Win bioscoopkaarten voor De Drekkies én nog iets heel leuks!

door Tessa
[WINACTIE GESLOTEN] Kunnen jouw kids ook altijd genieten van een middagje bioscoop met een grappige animatiefilm? Helaas zit dit er momenteel even niet in. Maar als de bioscopen straks weer opengaan, kan jij als een van de eersten naar de nieuwste film van ‘De Drekkies’! Wij mogen namelijk 2 x 2 bioscoopkaarten weggeven voor deze film. Hoe leuk is dat? Ook maak je kans op het boek ‘De Smoezels vieren een verjaardag’. YAY! Onderaan deze blog kun je meedoen met de winactie en wie weet kunnen jullie samen naar de bios als ze weer open zijn!

winactie

Over ‘De Drekkies’

Stinkiestad heeft last van een vreselijk stinkende vuilnisbelt. Daar moet iets aan gedaan worden! Max, zoon van de burgemeester, is een geboren knutseltalent. Hij hoopt dat hij het stankprobleem kan oplossen met een machine die hij bouwt met Professor Schuimkop en zijn nichtje Lotta. Tegelijkertijd zoeken De Drekkies een nieuwe plek om te wonen. Als Max de Drekkies op de vuilnisbelt tegenkomt, begrijpt hij al snel wat deze wezentjes voor Stinkiestad kunnen betekenen: ze eten vuilnis! En voor de Drekkies is de vuilnisbelt van Stinkiestad het thuis dat ze al die tijd zochten. Eind goed, al goed, zou je zeggen. Maar de vrouw van de burgemeester en de gewetenloze aannemer Hamer hebben andere plannen. Zij willen de vuilnisbelt vervangen door een luxe wellnesscentrum! Zal het de Drekkies met hulp van hun vriendjes Max en Lotta lukken hun nieuwe thuis van de ondergang te redden?

Bekijk de trailer

Klik hier om de trailer te bekijken!

De Drekkies

Hoe doe je mee met de winactie?

[WINACTIE GESLOTEN] Wil je bioscoopkaartjes winnen voor deze film? Dit is wat je moet doen…

Laat ons weten in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook!) waarom jij de twee bioscoopkaartjes én het boek ‘De Smoezels vieren een verjaardag’ wilt winnen. Wie zou jij willen meenemen naar deze film? Wij zijn benieuwd!

Deze winactie loopt t/m 24/12/2021 23.59 uur.

Releasedatum: 15 december 2021

Leeftijd: Alle leeftijden

Speelduur: 85 minuten

In samenwerking met: Media Tornado

Vertel 't ons 53 reacties

  1. Leoni Baijense- 18-12-2021 om 09:30

    Dit lijkt me superleuk om met de kinderen naar toe te gaan tijdens de kerstvakantie!

  2. Ella Verheijen-Linders- 19-12-2021 om 12:03

    Super leuk om met mijn kleinzoon van bijna 7 jr. naar de bioscoop te gaan. Even een moment voor ons samen.
    Like ✔ Love ❤ Hope ❤ Dream ❤ Wish ❤ Win ????

  3. Het lijkt mij heerlijk om na de lockdown weer met mijn dochter erheen te kunnen! Tot die tijd voorpret met het boek!

  4. Een super leuk vooruitzicht voor de kids in deze saaie tijden, duim duim

  5. Sabrina Morren- 19-12-2021 om 12:05

    Ik heb 2 draakjes die altijd wel in zijn voor wat ondeugends en ontzettend kunnen genieten/ontspannen van een film.
    Daarom lijkt het mij wel leuk om samen met hun naar deze film te gaan.

  6. Esther Smeets- 19-12-2021 om 12:05

    Geweldig om met mijn zoon samen even iets leuks te ondernemen ? Beetje quality time samen zal ons goed doen! Daarnaast vindt hij het geweldig om te worden voorgelezen! Het boek zou zeker een aanwinst zijn in zijn boekenkast! ????

  7. Jerney Leenheer- 19-12-2021 om 12:06

    Heel graag samen met ons zoontje. dit jaar helaas vele verloren en ons zoontje helaas bijna geen fam meer. 2021 was een slecht jaar voor ons. daarom zou ik hem zo graag verrassen met deze prijs. het is hem zo gegund

  8. Leuk, naar de film gaan wanneer alle lockdown ellende weer voorbij is! Even wat vrolijks na de saaie en donkere dagen, zonder dat er wat leuks en warms ondernomen kan worden. En een boek over het vieren van een verjaardag terwijl de jongste bijna jarig is, komt natuurlijk ook helemaal perfect uit.

