Win de nieuwste Sesamstraatpuzzel!

door Gastblogger

Yeah! Zin om lekker te puzzelen met de Sesamstraat ABC en 123 puzzel? Op deze manier kunnen kinderen op een leuke en leerzame manier leren! Samen met hun Sesamstraat vriendjes Tommy, Bert en Ernie, en Elmo leren kinderen over de letters van het alfabet en cijfers. Spelenderwijs leren helpt mee het zelfvertrouwen van kinderen te stimuleren en de ontwikkeling te versnellen. Vinden wij fijn! Wij mogen daarom maar liefst 5 van deze toffe puzzels weggeven! Wil jij winnen?

Sesamstraat ABC & 123 puzzel

Leren was nog nooit zo leuk! Leer de letters en cijfers nu samen met je vriendjes van Sesamstraat met de Sesamstraat ABC & 123 puzzel! Kijk welk plaatje bij welke letter en woord hoort en probeer of de puzzel past. Past de puzzel niet, dan kijk je nog een keertje naar het plaatje. Met deze Sesamstraat ABC & 123 puzzel ontdekken kinderen spelenderwijs, samen met hun vriendjes, alle kleine- en hoofdletters van het alfabet en leren ze tot 10 tellen.

Zo doe je mee

Wil jij de Sesamstraatpuzzel winnen?
1. Vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) waarom jij deze toffe puzzel wilt winnen!
2. Vertel daarbij voor wie jij deze puzzel wilt winnen.

Deze actie loopt tot 20-08-2019 23.59 uur.

 

Sesamstraat

Release: de puzzel is net nieuw (1 juni!)

Leeftijd: 3 + jaar

Spelers: 1+ spelers

Speelduur: +/- 15 minuten

In samenwerking met: Media Tornado

 

Dit vind je misschien ook leuk om te lezen:

Vertel 't ons 38 reacties

  1. Wil ik heel graag winnen voor mijn petekindje. Hij wordt binnenkort 2 jaar en is dol op Sesamstraat .

  2. Jorgia Weis- 13-08-2019 om 21:51

    Ik wil deze puzzel voor mijn dochter Xela winnen. Alle puzzels die ze heeft zijn van haar oudere zus geweest.. soms ook leuk om nieuws te krijgen 🥰 En ze iz natuurlijk een hele grote stoere meid 💪😉

  3. Onze zoon Kees van bijna 3 zou deze gave puzzel graag winnen! Hij is heel erg bezig met tellen en samen met papa en mama een spelletje doen is helemaal gaaf!

  4. Daniëlle van helvoirt- 13-08-2019 om 21:57

    Ik wil hem graag winnen voor onze zoon. Nu hij ruim 2,5 is begint hij eindelijk een beetje van mijn liefde voor puzzelen te krijgen 🙂

  5. Wat een gave puzzel!! Mijn zoontje is helemaal weg van sesamstraat. Als hij ook maar Tommy, pino, ieniemienie, elmo, grover of een andere sesamstraat bewoner ergens ziet, zal hij het tegen iedereen zeggen en als het moet zal hij iedereen erbij gillen🙉🙈🙊🤣🤣

  6. Jose Sijmons- 13-08-2019 om 22:05

    Heel erg leuk voor mijn oudste dochter Tess die komend weekend 3 wordt en nu al heel leergierig is. Volop bezig met letters en cijfers dus deze puzzel zou een mooi cadeautje zijn voor haar!

  7. DA Rodijk- 13-08-2019 om 22:06

    Superleuk voor mijn neefjes
    We houden van samen spelletjes doen en puzzelen
    Ik doe graag mee voor ons : )

  8. Mieke Heijne- 13-08-2019 om 22:07

    Deze zouden mijn dochters geweldig vinden! In de auto op weg naar vakantie luisteren we niets anders dan twee (hele oude) sesamstraat cd’s en de meisjes liggen constant dubbel van het lachen. Twee grote fans!

  9. Jaaa voor in mijn kleuterklas. Kan ik zoveel kinderen blij mee maken!

  10. Joyce MDH.- 13-08-2019 om 22:08

    Voor onze 3 zonen, een kleuter van bijna 4 én de tweeling van bijna 2, doe ik graag met deze leuke actie mee! Op Sesamstraat zijn ze dol, de tune zit in hun bol! Met Elmo, Ernie en de rest leren lezen en rekenen, dat zou veel voor ons betekenen!

  11. Kim van Bruggen- 13-08-2019 om 22:12

    Ik zou deze graag voor ons zoontje iven willen winnen. Hij wordt dit jaar 3 en zijn al bezig met leren tellen. Alfabet nog niet. Hij vindt spelletjes leuk en is erg leergierig dus helemaal leuk.

  12. Voor Lizzy, eind mei 3 geworden cijfertjes en letters zijn momenteel wel heel erg interessant. Met deze puzzel kan ze op een leuke manier leren welke er allemaal zijn

  13. Voor onze dochter! Wat zal ze een plezier gaan beleven. We gaan duimen….

  14. Voor onze lieve Yemiymah! Ze is vorige maand 3 geworden en is nu druk bezig met leren tellen. Elmo en Pino zijn haar favoriet!

  15. Marjolein Overman- 13-08-2019 om 22:45

    Dit zou erg leuk zijn voor mijn jongste zoontje Thijmen. Hij is net 3 geworden en wil erg graag leren tellen. Hij zal nog wel veel moeten oefenen. En grote broer Bastiaan van bijna 5 zal hem vast met liefde helpen. Kan hij zelf gelijk oefenen met het alfabet. :). Erg leuk en Sesamstraat is toch een beetje nostalgie, leuk voor mama

  16. Mijn zoontje van net twee is helemaal in de ban van sesamstraat. Graag willen wij zijn “schermtijd” zo veel mogelijk (ja, we zijn ook en druk gezin, dus niet altijd te vermijden ;-)) beperken. Hoe leuk zou het zijn als hij dan zo toch wat kan leren van zijn grote helden. Zijn grote zussen kunnen hem dan daarbij helpen.

