Win: gave spellen voor in de zomervakantie

door Maroucha

Oeps… is de zomervakantie overal begonnen, laat het weer ons zo nu en dan nog een beetje in de steek! En dan blijven we ook nog massaal thuis dit jaar, waardoor zes weken soms best lang kunnen zijn. Niet alleen voor ouders… ook voor de kids zelf natuurlijk! Maar goed nieuws: wij mogen een aantal gave spellen weggeven, die super leuk zijn om tijdens de zomervakantie met elkaar te spelen! Wat dacht je van het gezellige familiespel Lynx? Of kies jij liever voor een Top Trumps spel voor jouw kids? Zijn ze groot Harry Potter fan of worden ze helemaal wild van L.O.L. Suprise!? Doe dan mee en maak van de zomervakantie een feestje!

[WINACTIE GESLOTEN!]

Lynx Zoekspel

zomervakantie
Lynx is een gezellig zoekspel voor de hele familie! Zoek en vind als snelste je plaatjes en je bent de winnaar!  Lynx is een spel waarbij je zo snel mogelijk plaatjes moet zoeken en zo de anderen verslaat. Zet het spelbord in elkaar, hier staan allemaal leuke plaatjes op. Schud de bijgevoegde kaartjes en pak allemaal 3 kaartjes. Op elk kaartje staat een plaatje en die moet je zo snel mogelijk zoeken op het spelbord. Waar zijn de koekjes, de gitaar en de tennisbal? Vind als eerste jouw 3 plaatjes op het bord en win!
Maak het spel nóg leuker en wissel af en toe de verschillende delen van het spelbord. Zo liggen alle plaatjes opeens ergens anders en zorg je telkens voor een nieuwe uitdaging in het spel!

Leeftijd: 6+
Spelers: 2-6 spelers
Speelduur: 15 minuten
Verkoopadviesprijs: € 24,99

Top Trumps Harry Potter

zomervakantieHet leuke kaartspel Top Trumps heeft nu ook een speciale Harry Potter variant, speciaal voor de échte fans. Bij het spel Top Trumps worden alle spelkaarten verdeeld over het aantal spelers. Op elke kaart staan leuke feiten over een bekend karakter uit Harry Potter,  denk aan Harry zelf, Ron of Hermelien. Achter deze feitjes staat een waarde en het doel is om de waarde van je tegenstander te overtreffen. Verover hiermee alle kaartjes, want dan ben je de winnaar! Ben je zelf al je kaarten kwijt, dan lig je uit het spel. Tijd voor een volgend potje! 😉
Leeftijd: vanaf 3 jaar
Spelers: 2 spelers
Speelduur: 0-15 minuten

 

Top Trumps L.O.L. Surprise!

zomervakantieDit Top Trumps spel werkt precies hetzelfde als de Harry Potter editie, die we hierboven hebben beschreven. Maar dit keer doen alle favoriete karakters van je dochter uit L.O.L. Surprise! mee. Win met feitjes over Hoops MVP en IceSk8ter het spel en jouw dochter mag zichzelf een echte L.O.L Queen noemen! 
Leeftijd:
vanaf 3 jaar
Spelers: 2
Speelduur: 0-15 minuten

 

Zo doe je mee [WINACTIE GESLOTEN!]

Wil jij een van deze drie leuke spellen winnen? Zo maak je kans…

1. Beschrijf in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) hoe jouw ideale zomervakantie met kids eruit ziet.
2. Vertel ons welk spel jij wil winnen en… voor wie!

Deze actie loopt tot 31-07-2020 23.59 uur. Veel succes!

 

Deze winactie is opgezet in samenwerking met: Media Tornado

Vertel 't ons 30 reacties

  1. Loek onze zoon is redelijk fanatiek aan het lezen in Harry Potter. Hij kan nog wel wat extra motivatie gebruiken en met een spel hiervan gaat dat zeker goed komen in Zeeland!

  2. Germaine Liebrechts-Akkerman- 25-07-2020 om 08:41

    Na een dagje wandelen, fietsen of zwemmen ( of alle drie) gaan we ‘s avonds bij een vuurtje spelletjes doen, soms in teams, want de jongste is bijna 5 en de oudste al 12. Lynx lijkt mij een leuk spelletje om met z’n vijven te doen!

  3. Mijn ideale zomervakantie met onze kinderen van 3 en 6 is zwemmen in een zwembad of thuis in het zwembad, af en toe een dagje weg en verder vooral veel ijsjes eten en bbq en!

    Graag win ik het lynx zoekspel:-)

  4. Onze ideale zomervakantie is genieten met z’n vijven. Ontspannen, rustig aan doen en leuke dingen met elkaar doen. Spelletjes is daar uiteraard 1 van, de kids vinden het geweldig! Mijn zoon wordt in augustus 6 jaar, Lynx zou ik graag willen winnen voor hem!

