Win: 5 x 2 kaartjes voor Casper en Emma op jacht naar de schat

door Gastblogger

Kun jij ook niet wachten op de zomer? Lekker op vakantie of naar het strand in eigen land. Beste vriendjes Casper en Emma zijn er in de film ‘Casper en Emma op jacht naar de schat’ in ieder geval helemaal klaar voor! Als het duo samen de zomer doorbrengt in het strandhuis van opa, vinden zij op het strand een oud kistje met daarin een mysterieuze rebus. De vondst van deze rebus is het begin van een groot schattenavontuur!  De film draait vanaf 29 mei in de bioscoop en om dit te vieren mogen wij 5 x 2 kaartjes weggeven! 

Het verhaal

In de zomer zijn de beste vriendjes Casper en Emma samen op vakantie in het strandhuis van opa. Ze hebben het helemaal naar hun zin: samen lekker zwemmen, zandkastelen bouwen en visjes vangen. Het plezier kan niet op! Op een stranddag vinden Casper en Emma een oud kistje met daarin een mysterieuze rebus. Het kistje blijkt nog van opa te zijn die hij heel lang geleden samen met zijn beste vriend Alfred heeft begraven. Maar… Ze hebben elkaar al 65 jaar niet gesproken! De vondst van de rebus is het begin van een groot schattenavontuur. Casper en Emma besluiten de schat te zoeken; Mevrouw Konijn en Welpje mogen ook mee tijdens het avontuur. De zoektocht naar de schat eindigt met een grote verrassing en Casper en Emma leren iets heel waardevols: vriendschap is de grootste schat die bestaat!

Bekijk de trailer

Klik op onderstaande afbeelding:
Casper en Emma

Winnen: 5 x 2 bioscoopkaartjes

JAAA! Wij mogen 5 winnaars kiezen die GRATIS naar deze fantastische film mogen. En wat is er nou leuker om samen met je zoon, dochter of kleinkind naar de bioscoop te gaan? 😉 Daar hebben wij zeker aan gedacht. Je kunt namelijk NÚ bij ons 2 bioscoopkaartjes winnen. (Extra kaartjes bijkopen voor de rest van het gezin is natuurlijk wel mogelijk!) De kaartjes zijn alleen geldig voor de film Casper en Emma op jacht naar de schat, in alle bioscopen waar de film op dat moment nog draait.

Zo doe je mee!

Wil jij kaartjes winnen voor Casper en Emma op jacht naar de schat?
1. Bekijk de filmtrailer hierboven en vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) hoeveel stappen Casper en Emma zetten wanneer ze de schatkaart hebben gevonden.
2. Vertel daarbij met wié jij naar deze film wil gaan.

Deze actie loopt tot 16-05-2019 23.59 uur.

Casper en Emma

Casper en Emma op jacht naar de schat is vanaf 29 mei te zien in de Nederlandse bioscopen.

Voorpremière: 19 mei bij select aantal bioscopen
Te zien vanaf: 29 mei in andere Nederlandse bioscopen
Speelduur: 74 minuten
Kijkwijzer: alle leeftijden
In samenwerking met: Just Film DistributionJust4Kids en Media Tornado

Vertel 't ons 121 reacties

  1. Casper en Emma zetten 5 stappen! Zou heel graag met mijn dochter en oma naar deze film gaan. In de meivakantie hebben we elke ochtend een film van Casper en Emma gekeken, mijn dochter is een grote fan !

  2. Hoeveel stappen het echt is weet ik niet, maar in de trailer zetten ze er 5 voordat ze omvallen!

  3. Casper & Emma zetten 5 stappen!

    Ik ga sowieso met mijn oudste kindjes van 6 & 7 jr. Dan kan papa op de jongste kindjes passen 😉

  4. En graag ga ik met mij jongste zoon! 1e keer naar de film dan voor hem!

  5. Margot hommel- 10-05-2019 om 20:52

    Het zijn 5 stappen naar de schat /vriendschap :-). Wil dol graag samen met mijn zoontje riley ernaar toe.

  6. Monique verhoeven- 10-05-2019 om 20:52

    5 stappen. Ik ga heel graag met mijn dochter die net 5 is geworden. Groot fan van Casper en Emma , de films worden grijs gedraaid dus we zijn wel toe aan hun nieuwe avontuur;)

  7. Mirelle Vreman- 10-05-2019 om 20:53

    5 stappen.
    Ik zou graag met mijn man en onze 2 zoontjes willen gaan. Zij zijn de grootste Casper en Emma fans die er zijn. Dit zal dan ook de eerste keer zijn, voor mijn zoontje van 3, dat hij naar de bioscoop gaat.

