Win kaartjes voor AINBO: Heldin van de Amazone!

door Maroucha

Bij het woord ‘zomervakantie’ denken we allemaal aan warme en zonnige dagen waarop de kinderen urenlang buitenspelen, we gezellig met elkaar buiten eten of lekker gaan kamperen. Maar wat als het nou dagenlang regent in de vakantie? Dan is de bioscoop hét perfecte uitje met kinderen! En hoe tof, wij mogen 3x 4 vrijkaarten weg geven voor de gloednieuwe animatiefilm ‘AINBO: Heldin van de Amazone’! Doe onderaan deze blog mee met de winactie en wie weet gaan jullie deze vakantie gezellig naar de bios!

AINBO: Heldin van de Amazone

AINBO De gloednieuwe animatiefilm ‘AINBO: Heldin van de Amazone’ vertelt het magische en hartverwarmende verhaal over Ainbo, een stoer meisje dat is opgegroeid in Candamo. Het kleine dorpje, gelegen in de diepste jungle van de Amazone, wordt beschermd door een reuze schildpad genaamd Motelo Mama. Wanneer Ainbo op een dag ontdekt dat haar land wordt bedreigd door een eeuwenoude demon Yucurunu, roept ze de hulp in van Motelo Mama om het paradijs te redden. Samen met de twee knotsgekke Amazone gidsen Vaca en Dillo gaat Ainbo op avontuur, vastbesloten om haar land en het volk te redden, voordat het te laat is!

‘AINBO: Heldin van de Amazone’ is een mooie kinderfilm waarin moed, vriendschap, kracht en het geloven in jezelf centraal staan. Ben jij nieuwsgierig geworden naar de film? Doe dan mee met onze winactie en maak kans op vrijkaartjes voor de bioscoop!

Bekijk de trailer

Klik op onderstaande filmposter om de trailer te bekijken:

AINBO

Zo doe je mee

Wil jij kaartjes winnen voor ‘AINBO: Heldin van de Amazone‘?

  1. Bekijk de filmtrailer hierboven en vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) welk muziekinstrument je voorbij ziet komen in de trailer.
  2. Vertel daarbij met wié jij naar deze film wil gaan.

Deze actie loopt tot 29-07-2021 23.59 uur. 

AINBO

Te zien vanaf: 1 augustus in de Nederlandse bioscopen in 2D en 3D

Speelduur: 84 minuten

Kijkwijzer: vanaf 6 jaar

In samenwerking met: WW Entertainment

Vertel 't ons 205 reacties

  1. Chantal menger- 23-07-2021 om 14:24

    Trommels / percussie. Bij 1m 41 sec.

    Ik wil graag met mijn twee dochters naar de bioscoop. Een gezellig meiden uitje. Door corona en hun jongere broertje die veel zorgt en aandacht vraagt is dat er nog niet van gekomen.

  2. Djembe trommel. En ik zou hier met mijn dochter heen gaan. We zijn samen gek op dit soort animatiefilms.

  3. Heel graag met mijn dochters! Papa moet de hele vakantie werken. Dit zou dus voor ons een leuk uitje zijn (ook omdat het weer nou niet bepaald zwemweer is 😄)

  4. Mirjam Roodink- 23-07-2021 om 19:37

    Wij hebben trommels voorbij zien komen in de trailer. En wij zijn dan 3 jongens (12, 9 en bijna 6 😉) en hun mama, die met z’n viertjes heeeel graag weer eens naar de film zouden gaan!

  5. Lien De Backer- 23-07-2021 om 21:54

    Wij zagen djembés in de trailer. Mijn zoon en ik zouden deze film graag zien. Samen met nog 2 vriendjes van hem, zou dit een heel leuke film en popcorn namiddag zijn! 🤪

  6. Cindy Orgers- 23-07-2021 om 22:00

    Volgens mij trommelen ze op een djembé.
    Ik zou graag met mijn zoon, dochter en oma naar de film gaan. Leuk uitje in de vakantie!

  7. Cindy Orgers- 23-07-2021 om 22:02

    Volgens mij trommelen ze op een djembé.
    Ik zou graag mijn zoon, dochter en oma meenemen naar de bioscoop. Een gezellig uitje met elkaar!

  8. N. Buitendijk- 23-07-2021 om 23:11

    djembé noemen ze dit, was nog even een zoek werk. Heb de trailer afgekeken en gezocht op trommels en toen kwam ik bij Afrikaanse trommels en die noem je dus djembé. Ik wil gezellig met ons gezin 4 personen er heen. In het weekend zijn wij graag met z’n allen omdat dit doordeweeks bijna niet zo vaak voorkomt ivm werktijden van mijn partner.

  9. trommels..
    graag met m’n 2 zoontjes heb laatste tijd veel moeten werken dus wil graag wat special time met ze.

  10. Els Turner- 24-07-2021 om 08:53

    Ik zag Jembé trommels en zou graag met mijn zoon naar de film gaan.

  11. Simone Hermans- 24-07-2021 om 08:56

    Het zijn djembé trommels!
    En graag zouden wij met ons gezin ( papa,mama en dochter van 12 ) en een vriendinnetje naar deze leuke film gaan kijken in de vakantie!

  12. Djembes!! Graag met mijn dochter! Heerlijk samen moeder dochter uitje 🥰

  13. Het muziekinstrument is een djembé.
    Ik zou mijn zoon meenemen en mijn zus met haar dochter

  14. Mariëlle Huizer- 24-07-2021 om 08:57

    Djembé trommels !
    Ik zou graag met mijn dochter en haar 2 hartsvriendinnetje gaan.
    Ze zijn al vanaf 3 maanden samen bij de opvang. Nu inmiddels 5 jaar en op verschillende scholen en verhuisd maar nog altijd veel dingen samen doen dus dit zou top zijn 👍🏻

  15. Er waren Djembé trommels te zien.
    Ik zou graag met mijn dochter en zoon gaan en het vriendinnetje van mijn zoon, omdat zij gisteren gevallen is en haar knie flink bezeerd had vlak voor zijn kinderfeest. Hierdoor heeft ze helaas niet mee kunnen doen met de activiteit en dat vonden we allemaal erg sneu voor haar.
    Met een leuke bioscoopmiddag kunnen we het feestje nog eens overdoen.

  16. Ik zie trommels voorbijkomen. Bioscoop altijd leuk bij warm weer zit je lekker koel binnen. En als het regent zit je lekker droog!

  17. s pluijms- 24-07-2021 om 09:06

    We horen in de trailer trommels. Deze trommels noemen ze djembé .Ik zou heel graag met mijn gezin (4 pers) weer eens naar de bios gaan . Ivm corona en alle beperkingen is dat heel lang geleden . Zou een leuk vakantie uit je zijn om weer iets met zijn allen te doen.

