07-10-2019 om 11:02

    Blauwe muts! Ik ga met mn oudste zoontje. Verdient wel weer wat quality time met zn moeder na de geboorte van zn broertje in februari.

  51. De hond draagt een blauwe muts!
    Ik zou graag gaan met mijn kinderen Jade, Just en Isis, gezellig! Lijkt ons weer een hele leuke film van Shaun het schaap.

  52. Ingrid versteegen- 07-10-2019 om 11:03

    Oh een blauwe muts. Het zou super zijn om met onze twins die volgende week 6 worden te gaan!

  53. Sabine Talma- 07-10-2019 om 11:06

    De hond heeft een blauwe muts op!
    Ik zou heel graag mijn zoon Matthias van 4 jaar meenemen naar de film! Hij is dol op Shaun het schaap. Kan er geen genoeg van krijgen!!

  54. elisabeth maria martina- 07-10-2019 om 11:07

    Blauwe Muts
    met kleinzoon quinn zal vast heel gezellig zijn als ik win

  55. Ilona Hoogendoorn- 07-10-2019 om 11:07

    De hond draagt een blauwe muts.

    Graag zou ik naar deze film gaan met mijn zoontje Dex van 5 jaar. Zijn zus van 9 jaar wil naar films die nog niets voor hem zijn, dus zou ik heel graag met hem apart gaan naar deze!

  56. De muts is blauw!
    We zouden heel graag samen met mijn dochter gaan, 23 oktober wordt ze 5. Leuk verjaardagscadeau! En oma gaat ook heel graag mee want stiekem zit zij altijd met een big smile naar Shaun te kijken op tv!😂

  57. De hond heeft een blauwe muts op!
    Ik zou heel graag gaan samen met mijn zoontje van 4. Hij is gek op Shaun het schaap!

  58. Tamara Lommen- 07-10-2019 om 11:13

    Een blauwe muts draagt de hond. Mijn dochter wil heeeeeeel graag naar deze film!! Wij gaan duimen!!

  59. Priscilla Nicolai- 07-10-2019 om 11:18

    Een blauwe muts. Lijkt me leuk in de herfstvakantie met me dochter naar de film 💖

  60. Sandy verkuijlen- 07-10-2019 om 11:18

    De muts van de hond is blauw.
    Graag zou ik met mn neefje en nichtje gaan kijken. Gezellig feestje van maken 🥳 Gr tante

  61. De muts is blauw
    Ik zou heel graag met mijn zoontje van 4 jaar willen gaan
    Hij vind  ‘SHAUN HET SCHAAP super leuk

  62. Het is een blauwe muts.Dan zou ik met mijn dochter Mara gaan,super fan van schapen,haar hele kamer is thema schapen,ik ga duimen!!

  63. De muts van de hond is blauw. Ik zou graag gaan met mijn zoontje Sid (6), een hele grote shaun-fan. Maar ook ikzelf kijk stiekem graag mee :-). Sowieso gaan we graag naar de bios, dus dit zou ons heel blij maken.

  64. Linda Uiterwijk- 07-10-2019 om 11:45

    De hond heeft een blauwe muts! Ik zpu graag met mijn 2 zoontjes van 6 en 9 naar deze film willen! Een super leuk uitje!

  65. De hond draagt een blauwe muts.
    Met Maxime en Tygo wil ik wel graag naar de film!

  66. Sabrine den Blanken- 07-10-2019 om 12:04

    De hond draagt een Blauwe muts op zn hoofd.

    Voor mijn zoon Luuk van 5 zou dit een super leuk uitje zijn voor in de herfstvakantie straks. Even wat quality time met mama.

  67. Linn binnerts- 07-10-2019 om 12:05

    Een blauwe muts.
    Ik zou heel graag met mijn zoon van 9 naar de film. Hij heeft het nergens anders meer over.

  68. Selma Kemper- 07-10-2019 om 12:09

    De hond draagt een blauwe muts. Ik ga graag met mijn dochter Lois van 6 naar de film.