  8. Margot hommel- 10-05-2019 om 20:54

    5 stappen naar de schat / vriendschap ;-). Zou graag met mijn zoontje van 6 riley ernaar toe willen. Groetjes

  9. Silvia Linse- 10-05-2019 om 20:55

    Ze zetten 6 stappen. Mijn dochter is een echte Casper en Emma fan. Heeft alle films al meerdere keren gezien. Dus een nieuwe film is heel welkom!

  10. Ivanka Molenveld- 10-05-2019 om 20:57

    Casper en Emma moeten 5 stappen zetten.
    Ik zou heel graag samen met mijn dochter Ylva gaan, ze is een enorme Casper en Emma fan!

  11. Daniëlle Van Rijsbergen- 10-05-2019 om 21:00

    5 stappen!
    Ik zou met mijn dochtertje van 3 naar de film gaan, zij is een grote Casper en Emma fan!

  12. Ze zetten 5 stappen, en ik zou met mijn dochter van 4 naar de bioscoop gaan😁😁

  13. 5 stappen 😁. Ik zou de film graag willen zien met mijn dochter Sterre.

  14. Mariel de Groot- 10-05-2019 om 21:10

    5 stappen denk ik.
    Ik zou heel graag met mijn 2 zoontjes naar deze film gaan! Zij zijn dol op Casper en Emma!

  15. 5 stappen voor Casper en Emma.
    Zou een toffe verrassing zijn voor mijn dochter en haar vriendinnetje/buurmeisje. Spelen samen hele verhalen.♥️

  16. Martine Alblas- 10-05-2019 om 21:22

    5 stappen zetten Casper en Emma. Fantastisch dat er een bioscoop komt van de beste vriendjes van mijn 3 jarige dochter! Dit zou haar eerste keer worden dus haar ga ik zeker meenemen♡
    Haha hoe Emma ook door de verrekijker kijkt met haar ooglapje hihi

  17. Yannick Bruggink- 10-05-2019 om 21:24

    Casper en Emma zetten 5 stappen en ik zou graag samen met mijn dochters hier naar toe willen gaan.

  18. Thirza Vervoorn- 10-05-2019 om 21:26

    Vijf stappen! Natuurlijk ga ik met mijn oudste dochter die ook 5 jaar is. Zij is fan van Casper en Emma en kijkt hun filpjes graag.

  19. Ze zetten 5 stappen…

    Ik zou dolgraag naar deze film willen met mijn dochter. Ze is groot fan van Casper en Emma en kan niet wachten tot de film in de bioscoop draait. In de meivakantie heeft ze genoten van alle andere films op tv, maar de nieuwe op groot scherm is natuurlijk veel leuker!

  20. 1,2,3,4,5 …..plons 😎🤩🤑🤑

    Ivo (4) vraagt ,vallen telt dat ook als stap?
    Kenzo (5) Jaa dan zou het 6 zijn, mama wanneer is sinterklaas er weer?
    Die muntjes lijken op chocolade 🤣

  21. Ooohhh, wij zijn hélemaal fan van Casper en Emma! Ik zou heel graag met mijn zoontje Willem gaan!

    Casper en Emma zetten drie stappen, maar tellen tot vijf!

  22. Leuk! Ook al is mijn zoon al 7, hij kijkt met veel plezier naar Casper en Emma. En ik kijk graag met hem mee in de bioscoop! Ze zetten 5 stappen nadat ze de schatkaart hebben gevonden.

  23. elisabeth maria martina- 10-05-2019 om 21:33

    5 stappen
    ik ga met kleindochter Lise, ze vind de bioscoop altijd FEEST en naar deze leuke film is ze vast nog niet geweest

  24. Femke Dekker- 10-05-2019 om 21:35

    5 stappen zetten Casper en Emma … Ik zou graag met mijn mannetje Gijs naar deze film gaan!

  25. Madeleine- 10-05-2019 om 21:36

    Ze zetten 5 stappen.
    Ik zou graag met mijn dochter naar de film gaan.

