Winnen: boxpakjes van Moodstreet x Kim Kötter

door Nienke

TV-presentatrice, voormalig Miss Nederland, mama van Muck en zwanger van haar tweede kindje. Kim Kötter is bekende mama du moment en brengt dit seizoen samen met kinderkledingmerk Moodstreet een speciale lijn voor baby’s uit. Om dit toffe nieuws te vieren, mogen wij bij kleertjes.com 10 (!) boxpakjes weggeven!

Moodstreet x Kim Kötter

Samen met Moodstreet ging Kim Kötter aan de slag voor Moodstreet Baby en Moodstreet Mini. Kim is voor deze collectie veel meer dan het gezicht. Ze heeft meegedacht bij en over alle aspecten van de collectie. Van: ‘waar moet de rits komen?’ tot ‘wat is handig qua boordjes?’ Natuurlijk vond ze hiervoor inspiratie in haar eigen ervaring met zoontje Muck, maar ook ervaringen van andere moeders werden meegenomen in het proces.

Fun fact: Kim Kötter checkte de kleuren van de collectie bij alle baby’s die ze tegenkwam. Staat deze kleur of moeten we er misschien iets aan veranderen? Mist er een boordje of kan het zo?

Winnen: 10 x 1 boxpakken van Moodstreet x Kim Kötter

Feestje! Om te vieren dat Kim en Moodstreet deze mooie lijn uitbrengen, mogen wij maar liefst 10 boxpakken weggeven. Eén van die 10 kun jij winnen! We hebben een jongens- en een meisjesvariant, je kunt deze hieronder bekijken. Hoe lief zijn deze pakjes? Kun jij niet wachten met shoppen en wil je de rest van de collectie ook graag bekijken? Kijk dan even hier >

Winnen: boxpakjes van Moodstreet x Kim Kötter

Meedoen doe je zo:

Lees onderstaande 3 stappen goed door!

  1. Vertel ons in een reactie onder deze blog (dus niet op Facebook) waarom jij fan bent van Moodstreet én vertel ons waarom je deze collectie met een gerust hart kunt aanschaffen voor jouw kleintje (tip: kijk even op deze Moodstreet pagina >)
  2. Zet ook in de reactie in welke maat je het boxpak wilt winnen en of je het voor een jongen of meisje wilt hebben;
  3. Deel deze actie tot slot op Facebook en spread the word! (Vergeet niet om kleertjes.com, Moodstreet en Kim Kötter te volgen via Facebook, dat vergroot je winkans!)

Deze winactie loopt tot 7-3-2018. Winnaars krijgen persoonlijk, via mail, boodschap. Over de uitslag wordt niet op deze pagina gecorrespondeerd.

Vertel 't ons 75 reacties

  1. Claudia de Kok- 28-02-2018 om 09:19

    Moodstreet is altijd van goede kwaliteit met lekker zachte stoffen voor comfort, blijft mooi na wassen en ziet er gewoon super lief en modieus uit!
    Meisje, maat 74

  2. Ik zou graag de jongensvariant winnen in maat 68 en waarom omdat moodstreet bij mij bekend is als een duurzaam merk wat vooral in de babycollectie gebruik maakt van zachte stoffen waardoor de kleertjes heerlijk zitten. Alle reden dus om deel te nemen aan deze actie 🤞🏻🍀

  3. Geertrui Verslype- 28-02-2018 om 11:35

    Deze zomer werd ik tante van de superschattige Lily. Moodstreet past perfect bij haar omdat mijn zus, de mama van Lily steeds op zoek gaat naar ecologisch en verantwoorde kledij (bv niet gemaakt door kinderarbeid,…). Lily kan moodstreet dus met een gerust hart dragen, tevens omdat deze kleine meid geplaagd wordt door ernstige eczeem en aangezien er geen chemische stoffen gebruikt worden bij de productie zal ze dit kunnen dragen zonder jeuk. Graag maat 74, meisje.

