Win: 5 x 2 kaartjes voor Klara en de gekke koeien

door Maroucha

Kun je ook niet wachten tot de lente start op 21 maart? Voor de liefhebbers begint de lente al een weekje eerder, want op 14 maart gaat de gloednieuwe lentefilm Klara en de gekke koeien in première. En wij hebben leuk nieuws: we mogen 5 x 2 kaartjes voor deze film weggeven! De avontuurlijke en grappige animatiefilm gaat over het jonge kalfje Klara dat een grote ster wil worden. Ze belandt op een boerderij die al snel in gevaar komt, maar het vrolijke kalfje schiet gelijk te hulp. Ga deze lente met Klara mee op avontuur!

Het verhaal

Midden in de grote stad woont Klara. Het jonge kalfje heeft maar één grote droom: ze wil een ster worden! Als ze na jaren wachten eindelijk een brief van haar vader krijgt met de vraag of ze hem wilt komen opzoeken, gaat ze maar wat graag op zijn uitnodiging in. Klara’s vader woont namelijk op Kuddeheuvel, een boerderij midden op het platteland. Zo komt Klara terecht in het échte boerderijleven, vol avontuur. Ze maakt al snel nieuwe vrienden, maar dan komt plotseling de boerderij in gevaar! Om de boerderij te redden uit de handen van een gemene zakenman, moeten Klara en haar vrienden 100 appeltaarten bakken. Alleen… de appels van de boerderij blijven maar verdwijnen… Wat een mysterie! Gaat het Klara en haar vrienden lukken om de dader te pakken, haar droom waar te maken én de boerderij te redden? Om daar achter te komen is een bezoekje aan deze heerlijke film natuurlijk een must! 😉

Bekijk de trailer

Klik op onderstaande afbeelding:
Klara

Winnen: 5 x 2 bioscoopkaartjes

Superleuk! Wij mogen 5 winnaars kiezen die GRATIS naar deze leuke film mogen. Natuurlijk wil je dan samen met je zoon of dochter gaan, ook daar is aan gedacht. Je kunt namelijk bij ons 2 bioscoopkaartjes winnen. (Extra kaartjes bijkopen voor de rest van het gezin is natuurlijk wel mogelijk!) De kaartjes zijn alleen geldig voor de film Klara en de gekke koeien, in alle bioscopen waar de film dan nog draait. Let op: de film draait tot uiterlijk 14 juni 2019, maar stopt misschien in enkele bioscopen eerder!

Zo doe je mee!

Wil jij naar de film Klara en de gekke koeien?

1.  Bekijk dan de filmtrailer hierboven en vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) wat er op het T-shirt van Klara’s vader staat.

2. Vertel daarbij met wié jij naar deze film wil gaan.

Deze actie loopt tot 20 maart 2019 23.59 uur.

Klara

Klara en de gekke koeien is vanaf 14 maart te zien in de Nederlandse bioscopen.

Première datum: 14 maart 2019
Speelduur: 66 minuten
Kijkwijzer: alle leeftijden
In samenwerking met: Just Film Distribution & Media Tornado

Vertel 't ons 196 reacties

  1. Ik denk dat het een koe-bel is.

  2. Evalien Swart- 14-03-2019 om 05:53

    Gele bel op shirt van vader klara

  3. Milou kraaij- 14-03-2019 om 06:00

    De vader van Klara heeft een wit shirt met een gouden bel.

  4. Amy Gozeling-Marselje- 14-03-2019 om 06:01

    Er staat een koeienbel op zijn shirt.
    Ik zou heel graag met mijn zoon Max naar deze film gaan. Hij is net als ik gek op films, wij vinden het echt een feestje om naar de bioscoop te gaan.
    Deze film lijkt ons ontzettend leuk.

  5. Op het shirt van Klara haar vader staat een koeienbel. Ik zou graag samen met mijn dochter naar de film gaan

  6. Claudia Henning- 14-03-2019 om 06:09

    Op het witte shirt van de vader staat een gouden koeienbel afgebeeld

  7. Esther Theunissen- 14-03-2019 om 06:11

    Een koebel denken wij. Ik wil heel graag met mijn zoontje van 6, Jort, hier naartoe.

  8. Jessica Juffer- 14-03-2019 om 06:18

    Op zijn shirt staat de afbeelding van een koebel.
    Ik wil graag samen met mijn dochter naar deze film. Eline is 6 jaar.

  9. Maaike Voskuilen- 14-03-2019 om 06:25

    Een gouden koeienbel.

    Ik zou graag met mijn 5 jarige zoontje willen gaan die zelf later ook op de boerderij wil gaan werken!

  10. Jentje Hofstede- 14-03-2019 om 06:26

    Op het shirt staat een koeienbel.
    Ik zou met mijn zoontje naar deze film gaan.

  11. De vader van Klara heeft een koeienbel op zijn shirt staan. Leuk gevonden!
    Nu fingers crossed!

  12. Wenda Bruins- 14-03-2019 om 06:31

    Er staat een koeienbel op het T-shirt van haar vader.
    Ik wil graag met mijn middelste dochter Rosa van vijf jaar oud naar deze film. Lijkt me heerlijk om even een 1-op-1 moment te hebben met haar, dat is de laatste tijd er veel te weinig van gekomen. Ze vindt films al snel te eng. Deze film ziet er perfect uit voor haar.

  13. Volgens mij staat er een koeienbel op. Lijkt mij een heerlijke film om met mijn jongste dochter heen te gaan. Eindelijk een keer zonder haar zus 🙂

  14. Vergeet ik aan te geven wie ik meeneem naar Klara 🙈
    Natuurlijk neem ik onze twee dochters dan mee naar de film! En papa mag ook mee

  15. Marion adriaanse- 14-03-2019 om 06:33

    Een koeienbel staat op het T-shirt van vader

  16. Er staat een koeienbel op. Heerlijke film om met mijn jongste dochter heen te gaan, eindelijk zonder haar grote zus.

  17. Mariska kools- 14-03-2019 om 06:34

    Er staat een goud/gele koebel op.
    Zou graag met mijn jongste dochter gaan. Even quality time met haar.

