Winnen: 5 x 1 kledingsets van Indian Blue Jeans

door Nienke

Om deze mooie feestmaand af te sluiten mogen wij nog een één keer een toffe prijs weggeven. Deze keer in de spotlights: Indian Blue Jeans. Dit geweldige denim-merk presenteert je nu al een aantal seizoenen de meest hippe styles voor kids. Geen trend slaan ze over! Om jullie dit jaar nog één keer lekker in de watten te leggen, geven we 5 setjes – voor jongens en meisjes – van dit mooie merk weg. Lees hieronder verder over de prijs en hoe je mee kunt doen.

Indian Blue Jeans setje voor meisjes

Dit mooie shirt met dikke glitterletters is in combinatie met het gouden glittervestje het perfecte party-paar om te dragen op een rokje of op een broek. Het setje komt in de maten 104 t/m 176. Winnen: 5 x 1 kledingsets van Indian Blue Jeans

Indian Blue Jeans setje voor jongens

Deze superstoere sweater met gitaren is een echte eyecatcher. Draag er dit geblokte overhemd voor het ‘rock ’n roll-effect’. Dit setje komt in de maten 104 t/m 176.

Winnen: 5 x 1 kledingsets van Indian Blue Jeans

Hoe doe je mee en maak je kans om te winnen?

Lees onderstaande 3 stappen goed door!

  1. Indian Blue Jeans maakte een hele gave behind the scenes video van hun fall/winter fotoshoot. Bekijk de video goed en vertel ons welke 3 rijdende voorwerpen er in dit filmpje te zien zijn.
  2. Zet ook in de reactie of je het setje voor jongens of voor meisjes wilt winnen en in welke maat je het graag zou krijgen.
  3. Deel deze actie tot slot op Facebook en spread the word! (Vergeet niet om kleertjes.com en Indian Blue Jeans te volgen via Facebook!)

 

Deze actie loopt van 14-12 tot 21-12-2017. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. Winnaars krijgen persoonlijk bericht. 

Vertel 't ons 131 reacties

  1. Femke Zirkzee- 14-12-2017 om 20:33

    Ik zag een skateboard, trolley en een auto.
    Dolgraag voor een meisje in maat 134
    Duimen maar 🙂

    1. Geweldige actie van een geweldig merk! 🍀
      Wij zagen, zoals velen een skateboard, een hoteltrolley en een auto.
      Ik doe graag mee voor een van mijn kinderen: een van mijn zoontjes maat 122 of 140 of voor mijn dochter maat 110! 🍀

  2. Super leuk filmpje!
    Ik zag een skateboard, een trolley voor valiezen en een Minicooper.
    Als winnaar zou ik voor de prachtige sweater en het hemd gaan in maat 152.
    Hoopvol!!

  3. Mariska Schous- 14-12-2017 om 20:37

    Skateboard, bagagekar, mini Cooper
    Meisje 164

  4. Angelique statz- 14-12-2017 om 20:38

    Auto, skateboard en een lobby bagage trolley

    Meisje maatje 122

  5. Wendy goverde- 14-12-2017 om 20:38

    LEUK!! Ik zag een skateboard, een reistrolley en een auto!
    Doe graag mee voor mijn zoon in maat 128.

  6. Annelien striekwold- 14-12-2017 om 20:39

    Hoi,

    Ik doe graag mee aan de prijsvraag en zou super graag het setje winnen voor mijn zoontje in maat 116!
    De volgende rijdende voorwerpen zijn te zien;

    Skate board
    Bagage kar/trolley voor koffers
    Auto

    Ik hoop heel erg dat ik eens wat win Haha!en dan zeker van dit gave merk!!duimen maar!

    Mvg Annelien striekwold

  7. Nathalie Belt- 14-12-2017 om 20:40

    Een skateboard een bagagetrolly en een minicooper
    Setje voor jongens maat 152 alstublieft

  8. Marie-Simone Stegen- 14-12-2017 om 20:44

    3 Rijdende objecten: 1) skateboard 2) hotel bagage trolley 3) auto.

    Ik kan eigenlijk niet kiezen maar…ga toch voor de set voor mijn dochter in maat 122/128.

    gedeeld en geliked! Nu maar duimen!