  26. Ilse Meulensteen Loijens- 10-05-2019 om 21:36

    Ze zetten 5 stappen in de trailer! Ik ga graag met mijn zoontje Demian Loijens van 4 jaar! Hij heeft alle films al gezien en wil ook graag naar deze film! Missvhien nemen we nog een vriendje mee omdat echte vriendschap de grootste schat is!

  27. Ze zetten allebei 5 stappen!
    Ik wil heel graag samen met mijn dochter Phi, die gek is van deze beste vriendjes. Iedere avond zingt ze hun bekende slaapliedje en iedere ochtend kijkt ze een aflevering. (Voor de honderdste keer onderhand) 😍

  28. Ik zou deze kaartjes graag winnen om met mijn dochter en buurmeisje (2 echte fans) te kunnen gaan genieten van deze leuke film!

  29. Stephanie- 10-05-2019 om 21:39

    5 stappen! En ik zou super graag met de grootste Casper en Emma fan naar de bios willen gaan, namelijk mn dochtertje fay 💗

  30. 5 stappen! Ik zou deze kaartjes graag winnen om met mijn dochter en buurmeisje (2 echte fans) te kunnen gaan genieten van deze leuke film!

  31. Jaschenka- 10-05-2019 om 21:46

    Mijn dochtertje zei dat het 5 stappen zijn😊
    ‘Wel meedoen hè mama!’😄
    Dus bij deze: 5 stappen. En we gaan gezellig samen, wanneer we 2 kaartjes hebben gewonnen🤗

  32. Romy venema- 10-05-2019 om 21:47

    5 stappen!
    Ik wil heel graag met mijn twee jarige zoon naar deze film omdat hij een grote fan is van Casper en Emma.

  33. Kim Rooselaar- 10-05-2019 om 21:48

    Ze zetten 5 stappen om bij de schat te komen.
    Ik zou het liefst met mijn eigen schat gaan van 3,5 jaar. Ik zelf ben 16 mei jarig en hij wilt ook zo graag jarig zijn als zijn mama (ik) jarig is. ( krijg het hem om niet aan zijn verstand dat hij zelf in september jarig is maar dat ter zijde. Hoe leuk zal dit cadeau dan zijn 😊

  34. Wat een leuke winactie !!!!

    Als het goed is zetten ze 5 stappen in de trailer.

    Als wij ze mogen winnen ga ik lekker met mijn dochtertje van 4 jaar.

    Ze is knettergek op Casper en Emma ( slaap iedere avond met der welpje knuffel )

    En ze wordt bijna grote zus.
    Dus nog lekker samen naar de bios zouden we erg leuk vinden !!!

  35. Jacqueline Appeldoorn- 10-05-2019 om 21:57

    5 stappen zetten Casper en Emma na het vinden van de schatkaart

  36. Jos Meijer- 10-05-2019 om 21:58

    5 stappen, ik wil graag met mijn zoontje Jayden gaan

  37. Jacqueline Appeldoorn- 10-05-2019 om 21:59

    5 stappen zetten Casper en Emma na het vinden van de schatkaart .. ik zou gaan met mijn zoon die mega fan is van Casper en Emma dit zou hij echt super vinden kijkt elke film wel meerdere keren krijgt er geen genoeg van😁😍

  38. Anouschka de Veth- 10-05-2019 om 22:00

    5 stappen, mijn oudste dochter wilt hier zo graag heen!

  39. Siem telt 3 grote stappen ( 5 jaar )

    En stiekem een hele grote fan van Casper en Emma!
    Duimen

  40. Irma van Bokhorst- 10-05-2019 om 22:08

    Er worden 5 stappen gezet.
    En ik zou heel graag met mijn kleinzoon jayden gaan .
    Jayden en ik gaan heel hard duimen

  41. 5 stappen! Ik zou graag met mijn neefje jayden heen willen! Die zou dit echt zo leuk vinden!

  42. Jacqueline Drost- 10-05-2019 om 22:12

    Casper en Emma zetten 5 stappen.

    Graag ga ik met mijn zoontje Dorian, mìjn eigen allerbeste vriendje naar deze prachtige nieuwe film!
    Wat zal hij genieten van dit avontuur! ♡

    Lieve groetjes
    Jacqueline en Dorian

  43. Tamar Jaspers- 10-05-2019 om 22:30

    Casper en Emma zetten 5 stappen op zoek naar de schat.