  18. Marion adriaanse- 14-03-2019 om 06:34

    En Ik neem mijn gezin mee. Mijn zoontje en dochter. Die zullen dit een hele leuke en stoere film vinden!

  19. Er staat ‘n koeien bel op z’n shirt!
    Ik zou mijn dochtertje Izzy mee nemen.

  20. Oplossing is een : een koeiebel

    Ik zou graag kaartjes winnen voor onze jongste zoon, hij wordt in de zomer 4 jaar.

  21. Een koeiebel staat er op het t-shirt! Ik zou graag met mijn 2 zoontjes heen willen gaan.

  22. Priscilla Lakerveld- 14-03-2019 om 06:38

    Vader heeft een (koeien) bel op zijn shirt staan.
    Zou graag met mijn oudste zoontje deze film gaan bekijken in de bioscoop, met een grote bak popcorn erbij.

  23. Emma Goudriaan- 14-03-2019 om 06:42

    Een “koeienbel”

    Ik zou samen met zijn zoon Jens naar deze film gaan. Jens is een kleine boer in de dop. Hij werkt het liefst altijd op de boerderij bij zijn opa
    Dus een film met in de hoofdrol koeien is natuurlijk super gaaf

  24. Kim Hermans- 14-03-2019 om 06:43

    Er staat een koeienbel op zijn t-shirt. Ons zoontje van 3.5 is gek op alle soorten dieren. Dus een koeienfilm zou zijn eerste bioscoop ervaring helemaal compleet maken!

  25. Hallo!
    Haha het is heel slim van de papa om dit shirt te dragen… Hier staat een bel op die normaal een koe om zijn nek heeft en dit is natuurlijk veel comfortabeler dan om zijn nek, en nu hoort ook niemand hem aankomen..! 😉 En toch hoort de koebel erbij, dus dan maar op zijn shirt 🤩(een slimme papa koe 🐮)

  26. Op het shirt staatveen koeienbel.. en naar deze film dat willen mijn 3 kanjers wel. Deze film lijkt ons superleuk om naar toe te gaan, met onze nieuwe outfit van kleertjes.com aan!!

  27. Gabrielle- 14-03-2019 om 06:55

    Koebel staat op het t-shirt . Ik zou graag met mijn dochter naar deze film gaan

  28. Cherish Voshaar- 14-03-2019 om 07:00

    Hij heeft een koeienbel op zn shirt staan. Ik zou graag met mn dochters Indy en Nomi gaan.

  29. Anje Hillenga- 14-03-2019 om 07:11

    Op het shirt van klara haar vader staat een gouden koeienbel.
    Ik zou mijn zoon Guido meenemen naar de film hij word 21 Maart 6 jaar.

  30. Heb al helemaal zin om te gaan naar deze film nu ik hem gezien
    Haha.
    Er staat een gele koeienbel op het shirt van vaderkoe.
    Ik wil graag met mijn zoontje Riley van 6 gaan.

  31. Liselotte van der Oord- 14-03-2019 om 07:16

    Een gouden koebel.
    Ik zou graag met mijn zoontje Bryn van 3 jaar heen gaan. Hij vindt de bioscoop zo interessant.

  32. Kirsten Boettcher- 14-03-2019 om 07:17

    Op het t-shirt staat een koeienbel.
    Niek wil graag met papa en mama voor de eerste keer naar de bioscoop.

  33. Miranda Stavorinus- 14-03-2019 om 07:17

    Op het t-shirt staat een afbeelding van een koeienbel.
    Graag zou ik met mijn zoontje Daniël (8 jaar) naar deze film willen gaan.

  34. Christel Heatubun- 14-03-2019 om 07:17

    Op het T-shirt staat een koe bel.
    Ik zou heel graag met mijn dochter Jalaine naar de film willen gaan.

  35. Dorien Hartog-Kappert- 14-03-2019 om 07:18

    Op het shirt van Klara’s vader staat een bel.
    Ik zou graag de kaartjes willen winnen om samen met mijn dochters te gaan van 5 en 7. Mijn moeder en dus hun oma heet Klara, dus daar kunnen we veel grapjes over maken 😀

  36. Een koebel! Ik wil met Dean gaan. Fingers crossed… 🙂

  37. Susanne Hansler- 14-03-2019 om 07:21

    Een koe bel!!
    Lijkt me een leuke film om samen met mijn jongste zoontje te bezoeken

  38. Anneke Hendriks- 14-03-2019 om 07:24

    Een koeienbel!

    Graag zou ik met mijn lieve dochter van 8 jaar willen naar deze gave film omdat ze dat verdient na het behalen van haar C diploma!

  39. Op het shirt klara’s vader staat een koeienbel! Ik zou met mijn dochter Teuntje naar deze film gaan 🙂

  40. elisabeth maria martina- 14-03-2019 om 07:24

    een koeienbel, mijn kleindochter vind naar de film gaan een groot FEEST

  41. Op het t-shirt van klara’s vader staat een afbeelding van een koeienbel.
    Graag zou ik samen met mijn dochtertje gaan die bijna naar de basisschool mag. Even samen nog iets leuks doen dat heeft ze wel verrient… het zou een super verrassing voor haar zijn. En nu duimen maar…

  42. Anouk Jansen- 14-03-2019 om 07:38

    Er staat een ‘koeienbel’ op het shirt!

