Win bioscoopkaartjes voor Fireheart

door Tessa

Yay, de zomervakantie is van start gegaan! Hebben jullie zin om wat leuks te doen met het gezin? Het kan namelijk soms best een uitdaging zijn om jouw kind(eren) te blijven vermaken. Maar goed nieuws, we mogen bioscoopkaartjes weggeven voor de nieuwste film ‘Fireheart’! Deze animatiefilm speelt zich af in het New York van de jaren ’20, waar een meisje droomt om ’s werelds eerste brandweervrouw te worden. Lees snel verder en wie weet win jij kaartjes om deze zomervakantie nog naar de bioscoop te gaan!

De film Fireheart gaat over de 16-jarige Georgia, die in New York woont. Ze droomt ervan om als eerste vrouw ter wereld bij de brandweer te werken. Wanneer een geheimzinnige brandstichter Broadway begint af te branden, beginnen de brandweerlieden van New York op mysterieuze wijze te verdwijnen. De vader van Georgia, Shawn, wordt door de burgemeester van New York uit zijn pensioen opgeroepen om het onderzoek naar de verdwijning te leiden. Wanhopig om haar vader te helpen én haar stad te redden, vermomt Georgia zichzelf als een jonge man, genaamd Joe. Ze voegt zich bij een groepje buitenbeentjes van de brandweer. Zal het haar lukken om de brandstichter te stoppen en haar stad te redden?

Vind je het leuk om de trailer alvast te bekijken? Klik dan hier!

Fireheart

Wil jij kaartjes winnen voor ‘Fireheart’? Doe dan het volgende:

  1. Bekijk de filmtrailer hierboven en laat ons weten in een reactie (onder deze blog) hoeveel brandweermannen het theater ingaan tijdens de brand.
  2. Vertel daarbij ook met wie jij deze zomervakantie nog naar de film zou willen!

We mogen 2 x 4 bioscoopkaartjes weggeven. Deze actie loopt tot 05/07/2022 23:59 uur.

Te zien vanaf: 10 augustus
Speelduur: 92 minuten
In samenwerking met: WW Entertainment

Vertel 't ons 36 reacties

  1. Marloes Boogaard- 30-07-2022 om 10:06

    7 brandweermannen gaan het theater binnen.
    Ik wil graag naar deze spannende film met mijn zoon Ravi 🙂

  2. 7 brandweerlieden.
    Ik zou dan samen met mijn zoontje van 7 gaan. Hij wil dolgraag een keer naar de bios.

  3. Angelique Bogaard- 30-07-2022 om 10:51

    7 brandweermannen
    Zou met onze zoon Ivo naar de bioscoop gaan

  4. Er gaan 7 brandweermannen het theater in.
    Graag zou ik met mijn dochter Amber van bijna 9 deze film willen bezoeken, omdat ik haar altijd vertel dat ze haar dromen achter na moet gaan en dat doorzetten loont.
    Hoe toepasselijk is deze film! 🤞

  5. Liza Baas- 30-07-2022 om 10:56

    Dit zou super zijn voor mijn kindje en papa die zichzelf inzet bij de vrijwillige brandweer in ons dorp! Samen zijn ze helemaal gek op alles wat met de brandweer te maken heeft. We nemen dan ook graag een vriendinnetje mee. Mooi om te zien dat de film aandacht schenkt aan het feit dat meisjes ook alles kunnen bereiken als ze dat willen.

  6. Even een reactie op mijn eigen bericht 😊. Ik zie dat de actie tot 05/07/2022 loopt… Klopt dit?

  7. Liesbeth van Gent- Bevers- 30-07-2022 om 11:01

    Er gaan 7️⃣ brandweermannen het theater in tijdens de brand.
    Ik zou ontzettend graag naar deze film gaan samen met mijn zoontje.
    Hij wordt later namelijk zelf een 👨‍🚒!!!!!

  8. 7 brandweermannen gaan naar binnen.

    Ik zou graag met m’n dochters en man naar deze film willen 🤩.

  9. 7 brandweermannen gaan naar binnen en ik wil mijn neefje nichtje en zusje meenemen

  10. 7 brandweerlieden gaan het theater in tijdens de brand.
    Onze dochter, Emily, zou heel graag met 3 vriendinnen naar Fireheart gaan.

  11. Er zijn 6 brandweermannen en 1 brandweer vrouw die verkleed is als man.

    Ik zou dolgraag met mijn man en dochtertje van 7 jaar gaan en met de baby broertje in de buik zodat we nog even met z’n 3en rustig naar de film kunnen gaan. En van deze leuke film kunnen genieten.

  12. Manon Kaspers- 30-07-2022 om 11:27

    Hoi Tessa
    Er gaan 7 brandweerlieden het theater in tijdens de brand. Ik zou het heel erg leuk vinden om met mijn dochter Sanne van 5 jaar voor het eerst naar de bioscoop te gaan. Ik was zelf ook 5 jaar toen ik met mijn oma voor het eerst naar de bioscoop mocht.
    Tip: Er staat in dat deze actie tot 5 juli 2022 23:59 uur loopt. Bedoelt u niet tot 5 augustus? Want ik heb vandaag 30 juli, deze mail binnengekregen. Groet Manon

  13. hannie kraaijeveld- 30-07-2022 om 11:45

    7 personen .
    We gaan 3 dagen met onze kleinkinderen weg .
    Leuk om met Dquinn en Jailey dan te gaan , in kleertjes van kleertjes.com .

  14. Simone Issen- 30-07-2022 om 11:50

    7 brandweermannen gaan naar binnen. Ik zou graag met mijn 2 kinderen naar deze film willen gaan.