  18. Djembé

    Wat een leuke actie! Graag met ons gezin.

  19. Inge Ebben- 24-07-2021 om 09:10

    Ow wauw leuke actie en wat een mooie film mijn dochter zou hier heel graag met een vriendinnetje naar toe gaan. Mama het stoeltje er achter. We zien de stoere mannen op Djembé trommels spelen. Zo mooiiiii!❤️
    Graag 3 kaartjes.🤞🏻

  20. Bianca Hoekman- 24-07-2021 om 09:22

    Heerlijk trommelgeluid. Volgens mij van de djembé. Ik zou graag met mijn lieve kids gaan, mijn bonusdochter Juna en mijn zoontje Vinn en papa mag natuurlijk ook mee 😁. Groetjes Bianca

  21. Joris Besselsen- 24-07-2021 om 09:30

    Ik zag ze op trommels slaan. En ik wil samen met mijn zusjes en moeder de film kijken

  22. Simone Buitendijk- 24-07-2021 om 09:41

    Ze spelen op Djembe’s! Ik zou graag mijn mijn man en 2 kinderen naar deze film willen!

  23. Het zijn djembé’s. Zou graag met m’n dochtertje van 7 willen gaan. Ze heeft een broertje van 3 maanden waar het niet goed nee ging in het begin. Tot 2x er bijna tussen uit gepiept. Daarom zou ik dit graag met m’n dochtertje willen doen, iets moeder en dochter tijd.

  24. Mariska Dorresteijn- 24-07-2021 om 09:50

    Twijfel tussen Conga’s en Djembé’s…….in ieder geval waren ze lekker aan het trommelen!🪘🤗
    Wat zou ik graag naar deze film gaan met de leukste jongen die ik ken (Jamo) en de leukste meid die ik ken( Zoë). Toevallig zijn dit mijn kinderen…….😉
    De trailer belooft in ieder geval een mooie en kleurrijke film met een boodschap😃

  25. Ik heb Trommels gezien in deze leuke trailer. Nu willen we de film helemaal graag zien. Ik zou graag heen gaan met mijn vriend en mijn dochter en zoon.

  26. Ze trommelen op djembe trommels.

    Ik wil heel graag met mijn zoon en dochter naar de bioscoop! Mijn dochter van 5 jaar weet niet eens meer wat een bioscoop is omdat we al 1,5 jaar in deze gekke Corona tijd leven. Ze zou het fantastisch vinden om met popcorn op schoot dit mee te maken 🙂

  27. Afrikaanse trommels ik wil met mijn broer naar de film groetjes Flore
    🛖🐯🐵🦁🐨🐧🐒🐛🐝🐞🪲🦟🐠🐢🐬🦣

  28. Trommels. Ik zou graag met mijn zoon en dochter gaan. Ze zijn dol op films! En ze vinden de bioscoop superleuk. Dus zou een top uitje zijn!

  29. Liesbeth Pieck- 24-07-2021 om 10:17

    Ze spelen muziek op een djembé, dat is een prachtig instrument. Ik zou heel graag samen met mijn 2 kinderen van 9 jaar en 11 jaar en met mijn man naar de bioscoop willen gaan. Wij zijn daar niet meer kunnen naartoe gaan sinds de corona en hebben dat enorm gemist. Eens even weg van heel dat coronagedoe met je gedachten, eventjes alles vergeten, ontspannen en genieten🌺

  30. yvette smit- 24-07-2021 om 10:17

    Djembé trommels. Ik zou heel graag met mijn dochter Roos en haar oma willen gaan.

  31. Ik heb djembé trommels gezien.
    Het lijkt me super leuk om met mijn 2 kids naar deze film te gaan. Omdat wij over een paar maanden gaan emigreren, moet ik al het geld aan de kant zetten en kunnen wij dit soort dingen nu helaas niet doen. Hopen maarrrrrrr

  32. Wendy Verstraeten- 24-07-2021 om 10:34

    We hebben trommels/djembe voorbij zien komen. Mijn dochter Emma wil graag met haar vriendinnetje Isiz naar de film toe. Zij houden erg van dieren en natuur dus die zullen vast genieten van deze film.

  33. TROMGEROFFEL!!!! HET IS DE DJEMBE. Het lijkt mij superfijn om met mijn kids naar de bios te gaan. Even heerlijk genieten van deze knotsgekke film. Lachen, gieren, brullen.

  34. Onze tweeling van 8 jaar weet het zeker. Het zijn Djembé trommels. Ze hebben goed gekeken en zijn nu reuze enthousiast. Wat zou dat bijzonder zijn en zeker nu we dit jaar alleen af en toe een uitstapje maken.

  35. Angelique Hoddenbagh-Kieviet- 24-07-2021 om 11:07

    Lieke en Guus zagen trommels/djembes voorbijkomen. Ze zouden graag samen naar de bioscoop gaan met papa en mama 🥰 🎦 Het zou de eerste keer zijn met zijn alle naar de bioscoop als gezinnetje.

  36. Yvonne Toornman- 24-07-2021 om 11:46

    Trommels 🤗
    Het zou erg leuk zijn om met ons gezin van 4 personen te gaan zien 😍

  37. Irene Gerlich- 24-07-2021 om 12:02

    Alleen de trailer nodigt al uit om de film te willen zien…de muziek.van oa de djembe’s…
    de boodschap die het verhaal je meegeeft…

    Ik zou graag willen dat mijn zoon samen met zijn maatje deze film kan gaan kijken. Juist omdat het maatje om dezelfde reden op ons pad is gekomen, als dat wat de boodchap is van de film.

    En de andere 2 kaartjes? Die gun ik iemand die er heel blij van zou worden, maar geen mogelijkheid heeft dit zelf te bekostigen.

  38. Trommels/djembe. Ik zou heel graag met mijn dochter (9 jaar) en haar jongere zusje (bijna 7) naar de bioscoop willen. De oudste is nu al enthousiast. En papa mag ook mee.

  39. Esther van der Hoeven- 24-07-2021 om 13:03

    Conga trommels. Ik zou graag met mijn jongste dochter van 10, deze zomervakantie naar de bioscoop gaan. Even een 1 op 1 moment.

  40. Trommels /djembê
    Ik zou graag met mijn 4kleindochters willen gaan hebben al verschillende uitjes moeten afzeggen ivm de corona

  41. Mijn antwoord is: Djembe trommels.
    Ik ben Aiden en wil graag samen met papa, mama en Zoey mijn zusje naar deze film toe.

  42. Bianca Quirijnen- 24-07-2021 om 16:14

    Wij zien trommels voorbij komen, geen idee hoe die heten, percussie/djembe, congas….??
    Lijkt me gezellig om met m’n man en onze 3 kids naar deze film te gaan.