    Wij willen graag weer eens met onze 2 dochters naar de film! Dat is al lang geleden en ze vinden dit altijd erg leuk!

  43. Mirjam Ottens- 14-03-2019 om 07:47

    Een gele koebel. Dit lijkt me een geweldige film voor onze oudste dochter en zoon (5-3)! Ze zijn gek van de boerderij en alles wat erbij hoort! Gezellig voor het eerst naar de bios!

  44. Wat een leuke film zeg…
    Jackie en Charlie willen er heeel graag heen en mama gaat ook natuurlijk
    En een koeien bel staat afgebeeld op het shirt van een beetje een gekke papa ha ha….
    wij kunnen niet wachten om naar de film te gaan gezellig

  45. Jorinde kolvers- 14-03-2019 om 07:55

    Een koeienbel staat er op het shirt

    Ik zou met mijn dochter gaan
    , die vind koeien super leuk
    Net samen even het filmpje gekeken dat dat smaakt naar meer😍

  46. Stefanie Cox- 14-03-2019 om 07:55

    Dat is een koebel! Ik zou erg graag naar deze film willen gaan met mijn zoontjes van 3 en 6!!!

  47. Jorinde kolvers- 14-03-2019 om 08:08

    Op het shirt van de vader van klara staat een koeienbel afgebeeld.
    Ik zou samen met mijn dochter van 5 jaar gaan, ze is gek op koeien.
    Net samen even het filmpje gekeken en wij zijn enthousiast😁

  48. Helen Vossen- 14-03-2019 om 08:19

    Er staat een koebel of misschien in dit geval wel een stierenbel 😂 volgens mijn bijna 7 jarige zoon Vince. Ik zou graag hem en mijn petekindje Maura van 10 jaar oud meenemen naar de film.

  49. Cindy Wilhelmus- 14-03-2019 om 08:30

    Een koeienbel! Zou graag met mijn meiden (bijna 5 en 3) naar de film gaan. Als papa nachtdienst heeft “moeten” we altijd het appartement uit, en dit is dan wel leuker voor de kids dan boodschappen doen.

  50. Een koeienbel staat op het shirt van der vader.
    Mijn dochter wilt graag met haar opa samen de film kijken. Zij is gek op naar de boerderij gaan. 🐄🐖🐐🐑🐓
    We duimen..!!

  51. Susanne Pulle- 14-03-2019 om 09:09

    Een gouden koeienbel 🙂
    Ik ga graag met mijn zoontje Siem! 😍

  52. Claudia Lodewijks- 14-03-2019 om 09:12

    Hallo Kleertjes.com,
    Op het T-shirt van Klara’s vader staat een gouden koeienbel.
    Ik zou deze film graag met mijn zoon en dochter willen zien, die liggen vaak altijd dubbel van het lachen bij dit soort films 😂. Heerlijk begin van de lente!🍀

  53. Els Turner- 14-03-2019 om 09:14

    Er staat een koebel op het t-shirt! Ik wil er heel graag heen met mijn 3 zoontjes. Denk dat ze het een geweldige film vinden 😃

  54. Martine Hage- 14-03-2019 om 09:17

    Een KOEIENBEL 🐄
    Ik denk dat mijn zoontje van 4 heeeeel graag mee gaat 😍

  55. Marsha Vissers- 14-03-2019 om 09:17

    Op het shirt van vader staat een gouden koeienbel.
    Ik wil graag met mijn dochter van bijna 3 naar deze film. Voor het eerst naar de bioscoop 😃.

  56. Martine Hage- 14-03-2019 om 09:19

    Een KOEIEBEL 🐄
    Ik denk dat mijn zoontje van 4 heeeeel graag mee gaat 😍

  57. Martine Hage- 14-03-2019 om 09:23

    Foutje, moet zijn KOEIENBEL 🙈

  58. Marije Verlaan- 14-03-2019 om 09:26

    Het is een koebel op het shirt. Mijn zoon en dochter gaan dit een super leuke film vinden.

  59. Een gouden koebel!! 💛 🐄 🔔

  60. Een koeienbel

  61. Een koeienbel. Hele gave film om samen met onze 2 zoontjes heen te gaan. We wonen op een boerderij met veel kalfjes dus zullen ze dit een geweldige film vinden.

  62. Linda Kruidhof- 14-03-2019 om 11:10

    Het is een koe bel! Lijkt me leuk om met me twee zoontjes heen te gaan!

  63. Ik zie een gele/gouden koe-bel op het shirt van de vader.
    Ik zou heel graag met mijn zoontje Brett naar de bioscoop gaan, leuk!

  64. Sharon v Bregt- 14-03-2019 om 11:28

    Een gouden koeienbel. Ik zou graag met ons gezin naar deze film willen. Onze meiden hebben de trailer gezien en vonden het geweldig. En onze kleine knul is nu op een leeftijd dat hij net als zijn grote zussen ook meekan! En hij is gek op koeien. Supergaaf compleet familieuitje.

  65. Anthonette- 14-03-2019 om 11:32

    Een koebel! Ik ga heel graag met mijn kalfje van 5 naar de film, boeoeoeoeoeoe🐄

  66. Bianca van den Bergh- 14-03-2019 om 11:37

    Er staat een koeienbel op. Ik zou heel graag met mijn dochtertje naar deze film gaan.

  67. S. De Bruijn- 14-03-2019 om 11:38

    Een goud/ gele koebel.
    Lijkt me een leuk uitje om samen met mijn 2 dochters, mijn zus en haar 2 kinderen heen te gaan.