    Ik zou heel graag met mijn zoontje Fenno naar deze film willen gaan! Hij heeft alle films van Casper en Emma al heel vaak gezien en de serie. Hij is groot fan van Casper en Emma! En hij is zelf ook dol op schatten zoeken dus dat zal dubbel genieten zijn!

  44. Ingrid ten Brinke- 10-05-2019 om 22:46

    5 stappen zetten Casper en Emma.

    Ik zou graag met mijn zoontje Twan van 6 jaar willen gaan. Even heerlijk een moeder en zoon uitje. Hij is net zo’n grote avonturier als Casper en Emma.

  45. Silvana visser- 10-05-2019 om 22:48

    5 stappen.
    Ik zou heel graag met mijn zoontje jari van bijna 3 jaar naar deze film willen…..hij is dol op Casper en emma, zou super leuk zijn als hij voor de eerste keer naar de bioscoop zou gaan naar een film van Casper en emma kan.

  46. Filiz Demir- 10-05-2019 om 23:01

    Casper en Emma moeten 5 stappen zetten. Graag zou ik de kaartjes willen winnen zodat mijn dochter elif (5) met haar beste vriendje kyan (4) samen naar deze film kunnen. Uiterraad gaan ook 2 moeders mee 😜

  47. Christine- 10-05-2019 om 23:14

    5 stappen, net zo veel als naar de fiets om heel hard naar de bioscoop te fietsen met mijn meiden van 6 en 3! De jongste gaat dan voor het eerst naar de film, spannend! Bij de oudste zijn we ook op 3-jarige leeftijd als eerste film naar Casper&Emma geweest 🙂

  48. Ze zetten vijf stappen. Ik zou graag gaan met mijn nichtje van vijf. Ze is dol op Casper en Emma én op de bioscoop. Hoe leuk zou het zijn als ze haar favoriete serie op het grote scherm ziet. Mijn verlof gaat morgen in, zo hebben we nog een tante-nichtje uitje voordat de baby er is.

  49. Joukje Postma- 10-05-2019 om 23:53

    5 stappen!!

    Wat lijkt t me geweldig mooi om samen met mijn zoontje te gaan!!

  50. Esther Bertrand- 11-05-2019 om 00:52

    Ze zetten 5 stappen!
    Ik zou graag met Sten & Ize willen gaan: ze zijn dol op de films van Casper en Emma. Dan kan papa op dreumes Mats letten.

  51. Ze zetten 5 stappen. Als we winnen gaan natuurlijk beide kids mee! We gaan een moeilijke tijd tegemoet dus dit kunnen ze wel gebruiken.

  52. 5 stappen ! En dochter is fan vanaf kleins af aan. Nu ze 5 is vindt ze het nog steeds heel leuk en mama stiekem ook dus we gaan graag samen op meidenuitje 🙌🏻

  53. 5 stappen.

    Ik zou samen met ‘de meisjes’ gaan. Naast al de mannen en de vele uitjes gericht op testosteron is een middagje bioscoop met de dames en helden Casper en Emma een super leuke ‘girls night out’

  54. Mama Nicole en dochter Saar- 11-05-2019 om 05:20

    Het zijn 5 stappen naar de schat/vriendschap.
    Ik zou heel graag samen met mijn net 3 jarige dochter willen gaan die ontzettend fan is van Casper en Emma. Ze kijkt niks liever, dag in dag uit.

  55. 5 stappen🦶🏻🦶🏻🦶🏻🦶🏻🦶🏻
    Ik zou dit graag willen winnen voor mijn dochtertje en zoontje! En dan koop ik voor mezelf er nog een kaartje bij! Even quality time met ze!🍀

  56. Mama Nicole, dochter Saar- 11-05-2019 om 05:26

    Ze zetten 5 stappen.

    Ik zou heel graag met mijn net 3 jarige dochter willen gaan. Zij is enorm fan van Casper en Emma. Ze kijkt dagelijks! Ze kan de liedjes al mee zingen. Wat zou ze blij worden als ze een nieuwe film in de bioscoop kan zien.

  57. Lotte Veron- 11-05-2019 om 06:17

    ✋🏻Stappen.

