Win feestkleding van Le Chic of LCEE!

door Gastblogger

DEZE ACTIE LOOPT NIET MEER

Last Christmas I gave you my heaaaart..! Galmen bij jou ook al de kerstliederen door de kamer of ben je nog lekker volop in de Sint-sferen? Hoe dan ook, een goeie party outfit mag in de maand december niet ontbreken, dus ook zeker niet voor de kindjes. Een mooie feestjurk of chique colbert doet het altijd goed bij het kerstdiner.. En laten wij die nou nét mogen weggeven! Om precies te zijn: 6 feestelijke items van Le Chic (meisjes) en LCEE (jongens). Lees maar snel verder hoe je mee kunt doen!

3 x 1 feestelijke jurkjes van Le Chic winnen!

Le Chic is bij uitstek een feestmerk. Alle jurkjes, rokjes, jasjes en shirts worden versierd met glitters, pareltjes, ruches en kant. En wat zo leuk is; Le Chic heeft ook altijd de mooiste bijpassende maillots, bolero’s en haarbandjes. Van dit feestelijke blauwe jurkje mogen wij 3 exemplaren weggeven!

Win feestkleding van Le Chic of LCEE!

Niet langer wachten en deze gave Le Chic jurk zelf aanschaffen? Dat kan hier >

Of 3 x 1 chique colberts van LCEE winnen!

LCEE, dit preppy jongensmerk is uitermate geschikt voor feestelijke momenten. Leuk met een gilet en mooi overhemd! Mag het een beetje over the top? Vergeet dan zeker het strikje niet! Van dit superchique blauwe colbert mogen wij 3 stuks weggeven.

Win feestkleding van Le Chic of LCEE!

Is dit LCEE colbert hoe dan ook een MUSThave? Je shopt hem hier >

Hoe doe je mee en maak je kans om te winnen?

Lees onderstaande 3 stappen goed door!

  1. Wij zoeken de ALLERgrootste fans van deze toffe merken! Vertel ons dus in een reactie onder deze blog (dus niet op Facebook) waarom jij en je kind zo’n fan zijn en dit gave party item verdienen.
  2. Zet ook in de reactie of je het colbert of het jurkje wilt winnen en vergeet zeker niet de gewenste maat te vermelden!
  3. Deel deze actie tot slot op Facebook en spread the word! (Vergeet niet om kleertjes.com en Le Chic te volgen via Facebook!)

Vertel 't ons 92 reacties

  1. Ik vind het merk Le Chic onderscheidend en vooral ingetogen chic. In de feestmaand schaf ik altijd iets aan van Le Chic en ga ook steeds meer over op Le Chic in de andere maanden van het jaar want dan is het aanbod ook verrassend mooi! Wij worden er blij van.

    1. Le Chic heeft het hele jaar door leuke items. De feescollectie is ook super. Dus zou heel graag voor onze dochter zo’n mooi jurkje winnen. Zodat ze met de feestdagen nog meer kan stralen. Maat 122

  2. Claudia Meijer- 02-12-2017 om 08:47

    Mooie kleding , super qualiteit.!
    Le chic is net altijd iets anders dan andere merken.
    Graag de feestjurk maat 146/152.
    Wat zal onze kleine meid stralen❤️

    1. Anne-Myrthe- 07-12-2017 om 16:58

      leuk graag maat 158-164

      1. Anne-Myrthe- 07-12-2017 om 17:06

        Anne-Myrthe de pater heel leuk😃
        graag maat 164

  3. Lcee wordt aangegeven als jongensmerk. Maar stoere chick Jaede draagt dit als meisje ook heel graag. In deze feestelijke maand waar zij 19 december jarig is zou het colbertje in maat 128 een geweldige verassing voor haar zijn.

  4. Mijn kleine meid is stapel gek op het merk Le chic 😍 elke collectie is weer super en wordt lekker gedragen ❤️

    Wij gaan voor de feestjurk in maat 128 👌

    1. Anne-Myrthe- 07-12-2017 om 17:08

      wij gaan voor de feestjurk in maat 164

  5. irene gerlich- 02-12-2017 om 08:51

    Zoonlief heeft afgelopen jaar enorm zijn best gedaan om af te vallen. Wat zal hij er stoer uitzien deze kerst in een colbert van LcEE, een merk wat hij nu weer past.