  68. Dieuwke Heidt- 14-03-2019 om 11:53

    Ja, een koebel! Goudkleurig op zijn witte t-shirt.
    Ik zou graag met mijn dochter Anne Brechtje gaan. Ze wil de trailer nu al keer op keer zien 😉

  69. Er staat een koeienbel op zijn shirt 🐮
    Maak héél graag kans om met mijn dochter naar deze leuke film te gaan 🎬
    Nu duimen maar 🍀

  70. Suzanne van Diemen- 14-03-2019 om 12:18

    Op het shirt staat goud/gele koeienbel. Ik zou dolgraag mijn dochter van 5 meenemen naar deze leuke film.

  71. Op het t-shirt van Klara’s vader staat een goudkleurige koeienbel.
    Ik zou samen met mijn 6-jarige zoon naar deze film gaan. Een leuk uitje met hem.

  72. Merle Koster- 14-03-2019 om 12:56

    Er staat een geel/gouden koebel op! 🐄

  73. Een koeienbel!! Ik zou graag met mijn zoontje van 3 voor het eerst naar de film willen gaan! Ik denk dat hij het super leuk zou vinden!! 😀

  74. Er staat een koe bel op vader zijn shirt, die ook een beetje op een appel lijkt! Leuk moeder/dochter uitje!

  75. Anneke Wiersma- 14-03-2019 om 13:49

    Een koeienbel?
    Ik zou hier graag met mn zoontje Brend heen gaan. Hij is helemaal gek van trekkers, komt dan ook graag op de boerderij van zijn oom. Waar heeeeelveel koeien zijn. Voor stukje samen met hem gezien, hij is nu al enthausiast.

  76. Er staat een goudkleurige koeienbel op zijn shirt ik zou heel graag kans maken zodat ik een keertje samen met mijn dochter naar de film kan even na alle drukte een mama dochter uitje 😊 gezellig pocorn&cola er bij en kijken maar.🍬🍭🥃 gezellig.

  77. Ilona Hoogendoorn- 14-03-2019 om 14:07

    Er staat een gouden koe-bel op het shirt van Klara’s vader 🙂
    Ik zou graag naar deze film gaan met onze zoon Dex, die de 21/03 5 jaar wordt!
    Dan heeft ie toch een superleuk verjaardagscadeautje!

  78. Joukje Postma- 14-03-2019 om 14:51

    Loeigoeie actie! Ik zag een koeienbel op het shirt. Mijn vijfjarige zoon Sietse zou graag met mij meegaan en ik met hem!!

  79. Wit T-shirt met een gouden koeienbel
    Ik zou graag mijn oudste dochtertje willen verrassen

  80. Martine Alblas- 14-03-2019 om 15:29

    Klara’s vader heeft een koeien-bel op zijn t-shirt!
    OW wat een super leuke film om naar toe te gaan met mijn 3 jarige! Dit zou dan haar eerste keer bioscoop gaan worden <3

  81. Er staat een gouden koe bel op het shirt.

    Ik zou graag met mijn zoontje naar de film willen omdat hij door omstandigheden wel wat extra individuele aandacht verdient !

  82. Filiz Demir- 14-03-2019 om 15:41

    Een witte t-shirt met een gele bel. Ik ga met mijn vrindin angelique en haar zoontje kyan (4), ik en mijn dochtertje (5).

  83. Een gave koeien bel. Onze twins van 5 zouden het geweldig vinden om hier naartoe te gaan🐄😀

  84. Esther Bertrand- 14-03-2019 om 16:21

    Er staat een gele (koe) bel op het ’t shirt van vader. Ik zou graag met mijn dochter Ize naar de bioscoop willen.

  85. Wat leuk! Mijn meiden lijkt het een gave film 🎬 Op het t-shirt van Klara’s vader staat een gouden koe bel
    Ik ga duimen om mijn meiden binnenkort te kunnen verassen 💕

  86. Een gouden koeienbel.
    Mijn zoons Isahs en Maas, leuk!

  87. Op het shirt staat een koeienbel.
    Er staan 2 enthousiaste kinderen naast me bij het bekijken van de trailer dus ik denk dat het een gevalletje word van nog een paar extra kaartjes aanschaffen om gezellig met z’n viertjes naar de film te gaan!! #familieuitje

  88. Er staat een koeienbel op het shirt.
    Er staan 2enthousiaste kindjes naast me te springen bij het bekijken van de trailer dus ik denk dat het een gevalletje word van nog een paar kaartjes aanschaffen om gezellig met z’n viertjes naar de film te gaan. #familieuitje 🤞🍀🤞🍀

  89. Een koebel! Wat is Klara een stoere koe! Heeft ze zo te zien van haar vader 😎🐮 Ik zou heel graag met mijn zoon Willem naar de film willen gaan.

  90. Een koeienbel! Ik zou graag met mn dochter (middelste van de 3) gaan 🙂

  91. Linda van Raaij- 14-03-2019 om 19:19

    Er staat een bel op het shirt van de vader van Klara. Ik wil graag met mijn dochters naar deze te gekke film.

  92. Viola Wouters- 14-03-2019 om 20:04

    Een koeienbel! Zoon Mees zou het heel leuk vinden om naar de bios te gaan. Lekker een bak popcorn erbij. Kind happy, ik happy!

  93. Angela Leemans- 14-03-2019 om 20:14

    Er staat een koeienbel op zijn shirt. Ik zou de kaartjes heel graag willen winnen om samen met een van onze zoontjes naar de film te gaan. We hebben een afspraak gemaakt met onze zoontjes. Dat ze allebei een keer een uitje met papa en een uitje met mama mogen. Zodat ze ook wat vaker alleen de aandacht hebben van papa of mama. Dit zou een heel leuk uitje zijn!

  94. Nienke Damming- 14-03-2019 om 20:27

    Het is een gouden koebel wat op het shirt van Klara haar vader staat. En natuurijk jk als we winnen neem ik mijn zoontje van 4jaar mee en mijn man. Lijkt me super leuk 🐄!