  5. Met mijn 2 dochters zou ik graag onze wandelschoenen aantrekken richting de Ardennen … tent opzetten en dan de bossen in, op zoek naar veel water en daar gezellig samen water in duiken of met keitjes gooien op het water om het verst … ‘s avonds gezellig rond klein vuurtje en een gezelschapsspel samen spelen … en dan samen de slaapzak in dromend van een volgende avonturendag …

  6. Lynx willen we wel eens meenemen op zo een avonturentocht …

  7. We hebben met onze jongetjes altijd op zaterdagavond spelletjesavond en mogen ze iets langer op blijven! In de vakantie mag dat ook weleens door de week, met iets lekkers erbij.

  8. Lynette Van Kralingen- 25-07-2020 om 09:08

    Onze ideale zomervakantie is heerlijk op vakantie zijn met man en kinderen en savonds gezellig een spelletje spelen met zn vieren of een wandeling maken. Ik wil het spel lynx winnen voor ons alle 4 want nu in de corona tijd zijn we verslaafd geraakt aan puzzels van haasteren en dat zijn ook zoekplaatjes..iedere keer als we langs de puzzel lopen blijven we even staan om te kijken of we nog wat stukjes kunnen aanleggen.

  9. Lynette Van Kralingen- 25-07-2020 om 09:13

    Onze ideale zomervakantie is lekker genieten van elkaar op vakantie. En savonds een spelletje spelen of een wandeling maken.ik wil het spel winnen voor mijn gezin (lynx) omdat door de coronatijd we verslaafd zijn geraakt aan haasteren puzzels en die lijken op dit spel ook een hoop gezoek.

  10. Wat een fijne actie! Onze vakantie is een mix van nieuwe dingen ontdekken, lekker struinen, en relaxen. Vaak in de ochtend op pad en in de middag naar de camping, het water of het zwembad. In de avond spelen we graag spelletjes met zijn allen. Graag zou ik het spel Lynx willen winnen voor Sjuul en Fie.

  11. Esther van der Hoeven- 25-07-2020 om 09:16

    Onze ideale vakantie is naar een Franse of Italiaanse camping aan een rivier of strand, waar we actieve dingen kunnen doen of lekker kunnen zwemmen. Dit jaar een Nederlands huisje en daar hebben ze heel veel zin in, omdat oma een keer meegaat. Hoe leuk zou het zijn om dan samen met oma spelletjes te doen, zoals het Lynx zoekspel.

  12. Daan en Thomas zijn fans van Harry Potter en spelletjes. Tijdens de vakantie hebben we nachtelijke spelletjes of filmmarathon

  13. Thessa Uijting- 25-07-2020 om 09:18

    Onze ideale zomervakantie is vooral heeel veeel spelletjes doen. Dit jaar zouden we naar Italië. Maar dat is natuurlijk nog maar de vraag. Op vakantie spelen we heel veel spelletjes maar thuis hebben we ook geregeld een spelletjes avond met natuurlijk lekkere hapjes anders is het niet compleet. Met drie kinderen zou het spel Lynx Zoekspel is enorm goed van pas komen. Ze houden van zoekspellen en zijn ook fan van puzzelen dit spel zouden we leuk met z’n vijven kunnen spelen maar zouden de oudste twee ook al samen kunnen spelen. Win win.
    Graag dus voor onze kinderen.

  14. Anouk Vellinga- 25-07-2020 om 09:30

    Heel leuk! Mijn dochter is gek op spelletjes! Wij gaan voor het Lynx Zoekspel. Onze ideale vakantie voor nu (met de Corona) is thuis blijven en dagjes op pad. Zo blijft er ook genoeg tijd over om spelletjes te doen 😊.

  15. Jerney . Mol- 25-07-2020 om 09:39

    Lynx Zoekspel

    Deze vakantie tuin zwembadje bbq en zon wat wil je nog meer……..nou een leuk spel erbij…

  16. Marielle Huizer- 25-07-2020 om 09:45

    Onze ideale vakantie is op Ameland. En dan na een dagje strand nog even samen een spelletje Lynx doen met onze dochter van bijna 4 jaar !

  17. De ideale zomervakantie is in onze ogen…..met een lekker zonnetje wakker worden. Lekker ontbijtje (met lekkere snoeperijtjes 😉) en genieten van zwembad, fietsen, klimbos, spelletjes doen de natuur in en vooral het niet leven op de klok en genieten van elkaar!!! ❤️

    Ik zou dit spel graag winnen voor mijn twee zonen ( 11 en 8 jaar). 4 weken geleden heeft mijn oudste zijn dijbeen gebroken en zitten er twee pinnen in zijn bovenbeen. De vakantie daardoor moeten cancellen en dus een flinke domper voor beide jongens.
    Alles op de basisschool moeten missen (afscheid en musical groep 8) en nu in de vakantie kan hij niks dan zitten en dat is erg frustrerend! Het leuke lynx spel zou dus goed van pas komen om de tijd te verdrijven met eens een nieuw spel!
    We duimen 🤞🏻

  18. Mijn ideale vakantie is quality time met mijn gezin, en waar dat dan is maakt niet zoveel uit. Daarom zou ik ook graag het Lynx Zoekspel willen winnen.

