Win bioscoopkaartjes voor SEAL TEAM!

door Maroucha

[WINACTIE GESLOTEN]

Het najaar staat alweer voor de deur en voor dat je het weet is het weer herfstvakantie! Wat is nou hèt perfecte uitje tijdens de herfst(vakantie)? De bioscoop! Ennn… wij mogen 2 x 4 bioscoopkaartjes weggeven voor de allernieuwste animatiefilm ‘SEAL TEAM’! Onderaan deze blog kun je meedoen met de winactie en wie weet kunnen jullie binnenkort samen naar de bios!

SEAL TEAM

De animatiefilm ‘SEAL TEAM’, gaat over de lieve zeehond Quinn. Nadat zijn beste vriend is omgekomen bij een haaienaanval, is Quinn vastberaden een zeehondenteam samen te stellen om het op te nemen tegen een bende haaien die de zee onveilig maken. Zo ontstaat het ‘SEAL TEAM’! Het probleem is, dat deze vrolijke bende zeehonden helemaal niet getraind is voor zo’n grote missie. Ze zoeken de hulp van de doorgewinterde strijder Claggart, maar zelfs hij kan deze grote jongens niet in vorm krijgen. Slaagt het SEAL TEAM er met een beetje intelligentie, heel veel moed en door samen te werken in om de rust terug te brengen in de zee?

In de film zijn vriendschap en samenwerken erg belangrijk! Ben jij net zo nieuwsgierig geworden naar de film als wij? Doe dan snel mee met onze winactie en maak kans op de vrijkaartjes voor de bioscoop!

Bekijk de trailer

Klik op de filmposter hieronder om de trailer te bekijken! 😊

Seal_team

Hoe doe je mee met de winactie? [WINACTIE GESLOTEN]

Wil jij kaartjes winnen voor ‘SEAL TEAM’? Wat moet je doen?

  1. Bekijk de filmtrailer hierboven en laat ons weten in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook!) wanneer de haaien de zeehonden aanvallen.
  2. Vertel daarbij met wie je graag naar deze film zou willen!


Deze actie loopt tot 14/10/2021 23.59 uur.

Te zien vanaf: 13 oktober 2021

Speelduur: 98 minuten

Kijkwijzer: Vanaf 6 jaar

In samenwerking met: WW Entertainment

Vertel 't ons 56 reacties

  1. 1.35
    Ik zou graag met onze dochter Emily en onze zoon Ryan naar deze film willen gaan.

  2. Mariska kools- 08-10-2021 om 11:17

    Als ze sardientjes gaan vangen.
    Ik zou graag met ons gezin gaan.
    Een fijn uitje met ons vieren

  3. Mylene Pot- 08-10-2021 om 11:44

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen. Ik zou graag met ons gezin naar de bioscoop willen, nu het allemaal eindelijk weer kan/mag.🤩

  4. Vanessa Vermeer- 08-10-2021 om 13:19

    Als de zeehonden sardientjes gaan vangen, vallen ze de haaien aan!
    Wat zou dit een leuke prijs zijn om samen met mijn zoontje van 7 een herfstvakantie uitje van te maken 😃

  5. De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Ik zou graag met mijn broertje Kick naar deze film willen. Groetjes Mats! PS ik ben 7 jaar

  6. Ze vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen!

    Ik ben benieuwd. Ik zou het leuk vinden om met ons gezinnetje te gaan kijken 🍀☺

  7. Als ze sardientjes vangen, zou leuk zijn met het gezin en het gezin van mijn zus,met wie we altijd op vakantie gaan🤞

  8. Henriët Spies- 08-10-2021 om 21:16

    Als ze sardientjes gaan vangen!
    Ik zou heel graag met mijn zoontje naar deze film willen.
    Hij is gek op zeedieren dus dit zou een geweldige film voor hem zijn. En het zou zijn eerste bios ervaring worden.

  9. Wat zouden onze meiden van 6 en 9 jaar dat een leuk uitje vinden in de vakantie !
    Als de zeehonden sardientjes gaan vangen, vallen ze de haaien aan!
    We duimen!

  10. Irene+Gerlich- 09-10-2021 om 09:15

    Tja, antwoord is al vaker gegeven, de haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.

    Leuke film om samen met mijn zoon heen te gaan. Helaas is hij te oud, en dus zal ik de kaartjes graag geven aan een gezin dat geen geld heeft voor dit soort uitjes (via voedselbank of maatschappelijk werk of iets dergelijks).

  11. Charlotte- 09-10-2021 om 09:25

    Als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Ik zou graag samen met mijn man en 2 dochters in de vakantie gaan.