  4. Wauw! Wat een leuke winactie!!! 🎉 Ik ben zwanger van ons tweede moppie en heb vanmiddag de halve new born collectie voor meisjes besteld, zo enthousiast waren mijn man en ik bij het zien van de kleuren, stoffen en printjes. ❤ We zouden graag het boxpakje voor een meisje winnen in maat 50! Een mooi eerste pakje wanneer ze geboren is. 🍀

  5. Voor meisjes in 68 voor mijn lieve zwangere vriendinnetje. De kleurtjes van moodstreet blijven qltijd zo mooi, en ik hou ervan dat de kleding net even anders dan anders is

  6. Annemiek Rockx Verwaijen- 28-02-2018 om 17:50

    Een boxpakje met respect voor mens en milieu. Wat een topper! Echt super mooi. Dit pakje zou heel schattig staan bij onze lieve dochter, Elena van 7 maand. Dus maat 74 of 80. Wij duimen mee.

  7. Binnenkort zal ik mama worden van een klein tukkertje. Hoe leuk zou het zijn als we een boxpakje winnen gemaakt van duurzaam materiaal, die voor hem lekker zacht aanvoelt en ook nog eens übercute is. Maatje 62 zou heel fijn zijn voor hem😊🤞

  8. Ik vind Moodstreet een fijn merk vanwege de fijne stoffen! Biologisch katoen is erg fijn. Ik ga voor het meisjes pakje voor mijn vriendin die deze week gaat bevallen, ontsluiting is al begonnen!

  9. Nog geen ervaring met moodstreet maar het ziet er zo schattig uit. Kan niet anders dan dat het ze ook heerlijk zal zitten. Dat willen we natuurlijk graag testen.
    Graag voor mijn meisje maatje 68/74.

    Natuurlijk komt er een leuke foto op onze instagram @tessaenemma

  10. Carolien Hak- 28-02-2018 om 20:08

    Moodstreet is een super tof merk! De kwaliteit is goed en ook vooral de style vind ik helemaal te gek! Ik zou graag willen winnen voor mijn zoontje in maat 68!😊

  11. Ik zou graag een pakje van moodstreet winnen. Super kwaliteit en van duurzaam materiaal gemaakt. En natuurlijk de gave printjes niet te vergeten👌🏻
    Graag voor een jongetje maat 62
    Groetjes ilona

  12. Ik zou heel graag het jongenssetje winnen in maat 62 voor de kleine man waarvan ik nu 30 weken zwanger ben. De moodstreet kleertjes zijn erg leuk en ik zou ze hem met een gerust hart aantrekken omdat het allemaal biologisch is. Prima voor zijn tere babyhuidje

  13. Karin Bron- 28-02-2018 om 20:36

    De kleding wordt met respect voor mens en milieu geproduceerd, daarom kan ik dit met een gerust hart bestellen! Net als bij mijn oudste dochter ben ik weer tegelijk met Kim zwanger en super verliefd op de items uit haar eigen Moodstreet collectie! Ik ben 20 maart uitgerekend van ons tweede babymeisje en zou graag kans maken op het roze pakje in maat 56.

  14. Wat zijn ze leuk! Ik zou graag zo’n schattig boxpakje voor mijn zoontje van 8 weken in maat 68 willen winnen! Wij zijn fan omdat Moodstreet ook na veel wassen mooi blijft, niet snel slijt en het draagt door de fijne zachte stof heerlijk voor onze dochter van 3, nu hopelijk ook voor haar broertje, onze lieve kleine Sam! 💙

  15. Ik zou heel graag een jongenspakje willen winnen in de maat 56! Deze maand wordt ons eerste kindje geboren, een zoon. Ik heb zojuist gelezen dat de kleding aan alle richtlijnen van GOTS voldoet, daarnaast heeft Kim een hele goede smaak en zou dit pakketje perfect in onze collectie passen, als een ROTS in de branding 😉🙏🏼