  95. Een wit shirt met een koeienbel. Ik zou gaan met mijn zoontje Jim van 5 💖🐄

  96. Er staat een een gele koeienbel op zijn shirt. Ik zou graag met mijn zoontje naar de film willen

  97. Er staat een koeienbel op het shirt. Ik zou dolgraag samen met mijn dochter van 5 en zoontje van 3 heen willen!!
    Gezellig moeder-kind moment😊

  98. Een gouden koe-bel. Moest echt even bedenken wat het nou zou kunnen zijn, maar nu ik de rest van de reacties lees, zal dat het idd wel zijn. Ik ga graag samen met mijn dochter Sophia van 6.

  99. Maaike Pannekeet- 14-03-2019 om 22:44

    Een T-shirt met een koeienbel
    Ik graag mijn dochter een grote dierenvriend 😊🐷🐮🐥

  100. Esther van der Hoeven- 14-03-2019 om 22:59

    Een gouden koeienbel. Leuk uitje voor ons moeder dochter moment met mijn jongste dochter 😍

  101. Marloes Peereboom- 14-03-2019 om 23:05

    Er staat een koeienbel op het shirt.
    Mochten wij de kaartjes winnen, dan ga ik met mijn dochter Lauren naar de bioscoop. 🤞🏻

  102. Er staat een gouden koebel op zijn shirt.. mijn zoontje moest al lachen bij de trailer dus ik zou hem graag meenemen.

  103. Audrey Tuin- 15-03-2019 om 06:55

    Een koeienbel staat op het shirt. Mijn dochter Eva en ik gaan graag naar de bios. Net als ik vroeger met mijn vader. Allemaal gek op animatiefilms. We.kopen voor opa dus zeker een extra kaartje!

  104. Ramona van Mook- 15-03-2019 om 07:08

    Op zijn witte shirt staat een gouden koebel. Ik zou graag samen met mijn dochter van net 4 jaar gaan. Even quality time samen nu ze het echt super spannend vindt op school.

  105. Op papa zijn shirt staat een gele koebel

    Meiden uitje met mijn dochter Mila!

  106. Erika van Koert- 15-03-2019 om 08:02

    Een koeienbel 🙂
    Ik zou samen met mijn dochtertje gaan. Even moeder-dochter tijd samen

  107. Esther Kuijt- 15-03-2019 om 08:37

    Op het shirt van vader koe staat een koe bel.
    Onze meiden vinden deze film helemaal leuk. Dat wordt dus kaartjes bijkopen en als gezin naar deze té leuke film

  108. Een gouden koeienbel! Leuke film, helemaal wat voor ons gezin. Voor ons 4en, Milan (6) en Noa (4) pap en mam. 😀

  109. Er staat een gouden koeienbel op het t-shirt van de vader van Klara.

    Ik zou dan met onze oudste dochter Veerle naar de film gaan.

  110. Nannette Mondriaan- 15-03-2019 om 09:38

    Een cowbell staat er op het shirt van klara’s vader! 🔔 🐄 En ik zou heel graag met mijn dochter Noortje naar de film gaan, die ook nog eens dol is op koeien! Duimen maar! 😍👍🏻🍀

  111. Wauw wat een leuke actie! Op het shirt staat een gele koeienbel! Ik zou graag met mijn zoontje en dochtertje naar deze film gaan!

  112. Een gele koebel

  113. “Lieverd, we gaan kijken wat er op het shirt staat van de papa van Klara, dan mogen we misschien samen naar de film gaan kijken in de bioscoop dus goed kijken he”

    “Mama, mama, het is een koeien tringel het is een koeien tringel!!!!”

    Haha, een koeienbel dus.. 😉

    En mijn zoontje (4) is dolenthousiast door de trailer dus we zouden dan graag saampjes gaan!♡

  114. Miriam L'Ortye- 15-03-2019 om 22:05

    Op het T-shirt van Klara’s vader staat een koeienbel. Dat zag mijn zoontje Jesse van 7 jaar al snel 😀. Samen met hem zou ik dan ook graag naar deze film willen gaan. Gezellige, leuke momenten beleven is het allerfijnste in ons bestaan 😍.

  115. Annemarie- 16-03-2019 om 08:35

    Ik denk een koeienbel 😉 samen met mijn zoontje Tristan van 4 die dit zeker te gek gaat vinden. Alhoewel het laatste tripje naar de kinderboerderij niet echt wen succes was. Na een Boe van de koe zat ie zowat in me gekropen haha

  116. Op het shirt staat een gouden koebel. Ik zou graag met mijn dochter Lotte 6 jaar naar deze film willen gaan.

  117. Het is een gele/gouden koeienbel op het T-shirt.
    Ik zou graag naar de film gaan met mijn 2 kindjes, omdat ik nog nooit met ze naar de bioscoop ben geweest lijkt me dit wel een leuke film om ze met de bioscoop kennis te laten maken.

  118. Mascha de Poel- 16-03-2019 om 08:46

    Hoi,
    Klara’s vader heeft een wit t-shirt aan met een goudgele koeienbel erop.

    Ik wil graag voor de 1e keer met mijn dochter Lieke van 3,5 jaar naar de bios! Wij hebben koeien achter onze tuin en komen uit een boerenfamilie. Superleuk lijkt het ons!

  119. Fiona Wunderink- 16-03-2019 om 08:48

    Het is een gele koebel!
    En ik wil heel graag samen met mijn 2 dochters van 4 en 7, we hebben de trailer in de bioscoop gezien en we waren toen al gelijk alle 3 heel enthousiast

  120. Marloes van den Burg- 16-03-2019 om 08:58

    Een koeienbel!! Ik zou hier graag met mijn man en 2 zoontjes naar toe gaan! Super leuk!

