WIN 2x €500 kleedgeld

door Eva

Of jouw kind nu een belangrijke spreekbeurt heeft op school, een verjaardagsfeestje van een beste vriend(in) of de sterren van de hemel zingt op het podium van The Voice Kids… een passende outfit geeft veel zelfvertrouwen! En, iedereen met kinderen zal het herkennen: wanneer je kids ouder worden ontwikkelen ze een eigen stijl en willen ze niet alles meer aan wat jij voor ze in gedachte had.

kleertjes.com X The Voice Kids

Tijdens de afleveringen van The Voice Kids zie je de meest trendy looks voorbij komen in verschillende stijlen. Van rock, tot classy of juist girly… Wil jouw kleine superster net zo stralen als de talenten van The Voice Kids? In onze uitgebreide collectie vol topmerken vind je altijd een passende outfit.

Win 2x €500 kleedgeld

Een passende outfit geeft een kind veel zelfvertrouwen en juist daarom is het zo belangrijk om ze de kans te geven om hun eigen stijl te ontdekken. Kleedgeld kan dan een uitkomst zijn. Komt dat even goed uit, want wij geven 2x €500 shoptegoed weg!

Is jouw kind klaar om de show te stelen? Doe dan mee met deze te gekke winactie en wie weet shoppen jullie binnenkort al jullie favoriete looks uit de afleveringen en nog veel meer podiumwaardige outfits!

Hoe doe je mee? [WINACTIE GESLOTEN]

Wil jij ook kans maken om de garderobe van jouw kind om te toveren tot die van een echte artiest? Vertel ons in het formulier onderaan deze pagina hoe jij/jullie een podiumwaardige outfit zouden stylen. Wie weet ben jij straks verzekerd van een complete garderobe voor je kind, zodat ze er stralend uitzien op ieder belangrijk moment!

Psst… Wil je direct beginnen met kleedgeld? In dit artikel lees je alles wat je moet weten over kleedgeld én vind je een kleedgeldcontract waarin jullie de gemaakte afspraken samen op papier kunnen zetten.

*Meedoen kan t/m 6 juni 2021. Deelnemers jonger dan 16 jaar mogen alleen meedoen met toestemming van een ouder/voogd. De prijs wordt verloot en de winnaar wordt door ons d.m.v. een e-mail op de hoogte gesteld. Heb je gewonnen? Dan ontvang je het kleedgeld in je kleertjes.com account, in de vorm van een shoptegoed. De items die met het shoptegoed besteld worden, kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. 

Vertel 't ons 32 reacties

  1. Win dit bedrag heel graag! 3 kinderen in de groei! Met dit geld kan ik ze mooie zomerkleertjes geven! En natuurlijk in een podium waardige zomer outfit steken 🙂

  2. Ik zou dit heel graag voor mijn dochter winnen. Ze zit sinds dit jaar op de middelbare school en haar kledingsmaak is zo veranderd. Ik zou het super vinden als ze lekker zelf kan shoppen en helemaal zelf uit kan zoeken wat ze mooi vindt.

  3. Miranda Hopstaken- 15-05-2021 om 09:37

    Hier 2 jongens met allebei hun eigen smaak. Ik zou ze lekker zelf laten kiezen, wat zij stoer vinden en lekker vinden zitten!

  4. Ik zou heel graag het geld willen winnen, want ik heb sinds kort kledinggeld alleen ik heb het al weer opgemaakt voor deze maand, want ik hou van shoppen en van kleding! Dus hiervan kan ik nog meer kleding kopen en dat zou ik heel leuk vinden!!!

  5. Nina Rose- 15-05-2021 om 10:21

    Ik zou dit dolgraag voor mijn dochter, ze is bezig met een eigen insta account en dit zou perfect zijn voor haar om te shinen!!

  6. Mijn middelste zoon start na de zomer op de middelbare school. Hij moet 12 km heen en weer 12 terug. Wat zou ik hem graag een mooie sportieve set kleding geven, zodat hij sportief maar toch leuk en netjes een start kan maken, op zijn nieuwe school.

