Win: 5X het spel Dokter Prik

door Wendy
[WINACTIE GESLOTEN] De dagen worden korter en de avonden langer, hoog tijd voor een ouderwetse spelletjesavond. En goed nieuws: wij mogen een heel leuk spel weggeven! Dus maak je klaar om genezen te worden door Dokter Prik…

Dokter Prik to the rescue

Lijd jij aan Stinkvoetose, Krabbentose of Jeukitis? Laat Dokter Prik je genezen! Het virus gaat van speler tot speler, totdat de dokter (de speler met de naald) het virus geneest. Dat moment komt steeds dichterbij en de vraag is… Wie wordt er geprikt?
Ben je bang voor de prik? Geen zorgen, de prik doet geen pijn, maar het is wel erg grappig! Zorg dat jij degene bent die de prik uitdeelt en win Dokter Prik!

Met dit gezellige familiespel wordt het gegarandeerd lachen, gieren, brullen!

Win: 5X het spel Dokter Prik

Zo doe je mee [WINACTIE GESLOTEN]

Wil jij het grappige spel Dokter Prik winnen? Zo maak je kans…

1. Beschrijf in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) waarom jij dit leuke spel wil winnen.
2. Vertel wat de echte medische term is voor Stinkvoetose.
3. Vertel daarbij met wie jij Dokter Prik wil spelen.

Deze actie loopt tot 08-10-2019 23.59 uur. Veel succes!

 

Leeftijd: 6+

Spelers: 3-8 spelers

Speelduur: 15 minuten

Verkoopadviesprijs: € 15,99

In samenwerking met: Media Tornado

 

Dit vind je misschien ook leuk om te lezen:

Vertel 't ons 51 reacties

  1. Fam. Van Renswoude- 02-10-2019 om 11:59

    Wij willen dit spel.wel winnen omdat we dol op spelletjes spelen zijn en zeker nu de koudere natte dagen er weer aan komen is een noeuw spel altijd welkom.
    hyperhidrosis Is de medische term.
    En spelen het graag met ons gezin

  2. Yvette Smit- 02-10-2019 om 12:03

    Medische term is zweetvoeten. We hebben een verpleegstertje in huis die denk ik heel graag dit spel zou willen spelen, op en koude en regenachtige zondag met het hele gezin.

  3. L. Hulsker- 02-10-2019 om 12:16

    Ik zou dit spel graag winnen om meer quality time met mijn gezin te krijgen. Bijna niets is zo leuk om te doen met het hele gezin dan een echt (bord)spelletje. Stinkvoetose lijken mij zweetvoeten, medische term hyperhidrosis plantares. Ik wil dokter Prik graag spelen met mijn man en dochters. Gezellig!

  4. elisabeth maria martina- 02-10-2019 om 12:19

    zweetvoeten of hyperhidrosis
    mijn kleinzoon speelt graag doktertje en dit leuke spel is vast een schot in de roos

  5. Mogen papa’s ook meedoen? 💪 Dit spel lijkt me echt super grappig! We spelen vaak spelletjes met onze kids maar niks zoals dit! Deze lijkt me juist ideaal om na een harde week werken en leren op vrijdag met de kids te spelen! En mogelijk helpt het meteen tegen de spuitjes angst van onze kids.

    Volgens mij is het juiste antwoord: hyperhidrosis plantares. Duimen voor onze Lucas een Amber

  6. Kirsten van Heeren- 02-10-2019 om 12:28

    Oke ik ben echt super bang voor spuitjes maar hier kan ik hard om lachen!! Ik denk dat mijn 2 kids ook heerlijk zullen brullen van het lachen! Ze zijn dol op spelletjes maar hebben eigenlijk alleen bordspellen. Ben erg benieuwd hoe dit spel gaat! Lachen zal het zeker zijn! Het antwoord heb ik even op moeten zoeken en jee wat een moeilijke naam. Het is hyperhidrosis plantares.

  7. B. Gooshouwer- 02-10-2019 om 12:58

    Wij zijn wel toe aan een nieuw spel in de spelletjeskast. En met een kaakchirurg wanna be, lijkt me dit een hele leuke. Hyperhidrosis is de medische term. We willen dit spel graag met t hele gezin dus met 5 spelen.

