Winnen: 4 x 4 kaartjes voor de nieuwste Dummie de Mummie film!

door Lian

Deze winactie is afgelopen

“Maashi!” Vanaf woensdag 4 oktober kun je Dummie de Mummie alweer voor de derde keer in actie zien op het witte doek! Heb jij thuis fans van Dummie de Mummie? Dan hebben wij leuk nieuws: wij mogen namelijk 4 x4 kaartjes weggeven voor Dummie de Mummie en de Tombe van Achnetoet!

Het verhaal

Dummie, ook wel bekend als Darwishi Ur-Atum Msamaki Minkabh Ishaq Eboni, heeft dit keer last van heimwee. Hij wil daarom terug naar Egypte om het graf van zijn ouders te bezoeken. Maar hoe doe je dat als mummie? Want mummies hebben geen paspoort en zo’n reis is ook nog eens véél te duur… Lukt het Klaas, Goos, Dummie en juffrouw Friek om in Egypte komen? En is de Tombe van Achnetoet na 4.000 jaar nog wel te vinden?

Winnen: 4 x 4 kaartjes voor zal Dummie de Mummie & de Tombe van Achnetoet

Never change a winning team

In de film zie je natuurlijk de vaste karakters terug. Dummie de Mummie, Goos Guts, Klaas, Meester Krabbel en Juffrouw Friek komen allemaal weer voorbij. De vaste acteurs zoals Julian Ras, Roeland Fernhout en Jennifer Hofman duiken weer in hun rol. Wij zijn heel nieuwsgierig naar de allernieuwste film naar het boek van Tosca Menten, een van de grappigste kinderboekenschrijfsters. Zijn jullie al nieuwsgierig? Je kunt de trailer hier alvast bekijken:

Wij hebben natuurlijk alvast gekeken en bij de trailer moesten we al lachen. We zijn benieuwd wat de hele film voor leuks in petto heeft! Wil jij ook naar deze film? Je kunt bij ons nu kaartjes winnen!

Winnen: 4 x 4 bioscoopkaartjes + het boek

Superleuk! Wij mogen jou naar de film sturen. En natuurlijk wil je dan samen met iemand! Ook daar is aan gedacht. Je kunt namelijk bij ons 4 bioscoopkaartjes winnen, samen met het boek Dummie de Mummie en de Tombe van Achnetoet! Extra voorpret? Lees dit leuke boek al samen met je kids lekker voor de film, óf kies voor het echte nagenieten en lees het boek erna.

Winnen? Zo doe je mee!

Wil jij naar deze derde film van Dummie de Mummie?

1.  Kijk dan de filmtrailer hierboven en vertel ons in een reactie (onder deze blog, dus niet op Facebook) welke kleur het vliegtuig heeft waarmee Dummie naar Egypte vliegt.

2. Vertel daarbij met wié jij naar deze film wil gaan.

3. En deel deze actie tot slot op jouw Facebook!

Deze actie loopt tot woensdag 4 oktober 2017 23.59 uur.

Winnen: 4 x 4 kaartjes voor zal Dummie de Mummie & de Tombe van Achnetoet

Geplaatst in: Lifestyle
Deel dit artikel

Vertel 't ons 209 reacties

  1. Dominique Donkers- 27-09-2017 om 12:51

    Het vliegtuig is geel. Ik wil met mijn vriendinnen en mijn moeder.

    1. Conny uijl- 28-09-2017 om 07:44

      Het vliegtuig is geel met groen dat vliegtuig brengt hun naar egypte

    2. Claudia van Oers- 02-10-2017 om 15:26

      Het vliegtuig kent 3 kleuren, boven blauw, midden groen en onder geel!
      Graag zou ik mijn zoon Demyan mee willen nemen samen met een paar van zijn allergrootste vriendjes op zijn verjaardag komende vrijdag 😄

    3. Jolanda Hartman- 03-10-2017 om 23:19

      Het vliegtuig is geel met groen en blauw. Graag zou ik met mijn drie kinderen willen gaan; 2 jongens, een van 10 jaar en een van 7 jaar en een meisje van 4 jaar. De eerdere films en alle boeken worden hier met regelmaat bekeken en (voor) gelezen!

  2. Dominique Donkers- 27-09-2017 om 12:52

    Leuke actie!

  3. Het vliegtuig is geel. Ik wil graag met mijn zoontje naar deze film hij vind dummie geweldig

  4. Marjan doeve- 27-09-2017 om 20:53

    Het is een heel vliegtuig
    Heel graag ga ik naar de film met mijn man en twee oudste dochters. De jongste snapt het nog niet denk ik.

  5. Geel vliegtuig!
    Ik wil graag met mijn man en 2 dochter van 10 en 8 jaar naar deze film, hoe leuk is dat straks in de herfstvakantie!

  6. Verslycke- 27-09-2017 om 21:02

    het is een geel vliegtuig. Ik zou heel graag samen met mijn twee beste vrienden gaan en met mijn mama.

  7. elisabeth maria martina- 27-09-2017 om 21:02

    geel
    mijn kleindochters gaan compleet uit hun plaat als de naam van oma hier als winnaar staat

  8. Oh dat winnen wij graag !
    Past goed bij de sfeer die hier hangt “gruwelijk eng” van de kinderboeken week 2017

    Het vliegtuig is blauw groen geel gestreept

    Ik ga samen met mijn dochter en mijn beste vriendin met haar dochter dat zal super tof zijn !
    En dat boek kan in mn dochter dan mooi zelf lezen ♡

  9. Het vliegtuig is geel! Daar wil ik met partner en 2 kids naartoe; gezellig familieuitje 😊

  10. mandy van Lith- 27-09-2017 om 21:08

    Het is blauw groen geel.

    Ik wil met mn gezin. Mijn 2 meiden van 7 zijn dummie de mummie fan.

    Mandy van Lith

  11. Nathalie Hellmig- 27-09-2017 om 21:08

    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ik wil natuurlijk dolgraag kans maken op kaartjes voor deze TE leuke film! Dochterlief wil er dolgraag heen en kan niet wachten om hem te gaan zien 🙂 Het juiste antwoord moet “GEEL” zijn… FINGERS CROSSED & hopelijk mag ik mijn kleine meid verrassen! super SPANNEND!!! Liefs Nathalie

  12. Liset van Dijk- 27-09-2017 om 21:08

    Leuk leuk leuk deze super toffe knallende actie 💞 het vliegtuig is geel! Ik wil dit zeker wel winnen hoor!! Whaaa ik zou helemaal gek worden van blijdschap met deze TE GEKKE prijs.. want dan kan ik met mn jongens naar de film .. en de film is echt een uitje waar ze zo van genieten !! Ik kan nu alleen maar keihard duimen en hopen op heeeeeel veeeeel geluk !! 🍀🍀🍀 #wishmeluck nogmaals —> hele toffe actie dit! Liefs Liset 🙋

  13. Een geel vliegtuig! Ik zou graag met mijn man en 2 kids gaan. Ik ben net herstellende van een operatie en we hebben het hele jaar nog geen uitje net het gezin kunnen doen vanwege gezondheidsproblemen. Hoe blij zullen mijn zoon en dochter zijn als we naar deze gave film kunnen gaan!!!