  69. De hond draagt een blauwe muts!
    Ik zou heel graag met onze zoon Mats van 4,5 jaar naar deze leuke film gaan. #duimen 🍀

  70. Ilona van den Bergen- 07-10-2019 om 12:11

    De hond draagt een blauwe muts.
    Wat leuk om in de herfst lekker naar de bios te gaan! Daar gaan onze kindjes van 6 en 4 zeker van genieten 😀

  71. De muts van de hond is blauw, ik zou graag met mijn zoontje van 7 willen gaan als een moeder en zoon date.

  72. Mi-choe Emanuelson- 07-10-2019 om 12:17

    Blauw! Ik neem graag mijn zoon en zijn vriendje mee. Aangezien onze zoon daar pas een middag terecht kon toen ik een moeder dochteruitje had. Dus nu is het tijd voor een jongensuitje 😉

  73. Simone van der Ende- 07-10-2019 om 12:21

    De muts is blauw, en zou met mijn dochter van 3 jaar heen gaan die bijna jarig is en dan naar school gaat. Leuke afsluiter van de mama tijd met mij

  74. Aafje Krug- 07-10-2019 om 12:23

    De hond heeft een blauwe muts. Ik zou heel graag met mijn jongste dochter willen gaan als speciaal moeder-dochteruitje!

  75. Cherish Voshaar- 07-10-2019 om 12:25

    De muts van de hond is blauw.
    Ik zou dan met mijn 2 dochtertjes gaan van 5 en 7.

  76. marc de raden- 07-10-2019 om 12:25

    de hond heeft een blauw mutsje. ik wil graag met mijn zoontje Wolf naar de bioscoop

  77. De muts is blauw! Ik zou mijn dochter van 5 meenemen. Beetje quality-time met mama, dan kan papa iets met de jongste dame van een half jaar gaan doen.

  78. Monique Geuze- 07-10-2019 om 12:33

    Hij heeft een blauwe muts op.
    Ik ga gezellig met mijn zoontje, altijd lachen, gieren, brullen met Shaun!

  79. Marjolein van den Berg- 07-10-2019 om 12:37

    De hond heeft een blauwe muts. Lijkt me een superleuke film om samen met mijn gezinnetje in de herfstvakantie naar toe te gaan!

  80. Karin Oldewening- 07-10-2019 om 12:39

    De muts van de hond is BLAUW
    Ik heb 2 stoere zonen die grote fan zijn van SHAUN HET SCHAAP!! Ze zijn beide binnenkort jarig 21-10 en 13-11, dan is dit een super leuk cadeau! 🤞

  81. Birgit Verhoeven- 07-10-2019 om 12:44

    De muts van de hond is blauw en ik zou graag met mijn zoon en dochter naar de film gaan in de herfstvakantie.

  82. Marie-José- 07-10-2019 om 12:46

    Blauwe muts.
    Ik zou graag met mijn zoon van 6 willen gaan. Even wat tijd voor z’n 2 sinds de komst van zijn babybroertje. 🍀🥰

  83. Gezina Dijk- 07-10-2019 om 12:50

    De hond heeft een blauwe muts op.
    Graag zou ik met Jesse, mijn zoon, naar de fikm gaan🤗.
    🤞🍀

  84. Blauwe muts
    Mijn 2 zoontje zouden het fantastisch vinden om deze film te zien

  85. De hond draagt een blauwe muts!
    Lijkt me leuk om met mijn zoontjes naar de film te gaan! Dit zou voor hun dan de eerste keer zijn in de bioscoop! Super fan van shaun t schaap, hij zat al te genieten van t trailerfilmpje!

  86. De muts heeft de kleur, blauw.
    We gaan met het hele gezin (6 pers.) met de leeftijd van 6 t/m 49 omdat Shaun voor elke leeftijd leuk is!