  121. Tamara veljovic- 16-03-2019 om 09:02

    Het plaatje op het shirt is een KOEBEL! Graag zou ik met mijn oudste dochter Mia van 5j naar de film gaan, daar is ze dol op en even quality time samen! Dat komt niet vaak voor met haar jongere broertje en zusje.

  122. Saskia Lemmens- 16-03-2019 om 09:06

    Op het t-shirt van Klara’s vader staat een koeienbel.
    Graag zou ik met mijn dochter naar deze leuke film gaan.

  123. irene gerlich- 16-03-2019 om 09:09

    Op het shirt staat een koeiebel.
    Mijn zoon van 100 is jammergenoeg te oud voor deze film. Daarom zou ik de kaartjes aan mijn collega en haar 5jarige zoon geven, gewoon omdat zij het verdienen na een moeilijke periode.

  124. 100? Hij is 10, maar hoe dan ook vindt hij de film vast te kinderachtig.

  125. Marieke & Jenthe- 16-03-2019 om 09:15

    Wij zien een mooie gouden koeienbel! Als boerendochter herken ik dat meteen. Ik zou samen met mijn prachtige dochter Jenthe naar deze film willen gaan. Moeder- dochter uitje daar zijn wij gek op 😍🤩

  126. Is het een koebel of een koeienbel? Maar dat staat er op het shirt. Ik zou graag met mijn jongste zoontje gaan. Groetjes Anne

  127. Een bel 🙂
    Zou graag met mijn zoontje van 6 naar de bioscoop willen. Die vind de bios geweldig 🙂

  128. Een bel
    Ga graag met mijn zoontje van 6, die is dol op de bios

  129. Er staat een gouden koeienbel op het shirt.
    Ik zou graag met mijn dochter Julia naar de film gaan, die een koe als lievelingsdier heeft.

  130. Germaine Liebrechts-Akkerman- 16-03-2019 om 09:28

    Op het witte shirt van Klara’s vader staat een gele koeienbel. Ik zou graag met mijn dochter Tess gaan om dat zij gek is op koeien en alles van koeien spaart🐮

  131. Marieke & Jenthe- 16-03-2019 om 09:34

    Op het t-shirt van pa staat een stoere gouden koeienbel!
    Deze film lijkt ons super leuk, ik zou hem dan ook graag met mijn lieve dochter bezoeken.
    Mama – dochter uitje daar houden wij van 😍

  132. Simone Hermans- 16-03-2019 om 09:43

    Op het shirt staat een koe-bel.
    En ik zou dan graag met mijn dochter naar de bios gaan !

  133. Eva De graaf- 16-03-2019 om 09:45

    Een koeienbel🙂🙂
    Hier heel graag kaartjes dan stuur ik mn zoontje met mn man naar de bios😃mannenuitje!

  134. Emmelie Wanink- 16-03-2019 om 09:56

    Een wit shirt met een gouden koebel!
    Ik ga de kaartjes aan mijn dochters geven en dan gaan we er een familieuitje van maken 👨‍👩‍👧‍👧💕

  135. Annette van Rijn- 16-03-2019 om 10:00

    Er staat een koebel op het t-shirt van Klara’s vader. Ik ga graag met mijn zoon Milan naar de film.

  136. Er staat een echte koeienbel op. Hoe leuk.
    Ik zou graag met mijn twee oudste zoontjes gaan! 6 en 5 jaar.
    Opa was een koeieboer, dus als kleine jongens kwamen ze vaak op de boerderij.
    Het zou heel leuk zijn om deze prijs te mogen winnen!

  137. Anneke Roosma- 16-03-2019 om 10:15

    Er staat een koeienbel op het T-shirt van Klara’s vader. Ik zou graag met mijn dochter naar de film gaan. Een momentje samen als dames, zonder haar twee broers.

  138. Een koeienbel!
    Ik ga graag met mijn dochtertje Lily

  139. Nancy Steenkuijl- 16-03-2019 om 10:50

    Mijn dochtertje Anna denkt dat het een koeiebel is.
    Als we de kaartjes winnen, mag ik (mama Nancy) met haar mee!

  140. Renate van Aperlo- 16-03-2019 om 11:00

    De vader van Klara draagt een wit shirt met daarop een koeienbel.

    Wat een leuke film! We zouden daar graag heengaan met onze tweelingmeiden.

    Ze zijn gek van alles wat met een boerderij te maken heeft. Dus deze film vinden ze geweldig!

  141. Rianne Koedijk- 16-03-2019 om 11:13

    Het is een koebel. Oh wat zou mijn dochter Jolie deze film leuk vinden😍

  142. Lieke Hannen- 16-03-2019 om 11:30

    Die gekke koeienvader van Klara heeft een gouden koeienbel op zijn shirt. Loek (7 jaar) zou heel graag met zijn vriendje Reinder willen gaan als hij de kaartjes wint.
    Wij gaan duimen!!

  143. yvette smit- 16-03-2019 om 11:57

    Een koebel! Gezellig met mijn dochter Roos van 5 jaar (en we kopen er natuurlijk ook een kaartje bij voor papa!)

  144. Miranda Hopstaken- 16-03-2019 om 12:00

    Er staat een koeienbel op. Ik zou graag met mijn zoontje bryan gaan🐄👍

  145. Susanne Stiggelbout- 16-03-2019 om 12:15

    1. Een koeienbel.

    2. Met onze kinderen Kyara & Damian

  146. Er staat een gele koeienbel op het t-shirt van Klara’s vader.
    Ik wil er heel graag met mijn jongste zoon naar toe.

  147. Nanda van der Leeden- 16-03-2019 om 12:17

    Gouden koeienbel. Ik wil met mijn dochtertje Nadine van net 5 er naar toe.