  6. Lieke van gog- 02-12-2017 om 08:53

    Onze 2,5 jarige David zal helemaal de bink zijn in het colbert van LCEE, maatje 104. LCEE zorgt er altijd voor dat hij er als een knap mannetje bij loopt.

  7. Vanessa Haerens- 02-12-2017 om 08:55

    Hier worden heel veel kleren aangekocht van le chic.het zijn prachtige kleren.vooral de oma koopt van dit merk veel kleren.hun winter en zomerjas zijn alvast van le chic.en voor kersten nieuwjaar krijgen ze ook altijd een mooi kleedje.hopelijk moet ik deze keer maar 1x een kleedje kopen en winnen we er 1.zouden weer mooie kerstkaartjes zijn met hun foto en kleren aan van le chic.

  8. Omdat mijn dochter de mooiste is van allemaal? Zou iedere moeder zeggen.. Geweldig merk, staat mijn dochter fantastisch! Smal meisje met prachtig blonde pijpenkrullen.. Dus voor deze kerst mag een outfit eigenlijk niet ontbreken..

    1. Jurkje maar 92/98

  9. Zo klein als ze is, zo grote fan is mijn dochter van dit jurkje van Le Chic bij het laten zien. Zij wil het dan ook heel graag winnen, in maat 110, want als ze dit jurkje van Le Chic aantrekt, is het direct feest!

  10. Het merk le chic blijft mooi. Maakt niet uit hoevaak je het wast. Mijn dochter voelt zich altijd een prinses in deze kleren. Le chic het maakt zijn naam waar.

  11. Onze dochter stal al snel de show met haar zwierrokjes in mooie kleurtjes. Onze zoon doet ook mee met zijn thuien en vesten. En met de kerstdagen en een de bruiloft van tante Carlyn in zicht, zullen ze beide stralen in deze mooie kleertjes. Dit keer hopen wij op een mooi colbert voor Oscar in 104!

  12. Naomi van Groesen- 02-12-2017 om 09:04

    Le chic de naam zegt het al mooie prachtige kwaliteits kleding alles van le chic staat geweldig!! Ik zou voor mijn dochter graag het jurkje winnen maat 134😄💖

  13. Saskia van havere- 02-12-2017 om 09:05

    Le chic: top-merk voor échte meisjes!! Mooi afgewerkt, originele ontwerpen… Instant-happiness elke keer mijn dochtertje 1 van haar mooie kleedjes aantrekt ☺️ Het kleedje in maat 140 zou de komende feestperiode zéér goed van pas komen 😉👍🏻

  14. Wat een leuke actie! Ik vind Le Chic chic en sprankelend! Mijn dochter Linde is dat ook en ik zie haar graag Chic sprankelen en stralen in zo een mooie jurk van Le Chic!

    Linde draagt maat 128

  15. Le chic; een onderscheidend merk dat luxe, warmte en harmonie uitstraalt.
    LCEE; een echt jongensmerk dat robuustheid, stoer en avontuur uitstraalt.
    Wij zijn gek op allebei de merken!!

    Het colbertje zou onze zoon in maat 140 geweldig staan; als een echte hunk komt hij dan voor de dag tijdens het kerstdiner op school! Het jurkje zou geweldig staan in maat 122!
    Kom maar op met die feestdagen..!

  16. Omdat een feetje feeërieke kleding verdient, le chic is magisch mooi !!!!

  17. Omdat elke dag een feestje is! En met een jurkje van Le chic is het zeker elke dag feest! We zouden graag zon mooi jurkje in maat 92 willen winnen om er met de kerst extra mooi op te staan!

  18. Mijn dochter is dol op glitters en sjieke jurkjes, mooi maken voor een feestje doet ze dan ook ontzettend graag. Jurk, bijpassende maillot, haren en bovenal een mooi lakje (kidsproof) op haar nagels. Le chic past hier perfect bij, alle elementen om op chic te gaan zonder dat het kerstboom is😜. Laten jullie haar dit jaar weer de show stelen? X

  19. Avanthika Da Conceicão Da Silva- 02-12-2017 om 09:34

    Le chic en LCEE heeft prachtige kleding voor deftige mensjes! Ik kleed mijn kinderen graag chique en mooi, met deze kledingmerken zit je goed!! Moeilijk te kiezen want vind ze beide geweldig voot 1 van mijn kinderen. Maar we gaan toch voor het Le Chic jurkje in maat 134 😍. Helaas heb ik geen facebook, (wel instagram) maar hoop dat ik toch mee mag doen!