  87. De hond heeft een blauwe muts. Ik zou dolgraag met mijn dochter Laila willen gaan die schaterlacht altijd bij Shaun

  88. Blauw is de muts.
    Wat ontzettend leuk!!! Eindelijk een film waar we met zoon én dochter heen zouden kunnen. Vaak is ons meisje nog te jong (3,5jaar) om na films van haar grote broer te mogen kijken. Maar dit vinden ze allebei leuk!! 😊😊🍀

  89. Jacqueline Jansen- 07-10-2019 om 13:12

    De hond heeft een blauwe muts op.
    Bioscoop is de ideale activiteit voor in de herfstvakantie gezellig samen met mijn zoon.

  90. Een blauwe muts! Stiekem ben ik vooral zélf gek op Shaun! Maar vooruit mijn dochter Noa mag mee😎🍭😋

  91. Oh mijn zoontje vindt shaun het schaap zo tof! Ook de hond met de BLAUWE muts.
    Als ik win, mag mijn zoontje voor zijn verjaardag zijn beste vriend(in) meenemen!

  92. Saskia Kleinhout- 07-10-2019 om 13:46

    De muts is blauw. Ik zou heel graag met mijn dochter gaan. Na een heftig schooljaar zit ze nu eindelijk op de juiste plek. Ik vind dat onze doorzetter daarom wel een uitje naar de bios verdiend heeft

  93. Marianne Bakker de Boer- 07-10-2019 om 13:49

    Quality time met onze zoon Bram van 8.
    De muts is overigens blauw!! 💂‍♀️

  94. Angelique Haagmans- 07-10-2019 om 13:51

    De muts is blauw.
    Ik ga graag met onze zoon!

  95. een blauwe muts.

    wij zijn helemaal gek op shaun t schaap. we zouden graag met z’n allen gaan (papa, mama, en 2 jongens 8 en 5 jaar) gezellig, en dan wordt er zeker veel gelachen🤣

  96. Marga Prins- 07-10-2019 om 14:14

    De muts is blauw!
    Als ik win, zijn de kaartjes voor mijn zoontjes van 5 en 6.
    Uiteraard kopen papa en mama ook kaartjes, zodat we gezellig met zn allen naar Shaun kunnen gaan!

  97. Anita Onderwater- 07-10-2019 om 14:16

    De hond heeft een 💙B💙L💙A💙U💙W💙E muts. Zo het super leuk vinden om met mijn drie zoontjes 💙💙💙 naar de film te gaan 🙏.

  98. De muts is blauw !! Onze kinderen kijken elke ochtend Shaun het schaap 🙈😁 vind het zelf ook wel grappig om naar te kijken ! Zou super leuk zijn om kaartjes te winnen

  99. Justine Zwarteveen- 07-10-2019 om 14:50

    🔵Blauw🔵 is de muts van de hond.
    Wij doen heel graag mee voor ons zoontje! Super leuk!!! 🍀🍀

  100. Blauwe muts, lijkt ons super leuk om met hem gezin erheen tegaan

  101. katleen.claes1@telenet.be- 07-10-2019 om 15:23

    blauw

  102. Steffie Schell- 07-10-2019 om 15:26

    De muts van de hond is blauw!
    Ik zou graag met onze zoon Nick (3) naar de bios gaan. Dat zou zijn 1e bios-avontuur worden en dat ook nog met zijn vriendje Shaun😊

  103. Margreet Brijder- 07-10-2019 om 15:35

    De muts van de hond is blauw. Zou graag met zijn drietjes gaan, wordt dus een kaartje bijkopen mochten we winnen! Trailer ook al op de tv reclame gezien, met reactie van mijn dochter dat ze er zooooooo graag heen wil!

  104. Christina- 07-10-2019 om 15:52

    Blauw. Ik zou graag met m’n dochtertje gaan.