  148. Tamara veljovic- 16-03-2019 om 12:57

    Mijn dochter Mia 5jaar en ik zien een koebel op het shirt van Klara’s vader. Graag zou ik samen met Mia (de oudste van drie) naar deze leuke familiefilm gaan. Even quality time 1 op 1, daar geniet ze enorm van.

  149. Tamara veljovic- 16-03-2019 om 13:01

    Een dagje naar de film is genieten voor mijn 5jarige dochter, en het lijkt ons super leuk om de koebel op het tshirt van Klara’s vader op het doek te zien. Mia is al super enthousiast.

  150. Jacqueline Drost- 16-03-2019 om 13:11

    Er staat een mooie gouden koeienbel op het shirt van Klara’s vader.
    Ik kom de film graag samen met mijn zoontje Dorian (4) ontdekken!

  151. Een goudgele koeienbel staat er op zijn witte shirt. Het lijkt me superleuk om hier met 1, 2 of 3 van mn dochters heen te gaan! 🤗

  152. Op zijn T-shirt staat een goud-gele koeienbel. Ik zou graag met mijn dochter van vier naar deze film gaan. Ze zal zich herkennen in de eigenwijze dappere Klara😊

  153. Er staat een goude koeienbel op zijn t-shirt.
    Ik zou er graag met mijn dochter Romy 4 heen willen

  154. S.van Leeuwen- 16-03-2019 om 16:07

    Op het shirt staat een goudgele koeienbel.
    Zelf zou ik dolgraag met mijn kleindochters(3)jaar naar deze film gaan.1 van de kleindochters wil ook al een tijdje een knuffelkalfje hebben, dat sluit allemaal leuk aan , als ik dat zou winnen.

  155. Stefanie Cuvelier- 16-03-2019 om 16:09

    Op het T-shirt staat een gele koebel!
    Ik zou mijn 2 kids meenemen zodat ze zien hoe cool en eigenwijs koetjes ook kunnen zijn 😉

  156. De vaders heeft een goude koeiebel op ze t shirt
    Ik zal heel graag gaan met zoon

  157. Volgens mij is het een gouden koeienbel, ik zou graag naar deze film willen met mijn zoon Luuk.

  158. Z van Leeuwen- 16-03-2019 om 16:34

    Het is een goude koebel natuurlijk! Heb het verhaaltje over de film aan me dochter van 3 voorgelezen en daarna de trailer laten zien. Wat vond ze het prachtig. 1 ze is gek op dieren. 2 ze heeft een hele grote knuffel koe. 3 ze zou nog zo graag een knuffelkalfje willen, die ze dan ook mee de film kan meenemen!

  159. De vader heeft een goude koeiebel op zijn t shirt.
    Ik zou met mijn middelste zoon gijs gaan die is gek op filmpjes kijken en het liefst samen met papa of mama en wat lekkers erbij. Onze kleine knuffelbeer

  160. 1) Op shirt staat een koebel
    2) Met mijn zoontje, want laatst kwam hij thuis met de opmerking dat een koe 4 tieten heeft?! Ieder keer dat ik een koe zie, verschijnt er een big smile op mijn gezicht. Nu wil ik door dit filmuitje (mocht ik de gelukkige zijn), hem een leuke dag bezorgen door deze geweldige film te gaan bekijken:)

  161. -Een koebel
    -ik zou samen met mijn jongste vriendje Noud gaan die eind deze maand 6 wordt:-)
    Elke dag lijkt voor hem wel alsof hij voor het eerst na de winter de wei in gestuurd wordt;-) met de malle koeiesprongen die hij maakt, geen minuut stil staat, van stoelen valt enz.. Kan hij even uitrusten in een bioscoopstoel hihi lekker veilig!

  162. Angelique Bogaard- 16-03-2019 om 19:53

    Een gouden koeienbel
    Zou de film samen met onze zoon kijken

  163. Corine Klinge- 16-03-2019 om 20:08

    Super leuk om met mijn zoon van 4 naar toe te gaan, voor het eerst naar de bioscoop dat word feest. En gek op dieren! Op het witte shirt van de vader staat een gouden koeienbel!

  164. Claudia van Tol- 16-03-2019 om 20:35

    1. Op het shirt van de vader staat een mooie gouden koebel
    2) Met mijn dochter Fay, want de boerderij is hier helemaal een hot item, want we willen bij de boer gaan kamperen, dus dan komen we met deze film alvast in de stemming… en laten wij allebei ook nog dol zijn op appeltaart, jammie, dus wij zou graag zien welke lente avonturen Klara gaat beleven! Leuk actie trouwens!

  165. op het shirt staat een koebel.
    Ons zoontje is dol op dieren. hij zal deze film geweldig vinden.

  166. Gemma nieuwenhuyse- 16-03-2019 om 22:07

    Ik denk dat op het shirt van klara haar vader een goud/gele koeienbel staat. Ik zou heel graag met mn zoontje dani 7jr naar deze film gaan. Gewoon omdat hij het verdient een middagje uit te zijn! Zou super tof zijn als we winnen🙏

  167. Dit lijkt ons een super leuke film! Mijn dochter wil graag deze film met haar vader in de bioscoop zien als ik eind van de maand een weekendje weg ben met een vriendin. Ik hoop dan ook dat zij de kaartjes winnen!!

    O ja, op het shirt van de vader staat een koebel. Verkopen jullie die toevallig ook in kindermaten 😉

  168. Carolijn Sijben-van den Berg- 17-03-2019 om 08:45

    Wat een leuke film! Hier gaan wij zeker naartoe! Onze kinderen Nora (6) en Niels (5) zijn gek van de boerderij en van dieren en vooral ook van humor.