  12. Liesbeth van Gent- Bevers- 09-10-2021 om 10:35

    Als de zeehonden sardientjes gaan vangen, vallen ze de haaien aan! 🦭🦈
    Dit zou voor mij en mijn zoontje hét perfecte uitje voor in de herfstvakantie zijn: samen naar deze fantastische film in de bioscoop! 🎬🍿😊

  13. Loes winnubst- 09-10-2021 om 10:59

    Als de zeehonden sardientjes
    gaan vangen worden ze aangevallen.
    Ik zou heel graag met 3
    achterkleinkinderen van 6, 7, en
    9 jaar naar deze film gaan .

  14. yvette smit- 09-10-2021 om 11:28

    Als ze sardientjes gaan vangen!
    Roos zou heel graag met mama, papa en oma willen gaan.

  15. Het antwoord op de vraag is:
    Als de zeehonden sardientjes
    gaan vangen worden ze aangevallen door de haaien.
    Zou erg gezellig zijn om met mijn drie kinderen in de herfstvakantie naar de bioscoop te gaan. Dat wordt dan de eerste keer voor de jongste 😀. Superleuk!!

  16. Julia Van Empel- 09-10-2021 om 22:52

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen. Ik zou graag gaan samen met mijn gezin.

  17. Kirsten Jansen- 10-10-2021 om 09:55

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.

    Ik zou deze film graag met mijn gezin willen kijken.

  18. Sem Haaima- 10-10-2021 om 10:49

    De haaien vallen de zeehonden aan als ze sardientjes gaan vangen.
    Ik zou graag met mijn mama en zusje naar naar de haaien gaan. Groetjes Sem Haai(ma) bende

  19. Als de zeehonden sardientjes gaan vangen vallen de haaien ze aan.
    Ik zou heel graag met mijn 2 kleindochters van 7 en 5 naar deze film gaan. Lijkt me heel gezellig om met ze te doen in de herfstvakantie.

  20. Als ze sardientjes gaan vangen!
    Ik zou heel graag met mijn zoontje Jack (bijna 5) voor het eerst naar de bioscoop willen gaan. Dit lijkt mij een leuke film voor ons beiden 🙂

  21. Als ze sardientjes gaan vangen.

    Ik zou graag met mijn kinderen gaan

  22. marc de raden- 10-10-2021 om 23:03

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen. Ik wil graag met mijn zoontje naar de bios

  23. Ellen Klop- 10-10-2021 om 23:04

    Bij het vangen van sardientjes!

    Zou graag met mijn zoon, man en een vriendje van mijn zoon gaan.
    Hij heeft nu een week carantaine erop zitten doordat wij Corona hebben opgelopen. Mijn zoon doet het super goed en hoe leuk zou een film uitje voor hem zijn na het binnen zitten.

  24. Als ze sardientjes gaan vangen. Ik zou graag met onze dochter gaan.

  25. Leuke trailer., nu al zin om in om heen te gaan…

    De haaien gaan ervoor als de zeehondjes sardientjes gaan vangen..

    Ik wil er heen net onze oudste dochter.

  26. De haaien 🦈 vallen aan als ze sardientjes gaan vangen 🦭
    Gezellig uitje met onze kids!! Zou superleuk zijn 🤞

  27. Wat een super leuke actie van jullie zeg!

    Het antwoord op de vraag: De haaien vallen de zeehonden aan als ze sardientjes gaan vangen.

    Het lijkt me super leuk om met onze dochters heen te gaan en mijn moeder.

  28. Greetje Smit- 10-10-2021 om 23:40

    Als de zeehonden de sardientjes gaan vangen worden ze aangevallen door de haaien.
    Ik zou graag mijn dochter Mara die in aug 8 jaar is geworden hier met haar vriendinnen heen laten gaan als verlaat kinderfeestje. 🤞🤞🤞

  29. Cindy Orgers- 10-10-2021 om 23:50

    Als ze sardientjes gaan vangen.
    Wij duimen ook voor kaartjes 🤞

  30. Als ze sardientjes gaan vangen.

    Met mijn twee dochters luna 6 en linde 2

  31. Als ze sardientjes gaan vangen. Lijkt me superleuk om met de kids naartoe te gaan.

  32. Antwoord: Als de 🦭🦭 de sardientjes gaan vangen!

    Heerlijk met mijn kind(eren) naar de bios. Een betere herfstactiviteit 🍂 voor in deze vakantie is er niet! 🍿 🎞 🎥

  33. Veronica meeng- 11-10-2021 om 07:03

    Als ze sardientjes vangen. Wat een leuke film om naar toen te gaan. Heerlijk…

  34. Als de 🦭 🦭 de sardientjes gaan vangen 🎣, vallen de 🦈 🦈 aan!

    Een perfecte herfstactiviteit 🍂 voor mijn kinderen in de vakantie! 🍿 🎞 🎥

    Kortom, dit willen we wel winnen!!! 🍀

  35. Marjolijn- 11-10-2021 om 07:44

    Als de zeehonden sardientjes gaan vangen. Lijkt mij een superleuke film om naar toe te gaan met mijn man en kinderen. Een heerlijk gezinsuitje 🥰

  36. Alexandra- 11-10-2021 om 07:49

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen!!! Lijkt ons een super leuke film. Samen met de 2 jongens zouden we daar graag heen gaan.