  20. Linda Brandenburg- 02-12-2017 om 09:59

    Le Chic is een heel mooi merk! Mijn dochter heeft vaker kleding van Le Chic..het zit super lekker volgens haar! En in de feest maanden worden de kleertjes erg gaaf met glitters en steentjes! Super mooi! Mijn dochter zou het echt helemaal te gek vinden en “shinen” op het kerstdiner op school! Graag het jurkje van Le Chic in maat 122

  21. Sarah wauters- 02-12-2017 om 10:30

    Le chic dragen we graag in rokje, kleedjes en broeken… altijd glamour maar ook voor gewoon te dragen. Wij zijn verliefd op dit merkje. Ons meisjes zou dan ook graag het kleedje willen winnen. Maat 98 (draagmaat anders 104 als hij klein valt) schitteren tijdens de feesten.

  22. Carine Hulspas- 02-12-2017 om 11:02

    Dat heeft toch helemaaaal geen uitleg nodig waarom wij fan zijn😂😍

    Wij gaan voor een jurk maat 116 voor dochter Liz

  23. Wendy Verstraeten- 02-12-2017 om 11:25

    Le Chic is een super merk met enorm mooie kleding. Mijn dochters vinden het fantastisch en dragen het dan ook graag. Het is van super kwaliteit en altijd net iets anders dan de meeste andere merken. Wij willen graag een jurk winnen maat 116.

  24. Joyce van Eggelen- 02-12-2017 om 11:46

    Le chic is zo’n mooi kwaliteitsvol merk, de jurkjes zijn we dol op. Ik raad iedereen dit merk aan. Mijn dochter faye heeft maat 146/152

  25. Linda Laumann Grooten- 02-12-2017 om 11:59

    Super actie.. ik ben fans van le chic voor mijn lieve dochter van bijna 11 maanden oud, haar maat is 80, zou geweldig voor haar mooie jurk winnen! ze heeft ook paar merk van le chic spijkerbroek, doopjurk met bolero legging ( die bewaar ik voor herinnering ) , winterjas met handschoenen , ze staat haar geweldig met merk le chic.. leuk deze actie winnen voor haar leuk 1e kerst en oud en nieuw dus feestdagen le chic jurk mogen aan. Dus wordt ook bewaren als herinnering voor mijn dochter Isabelle.

  26. LCEE colbert in maat 140, want je wil je zoontje met de feestdagen toch niet in zijn hemdje laten staan, maar gekleed naar het schoolfeestje laten gaan:)

  27. Alyt van der Heide-Wijbenga- 02-12-2017 om 12:48

    Unieke items bij Le Chic. Echte feestkleding van goede kwaliteit. Precies iets voor mijn meid. Ze heeft maat 140

  28. jeanette van dijk- 02-12-2017 om 12:59

    de kleding van le chic zijn super mooi en van top kwaliteit. wat zal onze prinses stralen in deze prachtige jurk. maat 116

  29. Krista Maat- 02-12-2017 om 15:44

    Wij vinden Le Chic al jarenlang een prachtig en geweldig merk. Onze oudste dochter drieg al vanaf baby deze kleding als meisje meisje en onze tweede dochter staat get ook geweldig. Het is altijd net even anders en af en toe lekker over de top
    Dit jurkje hangt nig niet in onze kast en zou onze jongste dichter geweldig staan tijdens de feestdagen. Graag een maat 128

  30. Le chic en lcee koop ik voor mijn kinderen al vanaf de geboorte. Haar mooiste jurkjes en zijn mooiste pakjes heb ik bewaard. De andere kleertjes zijn naar een goed doel gegaan en hun zijn er ook heel blij mee. De kleding blijft zo lang mooi en is van zulke goede kwaliteit dat je niet kunt zien dat het al eerder gedragen is. Meest prachtige kleertjes voor onze kleintjes <3

  31. Gerda van leeuwen- 02-12-2017 om 19:29

    Ik ben “verslaafd” aan de kleding van Le chic voor mijn dochtertjes. Het staat ze ook ze mooi en lief. Zeker als ze allebei hetzelfde setje aan hebben. Graag zou ik mee willen doen voor het meisjesjurkje maat 116.