    1. De 3 rijdende voorwerpen zijn
      • Skateboard
      • Kledingrek
      • Auto
      Ik zou graag het setje willen winnen voor een meisje mt. 140.
      ✔ 👍

  9. De 3 rijdende voorwerpen zijn
    • Skateboard
    • Kledingrek
    • Auto
    Ik zou graag het setje willen winnen voor een meisje maat 140
    ✔ Gedeeld Facebook
    ✔ 👍kleertjes.com
    ✔ 👍Indian Blue Jeans

  10. Ik zag in het filmpje een skateboard, een bagagetrolley en een auto. Ik zou het heeeeel graag voor mijn zoontje winnen in maat 134 😃

  11. S. de Bies- 14-12-2017 om 20:51

    -auto
    -skateboard
    -bagage kar

    Jongen maat 152
    Want leuke jongens kleding is al moeilijk te vinden.

  12. Nerissa Seebregts- 14-12-2017 om 20:55

    1. Skateboard
    2. Kar om koffers mee te verplaatsen
    3. Auto

    Heel graag de jongens set, maat 158

  13. Marco van Velzen- 14-12-2017 om 20:59

    Een bagage trollie een skateboard en een auto (mini) setje voor jongens maat 134

  14. Lieke Hulsker- 14-12-2017 om 21:00

    Ik zag een skateboard, bagagekar van een hotel en een auto (mini cooper). Het lijkt me leuk deze set voor mijn stoere meid Tatum in maat 122. Duimen!!

  15. Mariska schelfhorst nevels- 14-12-2017 om 21:03

    Gaaf filmpje ….met een bagagekar,skateboard en auto.
    Supergraag maat 152/158 voor onze stoere zoon.

  16. Caroline van der Gaag- 14-12-2017 om 21:04

    In het filmpje kwamen een skateboard, bagage-trolley en een mini cooper voorbij! En hopelijk zie ik mijn stoere girl straks met het setje in mt 134-140 voorbij komen 😊

  17. Sharon Smeets- 14-12-2017 om 21:04

    Auto,skateboard en bagage trolley
    Ik wil het setje graag winnen voor mijn dochter maat 122🍀

  18. cindy christ- 14-12-2017 om 21:10

    Supervette win actie weer hoor!
    Goed opgelet en een auto, skateboard en een piccolo trolley (voor hotels) gespot.
    Ik zou mijn zoontje erg blij maken met een maat 128 of mijn dochter ook met een maat 110!
    Uiteraard geliked en gedeeld:)

  19. Judith wijnen- 14-12-2017 om 21:14

    Wij zien een scatebord en een bagagekarretje en een super leuke auto😍wij gaan hard duimen voor een meiden setje maat 164 voor mijn jongste dochter sanne

  20. Wendy van Schijndel- 14-12-2017 om 21:15

    De drie rijdende voorwerpen zijn een skateboard, een bagagedrager en een minicooper.
    Graag zou ik het setje voor het meisje in maat 134/140 winnen.

  21. Cindy Broeders- 14-12-2017 om 21:20

    Een skateboard, een bagagerek en een hele gave minicooper. Ik doe heel graag mee voor mijn dochter, maat 158. Dit is echt een geweldig setje!!!

  22. Gave kleren weer van Indian Blue Jeans!
    Skateboard, piccolo trolley voor hotels en een mini cooper heb ik in het filmpje gezien. Voor mijn zoon in maat 128!

  23. Marjolein van Boekel- 14-12-2017 om 21:23

    Wat een te gekke actie weer!👍👍👍
    Ik zag:
    Een skateboard
    Een bagage trolly
    Eeb minicooper

    Maatje 134 is welkom! 😍😍
    Gedeeld en gelike’t natuurlijk

    1. Marjolein van Boekel- 14-12-2017 om 21:24

      Oeps… voor een jongen graag 😊

  24. Jacqueline Van de Manakker- 14-12-2017 om 21:27

    Een skateboard een bagagetrolly en een minicooper zag ik in het filmpje.
    Ik doe mee voor een meisje maat 128 en ga nu flink aan het duimen

  25. Wendy Beijer- 14-12-2017 om 21:28

    Gaaf! Ik zie een kar voor koffers, skateboard en Mini Cooper.