  37. Fanny van Dalsen- 11-10-2021 om 07:55

    Als de zeehonden sardientjes gaan vangen (00:29) Ik zou met m’n man én 2 zoons gaan. Vaak ga ik alleen met ze, maar als we dan 4 kaartjes winnen kunnen we allemaal!

  38. Manon Theunissen- 11-10-2021 om 08:09

    Als de zeehonden sardientjes gaan vangen 🙂
    Ik zou heel graag met mijn twee jongens, Jace van 8 en Denz van 4, gaan!

  39. Als de zeehonden de sardientjes gaan vangen! Wat lijkt ons dit een leuke film zeg , ik zou graag met mn Kids heen willen , leuk vooruitzicht in de herfstvakantie.

  40. Susan Rooijackers- 11-10-2021 om 08:13

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Ik zou graag met mijn 2 zoontjes van 9 en 6 en mijn man naar de bios gaan. Lijkt mij een superieure film!

  41. Als de zeehonden sardientjes gaan vangen. Ik ga met mijn zoon en dochter straks in de herfst vakantie. We hebben nog niets gepland dus komt goed uit.

  42. elisabeth maria martina- 11-10-2021 om 10:54

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Voor kleindochter lise en kleinzoon quinn zou het feest zijn als ik kaartjes win

  43. Stefanie Cuvelier- 11-10-2021 om 11:48

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Met mijn dochter Esther die voor enkele weken in het gips zit, zou dit een van de weinige activiteiten zijn waaraan ze kan meedoen!

  44. Rosalie Bode- 11-10-2021 om 12:34

    1.35 de haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Ik zou graag in de vakantie gezellig met mijn 3 kinderen naar deze film willen!

  45. Ze vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Het lijkt mij leuk voor de kinderen, maar ook voor mezelf😊

  46. Mariëlle- 11-10-2021 om 17:13

    Als de zeehonden sardientjes gaan eten !

    Heel leuk voor mijn dochter Nova met haar 2 lieve vriendinnen. Ze kennen elkaar al vanaf dat ze 3 maanden zijn en bij elkaar in de box lagen bij de opvang !

  47. Femke Pruijn- 11-10-2021 om 19:50

    De haaien vallen de zeehonden aan, wanneer deze sardientjes gaan vangen.

    Ik zou graag een uitje willen met mijn oudste dochter Joy (7 jaar). Omdat ze zo’n lieve grote zus is, en een hoop op haar bordje krijgt..

  48. Als de zeehonden sardientjes gaan vangen vallen de haaien ze aan. Ik zou graag met mijn 2 zoobtjes gaan. Die zouden de film te gek vinden.

  49. Patricia Kort- 11-10-2021 om 21:13

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen! We zouden graag met het gezin willen gaan, ipv als sardientjes in huis zitten, anders worden mijn kids haai gevaarlijk 😜 Zei de haai toen hij de haai tegen kwam 🤣😉

  50. gretha Kruizinga- 11-10-2021 om 21:16

    De haaien vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen. Ik zou graag met onze bonus kleindochter van 6 gaan.

  51. Marjolein van den Berg- 12-10-2021 om 11:55

    Ze vallen aan als de zeehonden sardientjes gaan vangen.
    Ik zou hier heel graag met mijn gezin naar toe willen gaan in de herfstvakantie. Een gezellig uitje met elkaar!

  52. Ze vallen aan als de zeehonden de sardientjes vangen. Zou super leuk zijn om deze film samen met mijn zoon te kijken!

  53. De haaien vallen de zeehonden aan als ze sardientjes gaan vangen.
    Ik zou het super vinden deze film te bezoeken met mijn kinderen Marloes, Bram en papa Harold

  54. Als de zeehonden sardientjes gaan vangen vallen de haaien ze aan. We zouden super graag met het hele gezin naar deze film willen

  55. Monique Rijpma- 15-10-2021 om 09:50

    De haaien vallen de zeehonden aan als ze sardientjes gaan vangen.
    Ik zou heel graag samen met mijn vriendinnetje naar de film gaan.

  56. Jancu van der Heijden- 20-10-2021 om 12:24

    De haaien vallen de zeehonden aan als ze sardientjes gaan vangen.

    Ik wil graag met mijn zoon Tim naar de film gaan

Reageer