  9. Met Xavi en Ivan gezellig naar deze film??

  10. Oh deze is te leuk! Zou graag met mijn zoontje heen gaan wat zal hij dit geweldig vinden ?

  11. Mandy rijnsburger- 19-12-2021 om 12:07

    Gaaf voor mijn dochters. Even zussentikd

  12. Met Xavi en Ivan gezellig om te doen??

  13. Cindy Orgers- 19-12-2021 om 12:09

    Eerst de tijd thuis gebruiken om met elkaar het boek te lezen. Hopelijk kunnen we dan in januari naar de bioscoop met elkaar.

  14. Sonja Oosterbroek- 19-12-2021 om 12:10

    Geweldig leuke film voor mn zoon denk ik ! We gaan dan helaas niet in de kerstvakantie vanwege de lockdown, maar zodra het weer kan, zijn we graag van de partij!

  15. Linda van Raaij- 19-12-2021 om 12:16

    Na 2 weken quarantaine zijn we eraan toe iets leuks te doen met het hele gezin. Helaas is nu alles op slot. Hopelijk kunnen hierna nog genieten van deze leuke film. Even geduld hebben dan…

  16. Ik doe graag een gokje voor mijn dochter Eva. Dan hebben wij een leuk meiden middagje. En zal voor haar de eerste keer naar de bioscoop worden.

  17. Katrien Lempens- 19-12-2021 om 12:19

    Dat zou geweldig zijn om met de kindjes naartoe te gaan ?????

  18. 4 weken lockdown. Werk zelf in de zorg. Is wel leuk om dan tussendoor met onze 2 zoontjes van 6 en 8 even iets leuks te kunnen doen.

  19. Lijkt me een super leuk cadeau voor zijn 4tjes. Voor de 2de jaar op rij net voor de verjaardagsfeestje gaat alles op slot. Een leuke boek zou super zijn voor ze en bioscoopkaartjes worden we altijd blij van ?

  20. We zouden graag met onze eigen kleine drekkie drankjes de film kijken en het boek lezen. Het is altijd zo leuk om met de kids na het kijken van een super film, samen her boek te lezen waarin nog meer details naar voren komen. We hebben er al veel zin in!

  21. Drekkie Draakjes bedoelden we. Hahaha!

  22. Cynthia S- 19-12-2021 om 12:29

    Aangezien het hier gaat om een moeilijke situatie, waarin mijn zoontjes en ik een verzetje kunnen gebruiken, zou dit een leuk Kerstcadeautje zijn! Zo hebben ze nog eens q-time met hun mama.

  23. Mariet Beurskens- 19-12-2021 om 12:33

    Aangezien ik in de zorg werk hebben we helaas niet veel tijd om te genieten van de vakantie. Deze film zouden ze wel leuk.vinden.

  24. elisabeth maria martina- 19-12-2021 om 12:36

    voor kleinzoon quinn zou het geweldig zijn als ik deze leuke actie win, naar de film is altijd feest en naar deze is hij vast nog niet geweest

  25. Dit zou een super leuk uitje zijn om met de kids eens lekker weg te kunnen gaan. En wij vinden animatie allemaal heel erg leuk om te kijken. Ook nog eens een leuk suprise verrassing voor onze zoon die binnenkort jarig is❤️?

  26. Omdat mijn zoontjes gek zijn op boeken en (zodra het weer kan) ook heel graag een keer naar de bioscoop willen.

  27. Ze zien er ontzettend schattig uit!!
    Met kerst naar de bioscoop zal er even niet in zitten maar het leesboek kan al suf gelezen worden!?

  28. Priscilla- 19-12-2021 om 12:48

    Lijkt mij onwijs leuk samen met mijn dochtertje samen Girls tijd

  29. Gezellig samen naar de bios zodra het weer mag. Ze zijn er zo schattig uit!
    En tot die tijd het boek maar suf lezen!?

  30. Ik zou heel graag met onze dochter naar de film gaan. Ze heeft al een aantal boeken van de smoezels gelezen en lacht hardop om de boeken.

  31. Annemieke- 19-12-2021 om 12:56

    Super leuke actie! Geweldig om te winnen voor onze dochters. De oudste kan dan voorlezen voor de jongste. Super leuk om dan na de lockdown samen met mijn man en onze 2 dochters (Sanne en Ilse) naar de film te gaan.

  32. Eindelijk een kinderfilm die mij ook leuk lijkt. Gezellig met mijn 2 jongens naar de bios, super leuk!

  33. Ahhhh dat lijkt me geweldig voor mijn dochter.
    Ze is jarig maar helaas loopt het weer helemaal anders,
    Ik zou het super leuk vinden dit voor haar te winnen.