  16. Lisette schuiling- 28-02-2018 om 20:48

    Oh wauw
    Ik ben er eigenlijk nog een leek in! Ben 18 weken zwanger nu en vind alles ontzettend spannend! Dus heel bekend met dit merk ben ik nog niet, maar het ziet er super gaaf uit.. over 2 weken krijgen we te horen of alles goed is en wat het gaat worden! Zooo benieuwd evenals naar dit mooie merk.
    Veel liefs Lisette

  17. De zachte kleuren, vrolijke printjes en fijne stoffen. Fantastisch deze collectie van moodsteet en kim kotter. Ik win graag de meisjesversie in maat 80!

  18. Arlette Boerrigter- 28-02-2018 om 20:52

    Aaah zo leuk!
    Ik wil graag 1 winnen voor mijn meisje in maatje 80/86
    Ik heb toevallig vanmiddag al een super leuk vestje gekocht van moodstreet en ook dit pakje zal echt geweldig staan!
    Ik vind het zo fijn en leuk dat de kleding van moodstreet goed is voor mens en milieu! Heerlijke fijne biologische stof, en ook nog is super leuk en schattig !
    Duimen maar

  19. Joyce Laurien Janssen- 28-02-2018 om 20:56

    Moodstreet is juist voor die kleintjes die speciaal zijn! De kleertjes zijn ontworpen voor schatjes en boefjes, die door de duurzame en biologische stof heerlijk hen zelf kunnen zijn!❤️👶🏼
    Voor ons boefje/schatje zouden we graag het boxpakje voor een stoere jongen winnen winnen.💙
    Hij is net geboren (23-02-2018)
    Zijn naam is net zo speciaal als dat hij voor ons is ; Achilles👶🏼
    Zijn maat is nu nog 46 en gaan dus voor het maatje 50💙

    Wat een leuke kledinglijn!
    Zeker zo doorgaan! 👌🏼

  20. Michoe Emanuelson- 28-02-2018 om 21:04

    Van Moodstreet raken we in een ‘good mood’. Ik zou graag t meisjespakje maat 80 willen winnen voor mijn lieve ex-collega Kim, helaas ben ik er niet meer voor de laatste loodjes tot haar verlof.

  21. Kim Pijnaker- 28-02-2018 om 21:12

    Hele mooie collectie weer. Ik ben fan van Moodstreet vanwege het fijne draagcomfort voor de kleintjes. Kleine kinderen moeten kleding hebben waar zij zich heerlijk in kunnen bewegen en ontwikkelen. Ik zou graag een jongenspakje willen winnen in maat 74 voor mijn zoontje.

  22. Que-Anh Pham- 28-02-2018 om 21:14

    Alleen het beste voor mijn kleine bink. Moodstreet staat voor biologisch, fairtrade, draagcomfort gecombineerd met trendy en hippe prints. Wij doen graag mee voor maat 80, jongens!

  23. Mooie trendy kleuren en fijne stoffen. Prachtige mode. Zou graag een boxpakje winnen voor ons zoontje Bob. Maat 74.

  24. Wauw! Moodstreet is hier favoriet! Super hippe kleding en verantwoorde kleding van Nederlandse bodem 🙂 graag maat 50 in de jongens variant voor Mn neefje die nog geboren moet worden <3

  25. Betaalbare kwaliteit! Love the nieuwe collectie!

    Graag voor een meisje, maat 74

  26. Stephanie Cramer- 28-02-2018 om 22:03

    Wat een Supertoffe collectie! Printjes zijn helemaal mijn smaak! Na een miskraam nu zwanger van ons derde kindje, de hekkensluiter 🙂 en wat zou het leuk zijn om die kleine kruimel in dit pakje te zien! Omdat we het geslacht nog niet weten gaat mijn voorkeur uit naar de grijze! Voor een stoere chick of een stoere bink! Maatje 56 zou super zijn als hij of zij in september geboren gaat worden!