  43. We zagen djembes en zijn zo ontzettend benieuwd naar deze film! We zouden er graag naar toe gaan met onze oma en opa, groetjes Norah en Valerie

  44. Miranda Maas- 24-07-2021 om 17:55

    Djembé trommels zagen we in de trailer. Ik zou graag met mijn 2 zoontjes willen gaan❤💙💚

  45. Leonie van der Veen - Broersma- 24-07-2021 om 18:47

    Ze spelen op Djembé’s! 🪘
    Ik zou hier zo graag heen gaan met mij oudste zoon. Hij is 7 jaar en dol op familiefilms! En een echt moeder en zoon uitje is ook precies wat we nu nodig hebben. ❤️

  46. Marian v Doorne- 24-07-2021 om 21:35

    Djembe trommels….
    Ik zou graag met mijn lieve oma naar de leuke film gaan. Mijn oma past 1 dag in de week op mij…en samen kijken we altijd een film op tv. Dus een keertje oma verwennen en verrassen met een bioscoop bezoek en gave film zou TOP zijn. Groetjes

  47. 🪘Ik zie trommels (Djembe)🪘.
    Het zou super gezellig zijn om met mijn dochter Lieze en mijn man er heen te kunnen gaan. 🍀

  48. Ik zie een trommel voorbij komen. Ik zou hier heel graag met mijn zoontje naar toe willen. Gezellig een uitje naar de bios.

  49. Angelique Bogaard- 25-07-2021 om 22:12

    Ik heb trommels (Djembe)voorbij zien komen
    Met ons gezin

  50. Wij zagen ook 3 djembee-achtige trommels voorbij flitsen. Mijn zoon van 10 heeft tijdens de lockdown zijn vriendinnetje een bioscoop uitje voor haar verjaardag gegeven en die mag nu ‘vervuld’ worden – super film voor hun 2 en dan ga ik (tegelijkertijd 😉) gezellig samen met mijn dochter van 8 aan de ander kant van de zaal zitten 🙂

  51. Ik wil graag met mijn zusje Anne en mama naar de film als papa moet werken.
    O ja ik zag grote 🪘 🪘
    Doei van Daan
    🥳👋🏻🤩👍🏻😎😄🤞🏻🙌🏻🐟🦜🦎🐍🌴🐲🦥🦀🪲🪰🐛🦋🐒

  52. Alyt van der Heide- 26-07-2021 om 17:21

    Wauwie wat een gave trailer. We zagen een DJEMBE voorbij komen.
    Deze film wil ik graag met mijn meiden van 8 en 11 zien.

  53. We zagentrommels (djembé)
    graag zouden wij met het gezin naar deze leuk film willen, nu met de corona veel niet door heeft kunnen gaan zou dit wel heel erg leuk zijn.

  54. Marjolein van den Berg- 26-07-2021 om 22:40

    Djembe trommel.
    Ik zou heel graag met mijn gezinnetje naar deze leuke film willen gaan! Een superleuk uitje voor de vakantie. ☺️

  55. Djembe trommels.
    Super leuk. Zal dan de 1e keer worden voor onze kleinste.

  56. Kimberley schreuder-van der Velde- 27-07-2021 om 22:59

    Djembé!
    Heb ik zelfs vroeger een keer gedaan 😄
    Mijn dochter en ik willen heel graag naar deze film🍿 🎥

  57. Femke Gerritsen- 27-07-2021 om 23:02

    Djembe trommel.

    Dat zou leuk zijn om te winnen, met dit Hollandse zomerweer☔

  58. Wat een leuke actie zeg en wat een leuke film. Die wil ik graag met mn dochter van 6 jaar in de vakantie gaan zien. Evergreen met een vriendje uit de klas mee 😉. Het zijn prachtige djembe trommels

  59. djembé trommels!

    Graag wil ik met onze dochter Jessie-Lee naar deze film tijdens onze Jessie-Les dag, als haar zusje naar de opvang is in de vakantie. Zodat ik ook lekker een dagje wat leuks met haar kan doen

  60. Afrikaanse /Malawi trommels (djembe)

    Ik zou super graag mijn dochter van 7 & zoon van 6 mee willen nemen. Dit zouden ze te gek vinden. Ik besef me dat de aandacht vaak naar de jongste gaat.

    Ook gaan wij niet op vakantie , met deze regen hier in Nederland helaas weinig gedaan tot nu toe. Hoe tof zou het zijn als we naar deze film kunnen ??? Het ziet er super uit op de trailer. Wordt een super leuke tijd!

  61. Tamara Lommen- 27-07-2021 om 23:06

    Ik heb de trailer samen met mijn dochter gekeken en ze riep meteen enthousiast: Trommels!! Om precies te zijn, zijn het djembé trommels, maar zo specifiek, dat weten alleen mama’s in haar ogen! 😇
    Wii zouden dan ook samen naar deze film willen gaan!

  62. djembé Trommels

    Lijkt me een super leuke film voor me meiden 🍿 🎞 🎥

  63. Wij zien trommels ( djembé )
    Hoe leuk zou dit zijn voor mijn dochter met haar nichtjes en mama natuurlijk naar deze film !! Duimen draaien 🤞

  64. Ze hebben trommels in de trailer. Volgens mij Djembé’s. Ik zou graag met mijn man en twee kinderen gaan.

  65. Djembe trommels!! Ik wil hier graag met mijn jongste dochter heen, zal ze super gaaf vinden 😁😍

  66. Djembe 🪘🪘 Mijn dochter heeft nu al zin in de film, na het kijken vd trailer. Gezellig met ’n vriendinnetje om er ’n echt meidenuitje van te maken 😊

  67. Trommels.
    Ik zou hier graag met mijn dochtertje naar toe willen gaan. En dan kan ze haar vriendinnetje met haar moeder meenemen

  68. De djembé. Ik zou graag met mijn zus en neefje en n nichtje naar deze film willen gaan. Is al veel te lang geleden toen we voor het laatst met z’n vieren geweest zijn.

  69. Djembe drum Wow prachtig,
    Ik zou graag met mijn dochter gaan om haar de kracht te geven om straks te gaan Schinen in haar nieuwe klas in groep 4.
    En dat ze een fijn plekje mag vinden .
    Samen met broertje en zusje ook haar verjaardag vieren ze is nl 30 juli jarig

  70. Djembe trommels!! Ik wil er graag naartoe met mijn jongste dochter, zou ze erg gaaf vinden 😁😍

  71. Ilona vd Bergen- 27-07-2021 om 23:13

    Djembé trommels! Ik zou hier heel graag met mijn kindjes naar toe willen. Voor het eerst vakantie zonder papa en we willen mooie nieuwe herinneringen maken.