  15. Alyt van der Heide- 30-07-2022 om 12:05

    This Girl is on Fire ♨️🔥 ….. doet mij direct denken aan dit liedje.
    Antwoord op de vraag is; 7 brandweermannen gaan het theater in.

    Zou graag samen met mijn man en meiden naar deze film willen gaan.

  16. Het zijn er echt 7! Wat zou dat een leuke film zijn voor onze tweeling kleindochters van 7 jaar! Oma en opa en hun broer lijkt het ook een superfilm! Een topuitje zou dat zijn!

  17. Irene Gerlich- 30-07-2022 om 12:14

    Er gaan 7 brandweermannen het theater binnen.
    Ik hoop dat ze zonder zorgen buiten kunnen blijven als mijn buurvrouw met haar dochter en vriendinnetjes deze film aan het kijken zijn in de bioscoop.

  18. 7 brandweermannen gaan het brandende theater binnen.
    Ik wil graag gaan om mijn dochter te bewijzen dat je kan worden wat je wil ongeacht of je een jongen of een meisje bent.

  19. Ilse Pennings- 30-07-2022 om 12:46

    7 brandweermannen gaan het theater binnen. Het lijkt mij super om met mijn 3 dochters een ‘meidenuitje’ naar deze stoere film te doen. We duimen!

  20. Wat een super actie! Het zijn zeven brandweerlieden. Onze dochter wil later ook graag werken bij de brandweer en verheugt zich nu al op de leukste film ooit! Wat zou dat mooi zijn om daar naar toe te mogen. Dank je wel en een fijne zomer!

  21. Angelique Bogaard- 30-07-2022 om 14:09

    7 brandweermannen
    Zou graag met onze zoon Ivo gaan

  22. 7 brandweermannen gaan het theater in. Mijn zoon zou graag met zijn beste vriend en hun vader naar de film gaan!

  23. Yvonne Toornman- 30-07-2022 om 15:31

    7 brandweer mannen 🔥
    Het zou super gaaf zijn om deze film met m’n zoons en man te gaan kijken bij de bioscoop🤗

  24. 7 brandweer mannen gaan het theater binnen. Ik zou graag met mijn zoontjes naar de film gaan die zijn gek op brandweer dus zou een leuke film voor ze zijn.

  25. Er gaan 7 brandweerlieden naar binnen.
    Als ik win maak ik mijn 3 dochters super blij om deze gave film te gaan kijken!

  26. Willemijn- 30-07-2022 om 17:44

    Het zijn 7 brandweermannen die het theater binnen gaan. Wanneer we winnen zou ik hier graag met mijn 2 kinderen heen gaan 🥳

  27. Emily Goosen- 30-07-2022 om 17:46

    7 brandweerlieden gaan het theater in. Ik dacht; ik reageer als de brandweer, omdat er staat dat er voor 5 juli gereageerd moet worden 😉 🚒 Groet Emily & co

  28. An Van Uytven- 30-07-2022 om 17:53

    Het zou super leuk zijn om met mijn 3 kindjes naar deze film te gaan kijken. Hij ziet er zo tof uit! Het bewijs dat je vrouwen wel degelijk niet moet onderschatten en dat je jouw dromen moet volgen, een betere levensles is er niet! 🙂
    7 brandweermannen lopen een beetje angstig het theater binnen. De hulp van een vrouw kunnen ze duidelijk gebruiken 😉

  29. Dat zijn 7 brandweermannen!
    En het zou natuurlijk heel leuk zijn om met mijn zoontjes naar deze film te gaan! 💙🍀

  30. Jolanda wardenburg- 30-07-2022 om 21:03

    Er gaan 7 brandweerlieden het theater binnen. Graag zou ik met mijn zoontje van 5 en dochter van 7 naar de film gaan. Kan nog net voordat hun broertje geboren word en hoe leuk is het om in de vakantie lekker naar de bios te mogen. Ook prettig voor mama aangezien ze daar airco hebben en ik al snel last heb van de warmte met zon grote buik hihi.

  31. Er gaan 7 brandweerlieden naar binnen in het theater. Ik zou met mijn dochter en zoon naar deze film gaan 😊.

  32. Het zijn 7 brandweermannen…
    En we zouden dolgraag deze vakantie naar de bios gaan, dan neem ik mee onze 8 jarige zoon, mijn man en een vriendje🤩🤩🤩🤩

  33. Marion Snellink- 30-07-2022 om 22:55

    7 brandweermannen gaan het theater in. Ik zou heel graag met m’n 3 dochters gaan. Om te laten zien dat meiden alles kunnen wat ze willen 😃maar ook omdat papa voorlopig nog geen vakantie heeft. Wordt dit ons meiden uitje!

  34. 7 brandweermannen gaan het theater in.

    Ik zou heel graag met mijn dochter (en 2 andere kinderen gaan). Mijn dochter zegt al vanaf dat ze 2 is (nu bijna 8) dat ze brandweervrouw wil worden. Het is haar droom, deze film is haar op het lijf geschreven.
    Daarnaast zou een uitje een leuke afleiding voor ze zijn. Hun vader is namelijk ongeneeslijk ziek en dit beheerst momenteel ons leven. Even iets onbezorgds zou een welkome afleiding zijn.

  35. 7 brandweer mannen.
    Waarvan 1 grote fan die graag naar deze gave film zou gaan in de zomervakantie.

    Ik look graag mee voor mijn zoontje.

  36. Rianne Waagmeester- 05-08-2022 om 17:18

    Dat zijn 7 brandweermannen. En natuurlijk ga ik graag met mijn 3 middelste kids deze film bekijken.

Reageer