  27. Heel graag een maatje 50 voor mijn kleine meisje waarvan ik nu 19 weken zwanger ben. Dat scheelt weer een pakje minder kopen van deze super mooie collectie.😍 nu heel hard duimen.

  28. Originele kleding van goede kwaliteit! Ik krijg altijd veel complimenten op de kleding van moodstreet! Mijn zoontje van 6 weken ligt nu in het ziekenhuis, dus hij verdient wel iets moois💛

  29. Wat een schattige pakjes! Heel leuk gedaan kim ik vind de kleding lijn echt prachtig en zou graag voor mijn kleine meid een pakje willen winnen
    Meisje maat 74 x

    1. Wat een schattige pakjes! Heel leuk gedaan kim ik vind de kleding lijn echt prachtig en zou graag voor mijn kleine meid een pakje willen winnen
      Meisje maat 74 x

  30. Ik ben nog onbekend met kleertjes van Moodstreet. Maar via Kim wel nieuwsgierig gemaakt 😉
    Jullie visie spreekt me heel erg aan! Jullie proberen (h)eerlijke kleding te maken voor de kinderen die ons zo dierbaar zijn. Wat fijn dat er zo goed gekeken is naar draagcomfort, zo kan mijn kleine er mooi bij lopen (nu nog liggen 😉) en zich toch vrij voelen.
    Als natuurliefhebber ben ik blij dat er gebruik gemaakt is van biologisch katoen om de toekomst en de natuur niet te vergeten.
    Ik ben nu al helemaal weg van de prints die ik gezien heb, wat een mooie kleuren! Eindelijk kunnen er weer wat fleurige dingen in de kast van onze zoon.
    Jongen maat 68

  31. Halllo 🙂

    Wat een ontzettende leuke collectie! Ben verkocht, wij hebben 2 zoontjes waarvan 1 een baby in maat 68. De stof voelt altijd zo fijn aan en ik vind dat dat ook moet bij een klein babytje, zo hebben ze alle bewegingsmogelijkheden. We hopen dat we dit mooie boxpakje mogen winnen.

    Groetjes Sabine en beeb Lucas!

  32. Net de collectie ontdekt. Superleuke kleertjes met ook nog eens een heel goed verhaal. En het mooiste van deze collectie, katjes en kattenprints voor jongens <3 zo mooi! Heel graag voor mijn zoontje Mika in maat 68 😀

  33. Cora van der Bijl- 28-02-2018 om 22:19

    Wauw prachtige collectie ik zou heel graag het box pakje willen winnen voor ons aankomende kleindochter maatje 50/56.💗

  34. Marianne Gehlen- 28-02-2018 om 22:20

    Ja zo leuk voor mijn petekindje Tess. Zelf mama van twee grote jongens en dan nu een meisje om enorm te verwennen. Dit zal haar zeker goed staan, nu al zin om het pakje te brengen en meteen te passen. Maat 74-80 zal perfect zijn!! Thanks 😘

  35. Ik vind de collectie heel erg leuk! Ik heb al een beetje rond gesnuffeld en ben leuke dingen tegengekomen. Zo schattig voor de kleintjes onder ons 😍 ik zou graag een willen winnen voor mijn lieve dochter van 3 maanden❤️ In maat 74 dan heeft ze alvast iets leuks voor die kleding maat 😊

  36. Mijn lieve vriendinnetje is bevallen van een prachtig meisje, Sarah. Ik zie moodstreet al vaker voorbij komen op instagram bij Kim Kotter en het ziet er fantastisch uit. Mijn vriendin heeft een klein budget en ik zou haar graag verrassen met een mooi pakje 😍
    Meisje, maatje 68.