  72. Rianne buis- 27-07-2021 om 23:13

    Djembe trommels! Met mijn 2 zoons en man lijkt me dit super gezellig!

  73. Jessica D'Elfant- 27-07-2021 om 23:14

    Hallo!

    Ik heb meerdere trommels op een rijtje gezien. Graag zou ik met mijn knul van 6 jaar naar deze film gaan. Heerlijk samen weg in de vakantie wanneer het weer een beetje tegen zit.

  74. Wij zagen grote trommels en zouden graag ( mama met 3 zoons) naar de film gaan.
    Lekker even ontspannen in de vakantie.

  75. Simone van der Ende- 27-07-2021 om 23:15

    Djembe trommels. Samen met mijn dochters (8 en 5 jaar)zou ik graag deze film in de bios willen zien.

  76. Marianne Bakker- de Boer- 27-07-2021 om 23:16

    Wat een leuke actie!!
    We zagen djembe trommels voorbijkomen!

    Samen met mijn dochtertje van 6 en 2 vriendinnetjes zouden wij gaan!.

  77. Carola Paans- 27-07-2021 om 23:16

    Wij zagen djembés voorbij komen. Ze zijn aan het trommelen hierop.

    Ik zou ontzettend graag Noortje en Noud meenemen naar de bioscoop. Even samen weg in de vakantie…
    En zeker met dit weer 😉

  78. Tamara van der Veen- 27-07-2021 om 23:18

    We zagen trommels (jembe) ,lijkt ons een prachtige film.
    Zou graag met mijn twee meiden en zoon naad de film willen,helaas loop de zomer anders.Het weer zit helaas ook niet mee.
    De bios zit zeker in het lijstje van leuke vakantie (leuke actie) Kleertjes 🍀

  79. Wij zagen de djembé trommels! Romedebom! Kleertjes.com! Zou heel graag gaan met m’n 2 dochters. Die vinden dit zeker te gek!

  80. Djembe, leuk samen met onze 3 Kids naar deze leuke film.

  81. Sabine lotte-furtjes- 27-07-2021 om 23:19

    T(d)rommels wat een leuke actie. Ik zou heel graag met mijn zoon willen gaan. Even quality time. Duimen draaien overuren

  82. Djembé Trommels!

  83. Callista Langen- 27-07-2021 om 23:21

    Ik zag een aantal mannen op heel grote trommels (djembe’s) slaan. 🥁🥁Deze film zou ik graag met mijn tweelingjongens gaan zien en dan kan er zelfs nog 1 vriendje of vriendinnetje mee.🤞

  84. Rolien Wiggelinkhuizen- 27-07-2021 om 23:23

    Oo dit vinden mijn 3 kids en ik super !! Thuis kijken ze met dit bijna herfst weer films met wat lekkers, gordijnen dicht en zo hebben ze hun eigen bioscoop. Maar dat is het net niet natuurlijk 🙈
    Wanneer ze deze film mogen zien in de bioscoop zullen ze een gat in de lucht springen 🥳

  85. Viola Oostveen-Talens- 27-07-2021 om 23:23

    We zagen percussie instrumenten voorbij komen. Een trommel / drum, volgens mij groter dan de djembé, meer een conga.
    Ik zou heel graag met mijn man en 2 kinderen van 6 en 10 jaar gaan.
    Nu hun zomervakantie in Nederland letterlijk in het water valt zou dit fantastisch zijn.

  86. Miranda Gerritzen- 27-07-2021 om 23:23

    Djembe 🪘
    Ik zou heel graag in de vakantie met mijn 3 zoons heengaan! Ik denk dat ze (en ik 😉) het geweldig vinden! Nu heel hard duimen.

  87. Wauw!! Dat is een super leuk vakantie uitje waar mijn kids super blij van worden … Wij hebben de trailer vol bewondering bekeken en zagen de djembés (trommels) voorbij komen. We hopen dat wij hier samen naartoe mogen? 😍🍀🎬

  88. Een trommel / djembee..
    Ik zou er graag met mn meiden heen gaat ♡ ze houden ontzettend van buiten spelen, maar vinden een dagje bios ook geweldig..
    Heeeeeeel graag dus 🙂
    Duimen!!!

  89. Maaike kruijshaar- 27-07-2021 om 23:25

    djembé trommels zagen we voorbij komen. We zouden graag als gezin naar deze film gaan.

  90. Lijkt me een leuke film! In deze specifieke scène zie je meerdere Afrikaanse drummen, ook wel Djembé genoemd. Geweldig om samen met mijn dochtertje te kijken, onder t genot van popcorn. Heerlijke quality time. Geweldig!

  91. Rolien Wiggelinkhuizen- 27-07-2021 om 23:28

    Oeps vergeet door mijn enthousiasme te benoemen dat ik de djembe/ percussie voorbij zag komen in de trailer!

  92. Patricia kroon- 27-07-2021 om 23:29

    Djembe trommels
    Ik zou graag met mijn dochter naar deze gave film willen! Gezellig mama dochter moment 😊

  93. Cindy Bron- 27-07-2021 om 23:30

    Handtrommel,
    We zouden graag met ons gezin gaan. 2 dochters en vader en moeder. Heerlijk even lekker met z’n 4tjes weer eens op stap. We zijn dol op de bios maar zijn er al veel te lang niet meer geweest.

  94. Djembè trommels en ik zou dan graag met me kleine (dochter) tekenfilms verslaafe gaan!!

  95. Ze slaan op Conga’s?! Met mijn dochter en mijn zusje en nichtje! Leuk voordat ze naar China verhuizen 🍀🙏🏻

  96. Jacqueline- 27-07-2021 om 23:33

    Het zijn djembé’s. Toevallig vanmiddag de trailer gezien en m’n dochter herkende het van de workshop percussie paar weken geleden op school. We nemen dan uiteraard ook d’r zus en papa mee, hebben we een gezellig uitje in de vakantie met z’n 4 😄

  97. Djembe trommels! Och wat leuk om samen met mijn gezin hierheen te gaan. Zowel leuk voor een jongen als een meisje deze film, perfect!!

  98. Ging snel, maar gespot😊
    Djembé waren het.
    Zou graag met mijn 3 schatten willen gaan🙏🏽🍀

  99. Marianne Harskamp- 27-07-2021 om 23:37

    Ze spelen op djembé trommels. Ik zou graag met mijn 3 kinderen gaan. Omdat ik kort geleden mijn rijbewijs heb gehaald zou dit een mooi uitje zijn.