  14. Noa Combé- 27-09-2017 om 21:11

    Het vliegtuig is geel ✈️
    Ik wil dolgraag met mijn broertje en ouders naar deze film!!

  15. Chantal norder- 27-09-2017 om 21:12

    Geel✈️ Super graag met onze kids een heerlijk vakantie bioscoop uitje

  16. Leuke actie. Ik zou graag met mijn dochter van 9 jaar en zoon van 6 jaar gaan. En dan nemen we als verrassing oma (mijn moeder) gezellig mee. Het vliegtuig is geel met zilvergrijs.

  17. ✈ is geel. Mijn dochter van bijna 7 wil graag met haar kinderfeestje naar de bioscoop en we hadden al gezien dat Dummie de Mummie uitkwam. Helemaal leuk.

  18. Gratia van der meijde- 27-09-2017 om 21:14

    Het vliegtuig is geel blauw en groen ik zou met ons gezin graag willen gaan bij de bibliotheek worden alle boeken gezocht en voor gelezen en zelf gelezen dus dan zou de film een mooie aansluiting zijn voor onze dummie de mummie freaks

  19. Het vliegtuig heeft de kleur geel en ik zou graag met onze kinderen van 12, 11 en 9 in de herfstvakantie naar de film willen gaan

  20. De kleur van het vliegtuig is geel. Wat zou ik graag samen met onze 2 kinderen en mijn man gaan!!

  21. Lotte Zon- 27-09-2017 om 21:15

    Een geel vliegtuig! Omdat dit een film is die ik óók graag wil zien! Al eerder in Egypte geweest en verliefd geworden op de geschiedenis…. mooi als mijn jongens dit overnemen, ik ga dus met hun! De boeken zijn al favoriet ❤

  22. In een geel vliegtuig vliegt hij naar Egypte ✈ Mijn zoon dou graag met vriendje Mees naar deze film willen!!

  23. Het vliegtuig is geel.
    Zou graag met mijn twee jongens gaan die dummie de mummie helemaal te gek vinden!! Zou nog leuker zijn om hem in de bioscoop te zien.

  24. Angelique- 27-09-2017 om 21:16

    Het vliegtuig is geel.
    Het lijkt me geweldig om samen met mijn bonuszoon te gaan.

  25. De kleur van het vliegtuig is geel. Graag zou ik met mijn man en de kinderen in de herfstvakantie graag naar deze film willen.

  26. Het vliegtuig heeft een gele kleur. Ik wil graag met de kinderen.

  27. Mariska schelfhorst- 27-09-2017 om 21:19

    Het vliegtuig is geel.

    Zou graag mijn zoon en zijn beste vriendje die helaas verhuist is mee willen nemen naar deze gave film…hebben ze samen toch nog een supertijd samen.

  28. Cynthia Wilson- 27-09-2017 om 21:19

    Geel met groen en ik wil heel graag naar de film met mijn zoon en zijn vriendje. Echte Dummie de Mummie fans! 👍🏼

  29. Anouschka Luijten- 27-09-2017 om 21:20

    Het vliegtuig is geel en groen. En ik zou graag met mijn kids en vriend gaan. Een leuk uitje tijdens de herfstvakantie.

  30. Geel met blauw dak!

    Lijkt me leuk om hier met mijn dochters heen te mogen 💕

  31. Shanaya van Delft- 27-09-2017 om 21:23

    Het vliegtuig is geel . Ik zou graag samen met mijn mama en mijn zusje er naar toe willen om dat die met 7 jaar nog nooit in een bioscoop is geweest.

  32. Wendy Goverde- 27-09-2017 om 21:23

    Geel met blauw is het vliegtuig! En ik zou met onze zoon en zijn beste vriendje gaan! Vinden ze zeker te weten super!

  33. Daniëlle Bruijnesteijn-Mes- 27-09-2017 om 21:24

    Het vliegtuig is geel de kleur van de Zon en Egypte;-) zou graag met mijn dochter en met een vriendinnetje of vriendje en haar/zijn moeder!!!

  34. Mariella Vervoort- 27-09-2017 om 21:25

    Wij vliegen al een aantal jaar als gezin in de zomer naar Egypten, niet in zo’n mooi GEEL vliegtuig als Dummy maar dat derft de pret niet ;-). En mijn gezin (2 zoontjes van 8 en mijn man 41) zou ik ook meenemen naar de film. Komende zomer staat naast een heerlijke zonvakantie in ons favoriete egypte ook een bezoek aan Luxor en de pyramides gepland dus dit is een uitstekend “studie” uitstapje

  35. Jacqueline Markou- 27-09-2017 om 21:29

    Het is een geel vliegtuig 🛩 waar Dummie mee naar Egypte 🇪🇬vliegt.
    Groetjes Julia 8 jaar

    1. Jacqueline Markou- 27-09-2017 om 21:31

      Oh ja en ik zou graag met papa, mama en mijn broertje willen gaan.
      Groetjes Julia

  36. Leuk! Het is een geel vliegtuig. Ik doe mee voor mijn 3 jongens…leuk herfstvakantie uitje mochten we winnen

  37. Elles vd Boomen- 27-09-2017 om 21:32

    Bijna helemaal geel. Ik zou graag met Daan, Freek en Chris willen gaan. Daan heeft er zelfs een voorstelling op school over Dummie de Mummie gedaan. Super fans hier in huis dus 👍😍

  38. Geel vliegtuig!
    Ik wil graag met mijn zusje en papa en mama naar de film

    Groetjes jonathan

  39. Marleen Warners- 27-09-2017 om 21:41

    Vliegtuig is geel en boven op blauw
    Ik zou dan graag met mijn kinderen er naar toe willen gaan

  40. Tiana Greve-Mollet- 27-09-2017 om 21:48

    Het vliegtuig is geel-groen. En ik ga met mijn oudste boekenwurm Kiran.

  41. Het is een geel vliegtuig.
    Ik zou mijn dochter vriendinnen laten uitkiezen om mee te nemen dan kan ze een eerste vriendinnenuitje doen zonder ouders! Gezellig samen naar de film. Ga ik ondertussen wel ergens shoppen 😉

  42. Roelien bonestroo- 27-09-2017 om 22:05

    Wat een leuke actie 😊
    Het vliegtuig is geel ✈
    Heel graag met mijn dochters die zouden het fantastisch vinden.

  43. Saskia van der Heijden- 27-09-2017 om 22:15

    Geel! Heel graag voor mijn dochter en haar vriendje! Samen lachen en griezelen vinden ze heerlijk!!! 😁😁

  44. Miranda Fijn- 27-09-2017 om 22:15

    Het vliegtuig is geel/groen gestreept .
    Zou graag met mijn kids en vriendjes naar de film willen

  45. Kim Klein- 27-09-2017 om 22:18

    Het vliegtuig is geel. Ik wil heel graag met mijn dochter Sophie. Ze heeft de andere delen ook gezien en is gek op Dummie!