    1. Wendy Beijer- 14-12-2017 om 21:28

      En maat 140 voor een meisje. 😉

  26. In het filmpje zijn een bagagekar, een skateboard en een auto (Mini) te zien. Ik zou graag een jongensset winnen in maat 116.

  27. Vanwersch- 14-12-2017 om 21:31

    Schetbord minicopper (auto) kar voor koffers op te zetten ! Ga voor jongens
    Maat 110 of de maat 128

  28. Oh ja wat gaaf! Maat 104/110 graag voor een meisje.
    Als de auto, het skateboard en de trolley goed zijn natuurlijk!

  29. Wendy timmermans- 14-12-2017 om 21:41

    Skateboard, Mini , bagagetrolley
    Graag voor mijn dochter maat 164

  30. Sandra Vulpes- 14-12-2017 om 21:46

    Een skateboard, een bagagetrolley en een minicooper/auto zijn de rijdende voorwerpen.
    Mijn dochter heeft maat 170/176 en ze heeft het shirt met whatever, heb ik al gekocht via kleertjes.com maar het vestje is ook prachtig!

  31. herma van de kamp- 14-12-2017 om 21:47

    Skateboard
    Auto (mini)
    Bagage kar (hotel koffer karretje)

    Meisje maat 164/170

  32. Agnes vd geest- 14-12-2017 om 21:47

    Skateboard, hotelkofferkar, minicooper auto.
    Meisje maat 152-164
    Jongen maat 140

  33. elisabeth maria martina- 14-12-2017 om 21:52

    skateboard, een Bagagetrolley en een mini-auto!
    maat 116 voor kleinzoon tije #duimen

  34. Yvette Smit- 14-12-2017 om 22:03

    Ik heb een skateboard, een hotel bagage trolley en een minicooper gezien.
    Super mooi setje voor onze dochter Roos. Ze heeft maat 116.

  35. Sally cornelis- 14-12-2017 om 22:05

    Dag kleertjes,
    Ik zou heel graag een jongensset maat 164 winnen voor Thibe
    Ik zag een skateboard, een bagagetrolley en een mini cooper!
    Mijn vingers zijn nu gekruisd
    Groetjes en bedankt voor deze leuke aktie!
    Sally cornelis

  36. Bianca Fenna- 14-12-2017 om 22:07

    Ik zag een skateboard, trolley en een auto (mini cooper). Ik doe SUPER graag mee voor een meidenset in maat 146/152

  37. Marloes Peereboom- 14-12-2017 om 22:12

    ✔️ Skateboard
    ✔️ Bagage trolley
    ✔️ Mini Cooper

    Wij gaan voor de set voor jongens. Julian zit in maat 116 en Dani in maat 122. Ik maak graag één van mijn boys blij met deze toffe set.

  38. Claudia Muller-Kosters- 14-12-2017 om 22:18

    Oh wat een leuke actie weer! Ik zag een skateboard, en bagage trolley en een auto voorbij komen.
    Ik zou onwijs graag winnen voor ons ventje, hij heeft bijna maat 104. Zeker weten dat deze set hem super stoer staat!

  39. Marian Zw- 14-12-2017 om 22:19

    Een skateboard, trolley en een minicooper. Ik ga deze keer voor de jongensset in maat 122

  40. Saskia Lemmens-van der Struif- 14-12-2017 om 22:21

    Leuk! In het filmpje heb ik een rijdende Skateboard en Bagagetrolley en een stilstaande Mini (auto) gezien.
    Graag het super leuke setje voor mijn dochter in maat 110.

  41. marc de raden- 14-12-2017 om 22:22

    1. skateboard
    2. hoteltrolley / bagagekar
    3. mini cooper

    jongen, maat 116

  42. Danielle gotwalt- 14-12-2017 om 22:22

    Geweldife actie! Ik doe graag mee voor mijn dochtertje! In het filmpje zag ik een bagage trolley, een auto en een skateboard. Nu maar duimen dat we een geweldig kleding set mogen winnen voor de feestdagen!