  32. Esther Jager- 02-12-2017 om 20:09

    Wat een leuk en mooi merk is Le Chic toch. De kleren van dit merk staan mijn dochter altijd erg leuk, dus daarom kopen we altijd wel wat van dit merk. Het heeft een goede pasvorm en is van goede kwaliteit. Je hebt er erg lang plezier van. Ik ga graag voor een jurkje voor mijn dochtertje in maat 116!

    1. Esther Jager- 02-12-2017 om 20:11

      Nu nog een reactie op waarom mijn dochtertje dit verdient, omdat zij haar allereerst kerst gaat meemaken op school en schitteren in zo’n mooie jurk zou toch helemaal het einde zijn!

  33. Anne Co Snoep- 02-12-2017 om 21:04

    Kleding van Le chic is en blijft altijd erg mooi. Het staat super leuk en met een goede pasvorm. Dit jurkje lijkt me erg leuk voor de kerst. Voor onze dochter in maat 110/116

  34. Lisette en Roselyn- 02-12-2017 om 22:16

    Fantastisch jurkje!..voor ’n fantastisch meisje!! Omdat mijn dochter ’t gewoon fantastisch zal staan en nog meer zal stralen dan ze nu al doet! :)) (Roselyn draagt maar 128)
    We duimen…

  35. Lisa Karsch- 02-12-2017 om 22:19

    Wanneer ons meisje kleding draagt van Le Chic voelt ze zich als een echt prinsesje. Door de veel steentjes en pailletten op de kleding trekt het alle aandacht, het zijn altijd mooie kleuren en fijne stoffen. En het is ook nog eens prima te combineren. Ik gun haar dit mooi jurkje ook van harte, zodat ze straks in Hongarije op het kerstfeest bij opa en oma mag schitteren. Haar maat is 122.

  36. Als een zonnetje in huis straalt onze kleine meid,
    Als een warme gloed verblijd ze je met haar glimlach,
    Als een pauw zo trots zijn we op haar,
    Als een prinses is ze betoverend mooi met jurkje van Le Chic!

  37. Sandra Tempelmans Plat- 03-12-2017 om 07:06

    Het prachtige merk Le Chic is voor ieder seizoen geschikt het zit lekker en heeft een luxe uitstraling.
    De prachtige glitters die worden verwerkt in de kleding maakt het helemaal mijn merk. Ik doe graag mee voor het jurkje ik heb 2 meiden dus jullie mogen kiezen voor wie het wordt de kleinste zit in maat 86 en de grote meid in 104.. en nu maar duimen!

  38. In Le Chic stijlvol de bink

  39. Hanneke van Zanten- 03-12-2017 om 11:51

    Voor onze kleindochter heb ik vanaf haar geboort Le chic kleding gekocht. Zij vind het fijn om er mooi uit te zien. Het staat haar altijd even goed. De kleding heeft een Le chice uitstraling.

    1. Hanneke van Zanten- 03-12-2017 om 11:53

      Voor onze kleindochter heb ik vanaf haar geboort Le chic kleding gekocht. Zij vind het fijn om er mooi uit te zien. Het staat haar altijd even goed. De kleding heeft een Le chice uitstraling.
      Zij draagt maat 116.

  40. Ik vindt het een super mooie jurk voor ons pleegdochtertje, ze is een echt meisje draagt graag jurkjes. Ze heeft maat 122-128 ze zou er super blij mee zijn.

  41. Als het aan mijn dochter ligt is het iedere dag feest!!! Le Chic is echt onze favoriete kledingmerk van een zoete babylijn😍 tot een betoverende chique kinderlijn.. Mijn dochter voelt zich een diva/prinses👑 Le Chic maakt dit helemaal af… Ze zou dan dolgelukkig zijn met de jurk💖 ze heeft maat 128

  42. Bibi Donk- 04-12-2017 om 09:54

    Wij gaan iedere zondag naar de kerk en de kindjes zien er altijd CHICque uit. Le Chic blijft heel mooi.