    Graag zou ik de kaartjes voor mijn zoontje Junior winnen. Waarom? Elke avond moet hij Casper en Emma kijken, anders gaat hij niet naar bed. Wanneer het liedje begint en Casper of Emma naar bed gaat, dan weet hij dat hij ook moet (ideaal 🙌🏻). Nadeel: zonder Casper en Emma naar bed, is echt een drama 🙈. En gezien ik de paar afleveringen op Netflix nu zelfs al mee kan praten, is het tijd voor een nieuw avontuur 😄.

    Ik hoop op goed nieuws voor mijn zoontje Junior 💙

  58. 5 stapjes zetten ze. En wij hopelijk 1 stap verwijderd van de kaartjes. Zou mijn dochter geweldig vinden. Die lijkt al jaren met plezier naar ze! 🍀👏

  59. Linda van Marle- 11-05-2019 om 06:58

    5 stappen!! Lizz is helemaal weg van “Casper en Emma” ze heeft zelfs haar knuffels ernaar vernoemd! Weet zeker dat ze het echt super zou vinden om naar de film te gaan!!

  60. Patty Kuiper- 11-05-2019 om 07:20

    Casper en Emma zetten 5 stappen!
    Heel graag zou ik met mijn zoontje naar de film gaan, hij wordt 31 mei 4 jaar! 🥳Hij is grote fan van Casper en Emma en heeft zelfs zijn eigen Welpje!
    Het zal zijn eerste bioscoop ervaring worden, wat een feestje! Hij verdiend het echt ❤️ Spannend!

  61. Ilona vd Bergen- 11-05-2019 om 07:20

    5 stappen… hé mama ik ben ook 5! 😄 Mijn zoontje wil hier wel graag met zn mama naar toe 😉 We duimen 🍀

  62. Wendy van den Berg- 11-05-2019 om 07:35

    Ze zetten 5 stappen! Ik wil heel graag met mijn dochtertje naar deze film. Ze heeft op tv alle andere Casper & Emma films al gezien en is er DOL op! Ze is 3 jaar en nog nooit naar de bios geweest. Ik vind dit voor haar een hele geschikte eerste bioscoop film. 👍😃

  63. Deborah Vd Drift- 11-05-2019 om 07:36

    Oh geweldig dit in een film! Ze zetten 5 stappen! Graag met onze noa en scott! Die zelf ook altijd Casper en Emma na spelen samen! 🙏😊

  64. Daphne van Duijn- 11-05-2019 om 07:54

    Casper en Emma zetten 5 stappen.
    Jackie zou het fantastisch vinden!! Elke dag wil ze Casper en Emma kijken en hoe leuk is het dan als we het een keer in de bioscoop kunnen zien :)!!

  65. Lindsey siebelink- 11-05-2019 om 07:59

    5 stappen. Zou heel graag met mn oudste dochter van 5 gaan! Laatst voor het eerst de bios geprobeerd aangezien ze niet zo’n zitkont hebben….Met Casper en Emma weet ik tenminste zeker dat ze ook stil blijft zitten en kijken, dat vind ze zo leuk!

  66. 5 stappen.
    Onze dochter is helemaal fan van Casper en Emma dus dat zou super leuk zijn.

  67. Stephanie- 11-05-2019 om 08:03

    5 stappen
    Ik zou graag met mijn zoon en dochter naar de film gaan allebei fan van Casper en Emma.

  68. Eveline van roosmaelen- 11-05-2019 om 08:12

    5 stappen…. samen met mijn dochter die 15 mei 5 jaar wordt en mega fan is van casper en emma. Dit zou geweldig zijn.

  69. Maar liefst 5 stappen ♡♡♡♡♡
    Wat een leuke actie.
    Juliette ( 3 ) en Fabienne ( 5 ) zijn verslaafd aan Casper en Emma!
    Graag gaan zij mee naar de bioscoop.

  70. Casper en Emma zette in het filmpje 5 stappen. Ik zou heeeel erg graag met mij zoon Rylan naar de film willen.
    Hij is erg fan van Casper en Emma en was al dol enthousiast toen hij hoorde dat er een nieuwe film kwam .
    Wij gaan duimennn het zou fantastische zijn lekker mama en zoon tijd in de bioscoop.🍀🍀🍀🍀

  71. Marjolein Overman- 11-05-2019 om 08:21

    5 stappen!
    Zou graag met Bastiaan van 4 gaan. Hij kan zo geconcentreerd naar Casper en Emma kijken op tv. En hij is nog nooit naar de bioscoop geweest, dus dat zou ook al een hele belevenis zijn.