  43. We zagen een skatebord, bagagekar en een auto minicooper voorbij komen.
    Ik wíl graag het meisjes setje winnen in de maat 152 voor mijn lieve behulpzame dochter Emma ❤

  44. Rianne Koelewijn -van der Voorden- 14-12-2017 om 22:27

    Skateboard
    Bagagetrolly
    Mini Cooper

  45. Rianne Koelewijn -van der Voorden- 14-12-2017 om 22:29

    Skateboard
    Bagagetrolly
    Mini cooper
    Wil graag het meisjessetje in mt 140 voor onze Sarah
    Mvg Rianne Koelewijn

  46. Ik zag een skateboard -reistrolley-mini Cooper voorbij komen. Ik doe mee voor de jongensset maat 140🍀👍geliked en gedeeld

  47. Wilma Post- 14-12-2017 om 22:32

    Een mini (auto :P)
    een hoteltrolley
    en een skateboard
    Als ik zou winnen dan een set voor een meisje in maat 128

  48. Leuke actie weer! Wij zagen een skateboard, bagagetrolley en een auto.
    Graag de jongensset in maat 116 👍🍀

  49. Skate board, bagage trolly en een hele leuke auto.
    Meisje maat 164/170

  50. Mireille Mertens- 14-12-2017 om 22:43

    Een skateboard, bagagewagentje en een auto. Ik doe graag mee voor mijn dochter. Zij heeft maat 176.

  51. Ivanka Dohmen- 14-12-2017 om 22:48

    Skateboard, auto en bagage karretje. Graag voor een jongen, mt 164 <3

  52. Liane Dekker- 14-12-2017 om 23:05

    Gave actie!
    Drie rijdende
    *bagage trolley
    *skateboard
    *mini Cooper

    Mijn voorkeur qua set
    Meisje maat 146/152

  53. Laura de Wilde- 14-12-2017 om 23:15

    Leuk filmpje!!
    Ik zag een auto, skate board en een lobby koffer trolley.
    Ik zou graag het setje voor een meisje willen winnen in maat 116.

  54. Marjolein Janse- 14-12-2017 om 23:55

    Ik spotte een
    Skateboard
    Koffertrolley
    Auto
    Leuk voor 1 van onze 3 boys, graag maat 116

  55. Tamara Harlaar- 14-12-2017 om 23:56

    Een hotel bagagekar
    Mini Cooper
    Skateboard.
    Graag een setje voor een meisje in maat 164

  56. Leonie krijgsman spaan- 14-12-2017 om 23:58

    Gaaaaf…
    Wij zagen een:
    Skateboard
    Hotel/koffertrolly
    Mini Cooper!!
    En wij duimen heel hard voor een meiden set in maat 122/128! 🍀🍀🍀

  57. manet kracht- 15-12-2017 om 06:25

    Een skateboard, bagagetrolley en een minicooper.
    Graag maat 176 voor mijn dochter.

  58. Wat een geweldige actie.
    Wat er reed in het filmpje:
    Trolly waar koffers op kunnen
    Skateboard
    Mini cooper

    Ik speel graag mee voor mijn zoon 134/140 . En dan nu maar 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  59. Natuurlijk doen we mee met deze gave actie!
    We zagen in het filmpje een trolley, een skateboard en een een mini voorbij komen.
    Oh we hopen zo dat we dat gave kleding setje van ons favoriete merk winnen in maat 164… onze dochter ziet zichzelf al stralen in die mooie kleding! We kijken ook al erg uit naar de nieuwe collectie!…

  60. Meike Hopman- 15-12-2017 om 08:08

    Ik zag een skateboard en een bagagedraagrek en een auto.
    Graag het setje voor meisjes in maat 158/164 voor mijn zusje😊

  61. Een auto, skatebord en trolley voor bagage.
    Ik zou graag een setje winnen voor mijn dochter maat 116
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

  62. Diana van de Vuurst- 15-12-2017 om 08:44

    Wij zagen een skateboard, een bagage trolley en een auto (mini).
    Ik zou graag het meisjes setje willen in de maat 134 /140. Prachtig voor op haar stoere kerstbroek…

  63. Een skateboard, bagage trolley en een Mini auto. Ik ga voor een jongensset maat 146. Super leuke actie!

  64. Wauw zeg! Ik zag een auto, skateboard en bagagetrolley. Ik doe graag mee voor jongens mt 146/152

  65. Iris van Bijsterveldt-Broers- 15-12-2017 om 09:18

    Wauw wat een toffe winactie! En wat veel reacties al! 🙈
    Ik heb het filmpje 2x bekeken, de eerste keer was ik helemaal vergeten dat ik op moest letten welke rollende voorwerpen er waren 😅
    Maar na de tweede keer heb ik gezien dat het een skateboard, hoteltrolley en auto zijn.
    Ik doe graag mee voor de jongensset in maat 122 🍀🤞

  66. Annabel de Ruiter- 15-12-2017 om 10:26

    Drie rijdende voorwerpen: een skateboard, bagage trolley en een auto – mini cooper.