  43. Jacqueline van de Manakker- 04-12-2017 om 10:00

    Deze oma is heel grote fan van LeChic en verwent haar kleinkinderen daar dan ook geregeld mee

  44. elisabeth maria martina- 04-12-2017 om 10:40

    voor kleinzoon tije een colbert maat 116 van le chic
    daarmee kan hij met de kerst de blitz maken
    de hele familie zal er niet over uitgepraat raken
    ze zullen mijnheer tegen hem zeggen
    zou geweldig zijn als kleertjes.com deze onder de kerstboom zou leggen

  45. Marianne van Leeuwen- 04-12-2017 om 11:18

    Ik zou de jongens set heel graag willen winnen voor onze zoon van 4 in maat 116. Hij houdt van mooie kleding, en wij uiteraard ook;) Onze zoon verdient het echt om dit te winnen. Ik begin vast met duimen!:)

  46. Denise Bom- 04-12-2017 om 11:30

    Ik zou graag voor Ranomy zo’n prachtige jurk willen winnen❤🎁
    Dan hoeft ze met kerst 🌲niet te verzinnen.
    Dan trekt ze die gelijk aan.
    En is ze snel klaar om naar het kersfeest te gaan.
    Wie weet heeft ze geluk🍀🍀🍀🍀
    En kan haar kerst 🌲 straks dankzij haar favourite merk #LECHIC niet meer atuk ❤❤🎁
    Le chic is het enige merk wat nog prachtige kleding maakt en wat nooit verveeld.😍
    En als Ranomy het draagt krijgt ze volop complimenten uitgedeeld.
    Ook is de kwaliteit subliem.
    Maar dat kan je zo al aan alle kleding van Le Chic zien.
    We wensen iedereen vast een fijne kerst.
    En alle goeds voor het nieuwe jaar.
    En kunnen niet wachten tor de collectie van le chic voor het voorjaar 😍😍😍😍
    Dan kunnen we weer heerlijk bij #KLEERTJES.COM gaan shoppen.
    Dan zijn we niet meer te stoppen🤗🤗🤗

  47. Ik vind le chic een ontzettend leuk merk omdat ze apart zijn dan de andere kleding met veel roesjes en steentjes zeker de feest collectie is zo ontzettend leuk mijn dochters dragen ook le chic mijn mooie prachtige meisje zal stralen in zon mooie jurk ik heb 2 meiden ik zal maar een maat kiezen maak niet uit welke de oudste heb 134/140
    Of 110/116

  48. Mijn meisje is een echt meisje, meisje. Dol op jurkjes en glitters! Wat zal ze dit jurkje van Le Chic mooi vinden! Maatje 104 voor mijn meisje als we zouden mogen winnen.

  49. Wendy goverde- 04-12-2017 om 12:05

    Lcee zorgt ervoor dat onze knul er net zo zijn vader uit kan zien. Overhemden colberts hij vind het bij gelegenheden geweldig. Als moeder echt een genot om hem zo aan te mogen en kunnen kleden. Het colbert graag in maat 128!

  50. Deborah Teunissen-Bosman- 04-12-2017 om 12:21

    Le chic past perfect bij onze dochter. Le Chic is betrouwbaar, goede kwaliteit en nog eens super mooi. En wat zou nou mooier zijn om de kerst en je 5e verjaardag (29 december) te vieren in een super mooie glitter jurk van Le Chic. Dat is Chic de friemel. Dat zal haar echt zo mooi staan. Dus wij duimen duimen duimen 🍀🍀🍀

    1. Deborah Teunissen-Bosman- 04-12-2017 om 12:22

      Maat 128 graag. Wij zijn de aller aller aller aller aller grootste fan van Le Chic.

  51. Miranda wils- 04-12-2017 om 12:23

    Ik vind le chic een onwijs mooi merk en koop dit ook veel, daar loopt tenminste niet driekwart van het dorp in rond 🤭
    Ons meisje straalt altijd van top tot teen en de kwaliteit is ook super!
    Mocht ik winnen graag het jurkje in maat 110 ❤️

  52. Super leuk merk lcee. Mijn zoontje van 1.5 had pas een stoer colbertje van lcee. Maar helaas door het snelle groeien weer te klein☹. Het zou super gaaf zijn om een nieuw colbertje in de maat 98 te winnen. Hij zal hem erg veel dragen. Super leuke actie.