  34. Chantal Langendoen- 19-12-2021 om 13:11

    Gewoon leuk in deze tijden! ?

  35. Het lijkt me super leuk voor mijn dochter om mee te nemen naar deze film, zodra het dan weer mag! Onwijs leuke trailer. Ik zou er zeker een uitje van maken!! Heel hard duimen!

  36. Nu de bioscoop er door de lockdown even niet inzit lezen wij heel graag uit de Smoezels voor! En wie weet.. als we toch winnen.. kunnen we in het vroege voorjaar nog een keer naar de film. Fingers crossed!

  37. Dat zou super zijn voor onze zoon van 7 en dochter van 10. Hoe gezellig is dat een middagje naar de film!!!!

  38. Petra Claeys- 19-12-2021 om 13:22

    WE LOVE KLEERTJES.COM! Naast alle leuke kortingen, nu ook nog een leuke actie! Ik ga graag met mijn 3 dochters naar de cinema voor een 1,5uur stilte ?. Duimen maaaaar..

  39. Jaaaa Ferreh wint graag, hij is bijna jarig dus dat zou een leuk kado zijn, kan hij een van zijn vriendinnetjes meenemen naar de bios. Bedoel als je bijna zes bent moet je zoiets alvast opstarten toch ?

  40. Mylene Pot- 19-12-2021 om 13:26

    Hoe leuk zou het zijn na de lockdown om lekker met mijn boys weer naar de bios te kunnen gaan. Tot die tijd kunnen we ons prima vermaken met het boek ??

  41. Ha, passend! Mijn kleine 6-jarige drekkie is dol op viezigheid, boeren, gekke bekken/geluiden en stinkende monstertjes. Hoe gekker, hoe hilarischer voor haar. Samen met haar nette grote zus naar de bios, een 2e bioscoop ervaring, hoe leuk. We duimen maar! Succes allen ?

  42. Ellen Klop- 19-12-2021 om 13:41

    Leuk om samen met mijn zoon te gaan?

  43. Debby abcouwer- 19-12-2021 om 13:42

    Deze boeken verslindt mijn dochter bijna iedere dag! Elk boek over de Smoezels kent ze uit haar hoofd❤️ Zo leuk om dan naar de film te kunnen ?

  44. Stefanie Cuvelier- 19-12-2021 om 13:47

    Leuk om met mijn 2 drekkies samen naar toe te te gaan. Dat zal hier en daar wat herkenbare situaties opleveren 😉

  45. Kim Peeters- 19-12-2021 om 13:52

    Oh geweldig om een super leuk uitje te hebben samen met mijn zoon en dan thuis nog kunnen nagenieten met het boek! Dat zou toch ontzettend genieten zijn!

  46. Nanda van de Wiel- 19-12-2021 om 13:55

    Dit zou een super welkom lichtpuntje zijn voor onze kids als deze vervelende lockdown weer voorbij is!!

  47. Chantal Verhoeven- 19-12-2021 om 13:59

    Heerlijk eerst met m’n draakje thuis lezen én dan als t weer kan en mag samen naar de bios. ?? Zou heerlijk uitje zijn om naar uit te kijken samen.

  48. Wat een super leuke actie ? Wij hadden laatst de trailer gezien en mijn dochters van 4 en 6 jaar moesten enorm hard lachen. Nu willen ze steeds weer de trailer kijken omdat ‘t zo grappig is ? dus we zijn erg benieuwd naar de hele film…..

  49. Mijn dochter houdt heel erg van boeken en voorgelezen worden. Nu 1x in de bioscoop geweest en dat vond ze geweldig. Dit zou ik heel graag als verrassing voor haar willen winnen

  50. Jennifer Fortuijn- 19-12-2021 om 14:27

    Wat een leuke actie! Dit zou mijn jongste zoon echt super leuk vinden om naartoe te gaan. Omdat hij een geweldig kind is en ik super trots op hem ben?.

  51. Lijkt mij geweldig om dit voor mijn kleinzoon te winnen! Wij zijn 19 en 20 januari jarig. Zou een leuk verjaardags cadeau zijn. ?

  52. Dochter Zoë is helemaal fan van de Drekkies én bijna jarig! Een uitje naar de bios zou dan fantastisch zijn!

  53. Esther Jager- 21-12-2021 om 11:26

    Mijn dochter Feline zou heel graag met haar vriendin Fenna naar de bioscoop willen na de lock-down die er nu is, ze kan nu niet zoveel spelen. Op deze manier kan ze vieren dat ze met Fenna al 8 jaar bevriend is.

Reageer