    Ik doe graag mee voor het meiden setje! Zo leuk ook de tekst ‘Whatever’. Maatje 104/110. Jeugdsentiment 😂 haha deze tekst heb ik vroeger met vriendinnen veel gezegd!

  67. Ik zag:
    Een auto
    Een trolley
    Een skateboard

    Ik doe graag mee voor de gave jongensset in maat 116!

  68. Martha Tuinstra- 15-12-2017 om 13:07

    Wauw wat een super leuke actie en filmpje. Wij zagen een trolly, een mini en een skateboard.
    Graag loot ik mee voor het gave meiden setje in maat 152/158

  69. Liset van Dijk- 15-12-2017 om 15:10

    Wowwwwwwwww wat een te gekke set voor de jongens zeg!! Wauw, echt super stoer voor mijn zoontje, ik wil heel graag maat 134 winnen voor m .. echt zooooo stoer !!

    Jullie zoeken de antwoorden mini cooper, skateboard, trolley 🙂

    nu maar heeeeeeeel hard duimen !!!!!

  70. Nicole Poleij-Voogd- 15-12-2017 om 16:10

    Bagage trolley , auto en skatebord . Graag voor een meisje 104

  71. Ik zag een skateboard, een trolley en een
    Minicooper

    Heel graag voor een jongen maat 134/140

  72. Ik zag een skateboard, bagage trolley en een mini cooper. Graag het jongens setje in maat 116

  73. Ik zag een skateboard, bagage trolley en auto (mini cooper) voorbij komen in het filmpje!

    Graag maak ik kans op de stoere set voor mijn zoontje in maat 110! 🍀 💙

  74. Lisette Van Dugteren- 15-12-2017 om 18:50

    Wat stoer zeg.
    De modellen kwamen langs op skateboard n hotel bagage trolley en we zagen een groene mini Cooper.
    Mijn zoon van 9 jaar zal maar 140 gaaf staan.
    Of mijn dochter van bijna 4 jaar die met kerst 4 wordt wil wel maat 116 winnen voor haar feestje!.

  75. Ik zag een skateboard, een koffertrolley en een auto van het merk mini in het filmpje.

    Ik zou graag een meisjes det maat 170 winnen

  76. Mariette van hooijdonk- 15-12-2017 om 20:39

    Wat een super filmpje zeg! Ik heb een skateboard een mini cooper en een trolley gezien😁 en natuurlijk hele mooie kleertjes! Zou echt een GEWELDIGE verrassing zijn voor mn kleindochter zeg!
    Maat 110🙏🙏🙏

  77. jeanette van dijk- 16-12-2017 om 08:47

    in het filmpje zag ik een skateboard, mini Cooper en een trolley. met de feestdagen zou ons ze dochter graag willen stralen in deze super leuke kleding in de maat 116-122

  78. Maarten Bogaard- 16-12-2017 om 08:56

    Auto, skateboard en een wagentje om koffers te vervoeren naar de hotelkamers
    Voor onze dochter maat 152

  79. Ze hebben er een stoer filmpje van gemaakt. Ik zag een skateboard, bagage trolley en een mini cooper.

    Het meiden setje zou mijn dochter erg leuk staan. Ze heeft maat 116.

  80. Esther Jager- 16-12-2017 om 09:23

    Ik zag een skateboard, een lobby bagage trolley en een auto .
    Meisjes-set maat 134.

  81. Wat super leuk.
    Ik zag een skateboard, een bagage trolley en een mini cooper!
    Mijn dochtertje zou ik heel graag willen verrassen. Ze heeft maat 104

  82. Wat gaaaff!!
    Ik zag een skateboard, bagagekar en een mini cooper!
    Ik doe mee voor mijn zoon in maat 92. Groetjes!

