Win 3 x 2 toegangskaartjes voor Kernie’s Familiepark

door Gastblogger

Attracties als een achtbaan, carrousel, wildwaterbaan en zweefmolen én gratis patat, (fris)drank en softijs? Bij Kernie’s Familiepark in Wunderland Kalkar, net over de grens bij Arnhem, krijg je een dag vol fun. Klinkt als een topdag, toch? Wij maken het nog leuker, want wij mogen maar liefst 3 x 2 toegangskaartjes weggeven voor Kernie’s Familiepark. Dit.wil.je!

All inclusive fun

Een bezoek aan Kernie’s Familiepark in Wunderland Kalkar betekent heel veel fun én gratis lekkere snacks. Er is genoeg leuks te beleven, voor groot en klein en voor jong en oud. Gaan jij en je kids in de zweefmolen? Maken jullie een ritje in het grote schip, de supersnelle bootjes of gaan jullie in de good old theekopjes (pas op dat je er niet – zoals ik – misselijk uitkomt!). Ook zijn er onder andere mini-luchtballonnen, een reuzenrad, botsbootjes, een wildwaterbaan, een kartbaan, een klimwand en is er een heel grote indoor speeltuin.

Geen lange wachttijden

Niemand hoeft zich hier te vervelen. En een heel GROOT pluspunt: je hoeft er nergens lang in de rij te staan. Ik was er twee weken geleden een dagje – een zondag in de zomervakantie – en we hebben amper hoeven wachten. We stonden het langst in de rij bij de vliegende olifantjes. Daar moesten we drie rondjes wachten, maar dat is natuurlijk ook wel een topattractie! 😉 Ideaal dus.

Mogen we er nog één?

Als het snack-time is, halen jullie een (gratis!) patatje en drankje bij een van de kiosken. Willen je kids een ijsje en daarna nóg een ijsje? Geen probleem, ook dit is gratis. En leuk: je moet de softijsjes zelf tappen. Mijn kinderen waren onder de indruk en heel trots op hun zelfgemaakte ijsje.
Als je kinderen ook nog iets anders willen eten of een cadeautje mogen uitzoeken, hoef je bij Kernie’s Familiepark niet zo diep in de buidel te tasten als bij andere pretparken. De prijzen zijn heel redelijk, het snoep in Kernie’s Candy Store is zelfs goedkoper dan in de snoepwinkel bij ons om de hoek. Zo blijft het een leuk en betaalbaar dagje!

Lange Zomeravonden

Handig om te weten: op zaterdag 17 en 24 augustus viert Kernie’s Familiepark de Lange Zomeravonden en is het park twee uur langer, tot 20.00 (in plaats van 18.00 uur) open. Leuk!

Zo doe je mee

Wil jij  3 x 2 toegangskaartjes winnen voor Kernie’s Familiepark in Wunderland Kalkar?
Het allerleukste aan dit blog? Wij mogen maar liefst 3 x 2  toegangskaartjes weggeven. Yesss! Wil jij die kaartjes winnen? Zo maak je kans:
1. Vanaf welk jaar woont Kernie op Wunderland Kalkar in zijn knusse huisje?
2. Vertel met wie jij een dagje fun wil beleven in Kernie’s Familiepark!

De actie loopt tot en met 22-08-2019 23.59 uur.
Let op: parkeren kost € 5 per dag (betalen aan de entreekassa).

 

Dit vind je misschien ook leuk om te lezen:
5x uitjes in eigen land (ook voor tieners
Geslaagd dagje uit: 7 voorbereidingstips
7x gratis uitjes met kinderen

Vertel 't ons 69 reacties

  1. Linda Storm- 15-08-2019 om 19:39

    Kernie woont sinds het jaar 2000 in Wunderland Kalkar, dus nu zo’n 19 jaar. Ik zou er heel graag met mijn kinderen heen willen gaan. Heb een tweeling van 7 en eentje van 9 jaar dus die zullen dat helemaal geqeldig vinden!

  2. Kernie woont sinds 2012 in zijn knusse huisje. Ik zou graag samen met mijn zoontje Fender van 3 jaar bij hem op bezoek gaan. Lijkt ons erg gezellig!

  3. Maaike Voskuilen- 15-08-2019 om 19:46

    Sinds 2000 woont Kernie in Kalkar! Wat zou ik hem en zijn vrouw graag eens bezoeken met mijn 8 jarige dochter! Een keer samen op pad zonder haar vader en broertje! Echt een dagje met zijn 2en!