  7. Iris Vanpachtenbeke- 15-05-2021 om 11:26

    Och wat zou mijn dochter blij zijn! Het liefst zou ze elke dag een princessenkleed aantrekken🥰. Ze zou superblij zijn dat ze nieuwe kleertjes mag uitkiezen🤞

  8. Ik zou het heel leuk vinden om wat kleding te krijgen, want volgens mijn moeder draag ik een UNIFORM.😂😂😂

  9. Ingeborg Dekker- 15-05-2021 om 13:08

    Met 3 kinderen is extra kleedgeld altijd heel fijn!
    En mijn dochter van 11 heeft nu weer een groeispurt dus een hoop kleding te klein. En als meisje wil je wel wat kleding in je kast hebben hangen 😉

  10. Penelope Broos- 15-05-2021 om 14:18

    Met alle mooie en hippe merken zoals Like Flo, Levv, Quapi en B.Nosy maakt mijn dochter Hailey Jane, zelf altijd hele gave combinaties ipv standaard een passend setje. Ze zou gaan voor een rock chique versie. Ze wil zelf ooit ook heel graag mee doen met The Voice Kids. En deze gave outfits kopen we altijd graag bij Kleertjes.com voor onze dochters.

  11. Mijn dochter gaat dit najaar na het voortgezet onderwijs en haar stijl is erg aan het veranderen.
    Mijn zoon is daarnaast flink aan het groeien en nieuwe kleding is erg welkom.
    Na een zwaar jaar, ik heb borstkanker gekregen op mijn 39e, hebben we er alles aan gedaan om het leven van de kinderen zo “normaal” en zorgeloos als mogelijk te houden, maar dit zou echt een leuk cadeau voor ze zijn!
    Ze hebben allebei al echt een eigen stijl, beiden kleurrijk met een stoer randje en er zijn vele mooie opties bij Kleertjes.com die er al jaren voor zorgen dat wij graag bij jullie shoppen.

  12. Mijn dochter gaat dit najaar naar het voortgezet onderwijs en zij is erg aan het ontdekken welke stijl bij haar past. Daarnaast is mijn zoon echt aan het groeien en zou nieuwe kleding meer dan welkom zijn.

  13. Manon Kaspers en dochter Sanne Brussen- 16-05-2021 om 17:17

    Mijn dochter start eind augustus van dit jaar als kleuter in groep 1 en ik zou haar graag een schoolwaardige podiumoutfit willen geven zodat mijn grote peuter (ze draagt momenteel maat 116 en meet 111 cm) een flitsende start kan maken op haar nieuwe bassischool.

  14. Het zou geweldig zijn om extra kleedgeld te hebben om voor mijn eerste kleinzoon kleertjes te bestellen bij kleertjes.com.
    Daarnaast zou ik ook mijn 2 achterneefjes en nicht kunnen verwennen , aangezien hun moeder minder geld heeft en alleenstaand is.

  15. Mijn 2 zoons zouden graag extra kleedgeld kunnen gebruiken om extra te mogen uitgeven want alles wat mama koopt is lelijk!!!

  16. Tussen de huppelende lammetjes in de wei samen met een huppelend meisje komt zo’n podiumwaardig outfit helemaal tot zijn recht.

  17. Wauw! Dit zou echt super zijn! Twee jongens van 14 en 12 jaar en een dochter van 8. Nou die willen er alle drie graag stylish verantwoord uitzien 🙂 En dat kan met de pachtige kleding van KLEERTJES.COM!!

  18. Ik ben moeder van twee dochters, die heel graag zelf hun outfits samen stellen. En mijn oudste dochter groeit hard dat je bijna iedere 3 maanden nieuwe kleren kan kopen. En aangezien kleertjes com altijd zoveel keus hebben, en mijn dochters zijn helemaal weg van Vingino en Le Chic, dat is echt hun merk, waardoor ze altijd met coole outfits naar school gaan. Dus het shop te goed kaan hier goed gebruikt worden:)

  19. Met 3 kinderen (j 13, j 12 en bijna m 10) in de groei en de tweede die naar de brugklas gaat, zouden we heel blij worden met zo’n mooie prijs. Daar kunnen ze alledrie leuk het nieuwe schooljaar mee starten. Je voelt je toch heerlijk en meer zelfverzekerd in een nieuwe outfit!! Ze zien er altijd leuk uit in jullie kleding!