  83. Taisa De Laet- 16-12-2017 om 10:31

    1. skateboard
    2. bagage/kofferdrager
    3. auto
    Setje voor jongens, maat 116.

  84. Maria Creusen- 16-12-2017 om 10:48

    In het super leuke filmpje kwam een bagagetrolley, een skateboard en een auto merk mini cooper voorbij! Ik ga duimen voor mijn dochter Kyra met maat 176!

  85. Jessica Wieberdink- 16-12-2017 om 12:54

    Leuke actie! Ik zag een skateboard, een trolley voor koffers en een Mini Cooper. Als ik win een setje voor m’n dochter maat 140 graag. Fingers Crossed 🤞

  86. Leuke actie
    bagage trollie
    skateboard
    auto (mini)
    Setje voor jongens maat 98
    Ik zit niet op Facebook, dus daar kan ik niet delen. Via twitter wel.

  87. Nienke Lommers- 16-12-2017 om 15:13

    Ik zag een bagagewagentje, auto en een skateboard/waveboard.
    En ik doe graag mee voor mijn dochter Suuz, maat 140/146.
    Leuk!!

  88. Marjolein Reinink- 16-12-2017 om 22:09

    Hallo,

    Wat een super leuke actie!
    Ik zag de volgende rijdende voorwerpen op het filmpje:
    – skateboard
    – bagagewagen (trolley)
    – mini cooper

    Mijn dochter Shayenne heeft maat 152. Dus als zij een leuk setje wint, graag het setje voor een meisje ☺️

    Ik zal eerlijk zeggen dat ik de actie niet kan delen via Facebook, omdat ik niet op Facebook zit. Ik hoop dat ik desondanks wel mee kan dingen voor de prijs.

    Gr. Marjolein

  89. Wat een super leuke actie!
    Ik zag de volgende rijdende voorwerpen op het filmpje:
    – skateboard
    – bagagewagen (trolley)
    – mini cooper
    Ik doe mee voor een jongenssetje maat 116.

  90. Oh, gaaf!!

    Ik doe graag mee aan deze prijsvraag en zou super graag het setje willen winnen voor onze mannen in maat 128 of 152!

    De volgende rijdende voorwerpen zijn te zien;
    Skate board
    Bagage kar/trolley voor koffers
    Mini cooper

    Ik hoop heel erg dat ik eens wat win, zou super leuk zijn!
    Hartelijke groet, Natascha

  91. Aline Zwolle- 17-12-2017 om 16:38

    Beste mensen, voor mijn dochter doe ik graag mee voor maat 158. We zijn fan van kleertjes.com en Indian Jones. Wij zagen de volgende 3 rijdende voorwerpen: skateboard, hotel lobby bagage trolley en een mini cooper.

  92. Denise hendrikse-groffen- 17-12-2017 om 21:12

    Wauwwww wat gaaf!! Mijn oudste meisje vind niet veel meer mooi maar io wat vind ze dit merk gaaf!! Hierin mogen stralen tijdens de feestdagen zou ze geweldig vinden!!! Ik doe heel graag mee voor maat 134. En in het filmpje komen een Skateboard, bagagekar en mini Cooper voorbij.
    Superleuke actie weer en Fijne Feestdagen alvast!

  93. Angelique de Vries- 17-12-2017 om 22:38

    Wauw dat zou gaaf zijn!! Skateboard, bagagetrolley en auto zag ik.
    Mocht ik winnen dan het setje graag in 110 of 116 voor 1 van de jongens.

  94. Doris Oude Lansink- 18-12-2017 om 09:05

    Dag kleertjes,
    Ik zag een skateboard, een bagagekar(trolley) en een auto (mini cooper). Als ik zou winnen graag een meisjesset maat 164.
    Fijne Feestdagen!

  95. Ik zie een kar voor de bagage, een skateboard en mijn meisje haar droomauto… een mini Cooper!! 😀😀en met maat 134 zou ze dolblij zijn!

  96. Nataschja Hermans- 18-12-2017 om 10:26

    de 3 rijdende voorwerpen
    * skateboard
    * hotel trolley
    * auto mini cooper
    als mijn dochter de gelukkige is dan, mt 164!