  72. 5 stappen ✔
    Met mijn 5 jarige Fenna ding ik graag mee naar 2 kaartjes 🥰

  73. 5 stappen :-). Ik zou super graag deze kaartjes voor mijn dochter winnen. Ze is echt dol op Casper en Emma en een momentje quality time met mama. 🤞🏻🤞🏻 Fingers crossed

  74. Margriet Edens- 11-05-2019 om 08:32

    Ze zetten 5 stappen! Mijn 2 jongens vonden de trailer al super leuk, dus ik zou graag met ze gaan !😍🍀

  75. Ze zetten 5 stappen🦶 ik zou heel graag met mijn zoontje van 5 gaan. Hij verdiend een leuk uitje met mama ALLEEN (keer zonder zijn kleine baby broertje )

  76. Casper en Emma zetten 5 stappen! Wat zou mijn dochtertje blij zijn ok naar de film van Casper en Emma te kunnen gaan, ze is helemaal fan, wil altijd de filmpjes van hun kijken. Bovendien zouden we dan even Q-time met zn 2tjes hebben, dat mist ze soms na de geboorte van haar zusje ☺️

  77. Casper en Emma zetten 5 stappen! Mijn dochtef is helemaal gek van casper en emma. Alle films/ series hebben wij op dvd. De eerste keer bioscoop was casper en emma maken theater. Lijkt ons super leuk om weer naar een Casper en emma film te gaan dus wij duimen!!🍀🍀🍀

  78. Elke klaver- 11-05-2019 om 09:19

    Het zijn 5 stappen. Ik neem mijn dochter Stella en haar beste vriendje Luka mee. Samen zijn ze net Casper en Emma ❤️

  79. Mariska van der vlies- 11-05-2019 om 09:20

    Casper en Emma zetten 5 stappen.

    Ik zou heel graag met mijn lieve Jake van bijna 5 naar de bioscoop gaan. Casper en Emma zijn hier al 3 jaar favoriet dus een nieuwe film zou voor de afwisseling erg fijn zijn hahaha

  80. Vijf stappen zetten Casper en Emma

    Ik zou dolgraag met mijn lieve dochter (5) naar deze film willen 😊

  81. Ze zetten 5 stappen😃 ik ga graag met onze dochter Indy naar de film….ze is dol op Casper en Emma!

  82. Marion Snellink- 11-05-2019 om 09:46

    5 stappen.
    Hier in huis zijn we fan van casper en Emma. Deze film willen mijn dochters van 3 en 6 ook heel graag zien.

  83. Ze tellen tot 5 maar ik heb 3 stappen gezien. Ik zou de kaartjes graag voor onze meisjes winnen, zijn beide groot fan van Casper en Emma! De jongste is nog nooit in de bioscoop geweest dus lijkt ons superleuk om dit als eerste film te zien in de bioscoop! 🤗

  84. Marieke Lolkama- 11-05-2019 om 09:58

    Casper en Emma zetten 5 stappen.

    Deze film bezoek ik graag met mijn dochter Jenthe. Gezellig 😍

  85. Casper en Emma zetten 5 stappen met de schatkaart in de hand. Mijn dochtertje van 5 kwam aangerend toen ze het geluid van de trailer hoorde en riep: “Casper en Emma, die wil ik zien!” Met haar zou ik dus graag in de bioscoop de film willen bekijken! 😀

  86. Casper en Emma zetten 5 stappen .
    Mijn zoontje werd al helemaal enthousiast van de Trailer dus we gaan zowiezo naar deze film, maar het zou super zijn om de kaartjes te winnen.

  87. Casper en Emma zetten 5 stappen.
    Mijn zoontje werd al helemaal enthousiast van de trailer, dus wij gaan zowiezo naar de film. Maar kaartjes winnen zou natuurlijk heel leuk zijn.

  88. Inge Sellenrode- 11-05-2019 om 12:09

    Casper en Emma zetten 5 stappen als ze de schatkaart hebben gevonden. Zou er super graag heengaan met mijn zoontje😀. Elke ochtend voor het naar school gaan kijkt hij naar Casper en Emma. Vindt het geweldig. Zou super zijn om samen te gaan👏🏼

  89. Ingrid de Hoogh- 11-05-2019 om 12:38

    Casper & Emma zetten 5 stappen! Mijn jongens Birk (7) en Roar (4) hebben hardop meegeteld. Wij brengen onze zomervakanties regelmatig door in Noorwegen omdat ik uit Noorwegen kom. In deze film komt voor ons veel herkenbaars voor. Ik zou graag mijn jongste naar deze film meenemen. Hij vindt Casper & Emma fantastisch!