  53. Mijn meisje is een echte”prinses” en kiest echt zelf haar kleding uit. Ze vind Le Chic een fantastisch merk en zelfs zo leuk dat ze voor de sint een jurk vroeg IPV speelgoed😊 ik hoop zo dat ze wint dan zou ze zo enorm blij zijn.
    Voor Sanne Gaag maat 116 zou top zijn met kwart een nieuwe jurk

  54. Met twee meiden die van mooie kleding houden, heb ik zo mijn favorieten en Le Chic is er daar zeker een van. De pasvorm en de details waardoor het allemaal nog net wat mooier en girly is, we houden ervan! Mijn dochters dragen graag kleding die lekker zit en met de feestdagen vinden we het allemaal leuk er extra feestelijk bij te lopen. Na de gezellige warme feestelijke decembermaand gaan we in januari verder met de verjaardag van mijn oudste dochter, vandaar dat ik deze geweldige Le Chic jurk graag voor haar zou willen winnen. Dan straalt ze in deze fantastische creatie met de feestdagen en met haar eigen feestdag, hoe gaaf is dat. Na een overdaad aan roze toen ze nog kleiner was, is blauw nu haar favoriete kleur dus deze jurk is haar op het lijf geschreven. Graag in maat 146-152.

  55. Vanaf de geboorte van onze oudste zijn wij al fan van Le chic/lcee. De kinderen hebben ook elk jaar voor kerst kleding van Le chic/lcee. De jongens passen hun blousjes van vorig jaar nog, maar mijn dochtertje past haar Le chic feestjurk van vorig jaar niet meer. We zouden dus heel graag het jurkje willen in maat 116.

  56. Zosia Meisters- 04-12-2017 om 13:24

    Onze dochter, nu bijna 7 jaar, is helemaal weg van Le Chic. Prachtige kleding, waaruit ze bijna niet kan kiezen, alles even leuk. Ook deze jurk zou ze prachtig vinden (maat 128).

  57. Manon Brouwer Rijgwaart- 04-12-2017 om 14:03

    Wauwwwww, wat een te gekke actie!😍
    Ik en ons dochtertje pip zijn helemaal gek van het merk Le Chic 😍
    Het is een prachtig chique maar ook zeker tijdloos merk met elkan seizoen weer geweldige items!!!
    Ook de jassen vallen hier altijd zeer goed in de smaak en zitten perfect!👌
    Wij zouden heel graag het jurkje winnen in maat 104🍀🍀🍀

  58. Sylvia Karel- 04-12-2017 om 14:13

    Wat zou dit prachtige colbert mooi staan bij ons pas gekochte overhemd van LCEE !! Onze Mart is fan! Lekker zitten doet het, en het is nog eens mooi ook! Met deze combi zou hij echt stralen🌟tijdens kerst!! 🎄 Mart heeft maat 140.

  59. Petra de Mooij- 04-12-2017 om 16:47

    De eerste keer dat wij kleding kregen van Le chic was bij de geboorte van onze jongste dochter. Een te schattig setje wat ze toen zo fijn heeft kunnen dragen. En omdat Le chic een prachtig mooi merk is en van prachtige kwaliteit is. Speur ik heel vaak in de uitverkoop naar een mooi een item. Want helaas kunnen wij ons geen jurkjes van die prijsklasse permitteren. Dus ik probeer het zo heel graag. Het jurkje in maat 116 zou fantastisch zijn. 😍❤️😍

  60. Sylvia Kosta- 04-12-2017 om 19:19

    Graag willen wij het jurkje winnen in maat 116, mijn dochter en ik zijn le chic fan vanaf dat ik een setje als kraam kado kreeg, inmiddels is ze 5 .
    Het zou geweldig om eens iets van Le chic te winnen!

  61. Elke menten- 04-12-2017 om 19:32

    Le chic is een merk voor echte meisjes. Mijn dochter is helemaal weg van hun stijlvolle collecties met altijd net dat ietsje meer. Het jurkje in maat 128 zou haar beeldig staan

  62. E. Coenen- 04-12-2017 om 19:40

    Le chic is een mooi merk. Het zou mijn kleindochter prachtig staan. Ze heeft graag jurkjes aan dan voelt ze zich een echt prinsesje. Yinthe heeft maat 122/128

  63. Lien Hoogenboom- 04-12-2017 om 19:53

    Wauw weer zo’n geweldige actie.
    Ik doe heel graag mee voor.mijn kleindochtertje,
    Een echte LE CHIC fan.
    Het liefst heeft ze elkedag van deze jurken aan.
    Ze straalt er altijd in als een prinses .
    De jas die ze heeft ,we worden zelfs aangesproken onderweg.
    Waar Heeft u die jas vandaan.😍😍
    Zo’n mooie collectie keer op keer ,die vindt je alleen bij LE CHIC.
    Oma gaat 👍👍en hopen op geluk.🍀🍀
    Dan kan de kerst voor haar niet meer stuk.
    Als we geluk hebben dan graag maat 152 .