  97. Que-Anh Pham- 18-12-2017 om 11:16

    Deze items heb ik gespot: een skateboard, hotel bagagewagen/kar en een Mini Cooper auto.

    Graag de meisjes set in maat 104/110

  98. Linda Hollander- 18-12-2017 om 11:23

    Leuke winactie
    🎬📺😄
    ✔️Skateboard
    ✔️Bagagekar
    ✔️Auto
    Maatje 104/110 voor onze stoere vent💙🍀

  99. Lesley Schlepers- 18-12-2017 om 11:26

    Oelalalalalala! Wat is dit leuk!!! Hier wordt mijn nichtje helemaal vrolijk van! Ik zeg nichtje maar eigenlijk bedoel ik nicht want ze is al een heel grote meid!! Ze houdt van mooie en ook stoere kleding! Indian blue jeans is haar favoriete merk! Daarom doe ik graag voor haar mee want dit gaat ze super leuk vinden, helemaal als ze deze party outfit aan kan met de kerst! Laatste keer kerst op school dus dan mag ne wel extra shinen he!! We hebben het filmpje goed bekeken met de kleintjes, die het ook heel leuk vonden haha en we zagen in het filmpje een: auto, skateboard en een trolley! Maat 164 is perfect voor haar kleertjes.com! Ik ga enorm duimen voor haar dat ze de gelukkige mag zijn! Kerst 2017 kan dan echt niet meer stuk! Groetjes!! Thanks voor de tag Roland Marleen Ligtvoet en ik denk dat Jada Muller dit ook tof gaat vinden!! 😍🎁🎁😘🎄🎄

  100. Chantal Oskam - de Wit- 18-12-2017 om 11:40

    Wat gaaf, voor mijn IBJ fan Kjell in mt 176 😊🎄💫.
    Wij zagen een skateboard, gouden bagagewagen en een mini 😉. Hele leuke winactie 👌👍.
    Merry Christmas 🎅💫🎁

  101. Sylvia lamerichs- 18-12-2017 om 11:49

    Wauw! Super actie. Ik zag een skateboard een mini Cooper en een kar voor koffers te bezorgen. Mijn zoon heeft Mt 152! 😍😍😍

  102. Alyt van der Heide- 18-12-2017 om 12:22

    Aan Kleertjes.com
    1. Bagagekar
    2. Skayeboard
    3. Mini Cooper auto
    Doe graag mee voor mijn meid. Maat 140
    Fijne Feestdagen 🎄🎁🦌☃️

  103. Ik zag:
    Een skateboard zwart v kleur
    Een bagagewagen goud v kleur
    Een mini zwarte met witte streep
    En stoere jongens en meisjes
    Voor mijn dochter maat 104 alweer. Tijd vliegt

  104. Een skateboard een trolley en een super coole Mini cooper.
    Ik zou super graag die stoere set voor jongens willen winnen in maat 116.
    Make my day!🖤🤞🏻

  105. Marleen ligtvoet- 18-12-2017 om 12:52

    Wat een super actie voor een super setje van onze favoriete merk! We hebben het filmpje bekeken en zagen een skateboard, een trolley en een mini. Hopelijk winnen we dat kei leuke setje in maat 164! Mijn dochter is al begonnen met duimen….
    Ook kijken we erg uit naar de nieuwe collectie! Lesley Schlepers doe je ook mee voor linn en Noor?

  106. Marja Kuipers-Boorsma- 18-12-2017 om 13:27

    Een trolley, skateboard en auto.
    Maat 110 voor onze dochter.
    Zou ze erg leuk vinden

  107. Skateboard trolley en auto zag ik voorbij komen. De jongens set zou super zijn in maat 140 🎄

  108. Gaaf filmpje! Ik zou graag willen winnen voor onze dochter maat 122/128!
    Wij zien:
    1.skateboard
    2. Auto
    3. Hoteltrolley

    Mijn dochter vindt het filmpje ook geweldig leuk en het setje helemaal. Mochten we winnen, dan graag maat 122/128. Zou een super leuk cadeau zijn onder de kerstboom! Daarna jarig dus helemaal perfect. Ing Bercre waag je ook een kans mee maat?