  8. Omdat ik het dan met mijn lieve broertje kan spelen, en hem kan prikken haha.
    Stinkvoetose heb ik namelijk zelf last van, dat zijn namelijk stink voeten of zweetvoeten.

  9. De medische term voor stinkvoetose is hyperhidrosis plantares . Wij willen dit spel graag spelen met het gezin , met vriendjes/vriendinnen en een keertje met de oma’s . Dat vind me dochter Evi helemaal te gek, zij is dol op spelletjes ! En enorm fanatiek😁 al hebben wij gelukkig geen last van Zweetmerus, Grijpalitus of Constipatus , maar met dit spel kan je zomaar iets hebben 🤪

  10. Lieke Keuvelaar- 02-10-2019 om 20:19

    Ohh geweldig. Mijn zoontje is dol op spelletjes. Het eerste wat hij doet zodra hij bij opa en oma komt is de spelletjes kast plunderen! Het plaagspel, monopolie, wie is het, het komt allemaal voorbij. Dit spel zou er perfect bij passen! En het woord voor stinkvoetose is hyperhidrosis plantar es! Ik ga duimen 🤞

  11. M. De Groot- 02-10-2019 om 20:46

    Ik ben de enige in mijn gezin die niet medisch onderlegd is dus misschien gaat dit spel mij wat leren. Natuurlijk samen spelen met mijn meiden van 6 en 8 jaar. En….de medische term is hyperhidrosis.

  12. Gerry Heijne- 02-10-2019 om 21:33

    Wat een super leuk spel! Deze zou ik graag willen winnen voor onze drie dochters die fanatieke spelletjes-spelers zijn. (Zit in de genen, aangezien papa elke week met vrienden een bordspel speelt😉) de medische term is hyperhidrosis plantares. Aangezien onze dames wel weer toe zijn aan een nieuw spel, is deze van harte welkom!

  13. Wendy van stijn- 02-10-2019 om 23:38

    Wij zouden graag dit spel winnen en met wij bedoel ik mijzelf en dochter chelsea..chel is 20 oktober jarig en is dol op spelletjes..gezellig met een chippie erbij hihi ze is het gelukkigst als haar broer van 18 ook mee doet…zweetvoeten is het echte voetenkwaaltje..chelsea wordt 9 jaar…we gaan duimen xx

  14. De ziekte stinkvoetose, alias zweetvoeten alias hyperhidrosis hebben we helaas ook in huis 🤭🤢😉
    Wat lol er over met dit spel zou helend zijn voor de kleine en grote patiënt.
    Ik wil dit spel graag spelen met mn man en 2 kids. De jongste is nog wat klein ervoor (4), maar hij is net als zn zus dol op spelletjes, dus dat komt vast goed.

  15. Edwin valkenburg- 03-10-2019 om 12:55

    Wat gaaf…met dit spel laten we mama graag schrikken, want die is vreselijk bang voor prikken!
    Wij krijgen dan vast de lacheritus van dit leuke spel, en dat willen wij natuurlijk wel.
    Dokter prik spelen wij graag met het hele gezin, want in een leuk spel hebben we altijd wel zin.
    Stinkvoetose daarvoor is hyperhidrosis plantaris de medische term denken wij, als we winnen zijn wij echt superblij!

  16. Ingrid Langstraat- 03-10-2019 om 15:32

    Hyperhidrosis plantaris is een ander woord voor Stinkvoetose…zweetvoeten heerlijk hoor, maar gelukkig hebben we daar dokter prik voor. Met dit spel verras ik graag mijn jongste 2, want hier spelen ze vast heel graag mee. Ze spelen vaak samen doktertje en de patiënt dat ben ik, dus wat zullen ze mij graag beter maken met deze enorme prik! Met dit spel leren ze allemaal grappige termen en krijgen we allemaal spontaan jeuk, dan liggen we met zijn allen in een deuk!

  17. Leuk voor mijn neefje en nichtje van 4 en 7 die in de herfstvakantie komen logeren, kunnen we de grappigste virussen leren.
    Stinkvoetose is hyperhidrosis plantares of plantaris, het wordt op beide manieren op internet aangegeven dus hopelijk hebben we het goed en kunnen we straks misschien heerlijk aan de slag met dit te gekke spel!