  4. 1Vanaf het jaar 2000

    2 met mijn gezin, zou super zijn! Wij hebben nu 2 weken vakantie en hadden leuke uitjes gepland, maar helaas zit het weer niet echt mee. Musea zijn ook heel leuk, maar het zou echt super zijn als ik mijn kindjes kan verrassen met een uitje naar Kalkar, en dan duimen voor mooi weer 🙂

  5. Kernie woont vanaf 2000 in zijn knusse huisje, om iedereen die het park opkomt te begroeten.
    Ik zou heel graag met mijn dochter Quinty van 7 jaar Kernie willen ontmoeten en genieten van het pretpark.
    Nu gaan we heel hard duimen🍀

  6. Nicole Cuijpers- 15-08-2019 om 19:55

    1995
    Ik zou graag gaan met mijn gezin. We zijn er nog nooit geweest, maar het ziet er erg leuk uit.

  7. Patricia van der Stap- 15-08-2019 om 19:57

    Sinds 2000 woont Kernie op het park. Kernie is op 12 augustus 2012 getrouwd met zijn vrouw Kerna. Sindsdien wonen zij samen.

    Ik zou graag met mijn gezinnetje een gezellige dag op het park doorbrengen. Een leuke afsluiting van de vakantie.

  8. Miriam L'Ortye- 15-08-2019 om 19:59

    Sinds 2000 woont Kernie op het park in zijn knusse huisje.
    Ik wil graag een dagje fun beleven bij jullie met mijn gezin: zoontje Jesse, zoontje Jens en papa Marco.
    Dan lopen we Kernie zeker tegen het lijf! Joepie!

  9. 1. sinds 2000 woont Kernie in Wunderland Kalkar.

    2. Onze dochter van 7 en mijn zoontje van 2.5 samen met papa en mijzelf natuurlijk

  10. mariska van Renswoude- 15-08-2019 om 20:16

    Vanaf 1995 woont Kernie er.
    En zou graag met me gezin gaan (ikzelf,man en 2 kids)
    Onze zoon is er dol op gaan waarschijnlijk volge de week al maar nog een keer is geen straf 😊

  11. 1) vanaf 12 augustus 2012 samen met Kerna
    2) met mijn gezin! 2 lieve meiden die gek zijn op pretparken en met mijn man.

  12. elisabeth maria martina- 15-08-2019 om 20:27

    Sinds 2000 woont Kernie op het park in zijn knusse huisje, zodat hij iedere dag alle kinderen kan verwelkomen.
    mijn kleindochters arwen en benthe gaan vast helemaal uit hun plaat als de naam van oma hier als winnaar staat #duimenmaar

  13. Janneke Schouwe- 15-08-2019 om 20:40

    Kernie woont sinds het jaar 2000 in zijn knusse huisje! Wat zou het gezellig zijn om bij hem op bezoek te gaan samen met mijn man en onze boys! Heerlijk genieten van én met elkaar!! Fingers crossed!

  14. Marieke van Rooij- 15-08-2019 om 20:56

    In 1995 en ik wil graag gaan met mijn zoon Justin van 7.

  15. Sinds 2000 woont kernie in zijn knusse huisje. Ik zou er graag heen willen met onze twee jongens

  16. Kernie woont er vanaf 2000. Leuk ik zou graag gaan met ons gezin.

  17. Sinds 2000 woont Kermis in zijn knusse huisje in Wunderland Kalkar.

    Ik zou gaan met mijn gezin. Dan neem ik mijn partner, zoon en dochter mee! Samen een dagje uit en genieten.

  18. Petra sessink- 15-08-2019 om 22:19

    Sinds 2000 zal heel graag me zoontje van 5 willen verrassen als we winnen 😁

  19. M. Vervelde- 15-08-2019 om 22:31

    In 2000 kwam Kernie hier wonen en in 2012 is hij getrouwd en kwam Kerna gezellig bij hem wonen.
    Graag zou ik samen met mijn kinderen gaan.

  20. M. Vervelde- 15-08-2019 om 22:33

    In 2000 kwam Kernie hier wonen en in 2012 is hij getrouwd en kwam Kerna gezellig bij hem wonen.

    Graag zou ik samen met mijn kinderen gaan.

  21. Sinds 2000 🏠🎡

    Zou heel graag met mijn dochtertje van 4 bij Kernie op bezoek willen 🍀

  22. Sandra Verschoor- 16-08-2019 om 01:29

    Sinds 2000. Zou graag met man en onze 2 jongens op pad willen.