  90. Jacqueline van der Meij- 11-05-2019 om 12:57

    Ze zetten 5 stappen met de kaart in hun hand.

    Ik zou graag willen gaan samen met mijn dochter van 4 jaar. We zijn nog nooit samen naar de bioscoop geweest. Altijd met haar zus erbij. Wil nu echt samen gaan.

  91. 5 stappen! Mijn dochter van 5 is gek op Casper en Emma dus dat zou te gek zijn om eens samen met haar naar de bioscoop te gaan 🙂

  92. 5 stappen. En ik zou met mijn dochter van 5 jaar hier naartoe gaan! Ze heeft zelf ook een beste vriendje en als ze samen zijn dan zijn het net Casper en Emma, dus haar vriendje Nout zou ik ook meenemen!

  93. Simone Overhein- 11-05-2019 om 17:59

    Leuke trailer 😁.. Casper & Emma zetten 5 stappen!! Als we winnen zou ik mijn zoontje van 5 graag mee uit nemen, samen met zijn jongere broertje zijn ze groot fan 🤗.. #moederzoondate

  94. Ze zetten 5 stappen😁

    En ik denk dat ik mijn oudste zoon hier heel blij mee kan maken🍀

  95. Marjolein van den Berg- 11-05-2019 om 19:52

    5 stappen! Ik zou graag met mijn dochtertje Liz naar deze leuke film willen gaan. 😊

  96. Audrey Tuin- 11-05-2019 om 20:10

    5 stappen! We kunnen niet wachten om deze film te gaan zien. Een heerlijk moeder/dochter uitje samen met mijn 5 jarige dochter Eva💖

  97. Ze tellen tot 5 voor 5 stappen dus! In de trailer zie je de eerste 3 stappen. We willen dit wel bekijken in de bios!

  98. Wat een leuke actie voor Casper en Emma fans! Ik heb hier 2 ontzettende liefhebbers van Casper en Emma’s avonturen. Een dochter en zoon van 5 en 4 die 5 stappen telden!
    Wat zouden ze het leuk vinden om voor het eerst naar de bioscoop te gaan om deze film te kijken.
    We duimen🍀✌🏻.

  99. Eveline Bosveld- 12-05-2019 om 13:08

    Leuk dat er weer een nieuwe film komt!
    Casper en Emma zetten 5 stappen.
    Mijn dochter van 8 is nog steeds gek op de serie, en ze heeft mijn zoontje van 4 ook aangestoken. Dus het zou te gek zijn om met het gezin (met bijbetaling) te gaan!

  100. 5 stappen! Ik zou graag met mijn dochtertje naar deze film gaan, dit wordt haar eerste keer naar de bioscoop. Zal ze geweldig vinden.

  101. 5 stappen! Ik ga graag samen met m’n dochter Liv, ze kan niet wachten op naar de basisschool te gaan en gaat zich vervelen, dit zou een mooie afleiding zijn, weer een dagje gevuld!

  102. Nienke Hoeksema- 13-05-2019 om 07:54

    5 stappen & zou graag met m’n kindjes gaan, aangezien ik net een ongeluk heb gehad (oa enkelbanden gescheurd) kan ik niet zwemmen, wandelen in het bos of ravotten in de tuin, maar dit moet zeker lukken 🙂 leuke verrassing zou het zijn 😀

  103. Eva De graaf- 13-05-2019 om 09:13

    Ze zetten 5 stappen🙂 wil dan graag met mn zoontje en man naar de film. Gezellig een familie uitje!

  104. Natascha van Zandvoort- 13-05-2019 om 09:23

    Casper 👦en Emma 👧🏼zetten 5 stappen 🏃🏼‍♀️🏃‍♂️!
    Mijn dochter Saar gaat dan samen met haar broertje Raf beide fan van het eerste uur!! en papa en mama mogen zelf een kaartje kopen😁😉

  105. Esmee van Rooij- 13-05-2019 om 12:40

    Ze zetten 5 stappen 🐾
    Ik zou heel graag met m’n twee dochters gaan. Beide vinden ze Casper en Emma ontzettend leuk! En daarbij zullen ze het een feest vinden om naar de bioscoop te gaan! (doen we niet heel vaak 😉)

  106. Ik hoor ze 5 stappen zeggen. Ik zou heel graag met mijn zoontje Bruce van 6 gaan. Zijn broer met autisme heeft al zoveel speciale dagen actief uit en hij is voor de brusjesdagen steeds te jong, dus gun hem even papa en mama alleen tijd.