  18. Wie houdt er nu niet van een gezellige spelletjesavond 😀! En zeker nu met de herfst in het land! Dat zijn zweetvoetjes !

  19. Mylène Pot- 05-10-2019 om 09:50

    Ik zou graag dit spel willen winnen, omdat mijn zoontje altijd erg zorgzaam is. Hij wil altijd graag mensen helpen/beter maken. Zo kunnen we spelenderwijs alle lichaamsdelen ontdekken en kan onze eigen kleine dokter ons hierbij helpen!

    De medische term voor stinkvoetose is
    hyperhidrose plantares.

    Ik zou dit spel graag met mijn gezin willen spelen. Bestaande uit sinds kort 2 zoontjes. Spelenderwijs het lichaam ontdekken, stimuleert de ontwikkeling en wie weet brengt het wat moois voor de toekomst ( dokter in spe?! )

  20. Liline Erdmann- 05-10-2019 om 09:55

    Ik denk dat onze dochter dit spel geweldig gaat vinden, dus ik zou dit graag voor haar willen winnen en met haar willen spelen! De medische term is zweetvoeten of hyperhidrosis.

  21. Haha zweetvoeten !! Nova van 3 wil later graag dokter worden dus zo kan ze alvast oefenen. Spannend hoor op een echt poppetje !!

  22. Mijn zoon krijgt nu al geen genoeg van z’n stethoscoop en nepspuit. Ik heb al aardig wat injecties gehad. Dankzij Netflix wordt er nu ook al gepraat over virussen en witte bloedcellen. Deze dokter in de dop gaat heel blij worden van dokter Prik!
    De medische term voor stinkvoetose is hyperhydrosis plantaris (oftewel zweetvoeten).

  23. J visscher- 05-10-2019 om 10:15

    De medische term is: hyperhidrosis plantares. Dit willen wij wel graag winnen om samen met onze dochter Skye te spelen. Ze is nu 3 en begint het nu leuk te vinden om spelletjes te doen. Dus waarom wil ik dit winnen: stiekem vind ik spelletje spelen ook heel leuk.

  24. Superleuk om te winnen en dit samen met mijn gezin te spelen.
    Na de voetbal is er bij ons ook stinkvoetose aanwezig⚽️😅
    De medische term voor stinkvoetose is
    hyperhidrosis.

  25. Anne-Marie van der Lans- 05-10-2019 om 10:46

    De medische term is hyperhidrose plantares.
    Ik wil dit graag voor mijn middelste dochter winnen, omdat ze graag dokter wil worden. Zij kan dit dan met haar grote zus en mama of papa spelen.

  26. Chantal Epskamp- 05-10-2019 om 11:21

    Wil dit spel heel graag winnen! Ik ben zelf doktersassistente en zeg wel eens tegen mijn zoon of zijn oren uitgespoten moeten worden als ze wat minder goed werken. Met dit spel krijg ik dat terug denk ik.

    De medische term is hyperhidrosis plantares voor zweetvoeten of tinea pedis voor schimmelteentjes :p

    We willen het spel graag met zijn drieën spelen. Mama, papa die zelf verpleegkundige is en Thomas onze zoon die waarschijnlijk niks leuker vindt dan ons een prik geven.

  27. Cora van der Bijl- 05-10-2019 om 11:42

    Haha Zweetvoeten 😘 Ik had dit spel vroeger ook ik zou nu graag met mijn kleinkinderen willen spelen

  28. Evelien taelemans- 05-10-2019 om 11:59

    2 kleine doktertjes hier ten huize die maar al te graag de mama meermaals onderzoeken op allerlei ziekten en itis’en … ik mag me gelukkig prijzen dat dit al spelend mag verlopen 😉
    🦶Hyperhidrosis plantaris is een ander woord voor Stinkvoetose🤭de geur van zweetvoeten treffen we hier wel eens aan maar zou nog leuker zijn met een spelletje.
    15/10 mag Lotte 7 kaarsjes uitblazen en wat zou ze gelukkig zijn mocht ze dit pakje mogen uitpakken. Dan moet ze mama niet zoveel meer lastig vallen met al haar medische vragen 😉
    Samen met papa en zus kruipen we graag aan de spelletjestafel … lachen gegarandeerd 🤞

  29. Hallo,
    De medische term is hyperhydrodis plantares.
    Wij zouden graag het spelletje willen winnen omdat we dol zijn op doktertje spelen en mijn dochter later graag een “zuster” wil worden.