  23. Ilona van den Bergen- 16-08-2019 om 07:35

    Kernie woont sinds 2000 in zijn knusse huisje.
    Het lijkt me heel leuk om hier met mijn gezinnetje naar toe te gaan. We kennen het park nog niet. Dus laten ons graag verrassen 😀

  24. Sinds het jaar 2000. Wat een leuke winactie, ik zou het graag winnen voor mijn kids en hun vriendinnetje. Ze zijn njet op vakantie geweest deze zomer en zo’n leuk dagje Duitsland is dan wel heel erg speciaal.

  25. Marjolein Overman- 16-08-2019 om 07:51

    Sinds 2000 woont Kernie in zijn huisje en op 12 augustus 2012 is hij getrouwd met Kerna en wonen ze gezellig samen.
    Ik zou graag met mijn twee stoere kleine mannetjes gaan. Ben heel benieuwd hoe ze het zullen vinden. En natuurlijk mag papa ook mee 😉

  26. Esther augustijn- 16-08-2019 om 08:51

    Sinds 2000 woont kernie al in het knusse huisje!! Wij zouden dolgraag met ons gezinnetje gaan. papa, mama, Charlotte, Lars en jenthe. Al zoveel verhalen over dit super gafe park gehoord… dus wij zouden het heel graag zelf willen beleven en genieten van elkaar en het park!!!

  27. Sinds 2000?

    Ik ga zeker met onze dochter! Die houdt van spanning en sensatie (haha en van eten 😅)

  28. Femke Deeken- 16-08-2019 om 09:34

    Antwoord 1: jaar 2000
    Antwoord 2 : met mijn gezin ♡
    Dat zou erg leuk zijn.( en nu maar duimen)
    Groetjes Femke

  29. Iris van den Dikkenberg - Avezaat- 16-08-2019 om 10:52

    Sinds 2000 woont hij daar.

    Ik zou graag mijn man en onze zoon er naar toe laten gaan. Echt een mannen dag!

  30. Marian van de Laar- 16-08-2019 om 15:10

    Vraag 1: Sinds 2009
    Vraag 2: Ik zou er graag heen gaan met mijn dochter Friederike van 8. Het zou een erg leuk mama-dochter uitstapje zijn!

  31. sharon dekker-okken- 16-08-2019 om 16:43

    1. Kernie is op 12 augustus 2012 getrouwd met zijn vrouw Kerna. Sindsdien wonen zij samen in het gezellige huisje in Kernie’s Familiepark.
    2. Ik zou heel graag heen willen met mijn man, zoon en dochtertje. We zijn hier ooit een keer geweest met mijn ouders, maar ik weet er weinig meer van. Alleen de zweefmolen in de kerncentrale nog wel, dat was zo tof! Wil dit graag met mijn eigen gezin ervaren nu 🙂

  32. Monique Eickelmann- 16-08-2019 om 17:25

    Kernie woont er sinds 2000 en mijn dochtertje en ik zouden hem samen graag een bezoekje willen brengen.

  33. Kermis woont sinds 2000 in zijn knusse huisje in wonderland kalkar

  34. Kernie woont er sinds 2000 en een bezoek staat op onze gezins-bucketlist, dus ik zou gaan met mijn vrouw en mijn 2 zoontjes van 4 en 6.

  35. Naomi Wijers- 16-08-2019 om 19:18

    Sinds 2000! Ik zou heel graag met mijn gezin hier heen willen! 🍀

  36. Claudia Haarselhorst- 17-08-2019 om 07:47

    Kernie woont sinds 2012 in zijn huisje samen met Kerna! Ik zou hier graag met mijn 2 zoontjes naar toe gaan, ik weet zeker dat ze het geweldig gaan vinden!

  37. Desiree Bos- 17-08-2019 om 08:16

    Sinds 12 augustus 2012 woont Kernie in zn knusse huisje op wunderland kalkar. Ik zou graag met mn man en 2 zoontjes kennis komen maken met Kernie! En toevallig is dat 12 augustus mn zoontje 4 is geworden!!

  38. Mariël Nijhuis- 17-08-2019 om 08:33

    Sinds 2000 woont Kernie in zn knusse huisje
    Dit knusse huisje zouden mijn kinderen Daan en Stijn graag willen zien, aangezien ze de hele zomer in een stoffig klushuis hebben doorgebracht

  39. Liline Erdmann- 17-08-2019 om 09:13

    Sinds 2000, in 2012 kwam Kerna erbij!
    Wij zouden met ons gezin (onze 2 dochters, mijn man en ik) gaan, denk dat het park ideaal is voor onze 4-jarige dochter, en voor haar babyzusje is er vast ook genoeg te zien!