  20. Wat zou ik dit super graag winnen … dan als ik mijn kast open doe, van iedere kleur die er bestaat iets in mijn kast heb hangen en iedere dag kan shinen in een andere te gekke outfit!😃

  21. Alida Danhof- 23-05-2021 om 12:40

    Ik zou dit heel graag winnen ik heb een zoon die verstandelijke gehandicapte is en is online shoppend voor ons fijn wat naar de winkel gaan kan soms heel onrustig voor hem zijn en jullie hebben het leuke kleurloze kleding waar wij wel van houden

  22. Met de mooie mode van kleertjes.com is het super easy om een mooie podiumwaardige outfit samen te stellen. Mijn dochter Aniek gaat voor een leren jack met glitters of studs. Hieronder een mooie top gecombineerd met een girly rokje en natuurlijk coole sneakers erbij. En dan zijn de spotlights zeker op je gericht en steel je de show. Nou en of we deze mooie prijs van kleertjes.com graag willen winnen🍀🤞🏻🍀Hoe cool zou het zijn om in een nieuwe outfit de zomer in te gaan. Dress to impress🎉🎉🎉

  23. De kandidaten boffen het maar met Kleertjes.com als hoofdsponsor. Ze komen nu goed voor de dag net als echte sterren🎶Ik kijk zelf altijd naar de Voice📺 (samen met mijn moeder) en vind het ook leuk om online te shoppen bij Kleertjes.com Mijn favoriete podiumwaardige kleding is van Retour jeans, Vingino, Scotch & soda deze merken kun je lekker mixen en zijn lekker stoer en toch meisjesachtig. Mocht ik deze prijs winnen dan ga ik mooie kleding uitzoeken waar ik lekker in kan shinen op mijn nieuwe school. 🤞🏻

  24. Met 3 kindjes (8-1,5-6mnd) in de groei zijn leuke kleertjes heel fijn. En helemaal als ze leuk in dezelfde kleuren of prints kunnen gaan. Dus ik doe dolgraag mee voor mijn kindjes die gek zijn op de kleding die jullie verkopen.

  25. Yuna Kooijman- 04-06-2021 om 09:09

    Te gek!!! Voor onze kleine rockchick!! Zij zou echt stralen op het podium in rockkleding!! Yeahh! Veel succes vanavond toppers!!

  26. Wauw super gaaf deze actie! Daar weten we wel raad me voor onze kids. Kunnen we ze mooi aankleden voor de fotoshoot die we binnenkort gepland hebben. En de schoolfoto’s komen er ook binnenkort aan. 😃🍀🤞🏻

  27. Lieke heldoorn- 04-06-2021 om 21:47

    Wat een super leuke win actie. Onze dochter is echt fan van jullie site, kan uren snuffelen voor leuke shirtjes en broeken en andere leuke spulletjes, een echt dametje. die in augustus 12 jaar wordt, en dan na de grote school gaat😍, dat zou natuurlijk leuk zijn met een stoere/ mooie outfit, dus bij deze geef ik haar als verrassing op🎁🎉 (en ze kan dan al goed leren omgaan met kleedgeld, dat alles niet zo maar komt aanwaaien)

  28. Super leuk! Voor mijn 2 jongens zou ik graag nieuwe kleding shoppen.
    De oudste kan zo heerlijk buiten spelen dat er weinig door gedragen kan worden door zijn jongere broertje. Extra shop te goed zou dus goed uit komen om zijn broertje nieuwe kleding te geven met wat stoere jeans, leuke shirts waarbij leuke vestjes/jasjes te combineren zijn, zodat de kleding langer door te dragen is. Wij gaan duimen 🍀 het podium zal voor onze jongste toch echt wel de peuterspeelzaal zijn, waar hij bijna voor het eerst heen mag. Voor grote broer zal ook nog genoeg budget zijn voor zijn eerste schooldag.

  29. Santhos lubbers- 05-06-2021 om 19:46

    Ik heb 3 kids dus met dat bedrag zou ik zo veel leuke kleertjes bij jullie kunnen kopen

  30. Esther Jager- 06-06-2021 om 08:20

    Dit zou echt te gek zijn voor mijn dochter van 7 die al een echte kledingsmaak aan het ontwikkelen is. Een leuk jurkje met een leuke legging eronder. Toffe accessoires erbij en klaar om te shinen!

  31. Esther Jager- 06-06-2021 om 08:23

    Leuk voor mijn dochter van 7 jaar die al een echte kledingsmaak aan het ontwikkelen is. Een leuk jurkje met daaronder een legging. Toffe accessoires om het geheel af te maken en klaar om te shinen!

  32. Wauw wat een mooie actie van Kleertje.com. Shoppen bij jullie is altijd een kadootje. Volop mooie merken die prachtig combineren. Met een zoon en dochter die precies weten wat ze willen qua kleding (en bovendien zelf online op jullie site hun winkelmandje vullen) komt dat helemaal goed. Licht uit, spot aan, Kleertjes.com komt er aan!

Reageer