  37. Jolien de Vries Bouwmeester- 28-02-2018 om 22:53

    Super leuk voor mijn vriendinnetje Marijke die zwanger is van haar tweede zoontje die ze rondt 26 maart verwacht!
    Beide volgen wij Kim en Muck op Facebook dus dat zit wel goed!
    Graag in maatje 56 zodat het pakje gelijk aan kan als de kleine man er is. 😍

  38. Hallo!!
    Ik ben trotse tante en in juni komt daar weer een lief klein nichtje bij! Mij lijkt de collectie van Kim super mooi!! Nog nooit echt in de winkels gezien en ik denk mijn schoonzus ook nog niet! Ik zou het heel leuk vinden als ik dit lieve pakje mag geven aan mijn nichtje als ze geboren is!! Maatje 62 zou denk ik perfect zijn!!

  39. Chantalle- 28-02-2018 om 23:09

    Hi Kim,

    Super leuke pakjes van Moodstreet! Ik heb voor mijn ongeboren kindje al genoeg kleertjes wordt gezegd. Morgen ga ik met verlof en begin ik alweer behoefte te krijgen om te shoppen voor de kleine. Het winnen van een boxpakje in maat 62 (jongen) maken de laatste 4 weken nog wat leuker!

    Succes met de winactie en de collectie👍🏻👍🏻🎉

  40. Veronique Willemse- 28-02-2018 om 23:14

    Ik zou dit leuke boxpakje willen winnen voor mijn lieve vriendin Deborah die zwanger is van een meisje, omdat ze het verdient! haar eerste zwangerschap verliep niet goed waardoor ze na 28 weken al afscheid moest nemen van haar zoontje Jozua en nu eindelijk echt kan genieten van deze zwangerschap ik vind de kleertjes echt super cute en zit die kleine meid er al in…Als ik hem win dan graag in maat 68

  41. Margit meulen- 28-02-2018 om 23:24

    Moodstreet.. de musthave voor elke kinder kledingkast! Goede kwaliteit en enorm leuke designs en kleurtjes! Een super leuk boxpakje voor onze kleine man! Maat 62

  42. Ik hou zo van all over printjes!! En die boxpakjes zijn toch gewoon te leuk! Ons meisje heeft maatje 80 dus ik hoop dat jullie de boxpakjes nog in deze maat hebben…

  43. Ik zou graag de blauwe willen winnen in maat 62.
    Moodstreet ken ik als een fijn merk, wat goed zit door prettige stoffen met een superleuk (niet te druk) design! Daarom graag de kans om 1 te winnen!!

  44. Super kleding van moodstreet !!
    Zo mooi en schattig voor Mn kleindochtertje
    Ik zou dus heel graag de meisjes variant winnen in maat 74/80
    Wij gaan duimen leyna in haar mondje en ik zo 🙏💝

  45. Ik zou graag het pakje willen winnen vior een jongen in maat 62. Het is leuke kleding en duurzaam. Dat Kim heeft meegewerkt aan de collectie is leuk een Tukker net als ik.

  46. Cynthia Oostlander- 01-03-2018 om 06:24

    Wij verwachten deze maand ons meisje dus doe graag mee voor het roze pakje in maat 50! Onze andere 2kindjes zijn fan van moodstreet ze hebben kwaliteit en het zit superlekker

  47. Fan van Moodstreet! Mooie kleertjes, comfortabel en goede kwaliteit! Heel graag zou ik de meisjes variant winnen in maatje 74 voor ons lieve dochtertje!

  48. Merel van der Linden- 01-03-2018 om 07:05

    Dit is toch gewoon tè leuk! Ik vind het zo fijn om te lezen dat deze kleertjes biologisch, fairtrade en comfortabel zijn. Dat vind ik ook erg belangrijk en daardoor zou ik het toch met een gerust hart aandoen bij de kleintjes! Ik word zelf tante en zou zo’n leuk en mooi pakje dolgraag cadeau geven aan mijn schoonzusje! Het wordt een jongetje en welk maatje weet ik niet 😅, liever te groot dan te klein denk ik maar.