  64. Esther van den beld- 04-12-2017 om 23:02

    Waarom le chic?
    OMDAT MIJN QUEENY het beste,
    Het leukste en het alles mooiste verdient…. Dat is waar le chic voor staat. En in dit jurkje zal ze stralen, schitteren en lekker ondeugende dingen kunnen doen en chique de friemel zijn.
    Maatje 98 😍😍😍😍 voor mijn Queeny Sophie

  65. Caroline van der Gaag- 05-12-2017 om 21:32

    Mijn jongste dochter van bijna 5 is een echt “meisje-meisje”. De kleding van Le chic past ook echt helemaal in haar straatje met alle roezels, strikjes, parels en diamantjes. Inmiddels al heel wat kleding (helaas) versleten…en ook deze winter is le chic weer van de partij! Ze is bijna niet uit haar lichtroze winterjas te krijgen, heeft zelfs heel hard gehuild toen hij vies was en in de was moest. En voor de kerst ligt er onderin de kast een zilver blouse-tuniek (mama, er zitten wel 1000 diamanten op!!!!) te wachten. Op 5 januari is ze jarig en wat zou er mooier & feestelijker zijn voor mijn “le chiq-fashionista” dan zo’n super feestjurk in maat 116?!

  66. potocan edith- 05-12-2017 om 21:38

    Le chic..de naam zegt het al zelf hoe Le chic geweldig fantastisch en mooi wel is..feestjurkje graag in maatje 146/152 voor mijn mini chique Madam xxx

  67. Susanne van der Veen- 06-12-2017 om 09:26

    Le Chic is een onderscheidend en stijlvol, het hele jaar door prachtig maar zeker voor de feestdagen! Graag maatje 86!

  68. Elena draagt t liefst de hele dag chique jurken! Maar van Le Chic is natuurlijk helemaal super.

    Prachtige kwaliteit voor m’n mooie meid! Wij geven le Chic zeker een 10! Het liefst in maat 110 zou zij ‘m willen zien.

  69. Mooi merk met schitterende kleding. Met 2 meiden waarbij de pasvorm van le chic perfect voor hen is hangt de kast aardig vol met me chic. De kleding van de oudste kan de jongste aan maar de collecties zijn te leuk om er niks bij te kopen voor de jongste, kleding hebben ze nooit genoeg dus wij loten graag mee voor een jurk in maat 116 of 92!

  70. Sandy Meuris- 06-12-2017 om 10:08

    Le chic, is zoveel meer dan een naam. Het vertegenwoordigt ook echt de collectie. Zo’n prachtige kledingstukken voor stoere jongens en lieve prinsesjes. Ik ben er echt fan van. Ik zie de twinkeling al in mijn dochtertje haar ogen als ze zou mogen stralen in dit prachtige jurkje. Maat 140 zou haar uitstekend staan. Doe zo verder!!!

  71. Mijn kleindochter groeit op bij ons (grootouders) we verwennen haar dan ook regelmatig met kleding van le chic. Wij vinden Le chic dan ook een prachtig merk en van uitstekende kwaliteit. Graag zou ze ook deze mooie jurk dragen in maat 134/140
    Zo jong als ze is, ze weet nu al wat mooi is…dat belooft wat voor de toekomst.

  72. Omdat een jongen van 10 jaar ook wel graag mooi wil zijn met kerstmis en al helemaal omdat dit zn laatste kerstbal op de basisschool is en graag de best geklede jongen wil zijn! Dat lukt met LCEE vast en zeker! Mijn meneertje draagt 164!

  73. Marsha Schreuder- 06-12-2017 om 20:53

    Le Chic al altijd zo mooi!!!! Kwaliteit ook super! Helaas is mijn oudste dochter niet meer van de jurken maar mijn jongste wel. Dus zou het heel graag voor haar willen winnen. Maat 92.