  46. Joyce Zweers- 27-09-2017 om 22:18

    Goudgeel/zilver en ik zou graag met mijn zoontjes naar de film gaan!

  47. Het vliegtuig is geel met een beetje groen.
    Mijn zoon is gek op de boeken van Dummie de mummie. En we luisteren vaak naar de luisterboeken waar we hard om lachen. Wij gaan dus zeker genieten bij deze film!

  48. marc de raden- 27-09-2017 om 22:27

    1. geel
    2. ik wil heel graag met mijn 2 kinderen en mijn vader naar deze film

  49. Nely Weenk- 27-09-2017 om 22:29

    Het vliegtuig is geel! Ik wil graag met mijn man en onze jongens van 5 en 8 naar de film. Beide grote dummie fans en wij stiekem ook! 😉 We lezen de boeken en de eerdere films hebben ze ook gezien. Dus duimen maar! Zou “ghelemaal leuk” zijn!! 😊

  50. Heidie van der Steeg- 27-09-2017 om 22:35

    Gezien, het vliegtuig is geel. Mijn kinderen en jongste nichtje zullen het te gek vinden om naar deze film te gaan! Het boek hebben we ook nog niet, wij hebben pas het eerste boek gelezen.

  51. Anja van Wezel- 27-09-2017 om 22:35

    De kleur van het vliegtuig is geel. ik zou heel graag met mijn vriend en mijn 2 kinderen van 8 en 10 jaar naar deze film gaan.
    Ps. Leuke actie 🙂

  52. Timo van der Spoel- 27-09-2017 om 22:42

    Het vliegtuig is vsn boven groen en onder geel. Ik zou graag met mijn zus en broertje en mama naar de film willen omdat wij steeds te druk zijn met al onze hobby’s om iets gezelligs te doen. En omdat dummie gewoon heel erg cool is

  53. Het vliegtuig is groen en geel. Mijn 2 dochters zouden het te gek vinden om naar deze film te gaan en hun vader helemaal 😉! Dus met mijn gezin 😊.

  54. Steffie Raijer- 27-09-2017 om 22:53

    Het vliegtuig is geel, met groen en blauw.
    Ik wil in de herfstvakantie graag met mijn 2 zoons naar deze films gaan. Ze vonden de andere films geweldig!
    Zou leuk zijn als we winnen.

  55. J leenheer- 27-09-2017 om 22:54

    Het vliegtuig is geel , en zou hier geen gaan met mijn dochters die het heel leuk zouden vinden.

  56. Jacqueline Aerts- 27-09-2017 om 22:56

    Te gekke actie! Dummie de Mummie gaat in een geel vliegtuig en ik ga heel graag naar deze hele leuke film samen met mijn dochter Milou!

  57. Het vliegtuig is geel met een groene rand bovenin!

    Ik zou graag met mijn vriend en onze 2 kinderen er heen willen. Want dummie de mummie vinden wij alle 4 zo leuk.
    De dvd’s hebben wij grijs gedraaid

  58. sabrina schijffers- 27-09-2017 om 23:02

    De kleur van het vliegtuig is geel.
    Als wij winnen zou ik heel graag met onze 3 kids naar deze film gaan. Onze kinderen sparen de boeken van dummie de mummie! They love it!

  59. Ingeborg Vd pas- 27-09-2017 om 23:16

    Geel
    Vliegtuig samen mt mijn 3 zonen

  60. Ingeborg Vd pas- 27-09-2017 om 23:18

    Geel vliegtuig met mijn 3 zonen

  61. Kim van engelen- 27-09-2017 om 23:57

    Het vliegtuig is geel.

    Ik zou graag met mijn zoontje en zijn 2 vrienden willen gaan!
    Een feestje zonder jarig te zijn, hoe leuk is dat ☺️!

  62. Het vliegtuig is geel met een blauwe bovenkant.
    We zijn echt superfan! De films, maar ook de boeken zijn favoriet. De eerste aanblik was een beetje schrikken, maar nu lachen ze zich rot. Zou graag willen winnen voor onze twee dochters van 11 en 7 jaar. Dan mogen ze samen naar de bios, zonder papa en mama.

  63. Marjolein- 28-09-2017 om 00:30

    Het vliegtuig is blauw, groen en geel aan de bovenkant en helemaal geel aan de onderkant. Mochten we winnen zou ik graag met mijn man en onze zoon (10) en onze dochter (8) naar de bios gaan. We zijn erg toe aan een uitje. 🙂

  64. Francis Boom- 28-09-2017 om 00:57

    De kleur van het vliegtuig is: Geel, groen blauw.
    Onze oudste dochters vind deze films helemaal geweldig. Als wij haar hiermee kunnen verrassen zou dat zo geweldig zijn. Ze verdient het om een keer in het zonnetje gezet te worden en hoe leuk zou dat zijn met Dummy de mummy. Ze kan nu ook zelf lezen dus dubbel veel plezier dat ze zelf ook stukjes aan ons kan voorlezen. Weet zeker dat dit haar favoriete boek gaat worden en film. Ik ga duimen voor onze kanjer.

  65. Desiree van Geutselaar- 28-09-2017 om 06:27

    Het vliegtuig is geel met ern blauwe bovenkant. Ik wil samen met dochterlief en haar vriendinnen naar de film. Heeft ze eindelijk een soort van kinderfeestje. Aangezien ze net voor kerst jarig is kunnen de meeste kids nooit als we ze uitnodigen. 🍀🍀🍀🍀

  66. Patricia Cordia- 28-09-2017 om 06:38

    Geel. Met mijn man en 2 kinderen

  67. Kim Schalkwijk- 28-09-2017 om 06:49

    Het vliegtuig is geel!
    Ik zou er graag met mijn zoontje Liam naartoe gaan en mijn vriend en een vriendje. Liam is 4 oktober ook jarig, dus dat zou een geweldig cadeau zijn!

  68. Het vliegtuig is geel/groen. Ik zou met mijn 2 kinderen gaan die helemaal fan zijn van Dummi de Mummie en mijn man. Dan zouden we voor het eerst eens met het gezin naar de bioscoop kunnen, en naar een geweldige film. En de oudste verslindt boeken 📚 en de jongste wordt graag voorgelezen(dit is nog te moeilijk voor haar) dus een perfecte winactie van jullie. En nu duimen 😀.

  69. Nerissa Seebregts- 28-09-2017 om 07:12

    Antwoord is geel.
    Ik zou graag met mijn dochter en 2 van haar vriendinnen gaan 😊

  70. Natascha Vroegh- 28-09-2017 om 07:24

    Het vliegtuig is geel, groen een een beetje blauw/zilver. Zou graag met mijn dochter, haar beste vriendin en mijn man gaan.

  71. Natascha Vroegh- 28-09-2017 om 07:27

    Het vliegtuig is geel, groen en een beetje blauw/zilver. Zou graag met mijn dochter, haar beste vriendin en met mijn man naar de film gaan.