  109. Margret Verhappen- 18-12-2017 om 20:40

    Ik zag een bagagetrolley, een skateboard en een auto. Wij maken graag kans op de meisjesset voor dochter Anoek in maat 140.

  110. Super stoer voor onze Finn in maat 146!! We zagen een skateboard, een trolley en een auto!

  111. Lucinda staal- 18-12-2017 om 21:10

    Wat leuk!!!!
    Dolgraag Mt 140 voor onze knul
    En we zagen een skateboard, reistrolley en een auto/minicooper 🍀😍🍀🤞🏻🍀😍😍🍀

  112. Marchien Bandell- 18-12-2017 om 22:05

    Supergaaf! Ik zie een skateboard, een auto en een wagentje dat in een hotel gebruikt wordt om de koffers mee te vervoeren. En mijn zoon heeft maat 140!

  113. Wauw, coole actie. Onze Senn wil wel shinen in zo’n coole set. Wij zagen een skatebord, een hotelbagagetrolley en een vet coole mini cooper 😁

    Senn heeft maat 116 ☺

  114. Jip Woldstra- 19-12-2017 om 08:44

    Wauw, gave eindejaarsactie! Ik zie een skateboard, een bagagetrolly en een auto. Ik doe graag mee voor mijn zoontje, maat 134!

  115. Patricia geerts- 19-12-2017 om 11:21

    Zooo gaaf merk😍 voor mijn stoere kerel mt 152
    -skateboard
    -hotel trolley
    -auto
    Gedeeld geliked✅✅
    En nu maar duimen🙏🙏🙏

  116. Amanda Bruijn- 19-12-2017 om 13:30

    Bagage trolly , skate board en een mini, outfit voor een meisje ik duim mee🤗

  117. Leuk
    Ik doe graag mee voor onze jarno in maat 128
    Wij zagen: skateboard hotel-trolley auto

  118. INDIAN BLUE JEANS kom je stoer mee binnen, dus daar willen wij wel heel graag een kledingsetje van winnen. Mijn dochtertje zou graag maat 128 willen of voor mijn zoontje maat 128. We zien in het filmpje ; 1.Skateboard 2.Bagagetrolly 3.Auto mini cooper Kleertjes.com is voor ons echt de bom. 👍👍👍👍👍👍

  119. Diliana leander- 19-12-2017 om 18:34

    Ik zie een auto een bagage trolly en een skateboard
    Graag maatje 128 voor een meisje

  120. Jeanice Amadmoesri- 19-12-2017 om 19:25

    Skateboard, bagage-trolley en een old fashion mini cooper cabriolet.

    Als ik de gelukkige winnaar ben, dan kies ik voor mijn dochtertje het setje in maat 134

  121. Sammy van endschot- 19-12-2017 om 19:26

    In het filmpje was te zien:
    – skateboard
    – bagagekar van een piccolo
    – zwarte mini cooper

    Graag maak ik kans op een setje voor mijn dochter maat 146

  122. Roos berg- 19-12-2017 om 19:36

    ZO GAAF! Ik doe mee voor mijn neefje! Hij is bijna jarig en gaat naar school. Eerste dag de blitz maken met deze set is natuurlijk te gek! Hij draagt maat 110! Ik zag in het filmpje een auto, skateboard en trolley! Ik ga duimen dat ik hem hiermee mag verrassen! Staat super bij de nieuwe schooltas die ik voor hem gekocht heb, dit maakt het echt af!

  123. sandra van Surksum- 19-12-2017 om 21:11

    Superleuk setje,graag voor mn zoon Levi,maat 128.
    De rijdende voorwerpen zijn: Skateboard, bagage trolley en minicooper (auto)

  124. Joke Van Haeren- 19-12-2017 om 23:09

    Skateboard, bagagetrolley hotel en minicooper
    Zet voor jongens maat 152

  125. Super!! Ik zag een skateboard, een reistrolley en een auto!
    Doe graag mee voor mijn dochter in maat 134

  126. skateboard, een reistrolley en een auto!
    Doe graag mee voor mijn zoon in maat 164

  127. wat een leuke actie!!
    1 een skateboard
    2 een hotel baggage Trolley
    3 een auto

    voor mijn meid graag maat 104

Reageer