  100. Het is een djembe
    Graag ga ik hier naar toe met mijn (pleeg) zoon
    Hij zou dit fantastisch vinden

  101. Diana de Mooij- 27-07-2021 om 23:38

    Djembe trommels!! 🪘 ik zou heel graag naar deze film toe gaan met m’n zoontje dochter en nichtje. Gezellig als ze in de vakantie komt logeren

  102. Van die djembé trommels , heten ze geloof ik .
    Ik zou graag met mijn zoontjes naar deze film willen . Zouden ze geweldig vinden om hier in de vakantie heen te gaan. Lekkere popcorn erbij en de dag kan dan niet meer stuk 🙏.

  103. Carolina Toisuta- 27-07-2021 om 23:40

    Trommels/djembe , samen met mijn kleizoon. Van de week de trailer op tv gezien en mijn kleinzoon zei: die film wil ik graag zien

  104. Chantal Onnink- 27-07-2021 om 23:41

    Super leuk!
    Trommels.
    Graag zou ik met mijn zoon naar de film willen gaan.

  105. Ohhh de trailer beloofd veel leuks!
    Een leuke actie van onze favoriete webshop!
    Wij zouden heel graag met onze lieve kids de trommels/djembé op het grote doek gaan bekijken.. 2 van onze 3 kids zijn toevallig op dezelfde dag jarig op 27augustus dus dat zou een extra leuke verassing zijn en zij en wij hebben dit samen ook heel erg verdient.. dus duimen maar🤞🍀

  106. Ging snel maar heb ze gespot😊
    Djembé waren het.
    Wil graag met mijn 3 schatten gaan🙏🏽🍀

  107. Sharon schraven- 27-07-2021 om 23:43

    Hallootjes

    Wij zagen Tabla trommels voorbij komen
    Als wij ze zouden winnen,wat ik/wij geweldig zouden vinden en zouden we gezellig met ons gezin gaan ik met me man en me zoon en dochter.Lijkt me wel een super leuke film
    🍀🍀🍀🍀🙏🙏🙏🙏

  108. Chantal Onnink- 27-07-2021 om 23:44

    Super leuk!
    Trommels.
    Graag zou ik met mijn zoon naar de film willen gaan. Als er nog meer kaartjes beschikbaar zijn dan ook graag voor mijn partner en zijn zoontje

  109. Wendy van der Neut-Zaal- 27-07-2021 om 23:45

    Ik zag ook trommels maar Ainbo krijgt op een geven moment ook een soort van blauwe fluit cq hoorn waarbij gezegd wordt: ik heb al 100 jaar niemand meer hierop horen spelen.

    Ik word eind augustus 40 en dat lijkt mij een mooie gelegenheid voor het 1e moeder-dochter uitje (zeker nu ze alweer 8 is 🙈)

  110. Wendy van der Neut-Zaal- 27-07-2021 om 23:47

    Oh haha ik zie nu dat het 4 kaartjes zijn………. Dan nemen we papa & broertje lief ook maar mee 🤣

  111. D. Van der Steen- 27-07-2021 om 23:52

    Trommels bongo’s. Ik zou graag met de kleinkinderen penny en dean gaan.

  112. Tamara en Levi Luijendijk- 27-07-2021 om 23:53

    De Djembe trommel(s) gezien in de trailer van deze prachtige film. Heel graag winnen wij kaartjes om als een moeder-zoon uitje naar deze film te gaan! 😊

  113. Te gekke trailer! We zagen Djembé’s voorbij komen.
    Leuk voor ons gezin om er naartoe te gaan: Mijn 2 kids en hun ouders!😁🍀

  114. Charlotte giedked- 27-07-2021 om 23:54

    Trommels. Moesten wel even goed kijken. Wil graag mdat mijn kleinkids gaan. Zou super zijn. Zitten al 8jaar in een vecht Co ouderschap. En om hun te plezieren zou het mooi zijn om deze vakantie mooi af te kunnen sluiten. En dat ze toch kunnen zeggen we zijn naar een spannende film geweest. Top. Ga hard duimen.

  115. D. Van der Steen- 27-07-2021 om 23:54

    Trommels bongo’s ik zou graag met mijn kleinkinderen penny en dean gaan. Opa mag ook mee

  116. Marjolein- 27-07-2021 om 23:59

    Ik heb het filmpje meerdere keren bekeken, wat een heerlijke muziek!
    Ik zag djembe trommels voorbijkomen. Wel drie stuks zei mijn zoontje:-)

    Ik zou er graag heengaan met mijn vriend en mijn zoontje.
    Mijn zoontje zou heel graag een vriendje meenemen:-) mooie leerzame film

  117. Jonneke Spek- 28-07-2021 om 00:00

    We hoorde de djembé.
    Dit zou een super leuk uitje zijn met mijn zoontjes 🥰

  118. Wat een leuke actie, en wat zouden wij graag naar deze film gaan met ons zoontje( hij en wij ook zijn helemaal gek op dit soort films . Misschien zit ik er helemaal naast , maat omdat dit verhaal zich in het Amazone gebied afspeelt denk ik aan het instrument ATABAQUE. Een traditioneel Braziliaans/Peruaans muziekinstrument. En nu hopen dat dit het juiste antwoord is

  119. Bianca Tuinstra- 28-07-2021 om 00:03

    Een soort van Bongo, een trommel kwam voor in de trailer. Mocht ik winnen, dan ga ik samen met mijn man, onze zoon en dochter. In ieder geval bedankt voor deze leuke filmtip! 👌

  120. Marisca de Graaf- 28-07-2021 om 00:13

    Een djembe drum Bongo. En ik zou heel graag met mijn zoontjes willen gaan. Dan maar dansend door de regen naar de bios 😉

  121. Dat waren de Djembe trommels. Ik zou graag met mijn eigen heldin van bijna 10jaar willen gaan.

  122. Wat een mooie actie! Trommel (djembé) horen wij!
    Samen met mijn twee dochters proberen we een keer per jaar naar een animatiefilm in de bioscoop te gaan, want dat is de allerbeste plek om een animatiefilm te zien, zoveel humor altijd in die films! Genieten!

  123. Daisy de vos- 28-07-2021 om 00:26

    Het muziekinstrument dat voorbij komt is een djembé. Zou er graag heen gaan met mijn dochter en zoon en hun papa. Heel leuk uitje!

  124. Joyce Grimberg- 28-07-2021 om 01:03

    Trommels zagen wij!
    Heel graag met m’n 4 stoere meiden💪
    En hun papa mag ook mee😉

  125. Silja Vaags- 28-07-2021 om 01:17

    Djembé!
    Een mooie vakantie afsluiter. Samen met mijn man, dochter en zoon naar de bios.