  72. Monique vijfvinkel- 28-09-2017 om 08:06

    Het is een geel met groen vliegtuig. Ik wil graag met mijn twee jongens gaan kijken! De boeken vinden ze ook leuk en de film zullen ze ook wel weer geweldig vinden

  73. Rian Rombouts- 28-09-2017 om 08:59

    Ik heb het filmpje 2 keer moeten kijken omdat ik meteen helemaal in het verhaal zat 😄….maar het vliegtuig is geel/groen.
    Ik weet zeker dat m’n kinderen ook zouden smúllen van dit verhaal!! Ik ga dus graag met m’n kinderen kijken naar de nieuwe avonturen van Goos & Dummie in Egypte!!

  74. Danielle van de ven- 28-09-2017 om 09:03

    Geel is het vliegtuig!

    En ik zou graag mijn zoontje willen verrassen, die volgens hem al goed Egyptisch praat: maashi!

  75. Geel is het antwoord.
    Ik wil natuurlijk graag met mijn kinderen!!

  76. Het vliegtuig is geel met blauw/ groen( helaas ben ik kleurenblind dus ik hoop dat ik het goed heb😂🙈) ik zou het geweldig vinden om met mijn eigen 4 kinderen en met mijn zus en haar 2 dochters erbij te gaan… ze willen al zo lang naar de bios en zijn helemaal gek van de vorige films van dummie de mummy !!! Dus pleaseeee 😇😇😇😇😇

  77. Nancy Zijlstra- 28-09-2017 om 09:32

    Het vliegtuig is bananengeel met een groene neus en zilveren motoren😀 Ik wil heel graag met mijn dochter Shaylee van 10 en mijn man, altijd leuk de dummie films 👍

  78. Lisette Van Dugteren- 28-09-2017 om 09:35

    Het vliegtuig is geel met blauw en groen.
    Mijn zoon Werner is hilarisch fan van Dummy.
    Hij gaat graag met mij of zijn vader naar deze film.
    Zal geweldig kadootje tussendoor zijn. Hij is 9 jaar.

  79. Marja Novalee- 28-09-2017 om 09:42

    Geel💛 Ik zou heel graag met mijn dochter heen willen gaan

  80. Het vliegtuig is geel-groen-aluminium kleur gestreept!
    Waar zou ik graag met mijn gezin naar deze film willen gaan. Deel 1 was aal gaaf en dit wordt vast weer lachen met zijn 4tjes!

  81. Een geel vliegtuig. =D
    Mijn zoons en hun beste vriend willen dolgraag samen naar de film!!

  82. Het vliegtuig heeft de kleuren blauw groen en geel en mijn zoontje zou zijn beste vriendje mee nemen gezellig samen na deze gave film wat is er nu leuker

  83. Marlies van de Bruinhorst- 28-09-2017 om 13:32

    Geel!! (En een beetje groen en zilver..)
    We hebben hier twee hele grote Dummie fans in huis!

  84. Chantal van Oort- 28-09-2017 om 19:35

    Het vliegtuig dat naar Egypte gaat is geel. De vorige films hebben we ook in de bios gezien en waren G E W E L D I G. Ik ga graag met mijn zoon Rens die ook alle boeken heeft gelezen, een echte fan dus…

  85. Willemijn- 28-09-2017 om 19:52

    Het vliegtuig is geel met groen. Ik zou deze film erg graag met mijn zoon van 8 kijken die de boeken verslind en met mijn zoon van 6 aan wie ik de boeken voorlees. En natuurlijk mag mijn man ook mee 😜

  86. Whoeoeoeoeoe, het vliegtuig is GEEL!
    Heel graag zou ik mijn dochter hier mee verrassen!!
    Vooral de oudste of groot FAN van deze te leuke boeken!!
    Hard duimen…
    Griezelige groetjes van mama Saskia

  87. Kirsten Goeijers- 28-09-2017 om 20:05

    Het vliegtuig is geel, groen en zilver.
    We zouden graag met Quinn (11) en Kaja (8) gaan! 🍀

  88. Desiré Meijer- 28-09-2017 om 20:31

    Het vliegtuig is GEEL! Ik zou dolgraag dit nieuwe avontuur van Dummie samen met mijn dochter in de bioscoop beleven. We hebben zo ontzettend genoten van de andere twee Dummie films, waardoor we ontzettend nieuwsgierig zijn geworden naar deze film.

  89. John Van Den Booren- 28-09-2017 om 20:38

    Pssst *fluistertoon* hier wil ik dolgraag m’n dochtertje mee verrassen, dus mondje dicht hè als ik gewonnen heb 😃 Het is een geel vliegtuig.

  90. M v Klooster- 28-09-2017 om 20:49

    Het is een gele vliegtuig. Ik wil met mijn gezin naar deze film. Niet omdat ik het zo’n leuke film vind maar omdat we graag als gezin leuke dingen doen. De kids en mijn vrouw… Ja jullie lezen het goed. Mijn vrouw vinden Dummy de mummie erg leuk.

  91. Tessa Jongsma- 28-09-2017 om 21:50

    Helemaal te gek! Het vliegtuig is geel!! Mijn zoontje en zijn 2 vrienden wil ik graag meenemen!

  92. Rick Groen- 28-09-2017 om 22:19

    Ik wil graag met mijn zoons heen. Ik zie een gele vliegtuig!

  93. Het vliegtuig is geel-groen-blauw.
    Wat zou het ontzettend leuk zijn om kaartjes te winnen en met mijn 3 kleine mega grote dummy de mummie fans in de herfstvakantie daar naartoe te kunnen gaan!! Eindelijk weer een nieuw avontuur van Dummy en Goos!! ❤️

  94. Antwoord: geel
    We zouden graag met zo’n drieën gaan: sem van 7, Floor van 6 en Sofie 5. Ah! Niet te vergeten mama

  95. Sammie Katsma- 29-09-2017 om 10:09

    Het juiste antwoord is geel en ik wil mijn kindjes er graag mee verrassen!

  96. Sabine Flothuis- 29-09-2017 om 10:23

    Het vliegtuig is geel met groen en een blauw dak 🙂 Ik zou het echt zooooooooooo leuk vinden om met mijn dochter naar de film te gaan!!

  97. Geraldine Meester- 29-09-2017 om 13:36

    Ik zou graag mijn neefje en nichtjes mee willen nemen naar deze film. Het antwoord is geel!

  98. Het vliegtuig is geel! En wil er graag met mijn kids naar toe! Top boeken! Top films! groetjes de fam. Vleeming

  99. Jenny driessen- 29-09-2017 om 18:22

    Het vliegtuig is geel, groen en blauw. Graag wil ik de film zien met mijn en onze 2 kinderen 🙂

  100. Het vliegtuig is geel. Zou leuk zijn om kaartjes te winnen. Weer eens heerlijk dagje uit met mijn heerlijke lieve kids.