  105. Mascha den Haan- 07-10-2019 om 15:58

    Onwijs leuke actie!! De kleur van de muts van de hond is blauw en ik zou graag met mijn Kids gaan!! Leuk uitje in de herfstvakantie 🍃

  106. lejlam@live.nl- 07-10-2019 om 16:56

    De muts van de hond Is blauw.
    Mijn zoontje Is tien jaar maar nog steeds helemaal gek op Shaun het schaap….
    Ik hoop dat we de kaartjes winnen

  107. Wat leuk deze film. De muts van de hond in de trailer is blauw. Graag zou ik met mijn 2 jongste kleinkinderen hier naar toe gaan. Ze kijken Shaun altijd samen met opa. Leuk om ze allemaal te verrassen!

  108. Anouk Lam- 07-10-2019 om 17:52

    De hond draagt een blauwe muts en ik zou hier heel graag naar toe willen met mijn 6 jarige zoontje Dylan. Hij is een grote Shaun ’t Schaap fan. Dus dit zou een leuke verassing zijn voor hem. 🍀

  109. Femke Batteram- 07-10-2019 om 17:58

    De hond draagt een blauwe muts! Zou heel graag met mijn 6-jarige zoon gaan! Leuk uitje voor de herfstvakantie, waar hij erg aan toe is (groep 3 is leuk, maar ook best vermoeiend..;-)

  110. Melloney Haverdings- 07-10-2019 om 18:37

    Het hondje heeft een blauwe muts.
    Ik zou de kaartjes aan mijn moeder geven om samen met mijn dochter naar de film te gaan (die kijken samen al sinds mijn dochter ongeveer een jaar oud was, tijdens het oppassen op woesndagmiddag naar deze filmpjes 😍)! Dat vinden ze vast heel bijzonder samen!

  111. De hond draagt een blauwe muts. Wij zijn groot fan van Shaun en zou graag gaan met mijn twee kids en mijn moeder.

  112. Daniëlle den Boer- 07-10-2019 om 19:51

    De hond draagt een blauwe muts! 💙 Ik zou de kaartjes dan willen geven aan mijn dochter van 6 en mijn zoontje van 4 om een keer samen met papa naar de bios te gaan 😍 Ze liggen altijd in een deuk om Shaun het Schaap en zullen krom van het lachen de bios uit rollen, denk ik 🤣

  113. Daniëlle- 07-10-2019 om 19:57

    De hond draagt een blauwe muts. 💙 Ik zou graag de kaartjes willen winnen voor mijn dochter van 6 en mijn zoontje van 4 zodat ze lekker een keer met papa naar de bios kunnen 😍 Ze liggen samen altijd in een deuk om Shaun het Schaap en komen krom an het lachen de bios uit, denk ik 🤣

  114. Marianne Segers- 07-10-2019 om 20:08

    Een blauwe muts! Ik zou graag gaan met mijn 2 kindjes! Ze zijn gek van Shaun het schaap!

  115. Hele leuke actie. Ik zou graag met mijn neefjes devi en cas naar de bios willen.

  116. 🤗🤗🤗 ooohhh hier kijken mijn dochter en man al een tijdje naar uit. Hoe leuk zou het zijn dat ik ze kan verrassen. Onze dochter Puck 5 jaar is net zoals haar vader dol op shaun. Ik ga 🤞🤞 en natuurlijk draagt de hond een blauwe muts

  117. Simone Dielissen- 07-10-2019 om 20:17

    In het begin is de muts blauw maar tegen het einde van de trailer lijkt hij wel een groenige gloed te hebben.
    Ik wil graag met ons zoontje Luuk (en papa) lachend de bioscoopzaal uitrollen. Heerlijke humor!

  118. Jacqueline Drost- 07-10-2019 om 21:48

    ‘Hij heeft een blauwe muts op’! zegt mijn zoon Dorian van 5. Het lijkt ons bere gezellig om de film samen te mogen zien! 🎬

  119. De hond draagt een mooie blauwe muts. Leuk voor in de collectie😉. Graag zou ik met mijn zoontje van 5 naar deze film gaan. Daar hoort natuurlijk een blauwe zak M&M’s bij😃

  120. De hond heeft een blauwe muts op.
    Mijn dochter wil heel graag met haar papa naar de film gaan omdat ze iedere ochtend samen dubbel liggen van het lachen als Shaun op de tv is.