  19. Marjolein- 25-07-2020 om 10:53

    Wij staan met onze 2 kids Lynn 10 en Lois 8 op de camping met een vaste plek dus elk Camping seizoen komen we terug op de camping . De camping is gebaseerd op watersport heel erg leuk natuurlijk maar waardoor er op de camping zelf niet veel te beleven valt ze moeten zich zelf vermaken . Maar daar zijn dus nu fam spellen heel erg leuk voor maar natuurlijk moet er bijna elke avond Wel spel worden gespeeld en wat zijn ze dan fanatiek zeg , maar het zal leuk voor ze zijn dat er een nieuwe leuk fam spel bij zou komen. Hebben we weer eens wat nieuws te ontdekken. . De meiden zou voor Het spel lynx gaan.

  20. lynx lijkt me super leuk voor mijn zoon van 7

  21. Lonneke Vleugels- 25-07-2020 om 12:30

    Onze ideale vakantie is cliché, maar waar, gewoon lekker genieten samen. Liefst wel even weg, zodat we echt kunnen afschakelen en niet alsmaar thuis door blijven gaan, maar of dat nu Nederland of het buitenland is, dat maakt niet uit. Samen er op uit, dingen ondernemen met het gezin en na een dagje eropuit (zwembad, fietsen, uitje etc) lekker afschakelen in het huisje met een spelletje.
    Dan gaan wij heel hard duimen voor het spel Lynx omdat we dat spel als gezin ook echt samen kunnen spelen….duimduimduim

  22. Bij een ideale zomervakantie denk ik aan de zon en aan gezelligheid met mijn gezin. Mijn oudste dochter Jente verslindt momenteel de Harry Potter boeken. Daarom zou ik het Harry Potter spel helemaal leuk voor haar vinden.

  23. Wij houden van kamperen samen met mijn zus en haar gezin. Heerlijk relax genieten van elkaar en (hopelijk) het weer.
    De kinderen doen met zijn 6en graag spelletjes, een nieuw spel is dan ook altijd een feestje. Lynx lijkt mij een leuk spel voor onze kinderen in verschillende leeftijden.

  24. Elise Mallegrom- 25-07-2020 om 19:43

    Onze ideale vakantie is mooie herinneringen maken met ons gezin met 3 kinderen. Daarbij hebben we in de vakantie extra tijd om gezellig spelletjes met elkaar te spelen en daarom zou ik graag voor ons gezin het Lynx zoekspel willen winnen. Ik hoop dat er dan vele mooie spelmomemten mogen volgen. Ook voor jullie een hele fijne vakantie gewenst!

  25. Esther Jager- 25-07-2020 om 21:30

    Onze ideale vakantie is altijd lekker in de zomervakantie naar Oostenrijk gaan met onze 2 kinderen. Heerlijk van de natuur genieten, wandelen in de bergen. Met diverse bergbanen naar boven gaan om zo de mooiste plekjes te kunnen ontdekken. De kinderen spelen en klauteren ook graag op de diverse speeltoestellen die boven op de berg staan. Oostenrijk is voor ons echt een heerlijke vakantie waar we heerlijk kunnen genieten. Ik ga voor het zoekspel Lynx voor mijn 2 kinderen, zodat we dat heerlijk kunnen spelen als we weer naar Oostenrijk gaan!

  26. Ik ga voor het zoekspel ‘Lynx’. Onze vakantie brengen we dit jaar thuis door in de tuin. Onze oudste wil dan graag kamperen met een heus kampvuur! Hoe gezellig is het dan om een leuk spelletje te spelen terwijl z’n kleine baby zus op haar manier meedoet 🥰 Gezelschapspelletjes en vakantie zijn een grandioze combinatie voor ons gezin!

  27. Zoekspel Lynx, daar onze vakantie wegens corona in het water is gevallen…zal dit spel onze zoon wel bevallen.
    Heerlijk met zijn vriendjes in Hintergarten spelen,
    dat gaat nooit vervelen!

  28. met het zoekspel Lynx zouden onze kids super blij zijn. we zijn iedere dag spelletjes aan het doen, wat zouden ze het leuk vinden een nieuw spel erbij.

  29. Irene Gerlich- 27-07-2020 om 08:55

    Samen een spelletje doen is natuurlijk altijd welkom, of je nu even op je hotelkamer tot rust wil komen, na een dagje buiten spelen of als je bij oma op bezoek bent in het verpleeghuis….

  30. Willemijn van Gelderen- 29-07-2020 om 08:27

    Mijn ideale zomervakantie met mijn kids van 5, 7 en 11 jaar oud is savonds lekker Bourgondisch eten op je terras. Daarna een wijntje, fris voor de kids, lekkers erbij en hele avond verschillende spelletjes spelen. Ultieme qualitytime momenten met het gezin zijn dit! Het Harry Potter spel zou fantastisch zijn voor de Potterfans in ons gezin.

Reageer