  101. Angelique Haagmans- 29-09-2017 om 20:55

    Het vliegtuig is geel. Ik wil heel graag met onze jongens en oma naar de film! ☺️

  102. Het vliegtuig is geel.
    Ik doe graag mee zodat ik mijn buurmeisjes kan verrassen ome ze een gezellige middag/avond mee te nemen.

  103. Krista Maat- 30-09-2017 om 08:56

    Het vliegtuig is geel met een blauwe bovenkant.
    Ik wil heel graag met mijn meiden en man naar de film. De boeken worden hier verslonden dus om het nu in de bioscoop te zien zou. Super zijn

  104. Wia Teitsma- 30-09-2017 om 09:12

    Het vliegtuig is geel met groen en blauw. Mijn dochter Emma zou graag met haar vriendin Ella en mijn zoon Jasper wil graag met zijn neefje Dennis maar de film gaan.

  105. Geel! Mijn jongens zijn te klein, maar wil een vriendin blij maken ❤

  106. Renate Clemens- 30-09-2017 om 09:18

    Het vliegtuig is van onderen geel dan groen en dan blauw. Ik (Zoë) wil graag met mijn moeder en beste vriendinnen Senna en Emma er heel graag naar toe.

  107. Aagje macdaniel- 30-09-2017 om 09:19

    De buik van het vliegtuig is geel, de bovenzijde licht groen. Ik wil er graag met mijn dochter charlotte van 10 jaar heen. Zij vind dummie de mummie geweldig!!

  108. Mascha Meerkerk- 30-09-2017 om 09:20

    Het vliegtuig dat geel met groen en blauw is vliegt naar Egypte. Wij beleven graag het avontuur mee! Ik wil er naar toe met onze drie kinderen. Helemaal leuk voor de herfstvakantie!

  109. Tamara doesburg- 30-09-2017 om 09:36

    Het vliegtuig is van boven naar beneden blauw groen geel. Mijn jongens zijn 11 en 9 en ik zou ze lekker samen laten gaan met allebei nog een vriendje naar keuze.. Ik zal ze brengen en halen en tussendoor het boek lezen haha

  110. Femke Leijten- 30-09-2017 om 10:15

    Het vliegtuig is geel, groen en metaal (zilver).
    Ik wil heel graag met mijn oudste zoon (7 jaar) en twee vriendinnetjes van hem naar deze film!

  111. jacqueline- 30-09-2017 om 10:17

    de kleur van het vliegtuig is geel -groen/blauw
    4 kaartjes zou super leuk zijn voor mijn kwartet ..kunnen ze fijn met hun vieren naar de bios in de herfstvakantie

  112. Maria Stam- 30-09-2017 om 14:49

    Plofzak drollemans! Het vliegtuig is geel met een blauwe en groene rand.
    Onze vijfjarige dochter is een megafan van Dummie de Mummie en kan zelfs zijn Egyptische naam (Darwishi Ur-Atum Msamaki Minkabh Ishaq Eboni) uitspreken zonder te stotteren. Papa leest elke avond voor uit de boeken – inclusief Dummie imitatie – en in de auto luisteren we de luisterboeken. We zijn pas nog speciaal naar het Museum van Oudheden in Leiden geweest om de Dummie de Mummie tour te doen en ook de kaartjes voor de musical zijn al in ons bezit. Daar gaat ze met haar vader heen, dus ik zou graag met haar naar deze film willen!

  113. Geel (met groen)…..samen met kleine man, die zich zo in het verhaal inleven kan!

  114. ellie de boer- 30-09-2017 om 21:21

    Ontzettend graag met mijn broertjes! Zo gezellig! Oh ja het antwoord is geel!

  115. L. Bosboom- 30-09-2017 om 21:45

    Het vliegtuig is blauw groen en vooral geel. Daar willen onze kleine man, papa en mama ook graag in vliegen😊.

    Maar vooral heel graag naar naar Dummie!

    Ben durft sinds de zomer tot grote vreugde naar de bioscoop. Papa en mama vinden het zo gezellig. Bakje popcorn erbij en genieten maar!!!

  116. Peter Spaan- 30-09-2017 om 22:20

    Met mijn 3 zoons wil ik naar deze leuke en spannende film. Natuurlijk is het vliegtuig geel!

  117. Angelique Bogaard- 30-09-2017 om 22:40

    Geel met groen
    Zou graag met ons gezin gaan
    Een leuk uitje voor in de herfstvakantie

  118. Isa Weterings- 01-10-2017 om 10:27

    Het vliegtuig is geel met een groene streep en blauwe bovenkant. Ik wil met mijn neefje Thijmen en nichtje Milou, die nu in Egypte wonen. Ik mis ze heel erg!

  119. Nadia Landman- 01-10-2017 om 10:46

    Hele leuke actie. In de trailer is het vliegtuig geel met een groene streep en blauwe bovenkant! Mijn zusje en haar vriendinnetjes neem ik mee!

  120. Klaas Wilpstra- 01-10-2017 om 14:18

    Vliegtuig: Geel
    Mijn 3 neefjes willen graag naar deze film. Ik kan ze hier dus heel blij mee maken. En ome Klaas gaat graag met ze mee!

  121. Michel Henrichs- 01-10-2017 om 16:31

    Dummie vliegt met een geel vliegtuig naar Egypte!

    Als chauffeur bij DHL ben ik vaak lange dagen van huis. De kinderen liggen dan ook meestal al te slapen als ik thuis kom. De weekenden zijn voor mij daarom extra speciaal en probeer ik zoveel mogelijk tijd met mijn gezin door te brengen.

    We gaan regelmatig lekker uitwaaien langs het strand of maken een heerlijke boswandeling. Bij minder mooi weer houden we een gezellige spelletjesmiddag of gaan we iets lekkers bakken. Ook vinden we het heerlijk om lekker knus op de bank een gezellige familiefilm met zijn viertjes te kijken.

    Het zou mij natuurlijk helemaal fantastisch lijken om dankzij kleertjes.com met mijn gezinnetje naar Dummie de Mummie te gaan.

  122. Annelies maasen- 01-10-2017 om 21:54

    Wat een leuke actie! Het antwoord is geel en mijn 3 kindjes wil ik graag meenemen!

  123. Stephanie Kingsma- 02-10-2017 om 10:37

    Oh ja dolgraag!! Hier kunt u mij en mijn kinderen heel blij mee maken!! Het vliegtuig is geel!

  124. Aaltje Vriesinga- 02-10-2017 om 11:34

    Wat leuk, ik doe mee voor mijn broertjes! Die zijn gek op mummies!!! De kleur is geel!

  125. Saskia Bosch- 02-10-2017 om 11:40

    Wat gaaf zeg.
    Ik zou graag gaan met mijn vriend en onze dochter dus we doen super graag mee 😍😍😍😍😍
    Oh ja en het vliegtuig is geel….