  30. Jose Stavenuiter- 05-10-2019 om 12:17

    Hallo,
    De medische term is hyperhydrodis plantares.
    Wij zouden graag het spelletje willen winnen omdat we dol zijn op doktertje spelen en mijn dochter later graag een “zuster” wil worden.

  31. Jose Stavenuiter- 05-10-2019 om 12:25

    Hallo,
    De medische term is hyperhidrosis plantaris.
    Wij zouden graag dit spel willen winnen omdat we van spelletjes houden, het leuk vinden om doktertje te spelen en mijn dochter later graag “zuster” wil worden.

  32. Esther van der Hoeven- 05-10-2019 om 12:46

    De medische term is hyperhidrosis plantares (zweetvoeten). Nu avonden weer langer en kouder worden, komen de spelletjes weer te voorschijn gehaald. Meiden dochters zullen dit graag met ons of met opa en oma willen spelen.

  33. De medische term voor stinkvoetose is hyperhidrosis plantares.. als je onze achternaam hebt moet je natuurlijk gewoon dit spel hebben/winnen.. wij zouden dan ook dokter prik met heel de familie Arts spelen 😉

  34. Irene Gerlich- 05-10-2019 om 13:31

    Tinea pedis, oei wat een jeuk en wat een geur. Je moet er niet aan denken.
    Leuk voor Julian en zijn buurmeisje uit Eritrea. Samen leren van elkaar.

  35. Casper Gideonse- 05-10-2019 om 14:46

    Dit spel zouden we graag winnen omdat we graag doktertje spelen en omdat we graag in mama’s ziekenhuis kijken.
    De medische term voor stinkvoetose is hyperhydrosis platares.
    Ik speelen graag doktertje met mijn zusje en buurmeisje.

  36. José van Mook- 05-10-2019 om 15:01

    Wij zouden dit spel graag willen winnen om op onze oppasdag graag dit spel met onze kleinkinderen willen spelen en ook omdat onze kleindochter elke 3 maanden zelf al prik moet halen vanwege spierziekte en met dit spel kan ze zonder pijn een prik kan krijgen. Medische term voor stinkvoetose is hyperhidrosis of te wel zweetvoeten.

  37. Esther Pillen- 05-10-2019 om 16:19

    Wat leuk! een spel om ons limbische systeem te prikkelen en om kataplexie van te krijgen!🤣
    zou heerlijk zijn dit met ons gezin te spelen op de donkere lange avonden!

  38. I. Visser- 05-10-2019 om 17:12

    Wij zouden dit spel graag met onze vier kinderen spelen, om weer wat meer qualitytime samen te creëren. Goed voor een positieve sfeer in huis, en blije kids maken blije ouders. De medische term voor zweetvoeten is hyperhidrosis plantares.

  39. wendy Verstraeten- 05-10-2019 om 17:44

    De medische term is hyperhidrosis plantares voor zweetvoeten. Wij zouden dit spel graag als gezin willen spelen omdat wij het altijd super leuk vinden om samen spelletjes te doen. Ze nu de donkere en koudere dagen er weer aankomen.

  40. Esther Pillen- 05-10-2019 om 17:50

    Wat leuk! een spel om ons limbische systeem te prikkelen en om kataplexie van te krijgen!🤣
    zou heerlijk zijn dit met ons gezin te spelen op de donkere lange avonden

    de medische term voor de stinkvoetose is hyperhydrosis plantaris

  41. Zou leuk zijn om dit te winnen voor onze twee jongens. Kunnen ze wat vaker de tablet aan de kant leggen 🙈.
    En de medische term is zweetvoeten.

  42. Het lijkt ons super leuk om dit spel te winnen. Onze kids zijn dol op spelletjes.

    De medische term is hyperhidrosis plantares voor zweetvoeten.