    De vader van Klara heeft een koeienbel op zijn t-shirt. Of is het bij hem dan een stierenbel?

  169. Chantal van der Wel-Ruperti- 17-03-2019 om 09:58

    1. Wij zien een gele koeienbel.
    2. Met Boaz (van net 6 jaar)+ Ezra (3 jaar) en ik (mama is te oud 🤣). Wij zijn wel toe aan een gezellig uitje naar de bios. Want de jongens hebben vaker een ziekenhuis gezien dan dat ze een gezellig uitje hebben gehad. En mijn lievelings dieren zijn koeien 😍

  170. Kim Schalkwijk- 17-03-2019 om 10:27

    Een wit shirt met een goud/gele koeienbel.
    Wij zouden daar graag met onze 2 zoontjes Liam & Xavi naartoe willen gaan. Het lijkt ons een superleuke film.

  171. Sanne verheijden- 17-03-2019 om 10:50

    Er staat een gouden koebel op het shirt.
    Ik zou het leuk vinden om samen met mijn dochter naar deze film te gaan!

  172. Marjolein van den Berg- 17-03-2019 om 12:15

    Op het shirt staat een koeienbel!
    Ik zou heel graag samen met mijn dochtertje naar deze film willen gaan, een gezellig moeder-dochter uitje.

  173. Ida Vlasman- 17-03-2019 om 16:11

    Een gele/gouden koeienbel ik zou heel graag met mijn kleinzoon gaan.

  174. Het is een koebel volgens mij.

  175. Een koeienbel, zo’n te gek shirt wil deze papa ook wel.
    Ik zou graag met mijn kinderen maar deze film gaan!

  176. Een koeienbel!
    Ik zou graag met mijn 2 jongste kleinkinderen naar deze film gaan!

  177. Op het t-shirt staat een koeienbel. Ik zou graag weer eens samen met mijn zoon Steff naar de bioscoop gaan. Hij heeft binnenkort weer een studiedag en ik zou het heel leuk vinden om weer eens moeder-zoon tijd te hebben!

  178. Een gouden koebel 🐄🔔
    Gezellig samen met mijn kleuter naar de film. Gewoonlijk is zijn zus er altijd bij, nu een uitje voor hem.

  179. Oksan Araz- 17-03-2019 om 21:57

    Klara’s vader heeft een witte shirt met een gele koeienbel aan.
    Mijn dochter vind het helemaal geweldig om naar de bios te gaan. Ik zou haar graag willen verrassen met de bioskaartjes..

  180. Op het shirt staat een koeienbel. Mijn zoon Brent en ik zijn héél benieuwd hoe dit verhaal afloopt! We hopen dan ook dat we de kaartjes winnen. Fingers crossed 🤞

  181. Esther Jager- 18-03-2019 om 10:55

    Er staat een koebel op het shirt van vader.
    Ik zou naar de film gaan samen met mijn dochter.

  182. Een gouden koeienbel.
    Zou hier heel graag met me kinderen naar toe gaan.

  183. Wat een leuke boerderijprijsvraag. Daar ben ik als de kippen bij!

    Op het t-shirt staat een gouden koeienbel.
    Mijn dochtertje heeft de trailer ook gezien en is helemaal enthousiast.
    Dus als ik mag winnen mag zij met me mee.
    In de grote Pathe-bioscoop in onze stad draaien films vaak wel langer. Dan is de kans groot dat ook deze film voorlopig nog draait.

    Ik wil mijn dochtertje graag hiermee verrassen!

  184. Een gouden koeienbel.

    Mijn dochtertjes is trouwens begin april jarig, dus een hartstikke leuk uitje om haar mee naartoe te nemen!

  185. Gerjan Palm- 19-03-2019 om 07:48

    Een gouden koeienbel staat er op het shirt, ik wil graag met mijn dochter naar deze film, ze zegt altijd als ze weer de slappe lach heeft dat ze de gekke koeien ziekte heeft.

  186. Joke Laanbroek- 19-03-2019 om 08:42

    Op het shirt staat: Gouden koeienbel.
    Ik ga gezellig met mijn dochter. Gezellig dametjes onder elkaar.

  187. marlies timmermans- 19-03-2019 om 08:52

    gouden koeienbel
    ik neem mijn jarige kleinzoon mee gezellig

  188. Anna wienen- 19-03-2019 om 08:58

    een gouden koeienbel. Ik zou graag met mijn dochter willen gaan 😄

  189. Pauline van der Sman- 19-03-2019 om 10:02

    Er staat een gouden koeienbel op zijn shirt. Mijn dochter van 8 wil graag met haar oma naar deze film, omdat ze de liefste van de hele wereld is.

  190. Shiv Chin- 19-03-2019 om 10:50

    Het is een gouden koeienbel. Ik wil heel graag met mijn zoon van 8 naar deze film gaan.

  191. Op het leuke shirt staat een gouden koeienbel!!! 🙂

  192. Gouden koeienbel

    en leuk voor de kids

  193. Anna Knapen- 19-03-2019 om 13:13

    Er staat een gouden koeienbel op.

    Ik zou mijn dochter Julia meenemen, een paar klasgenoten van haar zijn al naar deze film geweest en volgens mij is ze een beetje jaloers 😉

  194. Een gouden koeienbel.
    Ik ga graag met mijn kleindochter want wij zijn beide sol op alles wat met koeien te maken heeft, dat wordt zeker gezellig

  195. Ellen velzeboer- 19-03-2019 om 19:28

    Er staat een gouden koeiebel op. Graag zou ik hier met mij zoon heen gaan. Voor het eerst naar de bios.

  196. Wilma van Son- 20-03-2019 om 21:49

    Een gouden bel, ik zou graag met 1 of meerdere kids gaan.

Reageer