  126. V van Deventer- 02-10-2017 om 11:48

    Wat een gave actie weer!! Ik wil graag met m’n zoon samen naar deze film in de bios om te kijken hoe het avontuur afloopt als hij in het gele vliegtuig stapt … 😃😃

  127. Dewitha Madho- 02-10-2017 om 11:55

    Het vliegtuig is #Blauw #Mosgroen #Geel. En natuurlijk ga ik dan met mijn 2 zoontjes Vinish en Jin en dan mag papa ook mee want dit is wel weer een super spannende film.

  128. Het vliegtuig is geel! Ik doe mee voor mijn drie kinderen die dol zijn op Nederlandse films! En mama stiekem ook:)

  129. Sjoerd hendrikse- 02-10-2017 om 12:10

    Het vliegtuig is natuurlijk geel roepen mn meiden!
    Met zijn viertjes naar de nieuwe dummie film Zouden we geweldig vinden, en bovendien zou het een hele leuke verrassing zijn voor mijn oudste meisje die 25 oktober alweer 8 jaar is en groot dummie fan is. Buiten een mummie feest, hebben we ook dummie de mummie traktaties in de planning en een echte dummie de mummie taart!!

  130. Het vliegtuig is GEEL met een ZILVERKLEURIGE bovenkant!

    Als wij kaartjes zouden winnen gaan we met ons gezin. Bram (heeft alle boeken al gelezen) Rozemarijn (die graag iedereen inwikkelt met haar verband uit haar dokterskoffertje, net als dummie de mummie) papa (gek van kinderfilms) en mama (die dan zo geniet van haar trots 😊)

  131. Alexandra van der Kraan-Boer- 02-10-2017 om 12:30

    Het vliegtuig is geel, blauw, groen.
    Ik wil graag met mijn kindjes (Matthijs 9 jaar, Nikki 7 jaar en Tim 5 jaar) naar deze film. We hebben het voorstukje in de bios gezien en zeiden tegelijk: die wil ik zien. Ha ha ha.

  132. Het vliegtuig is geel/groen/blauw En ik ga graag met mijn dochter naar deze leuke film

  133. Marieke van der Wijk- 02-10-2017 om 13:18

    Het vliegtuig is geel, groen en zilver/grijs/metaal. Ik wil graag met mijn man en 2 kids naar deze film. Je maakt mij er heel blij want ik vind Roeland Fernhout zo’n leuke vent ;-)!

  134. Eefke Jetten- 02-10-2017 om 13:29

    Het vliegtuig is geel. Ik zou graag met mijn zoon en 2 vriendjes gaan!

  135. Geartsje Galama- 02-10-2017 om 14:29

    Met mijn man en kinderen wil ik deze film graag zien!!!! We hebben de preview gezien en toen wisten we het meteen: Wij willen deze film echt niet missen. Het vliegtuig is trouwens geel!

  136. Vanessa Beers- 02-10-2017 om 14:48

    Helemaal geweldig, het vliegtuig is geel. Ik maak heel graag kans voor mijn kinderen en man en mij!

  137. Jaqueline van Laarhoven- 02-10-2017 om 14:48

    Het vliegtuig is geel. Ik zou graag met mijn dochter 9 jaar en haar vriendin 10 jaar naar dummie de mummie willen. Haar vriendinnetje moet veel verduren de laatste tijd en dit zou zo leuk zijn om haar even in een andere omgeving te brengen. Zodat ze even kan genieten

  138. Tanja de Wit- 02-10-2017 om 14:50

    Onder geel, streepje groen en boven blauw! MASHI 👍 MASHI
    Mijn zoon 8 en dochter 6 zijn gek op Dummie, lachen gieren brullen.
    Zou wel BOM-KAK-DINGES zijn als we niet winnen!!! Ik zou hun samen meenemen en hun nicht! Kunnen we lachen!!!!
    Nu du(i)mmi(en) 🤞

  139. Erika Witten- 02-10-2017 om 15:09

    Het vliegtuig is Geel.
    Ik wil graag met mijn zoon en mijn man naar deze film. Vast en zeker weer net zo’n leuke film als de vorige 2

  140. Inge Schoenmakers-Portier- 02-10-2017 om 15:13

    Het vliegtuig heeft de kleuren geel en groen bovenkant is metaalkleurig. Als ik kaartjes win voor deze film dan ga ik met mijn dochter Fae van 6 jaar. Zij wil dolgraag naar Dummie de Mummie😁

  141. Brigitte van Dongen- 02-10-2017 om 17:55

    Leuke actie zo net voor de Kinderboekenweek ! Het vliegtuig is geel met groen en een metaalkleurig dak. Ik zou graag met het hele gezin gezellig willen gaan. In verband met de verhuizing van aanstaande zaterdag weinig tijd gehad voor de kinderen de afgelopen dagen. Dat kunnen we dan weer goed maken 😉

    1. Brigitte van Dongen- 02-10-2017 om 17:57

      En sorry, ik heb geen Facebook 🙁

  142. Klarinda Redert- 02-10-2017 om 18:39

    Het vliegtuig is geel en bovenkant is grijs/metaal.
    Ik wil met mijn zoontjes ( 8, en 6 jaar) naar de film, zij zijn echt dummie fans! Momenteel zijn we aan het lezen het boek Dummie de mummie en de ster Thoeban. Ze willen heel graag naar de film!

  143. M van Ravesteijn- 02-10-2017 om 18:53

    Het vliegtuig is geel zegt mijn jongste bink. En deze film wil hij heeeeel graaaag zien!

  144. Lisette Tinga- 02-10-2017 om 19:43

    Mijn dochter en haar vriendinnetjes wil ik graag uitnodigen. Leuk uitje voor in de herfstvakantie. Het vliegtuig is geel.

  145. Deborah Bakker- 02-10-2017 om 19:43

    Ik heb samen met de kids de trailer bekeken en we waren het erover eens dat hij geel groen en blauw is. We zouden het heel erg leuk vinden om met ons gezin de hele film te zien want we zijn nu wel erg nieuwsgierig geworden en willen graag weten hoe het gaat aflopen:-)

  146. Angelique Konter- 02-10-2017 om 19:53

    Wat leuk en gezellig zou dat zijn!
    Het vliegtuig is geel en ik zou mijn drie meiden meenemen! Maken we er een gezellig meidenuitje van 😀

  147. magda van lonkhuijzen- 02-10-2017 om 20:00

    het vliegtuig is geel. Ik zou dolgraag met ons gezin gaan

  148. Hester Klaij- 02-10-2017 om 20:12

    Het vliegtuig is geel, groen en blauw!
    Samen met mijn zoon van 6 en 2 vriendjes van hem zou ik graag naar de film gaan!

  149. Meike de Wildt- 02-10-2017 om 20:23

    Gaaf! Leuke film weer😀 Mijn dochters zouden het geweldig vinden. Wij zouden gewoon met ons gezien gaan.
    Het vliegtuig is geel (met groen en zilver)

  150. S. Straathof- 02-10-2017 om 20:28

    Het vliegtuig kent drie kleuren, bovenste laag is blauw, dan groen en dan geel. Ik zou graag met m’n man, zoontje en dochtertje naar deze film willen gaan.