  40. Annemarie van veen- 17-08-2019 om 09:15

    Sinds het jaar 2000 woont Kerna daar!
    Moet zeggen dat ik wel eens van het park had gehoord maar wist niets van het all in principe, erg leuk met die 2 jongens van ons. Die gaan zich daar wel vermaken.

  41. Sinds 2000 en sinds 2012 samen met Kerna.
    Wij zouden graag met onze vier kinderen gaan. Hier zijn we nog nooit geweest, dus dat is extra leuk! Duimen maar…

  42. Irene Gerlich- 17-08-2019 om 09:26

    Kernie woont sinds 2000 op het park in zijn knusse huisje. In 2012 is hij getrouwd met Kerna, en sindsdien woont zij daar ook.
    Omdat het bij ons thuis door omstandigheden niet een altijd even knus huisje is zou ik graag met mijn zoon Julian een dag in dit pretpark beleven, en natuurlijk even langs Kernie en Kerna gaan.

  43. Sinds 2000, en sinds 2012 woont Kerna er ook!
    Wij zouden gaan met ons gezin (onze 2 dochters, mijn man en ik). Voor onze dochter van net 4 lijkt me dit een ideaal park en voor haar babyzusje is er vast ook genoeg te zien!

  44. Sinds 2000!
    Wat een leuk park. Ik ken dit park helemaal niet maar het ziet er super uit!
    Zou het graag met mijn vrouw en dochter willen ontdekken. Ik denk zo maar dat de vliegende olifantjes haar favoriete attractie is 🐘🐘🐘

  45. Els Turner- 17-08-2019 om 09:56

    Sinds 2000 woont Kernie in zijn knusse huisje. Wij zouden met onze 3 jongens gaan. Na een drukke verhuizing wel verdiend. 😀

  46. Sinds 2000 woont Kernie op het park in zijn knusse huisje op Wunderland Kalkar. Hij trouwde op 12 augustus 2012 met zijn vrouw Kerna. Sindsdien wonen zij samen.
    Uiteraard met mijn gezin wil ik graag erheen. Zie de advertentie van Wunderland Kalkar vaak voorbij komen, maar om met het hele gezin daarheen gaan is toch best een uitgave. M’n dochter en tweeling zonen zullen erg blij zijn om hierheen te mogen gaan. Finger crossed! 🤞

  47. Vanaf 2000. Ik zou graag met mijn zoontje van 6 gaan.

  48. Kernie woont sinds 2000 in zijn knusse huisje in Kalkar.
    Ik zou graag met mijn dochtertje van 3, mijn bonusdochter van bijna 11 en partner naar Kalkar gaan. Ik ben hier zelf als kind met de hele familie geweest en heb hier goede herinneringen aan. Deze herinneringen zou ik graag delen met mijn partner en meisjes.

  49. Joyce van Roy- 17-08-2019 om 10:42

    Sinds 2000 woont Kernie op het park in zijn knusse huisje, zodat hij iedere dag alle kinderen kan verwelkomen. Sinds 2012 woont Kernie samen met Kerna in hun huisje midden in het familiepark.

    Met mijn gezin natuurlijk! Het is tenslotte een familiepark 😊

  50. ali yuzel- 17-08-2019 om 10:46

    sinds 2000 ik zou graag met mijn dochter van 6 jaar en mijn zoon van 18 dag want mijn vrouw is in de vakantie bevallen van ons zoontje mijn dochter is nergens kunnen gaan wegens het zwanger dit zou wel leuk zijn voor haar om zo de vakantie te eindigen

  51. Maike Reijnders- 17-08-2019 om 11:09

    1. Sinds 2000 woont Kernie in zijn gezellige huisje.

    2. Ik zou graag met mijn gezin naar het park komen. Ben zelf al eens bij jullie geweest, lang geleden. Maar mijn dochtertje was zo klein dat zij zich daar niks van kan herinneren, en mijn vriend is nog nooit geweest.
    Volgens mij is er sindsdien een hoop veranderd in het park en ik ben zeer benieuwd 😎!

  52. Susanne van der Veen- 17-08-2019 om 11:41

    Sinds 2000 woont Kernie op het park in zijn knusse huisje.

    Heel graag zou ik samen met mijn dochter gaan, een moeder/dochter uitje, deden we de eerste jaren noodgedwongen alles samen, nu maken we daar tijd voor!