  107. Leuk! 5 stappen zijn het. Ik zou graag met mijn dochtertje gaan, het wordt dan haar eerste keer bios!

  108. Kelly te Winkel- 13-05-2019 om 19:59

    Casper en Emma zetten 5 stappen antwoordt mijn dochtertje ( Fay 4 jaar) Graag wil ik met haar samen naar de film omdat ze een fantastische grote zus is sinds afgelopen december! Een uitje met haar samen zodat ze alle aandacht weer even krijgt zal ze geweldig vinden, dan kan papa op haar broertje Jones passen!

  109. C van hese- 13-05-2019 om 22:27

    Ze zetten 5 stappen. Zou graag met mijn dochtertje en vriend hier naar toe willen. Onze dochter is grote fan van Casper en Emma. Als ze nog maar net uit bed komt wil ze alweer kijken😄

  110. Ze zetten 5 stappen. Casper en emma zijn hier al geruime tijd favoriet. Ze hebben tot nu toe alle films en series gezien die er zijn. Hoe leuk zou het zijn als ik onze dochter kan verrassen met de nieuwste film van Casper en Emma?!

  111. Wendy Hamaker- 14-05-2019 om 10:58

    Ze zetten 5 stappen! 👣

    Het lijkt me heel gezellig om samen met mijn zoon Florian naar deze film te gaan.

  112. Jeeej de trailer hadden we allang gezien want Casper en Emma zijn hier echt favoriet! Alle films al gezien en deze trailer kunnen we al bijna dromen en m’n kleine fan kan niet wachten tot hij EINDELIJK in de bios is! Dus duimen draaien dat mijn zoontje de kaartjes wint, want dan mag ik met hém mee naar de bios! ♡

    Ze zetten 5 stappen!

  113. Casper en Emma zetten 5 stappen. Ik zou met mijn twee kinderen (3 & 5 jaar) heen gaan. Voor de jongste word het haar eerste bezoek aan de bioscoop. Beide kinderen vinden Casper en Emma erg leuk. En natuurlijk nemen we de mevrouw konijn knuffel ook mee 😊

  114. Claudia Boiten- 14-05-2019 om 17:02

    Sinds kort kleertjes.com leren kennen en dat bevalt supergoed! Casper & Emma zijn al een poosje bekend in ons gezin en tot nu toe hebben we al hun avonturen mogen bekijken. Sophie van 5 is groot fan & telde 5 stappen in de trailer. Mama duimt hard mee😉

  115. 5 stappen, ga graag met mijn zoontjes van 3 en 4. Naar een stoer Casper en Emma verhaal kijken, dat vinden ze super leuk!

  116. Ze zetten 5 stappen.
    Ik zou graag naar deze film gaan met mijn zoontje. Ik denk dat hij dit een hele leuke film vind om samen met mij naartoe te gaan op date haha met zn nieuwe schoenen besteld bij kleertjes.com

  117. Vonne Beernink- 14-05-2019 om 21:48

    Ze zetten 5 stappen. Ik ga heel graag met mijn dochter van bijna 5. Zal ze echt super vinden!

  118. Roos ten Hove- 14-05-2019 om 21:52

    Ze zetten vijf stappen. Ik zou heel graag met mijn dochter van vijf naar de film gaan. Ze is mega fan van Casper en Emma!

  119. 5 stappen!
    Wat zou dit leuk zijn met mijn zoontje van 3, die is dol op die 2!

  120. Priscilla- 16-05-2019 om 11:35

    Het zijn 5 stappen die ze hardop tellen..
    Super leuk voor onze oudste zoon. Hij is fan!

  121. Mireille Oude Kotte- 18-05-2019 om 10:24

    Het zijn 5 stappen voordat ze bij de schat zijn. Heel graag zou ik met mijn dochter Janne van 6 jaar naar de bios gaan. Ze is super fan van Casper & Emma!

Reageer