  49. Grote fan van Kim Kötter en de manier waarop ze de kleertjes heeft ontworpen met Moodstreet. We verwachten ons eerstje kindje in juli en willen graag kennismaken met de stoffen van Moodstreet. Zo te lezen in de reacties veel belovend. Hopelijk krijg ik de kans om een roze boxpakje te winnen in maatje 62 voor ons meisje.

  50. Ik vind de stoffen van moodstreet superfijne kwaliteit. Mooie , natuurlijke kleuren! Daarnaast ook top dat het duurzame, fairtrade stoffen zijn🤗👍🏼 Alle redenen dus om lekker te shoppen bij jullie!
    Heeeel graag een boxpakje maat 56 voor ons lieve zoontje💙

  51. Nadine Korevaar- 01-03-2018 om 08:08

    Te gek zeg! Onze zoon moet nog geboren worden deze zomer dus ik ben nog nieuw in alle baby merken, maar mood street vind ik echt te gek so Far!

    Maat voorkeur: wat jullie over hebben, ergens tussen 56 en 68 is hartstikke leuk, groeit hij vanzelf in, jongens kleur zou natuurlijk wel leuk zijn! 😉

    Liefs, Nadine

  52. Liz Rompelberg- 01-03-2018 om 09:48

    Oooh wat een superleuke boxpakjes in een goede kwaliteit! Precies wat we nog nodig hebben voor onze uitzet😍 Ons eerste kindje komt in mei en vanaf dan kunnen wij eindelijk samen gaan genieten na een heel warrig jaar! Wij verwachten een mannetje en zouden dan ook graag het jongenspakje willen winnen in maat 62. Fingers crossed!🤞🏼🍀

  53. Sanne vanE- 01-03-2018 om 10:43

    Ja! Moodstreet is gewoon anders. Zo maken ze de babykleding milieubewust🌱 & zij de designs altijd heerlijk verrassend🐩! Lekker anders, ik hou ervan! Ik vind dit boxpakje zo tof voor ons kleine, grote meisje! Lise heeft maat 80💕

  54. Ik zou graag een boxpakje in maatje 68 willen winnen voor mijn meisje aangezien zij ook wel iets nieuws verdiend want bijna al haar kleertjes zijn doorgeefkleertjes en dat is waarom dit pakje ook mooi bij haar zal passen deze zomer en is ze eruit gegroeid dan geven we dit Fairtrade pakje weer door aan iemand anders zo zijn we bewust bezig met delen en het milieu. Het mooie van moodstreet is dat een deel van de opbrengst terug gaat naar gehandicapten opvang in het land waar de collectie ook gemaakt word, dit is een mooi maatschappelijk doel.

  55. Because we love to be duurzaam!!!
    Liefde voor de wereld en voor alle baby’s en mama’s! 😍
    Onze zoon Lennon zou graag een pakje willen winnen! Hij heeft maatje 68!

  56. Ik zou graag jongen maatje 74 willen! Moodstreet is echt een heel fijn merk! Lekker zacht en heel duurzaam! Mijn lievelings babykleertjes merk!! Groetjes🍀🙏🏻

    1. Oeps 2x🙈

  57. Ik hou echt van Moodstreet!! Het is heel fijn en zacht! En natuurlijk niet onbelangrijk, duurzaam! Ik zou graag jongetje maat 74 willen💙 Duimen💙🍀

  58. Denise de boer- 01-03-2018 om 17:43

    Love moodstreet😍 me zoontje is ondertussen bijna 3 jaar en die heeft toch heel wat moodstreet al versleten. Nu sta ik op het punt om te bevallen van een dochter, ik heb al een aantal items maar dit gave boxpakje is wel heel leuk😍 Graag doe ik mee voor een meisje maat 56🤗🤞

  59. Ik verwacht over een paar maanden ons eerste kindje en ben op de site van moodstreet terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een verantwoord ( duurzaam geproduceerd en kinderarbeidvrij) kledingmerk voor kinderen maar wel hip en met zachte stoffen….Ik ben dus heel benieuwd naar de kleding van moodstreet! Ik zou heel graag het boxpakje voor een meisje willen winnen in maat 68.