  121. Mascha van Mil- 07-10-2019 om 22:21

    Een blauwe muts!
    Mijn zoon vindt Shaun t schaap geweldig! Heerlijk als hij zo aan t lachen is! Dus ik zou graag met mijn zoon Tim gaan!

  122. Rene Venema- 07-10-2019 om 22:28

    Blauwe muts. Zou met mijn beide dochters gaan die dol zijn van Shawn het schaap

  123. Froukje Zoer- 07-10-2019 om 22:32

    De hond heeft een blauwe gebreide muts🐶. Als ik win ga ik met mijn 2 stoere dochters naar deze film en koop ik voor mezelf een extra kaartje erbij. Nog nooit naar de bioscoop geweest met mijn schatten, als fan van Shaun het schaap zou dit de perfecte film zijn om een keer met ze heen te gaan😍

  124. De hond heeft een blauwe muts. Leuk ik zou graag met onze dochter Saar willen gaan.

  125. De muts van hond Bitzer is blauw. Onze dochter van 6 en zoon van 4 zijn fan van Shaun en we zijn erg benieuwd naar de nieuwe film. We zouden deze graag met z’n vieren gaan bekijken!

  126. Ella van Lieshout- 08-10-2019 om 08:35

    De muts is blauw.
    Ik zou graag met mijn dochter van 5 gaan😃

  127. Blauw🧢is de kleur van de muts.. Zou dolgraag met mijn grote fan van Shaun het schaap naar de bioscoop gaan🙏🏻🍀🤗wat zal hij blij zijn!!

  128. De kleur van de muts is blauw. Ik ga graag samen met mijn man en onze zoons van 5 en 8 naar deze film! 🍀

  129. Stephanie Nagel- 08-10-2019 om 18:05

    De kleur van de muts is blauw!
    Lijkt me een leuke film om samen met mij. Dochter van 4 naartoe te gaan. Helemaal fan van Shaun het schaap!

  130. Naomi Wijers- 08-10-2019 om 19:20

    De hond heeft een blauw muts op en ik zou graag naar deze film gaan met mijn zoon en dochter! 🍀

  131. De hond heeft een blauwe muts. Ik zou met mijn zoontje Robin van 6 gaan. Kijkt graag naar deze serie op de tv.

  132. Claudia Christiaans- 08-10-2019 om 20:46

    Die heeft een blauwe muts! Ik wil graag met mijn gezin naar deze film. De oudste van bijna 8 ging ook voor het eerst naar de bioscoop met een Shaun het schaap film…en nu zou ik graag onze bijna 4 jarige meenemen naar deze film!

  133. Trien Hameeteman- 08-10-2019 om 21:09

    De muts van de hond is blauw, ook de lievelingskleur van onze zoon.
    Onze deur niet word bijna 3 En kijkt Graag naar het schaap zoals hij het filmpje noemt.

  134. Mihriban Cakir- 08-10-2019 om 23:22

    wat een leuk trailer. De muts van de hond is Blauw. Ik zou deze leuke tekenfilm cadeau willen geven aan de dochter van mijn neef die bijna jarig is.

  135. Die lijkt me super lachen voor mn zoon van 4 en dochter van 6.
    De kleur van de muts is de lievelingskleur van de jongste. Blauw 💙

  136. Maaike Nijssen- 09-10-2019 om 19:50

    De kleur van de muts is blauw. En ik zou graag de kaartjes willen winnen voor mijn dochter. Die wilt opa graag meenemen, hij is groot fan van Shaun! Zo kunnen we hem bedanken voor het oppassen toen mijn man en ik pas naar Valencia waren!

  137. Blauwe muts. Met mijn dochtertje van 4!

  138. Blauw! Met mijn dochtertje van 4!

Reageer