  126. Josine Mingels - Louwers- 28-07-2021 om 03:50

    Wij zien en horen hier trommels. Het zouden bongo’s, timpani’s of djembe’s kunnen zijn. Dit is moeilijk te zien.
    Door deze tropische, zomerse geluiden vergeet je even de regenachtige start van de zomervakantie hier in Zuid-Limburg.
    Ik zou graag samen met mijn zoontjes en hun papa naar deze film gaan.
    🎞 🪘 🎥 🇧🇷 🌺

  127. Aafje Gerrits- 28-07-2021 om 04:59

    🪘Djembe🪘
    Wat een zomerse intro, het zou super zijn om naar deze film te kunnen met ons gezin.

  128. djembé 🎼🪘zou heel graag gaan met mijn 2 zoontjes en man🖤

  129. Marjolein- 28-07-2021 om 05:36

    Djembe trommels. Zou heel graag met mijn dochtertjes en mijn man gaan!

  130. Ze spelen op een djembe

    Doe graag mee met winactie

  131. Eefje Schouten- 28-07-2021 om 05:42

    Bij 1.41 waren er trommels te zien.
    Leek op Afrikaanse trommels, terwijl ik eerder Teponaztli uit het Amazonegebied verwacht had 😉
    Ik zou met ons gezin gaan. De meiden zouden deze film te gek vinden en dat papa èn mama meegaan is dan ook feest! Popcorn op schoot en genieten!

  132. Grote trommels.
    Zou heel graag met mijn dochter en man naar de film gaan kijken

  133. Ragna van der Burg-Zethoven- 28-07-2021 om 06:37

    Antwoord 1: een Afrikaanse drum of Djembe
    Antwoord 2: met mijn 12-jarige zoon Herben

  134. Wat lijkt ons dit een toffe film🥰 met een mooie leerzame boodschap! Welke instrumenten te zien zijn in de trailer zijn Djembe trommels.. 😊
    Ik zou de kaartjes besteden aan mn zoon en zijn vriendinnetje en haar mama

  135. Jackie Hendriks- 28-07-2021 om 06:58

    Wij hebben djembé’s voorbij zien komen. Daar heeft mijn zoontje op school nog les op gehad, ontzettend leuk!
    Ik zou graag met mijn zoontje (8 jaar) willen gaan en zijn vriendinnetje met haar moeder. Ze hebben verkering 🤫

  136. Gerbien Tijssen- 28-07-2021 om 07:05

    Op een Djembé! Ik zou heel graag gaan met onze 4 kinderen!

  137. Ruth de Vries- 28-07-2021 om 07:12

    Je ziet Djembe trommels. Samen met ons 4en naar de bioscoop tijdens een regenachtig dagje!

  138. Yayyyy wat een te gekke winactie voor deze “herfstvakantie” 😉
    Wij spotten djembé trommels in de trailer! En ik zou graag met m’n boys Dex en Otis naar deze toffe film willen gaan!!

  139. Het was even zoeken (ik was aan het luisteren naar een instrument ipv aan het kijken 😉), maar ik zag trommels! Djembé’s of Bongo’s, dat weet ik niet zo goed.
    Onze drie kinderen zouden dolgraag naar de bios gaan!

  140. Ze spelen in de film op een djembe. Ik zou graag deze film in de bioscoop willen zien met mijn broertje, papa en mama. Dat lijkt me super leuk!
    Groetjes Joni

  141. Cynthia van den Bergh- 28-07-2021 om 07:22

    Djembe/trommels.

    Ik zou hier met mijn dochtertje heen willen gaan. We zijn gek op dit soort films en kijken ze regelmatig samen. Na de zomervakantie gaat zij voor het eerst naar school en zal dit nog even een extra leuk uitje zijn! ❤

  142. Monica Soeters- 28-07-2021 om 07:22

    Djembé’s! Ik wil graag met mijn dochter naar de film gaan. ❤️

  143. Deze film lijkt me echt super leuk om te kijken met onze 2 kids van 6 en 8. 🤩😁
    In de trailer trommelen ze op de Djembe. En laat onze dochter daar nou net op vakantie mee geoefend hebben.

  144. Ingrid Versteegen- 28-07-2021 om 07:27

    Ik en onze jongens hebben trommels voorbij zien komen… we zouden het super leuk vinden om deze kaartjes te winnen.. dus Fingers crossed 🤞

  145. Edith Schouten- 28-07-2021 om 07:27

    Een trommel! Geweldig als we dit konden 🥇 winnen

  146. Eveline de jager- 28-07-2021 om 07:27

    🪘 djembe trommels🪘
    Super leuk om met dit saaie 🌦zomer weer even de bios te bezoeken. Super leuke film 🥰

  147. Karin schenk- 28-07-2021 om 07:28

    🥁🪘TROMMELS TROMMELS EN NOG EENS TROMMELS 🪘🥁

    Mijn dochter van 7 wil dolgraag naar deze film! Even een mama & dochter uitje🥰

  148. Djembe trommels

    Ik zou graag met mijn 2 dochters naar deze leuke film gaan, nu we niet op vakantie kunnen is dit een mooi uitje voor ze

  149. Wij hebben trommels 🪘 gezien. Heel graag ga ik hier met mijn dochtertjes heen.

  150. We zagen trommels/djembé”s voorbij komen.

    Lijkt ons een geweldige film!
    Samen met onze dochters en zoon.. wat zullen ze genieten.
    We gaan duimen

  151. Dominique de Jong- 28-07-2021 om 07:36

    Djembe trommels. En ik doe mee voor mij neefje. Omdat hij ook heel dapper is:
    https://www.ed.nl/eindhoven/eindhovense-sten-sleep-11-000-euro-bij-elkaar-voor-onderzoek-naar-hersenstamkanker~af22a10b/
    En omdat mijn kinderen ook hebben meegevochten. 💪🏼

  152. Ze trommelen op een djembé. Graag wil ik hierheen met mijn 2 jongens. Denk dat papa het ook leuk zal vinden, dan hebben we een uitje met zn vieren.

  153. Ze gebruiken in de film een djembé.
    Ik zou heel graag mijn dochter met een vriendinnetje en haar moeder mee nemen naar de bioscoop.

  154. Toffe film! Ik denk een conga of djembe.
    Ga graag naar deze film met onze 3 kids (6-8-11jr) en kopen een extra kaartje voor papa 😀 haha

  155. Mary Weijers- 28-07-2021 om 07:45

    Djembé trommels zien we in de trailer, ik zou graag met onze 2 dames en mijn man gaan op een regenachtige dag. Lijkt me een leuk uitje .