  151. Mirelle Lam- 02-10-2017 om 20:41

    Een geel vliegtuig.
    Mocht ik kaartjes winnen dan ga ik met mijn gezin!

  152. anja Kerkmeijer- 02-10-2017 om 20:44

    Vliegtuig is geel, groen en blauw!

    Graag met mijn gezin. Zijn dit jaar nog in Egypte zelf geweest! Alleen niet in Cairo!

  153. Het vliegtuig is oker geel beetje blauw en groen, graag zou ik graag met mijn mama naar de film willen! Eindelijk een dagje samen met mijn mama!

  154. Claudia van schaick- 02-10-2017 om 21:15

    Geel groen en een beetje blauw, ik doe graag mee met deze actie omdat ik onwijs veel van mijn 2 kanjers hou!

  155. Mascha van gent- 02-10-2017 om 21:26

    Blauwe bovenkant, groene streep en gele onderkant.
    Ik zou graag met mijn beide zoons en mijn man gaan.

  156. Het vliwgtuig is blauw (boven), groen (midden) en geel (onder). Ik neem graag mijn zus mee en mn kinderen!

  157. Nicolette van der Lugt- 02-10-2017 om 21:31

    Het vliegtuig is groen met geel!
    Ik zou sowieso met onze oudste zoon (7jr) gaan! Hij heeft net dit boek uitgelezen en is helemaal fan! Daarom ook snel begonnen aan het eerste Dummie de Mummie boek (nee, lezen gaat niet op chronologische volgorde…Haha)
    Oja! En zijn broertje en hun papa mogen ook mee! Meteen een gezellig familie/uitje! 😃

    1. Nicolette van der Lugt- 02-10-2017 om 21:33

      Oooh! En een streep blauw bovenop! Die had ik bij de eerste keer kijken even gemist! 🙈

  158. Sophie Herbers- 02-10-2017 om 21:42

    Ik waag heel graag een kans voor mijn zusjes! Geel is de juiste kleur.

  159. Het vliegtuig heeft drie kleuren: geel, groen en blauw.
    Ik zóu heel zeker mijn dochter meenemen en zij mag dan 2 andere vriendinnetjes meenemen 🍀🍀🍀🍀

  160. Marije jonker- 02-10-2017 om 21:55

    Het vliegtuig is geel met groen en blauw. Ik zou graag met ons gezin naar de film willen. De oudste zit in groep 8. Daar kunnen we nog even van genieten voordat hij uitvliegt en deze films niet meer interssant vindt 😉

  161. Esther van der Hoeven- 02-10-2017 om 22:32

    Het vliegtuig is blauw groen en geel. Meiden dochters gaan hier heel graag met hun vriendinnetjes naar toe. Meiden uitje 😍

  162. Niels Garritsen- 03-10-2017 om 05:20

    Het vliegtuig is blauw, groen en geel. Ik zou mijn moeder naar de film laten gaan met haar kleinkinderen. Ze heeft 7 kleinkinderen, dus dat scheelt al een hoop als ze 4 kaartjes van jullie zou winnen. Het boek zou mijn oudste zoontje graag willen!

  163. Alice Garritsen- 03-10-2017 om 06:02

    Het vliegtuig is geel, goen en blauw. Ik zou met een paar kleinkinderen gaan ,die zouden dat super vinden

  164. Esther Notenboom- 03-10-2017 om 09:25

    Het vliegtuig is blauw groen en geel.
    Ik zou heel graag met mijn man, dochter en zoon er heen willen gaan. Ze hebben het weekend de andere dummie de mummie film gekeken, hoe leuk om dan nu de nieuwste te mogen gaan kijken in de bioscoop!!🤞🏻

  165. Maris Speijer- 03-10-2017 om 09:29

    Het vliegtuig is geel met een groene streep en een blauwe bovenkant 😊
    Ik zou graag met mijn 2 zoontjes van 5 en 8 jaar en mijn man naar Dummie de Mummie 3 willen gaan. Het boek hebben we ook nog niet gekocht dus dit zou helemaal geweldig zijn om te winnen!😍

    1. Maris Speijer- 03-10-2017 om 09:31

      Ze hebben net een nieuw broertje gekregen dus wat quality time met papa en mama is dan extra leuk!!

  166. sabira alkis gus- 03-10-2017 om 09:40

    Vliegtuig is geel met meerdere kleuren erg leuke trailer wil graag met mijn dochters Ayda en Aynel gaan en paps mag mee grt

  167. sabira alkis gus- 03-10-2017 om 09:42

    Geel

  168. Chantal Vinke- 03-10-2017 om 10:55

    Het vliegtuig is geel met groen.
    Ik zou graag met mijn 3 kinderen heen willen. 13.., 4 en 2 jaar. Ze kijken al maanden ELKE DAG deel 1 en 2. Dus we zijn zeker toe aan een nieuwe variant..(en vooral mama🙃).

    Met vriendelijke groet,

    Chantal Vinke.

  169. Sandra Meulemans- 03-10-2017 om 19:40

    Het vliegtuig is heel met groen en blauw. Wat zou mijn dochter hier graag heen gaan met haar vriendinnen. Ze vinden dummie te gek. En Een keer naar de film zonder mama!

  170. Linda Kruidhof- 03-10-2017 om 20:31

    Het vliegtuig is geel, groen en blauw. En ik zou heel graag met onze twee jongens en met ons gaan, want zij mist de jongens zo!

    1. Linda Kruidhof- 03-10-2017 om 20:32

      Met ons moet natuurlijk oma zijn!!!

  171. Jessica Bus- 03-10-2017 om 21:57

    Als eerste het antwoord op jullie vraag: Het vliegtuig is geel, groen en blauw ( van onder naar boven) Ik zou graag met m’n zoon, dochter en neefje gaan, Dat zou de eerste keer met mama worden!! Echt een gaaf verhaal ook!

  172. Leentje Vonk- 04-10-2017 om 01:42

    Het vliegtuig is vanaf de onderkant geel, groen, blauw. (gestreept) Witte raam kozijnen, blauwe bies op de gele vleugels + groene neus. Ik zou dolgraag met mijn 9 jarige zoon Kas gaan en zijn 3 beste vrienden. Ik vind het zo mooi om te zien hoe die jongens al vanaf dag 1 van kleuterklas elkaars beste maatjes zijn. Kas zijn partijtje moesten wij deze zomer helaas overslaan maar een bioscoop uitje met de boys zou die teleurstelling zeker weten dubbel en dwars goedmaken. Zou er super blij mee zijn! 🍀

  173. Blauw, groen en geel is het vliegtuig en wij, ik en mijn twee zoontjes, zouden graag met oma gaan, omdat zij de jongens mist.

  174. Andrea Jongejan- 04-10-2017 om 09:20

    Het vliegtuig is geel met groen. Mijn zoontje is een zeer grote fan van Dummie de Mummie en van Julian. Dus wij hopen de kaartjes te winnen!