  53. Femke Arens- 17-08-2019 om 12:30

    Kernie woont sinds 2000 in zijn knusse huisje op het park.
    Ik zou dit graag voor ons gezinnetje willen winnen. Heerlijk een dagje uit met zn viertjes😊

  54. Sinds 2000 woont Kernie op het park in zijn knusse huisje, zodat hij iedere dag alle kinderen kan verwelkomen.
    Ik zou graag met mijn zoon van 8 jaar naar Kernie’s Familiepark in Wunderland Kalkar gaan.

  55. 1. Kernie woont sinds 2000 in Kernie’s familiepark.
    2. Ik wil er graag heen met mijn man en onze 2 heerlijke knullen van 4 en 6 jaar. Dan kunnen we alle ziekenhuis bezoeken een beetje vergeten 🤩

  56. Angelique Bogaard- 17-08-2019 om 14:31

    Sinds 2000
    Zou graag met onze zoon Ivo dit familiepark bezoeken

  57. Esther bertrand- 17-08-2019 om 15:29

    1. Sinds 2000 woont Kernie in zijn knusse huisje.
    2. Ik zou graag met onze kids (Sten, Ize en Mats) naar het pretpark willen gaan. Het lijkt ons een heel leuk park.

  58. Najat Skakni- 17-08-2019 om 16:08

    Kernie woont sinds 2000 in zijn knusse huisje in Kalkar. Ik wil daar dol graag heen met mijn zus en haar kinderen. Mijn kinderen natuurlijk ook. Wij willen hier an een tijdje naar toe alleen komt het elke keer er niet van. Dit lijkt ons een super park en daar rijden wij wel effe vanuit Den Haag naar toe !

  59. sinds 2000 woont kernie in zijn huisje.
    Ik zou heel graag, gezellig met ons gezin, naar het pretpark willen gaan.

  60. Jacqueline Evers-Coolen- 18-08-2019 om 08:02

    Ik ben erg benieuwd naar dit park. Al veel goede verhalen over gehoord. Graag zou ik met dochterlief dit park gaan ontdekken

  61. 1- Vanaf 2000
    2- Met mijn gezin….om samen mooie herinneringen te maken, want door de emotionele achtbaan van de afgelopen jaren, zou zoiets ontzettend goed smaken!

  62. Willemijn van Gelderen- 18-08-2019 om 14:34

    Kernie woont er sinds 2000, gezellig in zijn knusse huisje ☺️

    Ik zou hier heel graag met mijn jongste dochter van 4 naartoe willen. Met haar oudere zussen ook een keer samen naar een pretpark geweest. Nu is het haar beurt om qualitytime door te brengen met haar moeder. Even alleen de volle aandacht van mama in dit gezellige pretpark.

  63. 1. Vanaf welk jaar woont Kernie op Wunderland Kalkar in zijn knusse huisje?

    Vanaf 2000 woont kernie daar. Kernie is op 12 augustus 2012 getrouwd met zijn vrouw Kerna. Vanaf toen woonden ze er samen.

    2. Vertel met wie jij een dagje fun wil beleven in Kernie’s Familiepark!

    Met mijn gezin! Mijn dochter fera, zoon tycho en mijn man camiel. Samen met hun zou ik daar een leuke dag willen beleven.

  64. Wat een super leuke actie, Sinds 2000, En ik zou heel graag met mijn man en kinderen daar naar toe willen.

  65. 1. Sinds 2000
    2. Met mijn lieve, ondeugende jongens van 8 en bijna 10 jaar. Ze zijn dol op pretparken!

  66. Sinds 2000!
    Zou graag samen met man en onze 5 kinderen gaan, dus wat vrijkaartjes zijn welkom 🙂

  67. Sinds 2000.

    Met mijn 3 kids, nog nooit geweest en leuk om eens te proberen zo alleen met hun.

  68. Vanaf 2000 woont Kernie in zijn knusse huisjes 🏠
    Ik zou er heel graag met ons gezin heen gaan. Vanwege omstandigheden kunnen we nu niet makkelijk een dagje weg dus ik gun het onze kinderen heel erg om zo’n geweldige dag te hebben! 🥰

  69. Marleen van Gils- 22-08-2019 om 12:28

    Hallo,
    Kernie woont sinds 2000 op Kalkar!

    En het wordt dus hoog tijd dat wij eens gaan kijken hoe Kernie daar woont. Ik ga dit graag met mijn man en 3 kinderen (7, 8 en 9 jaar)eens bekijken en beleven…
    😉

Reageer