  60. Lizzy meijer- 02-03-2018 om 03:06

    Wauw wat een leuke kleertjes!! En ook nog betaalbaar ook. Hoe leuk!!
    Graag voor onze kleine meid Lynn in maat 68 !

  61. Ik ben nog niet bekend met het merk, maar het ziet er fantastisch uit leuke kleurtjes zou graag maat 62 willen als ik win voor mijn lieve dochter lyvana ❤

  62. Super leuk boxpakje voor één van mijn twee meisjes! In maat 68 of 80!
    Een leuk merk met goede kwaliteit kleertjes!

  63. Wauw! Hoe gaaf is het om dit boxpakje alvast in de kast te hebben hangen voor ons stoere knulletje die we in Juni verwachten…! Moodstreet is niet alleen mooi, vernieuwend en onderscheidend, maar produceert ook nog eens met respect voor mens en milieu! I love biologisch katoen! Maatje 62 is waar we op gokken, wellicht kan het kleine kereltje er dan iets langer van genieten 😉 net als deze Mommy-to-be!

  64. Moodstreet is zo’n fijn merk!! Alles van zachte stoffen en omdat t biologisch katoen is kon ons meisje ertegen met haar onrustige huidje! Nu mogen we over 6 weken ons jongetje verwelkomen, zou super zijn om dit in pakje in maat 56 ge kunnen winnen!!!

  65. Willemien snijders- 02-03-2018 om 20:38

    Mooii😍😍 zou graag de roze willen winnen in maat 56 voor ons meisje die we 7 maart verwachten😍.
    Vind het super mooi merk en blijft altijd mooi👍👍🍀🍀🍀🍀

  66. Mooie kleuren,mooie printjes en mooie stofjes
    Ik zou graag de jongensvariant winnen in maat 68

  67. Tamara Jongkees- 03-03-2018 om 14:27

    Wat leuk! Ik doe graag mee voor een mwisje in maat 68.

  68. jeanette van dijk- 03-03-2018 om 19:40

    voor ons kleine neefje die bijna komt zou het super leuk zijn als wij een kei stoer pakje in maat 50-56 zouden winnen. wat zou het stoer staan.
    het merk heeft super mooie stoeren kleuren.

  69. Moodstreet is er voor groot en klein.
    Stoer, vriendelijk, en de zachte stof is zo Fijn!
    Dit boxpakje (maatje 56) mag voor een jongetje zijn.

  70. Berendina Jaasma- 05-03-2018 om 07:23

    Mooie kleuren lekker zacht en goeie kwaliteit
    graag de jongensvariant in maat 68

  71. Marije Verlaan- 05-03-2018 om 12:08

    Het is een mooi merk waarvan de kleding lang mooi en netjes blijft. Dit geldt zowel voor de baby als de kinderlijn. Daarnaast helemaal verliefd op de looks ook van dit baby pakje. Mijn zoontje is 3 weken oud. Maat 68 is een goede maat voor hem voor deze lente.

  72. Moodstreet heeft fijne stofjes en respecteert mens en milieu! Ik doe graag mee voor ons zoontje! Het pakje in maat 80 zou geweldig zijn!

  73. Anja Foppen- Boom- 14-03-2018 om 06:55

    Te laat om mee te dingen…
    Maar zo schattig!
    Mijn eerste kleinkind is morgen 2 weken oud, ze heet Lois en het is een prachtig lief klein tevreden meisje.
    Moodstreet is van mooie kwaliteit en net even anders… net als wij.
    Lois draagt 50-56, maatje 56 zou voor nu het fijnste zijn.

Reageer