  175. Het vliegtuig is gestreept, geel/groen/blauw. Ik zou heel graag met mijn jongste zoon naar dummie de mummie willen, een echt moeder zoon momentje 😀. De boeken worden hier grijs gelezen, dus dit zou echt super zijn.

  176. Christien Verbokkem-Doornbos- 04-10-2017 om 09:28

    Het vliegtuig is bovenop aluminium kleurig en de onderste helft is geel. Mijn zoontje Boaz van 6 zou er heel graag heen gaan. Maar dan wel met zijn drie grote broers, want het is dan wel een stoer mannetje, spannend vindt hij het toch wel !

  177. Caren Hooge- 04-10-2017 om 09:29

    Het vliegtuig is geel met groen. Mijn dochter Emily zou heel graag met haar vriendinnen, Rachel, Julia, Lisa willen gaan.

  178. Lynn Stoffers- 04-10-2017 om 09:29

    Het vliegtuig is geel met groen.

    Ik ben Lynn en heb de dummie de mummie boeken net allemaal achter elkaar gelezen. Ik vind ze zó leuk! Ik zou graag mijn broertje Yannick meenemen. Hij heeft de boeken nog niet gelezen maar hij wil heel graag een keer naar Egypte om de pyramides in het echt te zien en hij wil ook heel graag een keer verkleed als mummie naar school dus ik denk dat hij het superleuk vind als hij de film gaat zien.

  179. Anita Bakker-Hoenderop- 04-10-2017 om 09:35

    Het vliegtuigjes geel met groen en bovenop aluminiumkleur. Dit zouden mijn jongens echt een geweldige film vinden! 🙏🏻

  180. Carolina Guntenaar- 04-10-2017 om 09:36

    Het vliegtuig is geel!
    Dit filmgekke gezin gaan graag samen naar de bios en nemen dan gezellig n vriendje mee 🍀 Lijkt ons geweldig!
    Hebben de eerste ook gezien en t boek natuurlijk 👍🏻
    groetjes fam. Guntenaar

  181. Miranda Dijkstra- 04-10-2017 om 09:53

    Het vliegtuig is geel, groen en blauw.
    Ik wil graag met mijn beide jongens naar de bioscoop. Een leuk uitje voor in de herfstvakantie!

  182. Hai de vliegtuig is geel groen en blauw! En zou graag met mijn zoontje dochter en neefje!!!

  183. Wat een toffe actie! het vliegtuig is blauw, met groen en veel geel. Wij zouden hier graag een familie uitje van maken met onze 2 oudste kinderen. Het winnen van het boek vinden wij stiekem eigenlijk nog een gaver kado voor onze boekenwurm☺️

  184. Fleur Sanders- 04-10-2017 om 11:44

    Het vliegtuig is geel en ik zou heel graag gezellig met papa en mama en mijn zusje Lotte gaan.

  185. Liske Veldscholten- 04-10-2017 om 12:19

    Het vliegtuig is van onderen geel, deze kleur loopt door naar de zijkant. Op de zijkant van het vliegtuig loopt de kleur geel over in groen en van groen naar grijs.
    Graag ga ik naar de film met mijn broertjes en vader.

  186. Liske Veldscholten- 04-10-2017 om 12:25

    Hallo,
    Het vliegtuig is van onderen geel, deze kleur loopt naar zijkant en gaat over in groen en grijs.
    Zou graag met mijn broertjes en vader gaan.

  187. Dummy de mummy,
    Vliegtuig is geel,en wij willen met heel t gezin ,man, jongens 9 en 6 jaar en ikzelf heel graag de film zien.

  188. naomi schoonhoven- 04-10-2017 om 16:21

    Het vliegtuig is geel, groen en blauw! Ik ga heel graag met mijn meisje van 8 en mijn zoon van 12, want die vindt het stiekem nog wel erg leuk!!

  189. Barbara van Veenendaal- 04-10-2017 om 17:30

    Geel! En ik wil graag met mijn twee kids gaan!! Nu al zin in!

  190. Mirjam Hellingman- 04-10-2017 om 18:31

    Het vliegtuig is van onderen geel, daarboven groen en daarboven metaal/blauw/zilverkleurig. Ik zou heel graag mijn drie kinderen Bo, Sterre en Nikki meenemen naar deze geweldige leuke film. Ze zijn al helemaal fan van Dummie de Mummie.

  191. Het vliegtuig is geel van onder en een soort gifgroen/mosterd kleur van boven.
    Ik zou heel graag met mijn zoon, zijn zusje en een vriendje van mijn zoon naar de film gaan.

  192. Giorgia Garay Sigaran- 04-10-2017 om 20:57

    De kleur is groen en geel
    Ik wil graag met mijn vader , moeder en broer omdat zij de liefste zijn.
    En omdat wij eindelijk weer eens samen met mijn puberbroer kunnen doen aangezien hij bijna nooit meer met ons mee gaat.

  193. Geeeellll! Ik doe graag mee voor het gezin van een vriendin. Ik gun hen een leuk uitje met zijn viertjes!

  194. Het vliegtuig is geel groen en blauw. Dit zou zo leuk zijn voor onze zoon van 4 die dit boek zelf net uitgelezen heeft. Onze slimme jongen is gek op Dummie de mummie!
    Wij(moeder en zoon) gaan graag samen met onze vriendinnen(vriendin van moeder en haar dochter) 😍.

  195. Vliegtuig is geel met beetje groen op de bovenkant. De mummie wilt naar Egypte omdat, hij heimwee heeft. Dummie de mummie is echt geliefd is ons gezin. Dus het zou ideaal zijn om dagje uit te plannen in de vakantie

  196. Sandra Vulpes- 05-10-2017 om 08:25

    Het vliegtuig gaat naar Egypte En heeft de kleuren blauw, bovenop, groen in het midden en aan de onderkant is hij geel! Dan zou ik haar naar de bios brengen samen met haar 3 over buurmeisjes en een kaartje erbij kopen voor mijzelf en haar moeder, ik vind het ook leuk! Als het alleen al het boek zou zijn zou het geweldig zijn!

  197. Jolanda nijkamp- 05-10-2017 om 09:16

    Vliegtuig is geel met groen en blauw
    Ik wil naar de film met mijn dochter van 10 en twee vriendinnetjes

  198. Het vliegtuig is geel.
    Heel graag met dick en onze 2 dummi de mummi fans Gijs en Hugo

  199. Marte Nordgård- 06-10-2017 om 21:21

    ✈️ Het vliegtuig is aan de bovenkant blauw, midden groene streep en onder helemaal geel 🇳🇱 🛫🛬🇪🇬. Graag zou ik mijn zoontje van 6 heeeel erg blij maken met een onvergetelijke bioscoop dag met twee vriendjes naar keuze 🍀

  200. Het vliegtuig is geel/groen
    En ik zou heel graag met mijn 3 kids naar de film gaan.

  201. Yahoe leuk!! Het vliegtuig is geel met blauw en groen. Ik zie ook een zilverkleurige gloed.. Wij zullen met onze jongens van 6, 9 en 16 enorm van deze spannende film genieten!

Reageer