  74. M van Boekel- 06-12-2017 om 21:24

    COLBERT, maatje 134 voor mijn lieve zoon Lucas! Hij is gek op colbertjasjes en als hij er 1tje gaat winnen, kan zijn kerst niet meer stuk! Daarnaast een tegek merk natuurlijk.

    Groetjes Marjolein

  75. Marcia Kan- 06-12-2017 om 22:39

    Le Chic behoeft eigenlijk geen uitleg vind ik, maar vooruit, omdat jullie ernaar vragen!😉😜 Wij zijn dol op dit merk! Mijn dochters dragen elk jaar een winterjas van Le Chic en krijgen daar steeds complimenten over. De kenmerkende roeseltjes, mooie uitlopende vorm en prachtige details maakt dat mijn meiden de show stelen op het schoolplein. Ook na langere tijd blijft de stof er goed uit zien en behoud de kleding daardoor goed zijn waarde (handig met doorverkopen😊). Ik waag graag een kansje voor de prachtige jurk in maat 134/140!

  76. Wat een mooi jurkje! Typisch le chic! Als we winnen, gaan we voor dit jurkje in maat 128. Onze Eloise als een prinses….

  77. LCEE is gewoon een super stoer en vooral chic merk! Ben er gek van voor mijn jongens en de jongens zelf ook! Hier thuis met 3 stoer mannen. Voor meiden heb je al gauw iets chic´s met de kerst. Voor mannen vind ik een blouse met colbert jasje echt super leuk. Toevallig heb ik voor mijn jongste zoontje van 6maanden een colbert jasje van LCEE gekocht in maat 74 ( 1 van de weinige colbertjasje te vinden in die maat!) Nu zou het natuurlijk super gaaf zijn als zijn 2 grote broers ook met zo’n chic jasje van LCEE naast hem onder de kerstboom mogen zitten! Zijn broers hebben maat 98 of 110 🙂

  78. Wij houden erg van de stijlvolle kleertjes van le Chic. Onze dochtertjes dragen altijd jurkjes! Met het oog op de feestdagen zou deze gave le Chic feestjurk fantastisch zijn voor ons dochter van 2,5 jaar… (draagmaat 98/104) Wie weet schuift deze dan later nog door naar kleine zus, want mooi blijft het!

  79. Leuke actie! Ik doe graag mee voor het colbertje van lcee voor mijn zoontje.
    Ik vind colbertjes zo leuk staan! En ik krijg het bij m’n man niet voor mekaar dat hij er 1 draagt😉 dus dan hopelijk wel m’n zoontje!
    Ik heb goeie ervaring met kleding via kleertjes.com. kwaliteit!!
    Maat 92/98

  80. renate van wijnen- 08-12-2017 om 10:35

    Super gave win actie! Heb nog geen ervaring met dit merk maar wat een super gave kleding! Graag zou ik willen winnen voor mijn dochter maat 86 of voor mijn zoontje maat 104. Waarom? Omdat mijn lieve kids het verdienen om de show te stelen met kerst in deze super stoere outfit!

  81. Dit supe jurkje is prachtig en precies goed 😍😍voor onze dochter! Le chic is mooi, bijzonder en blijft dat ook nadat het gedragen en gewassen is!
    Ik doe graag mee met deze actie voor maat 164.🤞

  82. Voor mijn dochter ken ik het merk en zijn we al groot fan. Het is onderscheidend van andere merken en net even iets anders. Voor jongens ken ik het eigenlijk niet. Daarom wil ik graag het colbert winnen voor mijn zoontje Nilo in maat 122 zodat hij straks met het kerstdiner op zijn nieuwe school een verpletterende indruk kan maken. En als het goed bevalt koop ik uiteraard niet alleen meer meisjes kleren van dit mooie merk.

  83. Ik ken het merk Icee nog niet. Heel graag zou ik zo’n mooie colbert (116) winnen voor mijn stoere 5-jarige Kasper!! Icee is vast nog op zoek naar nieuwe fans!! 😉

  84. Nicole van Dongen-Monsieurs- 09-12-2017 om 20:59

    Wauw wat een supermooie items. Wij zijn gek van le chic, ik waag graag een kansje voor mijn dochtertje Lilly voor het prachtige jurkje in maat 92💕🍀 zeker weten dat ze met deze beauty de show zou stelen tijdens de feestdagen (en uiteraard ook daarna😍)🎄🍀

Reageer