  156. Wat een toffe film! Volgens mij zijn de slaginstrumenten conga’s (of djembe’s).
    Onze dochters zouden deze film graag zien met papa en dan kopen we een 5e kaartje bij voor mama 😀 haha

  157. elisabeth maria martina- 28-07-2021 om 07:52

    djembé trommels!

    dit is natuurlijk helemaal te gek voor mijn kleindochter en kleinzoon want een uitje naar de bioscoop is altijd feest

  158. Sylvie_lemmers@ziggo.nl- 28-07-2021 om 07:54

    Djembe trommels😁 past helemaal bij de film..
    Ik zou graag met mijn 2 zoontjes willen gaan onze vakantie gaat bijna beginnen en gaan we met ze 3tjes genieten.en leuke dingen doen. Dus dit zou super leuk zijn ! ❤

  159. Deze film lijkt ons superleuk. Wij zagen djembe trommels voorbijkomen. Ik zou graag met mijn 3 kinderen van 5,7 en 10 deze film gaan kijken en daarom maken wij graag kans op vrijkaartjes 🍀 en nu duimen maar!!

  160. Marloes kampen- 28-07-2021 om 07:58

    Djembé trommels hebben we gezien! Zou leuk zijn om samen met mijn dochter van net 6 heen te gaan! Wij gaan duimen!!

  161. Karlien Van Der Stadt- 28-07-2021 om 08:08

    Djembé dat zagen we voorbij komen 😊, mijn dochter verjaard 15 augustus dus het zou super zijn om dan te winnen en zou ik met haar en haar 2 vriendinnetjes gaan 💗💝🍀

  162. Petra de Mooij- 28-07-2021 om 08:08

    Jeetje wat hebben we zitten lachen hierom.. Mn dochtertje dacht al een gitaar te zien bij de waterval, ii een toeter.. 😂😂😂Om vervolgens later overduidelijk de djembe trommels. Voorbij te zien komen.
    Ik zou dolgraag samen met mn dochtertje en haar 2 beste vriendinnetjes gaan.. Als afsluiter van de zomervakantie🥰

  163. Chantal Rusconi- 28-07-2021 om 08:13

    Trommels en als ik mijn niet vergis heten ze djembe. Ik zou gaan met mijn 6 jarige zoonlief. Die is zo trots dat hij nu eindelijk naar 6+ films mag. En met een vakantie in nl is dit wel een van de leukste uitjes.

  164. Marieke van haaften- 28-07-2021 om 08:15

    We zagen Trommels en mijn dochter en ik zijn erg nieuwsgierig geworden naar de hele film na het kijken van de trailer

  165. Ingrid Langstraat- 28-07-2021 om 08:16

    Het instrument is een Djembé!
    Wat een leuke trailer.
    Ik moet volgende week weer werken maar mijn man is nog vrij met onze drie kinderen. Leuk om ze net dit uitje te verrassen!!

  166. We zagen en hoorden djembés.
    Ik zou heel graag met mijn kinderen naar deze film willen. Dat hebben ze verdiend omdat ze op vakantie in quarantaine zitten. Hun vader is besmet en nu zitten we met z’n allen in het vakantiehuisje. De meiden vonden het jammer maar zijn vooral erg bezorgd om hun vader. Ze zijn zo lief. Kaartjes voor de film zou een leuke verrassing zijn!

  167. Chantal Plat- 28-07-2021 om 08:27

    Afrikaanse Djembe hebben we voorbij zien komen, wij hebben ze ook thuis, samen met ons gezin naar deze leuke film!!!!!

  168. De djembe trommels komen voorbij in het filmpje.
    Het weer valt deze zomervakantie idd tegen. De bioscoop zullen mijn jongens dan ook een gezellig uitje vinden! 😊

  169. Yuna Weng- 28-07-2021 om 08:30

    Ze spelen op een Djembe. Graag zou ik deze film met mijn bestie Genevieve willen zien!

  170. Wat een super leuke actie en wat een super leuke trailer, de film lijkt ons geweldig!
    Het instrument waar op getrommeld word is natuurlijk een djembé.
    Ik zou graag naar de film gaan met onze twee dochters 🙂

  171. Trommels🪘. Wat een leuke actie! Zo te zien de brokking, bolle trommels. Het lijkt mij super tof🥰 om met ons dochterje van 8 te gaan, zij is hier echt gek op net als op jullie kleertjes. Kwality time, hou er zo van. 💕

  172. We zagen een djembe!
    Ik wil graag mijn dochter en haar vriendinnetje ermee verrassen. 🙂

  173. Djembe (Afrikaanse trommels) zijn te zien. Ik zou graag samen met mijn dochter willen gaan. Het lijkt haar een ontzettend stoere film.

  174. I. Terlien- 28-07-2021 om 09:00

    Leuke actie van jullie!
    Ze spelen op Djembe’s. Ik zou graag met mijn vriend en 2 zoons naar deze film willen!

  175. Wat een leuke trailer en daar zijn djembe te zien, mijn kleindochters hebben dit pas op school gehad.
    Het zou echt heel leuk zijn om met mijn kleindochters van 12, 8 en 6 er naartoe te mogen gaan.

  176. Super graag wil ik dit winnen om samen met mijn 2 meiden en man naartoe te gaan. We zagen trommels/djembe trommels voorbij komen. De film lijkt ons super leuk. Een tof uitje in de vakantie.

  177. Hendrickx- 28-07-2021 om 09:18

    Djembé trommel. Graag kaartjes voor mijn 3 kleinzonen die komen logeren. Het zijn drie lieve drukke kereltjes en een namiddagje film en een beetje rust voor oma zou leuk zijn. Leuke actie trouwens.

  178. Jenny timmermans- 28-07-2021 om 09:22

    Ja wat een leuke film lijkt het ons! Kids 5 en 7! Ze riepen beide heel hard. “ja we zien trommels!! ” (djembe)🎶
    En hoe leuk is het om met ze naar de bioscoop te gaan 🤞🤞
    Door corona weet de jongste niet eens wat een bioscoop is 😅

  179. Petra Eleveld- 28-07-2021 om 09:39

    🪘🥁Djembé trommels komen er voorbij in het filmpje.🪘🥁 Ik zou de kaartjes graag willen voor een collega die heel hard werk en daarnaast nog de zorg heeft voor haar man,
    kinderen,kleinkinderen. 👍Zo kan ze toch eens samen met haar dochter en 🧡2 kleinkinderen🧡 een beetje genieten! 🍀Wie weet hebben we geluk?🍀

  180. Wow wat een prachtige trailer, dat belooft wat voor de film. Ik zou heel graag met mijn 2 dochters willen gaan.

    De mannen slaan op prachtige trommels die kunnen vallen onder percussie / djembe
    🍀🍀🍀🍀
    🌹🌻🍀

  181. Djembe voorbij zien komen
    Dat zou echt leuk zijn deze film te kunnen bekijken in de bioscoop….
    🤞🤞🤞🤞🤞

  182. Rianne Jacobs- 28-07-2021 om 10:05

    Ik hoor djembe trommels voorbij komen.
    Mijn dochter Tess zou het heel leuk vinden om samen een meiden uitje te hebbeb met mama naar de bioscoop