  17. Super leuk voor beide dochters van 3 en 5 jaar.

  18. Suzan Wemekamp- 13-08-2019 om 23:13

    Voor mijn zoontje Joël! Hij word 20/08 3 jaar en hoe leuk zou het zijn als ik op zijn verjaardag deze puzzel voor hem win! Hij is natuurlijk al veel bezig met tellen en laat ons ook vol trots met 3 vingers in de lucht zien dat hij bijnaaaa 3 jaar word!

  19. Wat leuk! Graag wil ik deze puzzel winnen voor ons zoontje Tommy omdat hij gek is van puzzelen maar ook zodat ons dochtertje Charlie op deze manier spelenderwijs kan mee leren. Beiden zijn Sesamstraat fan dus dat komt heel goed uit!

  20. Wat leuk voor onze jongste van 4, hij gaat net naar school en heeft van deze puzzel vast veel plezier. Tellen en letters leren dat vindt hij vast stoer, want hij wil net zo groot zijn als zijn zus en broer!

  21. Super leuke puzzel voor Casper, bijna 3 en gek op puzzelen!
    Voor hem zou ik de puzzel graag winnen.

  22. Corinne Houbraken- 14-08-2019 om 13:50

    Sesamstraat is en blijft geweldig, vroeg voor mij en nu voor mijn dochter! Ik zou dan ook heel graag de puzzel voor haar willen winnen, ze is 2,5 en dol op puzzelen.

  23. Anja Schins- 14-08-2019 om 17:06

    Ik zou deze graag voor onze dochter Emma van 3 willen winnen. Onze zoon gaat naar groep 3 en ze wil zelf ook graag woordjes leren. Hiermee kan ze toch net als haar grote broer letters leren. Super dus!

  24. Wat een leuke puzzel, ik doe graag voor mij jongste kleinzoon mee, lekker puzzelen met zijn twee.

  25. Corinne de Graaf- 15-08-2019 om 21:08

    Voor mijn lieve neefje die er de leeftijd voor heeft.Mijn kids zijn er al te groot voor maar mijn Neefje zal dat zeker leuk vinden!

  26. Irene Gerlich- 17-08-2019 om 09:29

    Een leuke puzzel om eindelijk eens op kraamvisite te gaan bij ons buurmeisje Lot die onlangs alweer 3 jaar is geworden. (Door omstandigheden komt het er telkens niet van.)

  27. E.H.A. duerink- 17-08-2019 om 09:33

    Ik zou de puzzel graag winnen voor mijn dochter. Ze is momenteel heel druk doende met letters en cijfers. Bij alles kijkt ze of er letters van haar naam in zitten. Daarna kan mijn zoontje we weer mee oefenen. Die is nu nog te klein, maar gaat er vanzelf ook mee aan de gang.

  28. Ik wil deze puzzel graag winnen voor onze dochter. Ze wordt 13 september 3 jaar en ze vindt puzzelen geweldig! Mooi cadeautje voor onze kleine ontdekker 😃

  29. Linda van Petersen- 17-08-2019 om 09:40

    Het lijkt mij leuk om het voor mijn dochter van net 2 jaar, te winnen ze
    is zo dol op Sesamstraat en heeft veel interesse in puzzelen.

  30. ana den boer- 17-08-2019 om 10:20

    Ontzettend leuk voor ons dochtertje van bijna 3 (30-8)
    En omdat ze dol is op puzzelen en op Pino😃

  31. Angela Braspenning- 17-08-2019 om 11:41

    ik zou deze puzzel heel graag voor mijn dochtertje Lana willen winnen! Ze gaat nu naar groep 2 en beginnen nu met de letters te leren. Hoe handig zou dan deze puzzel zijn!! Superleuk!

  32. Susanne van der Veen- 17-08-2019 om 11:42

    Voor mijn meisje van 3, dit is net wat voor haar, puzzelen, letters, cijfers etc. Leuk!

  33. Hannie Kraaijeveld- 17-08-2019 om 13:03

    Goede middag .
    Ben de oma van Jailey ,3 jaar.
    Echt een spelletjes en knutsel oma.
    Zou dus heel goed van pas komen .
    Groeten ,Hannie

  34. Leuk! Deze zou ik graag voor mijn dochtertje winnen. Ze is gek op puzzelen en Ernie vindt ze ook erg leuk!

  35. DANIELLE VAN DYCK- 17-08-2019 om 15:17

    Ik wil graag deze puzzel van Sesamstraat winnen voor in mijn kleuterklasje ( = de Jip- en Jannekesklas).
    Hier maak ik 22 kapoenen mee blij!

  36. Ik zou dit spel/puzzel graag willen winnen voor mijn zoon Yannick van 2,5. We zijn druk bezig met tellen en de letters komen hierna. Leuk om al puzzelende hiermee bezig te zijn!

  37. Jacqueline Coolen- 18-08-2019 om 07:59

    Wat leuk voor Elise. Zij is momenteel heel erg met de letters bezig, dus dit zou ideaal zijn om spelenderwijs de letters te ontdekken.

  38. Wij hebben 4 dochters van 4 maanden, bijna 2 jaar, 3 jaar en 4 jaar en een zoon van 6 jaar.
    Het lijkt me leuk en leerzaam spel en erg aandoenlijk om nu de 3 oudste samen te zien spelen en over een tijd de 3 andere weer samen en daarna de jongste 3. Speelplezier met Sesamstraat wat wil he als gezin nog meer…..

Reageer