  43. Wat leuk voor mijn kleinkinderen om te doen met opa erbij, want heel bang voor prikken is hij. Kunnen ze hem plagen als hij geprikt moet worden bij dit spel, dat wordt de lacheritus, dat willen ze wel!
    Hopelijk dankzij kleertjes.com straks veel plezier van dokter prik, want de liefste kleinkinderen die heb ik 🙂

    hyperhidrose plantares is het antwoord

  44. Zweetvoeten is de medische term,, dochterlief wil deze met haar kleine nichtjes en neefjes spelletjes avond doen 🍀

  45. Liesbeth van Gent- Bevers- 06-10-2019 om 08:51

    Oei, wat een jeugdsentiment: Dokter Prik. 💉🤒👨‍⚕️
    Ik zou ontzettend graag het spel winnen om deze herinnering met mijn zoon te kunnen delen.
    Nu is het spel alleen nog maar leuker én interessanter geworden dan de Old School versie.
    Ik vind dit ook een perfecte manier om mijn zoontje kennis te laten maken met het menselijk lichaam: op een speelse manier leerzaam bezig zijn.
    Een bordspel is in mijn ogen toch echt gezelliger dan een computergame, de eerste is namelijk tastbaar en dat heeft zoveel meerwaarde!
    En dan nog maar niet te spreken over de sociale kant ervan……
    Vooral op zijn leeftijd nu, 8 jaar, is hij zich steeds meer bewust van zijn lichaam.
    Een perfecte combi dus!
    De medische term is hyperhidrosis plantares (zweetvoeten).
    Daar hebben wij gelukkig geen last van…… 😉

    Dit spel zou dé topper van deze herfst worden voor mijn zoon Matthijs van 8.
    Dat wordt duimen dus…………

  46. Wat leuk voor onze kleinzoon die zo vaak in het ziekenhuis ligt met ernstige stuipen! Hij noemt het ziekenhuis zelfs MIJN ZIEKENHUIS!
    Zo wordt het gezellig samen spelen en makkelijker voor hem!

  47. Esther Arkesteijn- 06-10-2019 om 15:31

    De medische term voor zweetvoeten is hyperhidrosis plantares.
    Wij zouden graag dit spel winnen omdat mijn dochter van 5 jaar lijdt aan de ziekte spelleritus. We hebben al van alles geprobeerd maar niets helpt. Ze zit constant in een lachbuieritus. Het medicijn zou ‘Dokter Prik’ zijn. We weten zeker dat hij haar kan genezen. 😷🤣😷

  48. Susanne van der Veen- 07-10-2019 om 09:24

    Oh wat leuk!! De medische term voor stinkvoetose (haha) is hyperhidrosis (zweetvoeten).
    Ik zou dit spel graag winnen voor ons samengestelde gezin, spelletjes spelen is zo gezellig en versterkt de band onderling.

  49. Marjolein van den Berg- 07-10-2019 om 12:34

    Medische term is hyperhidrosis plantares.
    Lijkt me een ontzettend leuk en komisch spel om samen met mijn 2 kids te spelen tijdens de donkere dagen die komen gaan!

  50. Wat een ontzettend leuk spel. Dit zou ik graag winnen voor onze dochters. Ze spelen bijna dagelijks ‘doktertje’ omdat hun vader arts is. Meestal krijgen we dan een prikje of pilletje, dit spel zal hun weer nieuwe dingen leren.😊
    De medische term voor stinkvoeten is Bromodosis, niet zo bekend, meestal wordt Hyperhidrosis (zweetvoeten) gebruikt.
    Dit spel zouden we graag spelen met opa en oma, opa heeft een ziek been en dat wordt vaak door zijn kleindochters ‘verzorgd’ bij het doktertje spelen.

  51. Janita den Haan- 07-10-2019 om 13:20

    1. Wij willen dit spel graag winnen omdat mijn zoon van 5 elke dag een spelletje wil doen. We lenen regelmatig wat bij anderen voor de variatie.
    2. hyperhidrosis plantares
    3. Dit spel speel ik als wij winnen met onze eigen ‘dokter prik’. Als we doktertje spelen prikt onze zoon het liefst met spuitjes en knipt met scharen (wel nep natuurlijk) om je weer beter te maken.

Reageer