  183. Patricia Paling- 28-07-2021 om 10:33

    Djembé 🪘
    Ik zou heel graag samen met mijn vriend en onze 2 kids deze mooie film in de bios willen zien! ❤🍀😍

  184. Jerney Leenheer- 28-07-2021 om 10:35

    djembé trommels, ons zoontje heeft dit wel verdiend, geen vriendjes helaas ivm adhd-autisme en moet naar nieuwe s.o school,spannend en daarom zou ik graag met ons gezin 3 pers . naar de bios gaan met hem

  185. annemarie smit- 28-07-2021 om 11:23

    Wij waren met mijn dochter, haar BFF en moeder bij de film: de nog grotere slijmfilm…. zagen de trailer van deze film voorbij komen. prachtig! (de moeders baarden dat ze bij de nog grotere slijmfilm zaten :-/) We zagen djembes (waarop getrommeld werd) voorbij komen in de trailer. duimen maar!

  186. Mijn meiden zagen de mannen op prachtige trommels (percussie/djembe) slaan in de trailer.
    Mijn meiden hebben de bioscoop echt gemist in de covid tijd dus graag zou ik deze kaartjes winnen om met hen de film te gaan bekijken.

  187. Mirjam Hellingman- 28-07-2021 om 11:46

    Dit waren prachtige trommels! Ik zou heel graag met mijn man en kinderen naar deze leuke film gaan.

  188. Angela Kuystermans- 28-07-2021 om 12:13

    Ik en mijn zoontje zien trommels 😄 En hij word over 1 weekje 6 jaar 🎉 en dan zou dit toch een geweldig cadeau zijn om met hem naartoe te mogen gaan …. o ja en hij is gek van alles wat met de jungle te maken heeft 🐒🐍🐢

  189. Deborah van Es- 28-07-2021 om 12:22

    Djembé zien we voorbij komen.
    Ik zou graag samen met mijn dochter gaan op haar verjaardag 12 augustus, dan word ze 7 jaar.

  190. Een djembe, de film lijkt me geweldig om te gaan kijken met mijn dochter en 2 zoons. Moet een beetje aan timon en pumba denken🤣 ik ga duimen🙏

  191. Dat waren Djembé trommels. Graag ga ik met mijn dochter van 10 jaar en mijn zoon van 7 jaar. Voor een regenachtige dag tijdens de vakantie. Aangezien wij toch niet weg kunnen helaas. Alvast dank.

  192. Ook wij zagen de trommels. Ik, Mila zou graag met mijn zusje en moeder naar de film gaan. Het lijkt mij een erg leuk uitje in deze regenachtige vakantieweek.

  193. Claudia van Heck- 28-07-2021 om 13:26

    De mannen slaan op een djembé! Het lijkt me een waanzinnig leuke film om met onze meisjes naartoe te gaan :-). Het is super lang geleden dat we voor het laatst naar de film zijn geweest, het is ook geen mooi weer en de vakantie duurt lang – dit zou een geweldig uitstapje zijn!! Het lijkt me een hele mooie, avontuurlijke en super grappige film! 🙂

  194. Lissa Hens- 28-07-2021 om 13:47

    Het zijn djembés waar ze op trommelen. Ik zou graag gaan met mijn man, dochter en zoontje!

  195. Bianca de Lorijn- 28-07-2021 om 13:55

    Trommel zien voorbij komen, ik loot graag mee om met mijn 2 kinderen naar de bioscoop te gaan

  196. Renée Kouwenberg- 28-07-2021 om 15:03

    Er zijn trommels (djembés) te zien in de trailer.
    Onze zoon Jens zou graag met 3 vriendjes naar de film gaan. Is ook al zo lang geleden. Is zeker weer een keertje leuk😊

  197. Natasjavdharst- 28-07-2021 om 15:10

    In de trailer komen djembe trommels voorbij. Ik zou dab heel graag met mij gezin willen gaan. Wij houden van dieren en de natuur en de Amazone staat op ons lijstje om op vakantie heen te gaan..ooit. Maar hoe leuk zou het zijn om dit met mijn bios fanaten als voorproefje te kunnen zien, 🍀daarbij draait het in het leven om vriendschap, elkaar gunnen, liefde en hoop. Zo wie zo al een topfilm dus!

  198. Anoeska van Rooij-Hoebe- 28-07-2021 om 18:22

    Ik zag Djembé trommels voorbij komen in de super gave trailer! Mijn zoontje werd al helemaal enthousiast! Dus graag met mijn gezin!

  199. Claudia Desmarais-Weber- 28-07-2021 om 18:34

    Ik zag 1 van dieren met een trompet aan de mond. Mijn jongste dochter van net 5 zal deze film geweldig vinden! Maar mijn oudste dochter van 15 jaar en zoon van 12 jaar waarschijnlijk ook,haha

  200. Patricia Cordia- 28-07-2021 om 19:34

    Een djembé. Ik zou graag met mijn man en 2 dochters van 8 en 12 willen gaan.

  201. Ik zag even heel kort trommels (djembe?!) voorbijkomen. Ik zou heel graag met m’n zoon en dochtertje gaan, omdat onze vakantie in eigen land qua weer helaas zo tegen valt 😔 Deze film vinden ze vast super leuk!!

  202. Ze spelen op een djembé.
    Ik zou graag met mijn meiden hier naar toe gaan.

  203. Ik wil hieraan graag mee doen, omdat ik echt hou van animatie films en deze me echt zo ontzettend leuk lijkt. Tis altijd zo zo magisch en dit soort films helpen mij altijd om mezelf te zijn. Ik wil hier graag heen met m’n moeder, we zijn al een tijdje niet naar de film geweest en dit zou weer een magisch moment zijn dat ik graag samen met m’n moeder mee maak. Ik zag zelf een trommel voorbijkomen maar eigenlijk is de hele film al een soort magisch muziek instrument voor mij. De trailer geeft me zo’n vibe, de trailer alleen al geeft me kippenvel omdat er zoveel magische en mooie momenten in voorkomen.

  204. Wij zagen djembe’s voorbij komen, super leuk instrument! Ik, Anne (10jr), wil hier heel graag met m’n moeder heen. Ik zou dit echt super leuk vinden als ik de kaarten zou winnen 🍀🤞

  205. Marissa+de+Visser- 28-07-2021 om 21:33

    Percussions waren de grote trommels en op haar rug had ze nog een viking Hoorn. Ik zou graag met de 2 meisjes en m’n vriend naar deze film gaan! Ziet er heel leuk uit!

Reageer