Winnen: qualitytime met je mini-me

door Lian

Deze winactie is gesloten – je kunt helaas niet meer meedoen

Er zijn dagen die soepel verlopen, maar de meeste dagen heb je zoveel te doen en geen idee hoe. Gelukkig lukt het eigenlijk altijd.  Qualitytime moet je echt inplannen. Om je daarbij te helpen heeft Moodstreet iets leuks. Een moeder-dochter, vader-zoon, moeder-zoon of vader-dochter-uitje. Moodstreet stuurt jou en je mini-me samen naar de dierentuin!

Moodstreet

Deze lente heeft Moodstreet twee collecties: voor de allerkleinsten – baby, peuter en kleuter – is er een speciale lijn uitgebracht door Moodstreet in samenwerking met BN-er mommy Kim Kötter. Voor kids en tieners gaat Moodstreet dit seizoen op stoer. Het kleurenpalet van deze collectie bestaat uit jeanskleuren, aangevuld met friswit en hier en daar een hardroze toon. Wat maakt deze collectie zo cool? De prints, we love it! In de meisjescollectie speelt een tijger de hoofdrol, voor de jongens zijn dat streepjes, een enkele ruit en een gave palmprint. Prints die helemaal passen in de dierentuin! Let’s go outside!

Winnen: qualitytime met je mini-me

Nieuwsgierig naar deze items en de rest van de collectie? Die vind je hier! 

Wil jij winnen?

Dat snappen we wel.

  1. Zet in de reacties met wie jij naar de dierentuin zou gaan
  2. That’s it!

Succes!

 

Vertel 't ons 58 reacties

  1. Ik wil graag met mijn man en dochter naar dedierentuin, heerlijk!

  2. Ik zou met mijn zoon van 10 naar de dierentuin gaan.
    Toen hij nog een heuse mini-me was had ik door omstandigheden geen tijd voor me-time, en de zorgen maakte dat ik ook te weinig ruimte nam om deel van zijn wereld te zijn. Toen dus geen dagje dierentuin voor ons. Nu misschien wel.

  3. Leonie van Zwam- 19-05-2018 om 08:48

    Ik ga het liefste met mijn zoon Bram naar de dierentuin,

  4. Esther Jager- 19-05-2018 om 08:50

    Met mijn zoon, dochter en mijn man!

  5. Met mijn zoontje, want die kan als de beste dierengeluiden na doen!

  6. Esther van der Hoeven- 19-05-2018 om 08:52

    Ik zou graag voor mijn 11 jarige dochter een vader-dochter moment willen winnen. De puberteit gaat voor haar beginnen en bots zo nu en dan wel eens met haar vader 😁.

  7. Mariëlle- 19-05-2018 om 09:12

    Heel graag met mijn vrouw en dochter van bijna 2 !! Me time is zo belangrijk maar ook lastig in te plannen naast alle werk verplichtingen. De dierentuin zou super zijn !

  8. Nanda van der Leeden- 19-05-2018 om 10:17

    Ik zou het super vinden om met mijn dochtertje Nadine van 4 en Mn vriend en vader van mijn dochter naar de dierentuin te gaan.

  9. Ik zou met mijn oudste dochter gaan. Na de geboorte van haar zusje, is het nu wel weer eens tijd voor een echt mama-dochter-samen-moment waarbij we met zijn tweetjes iets leuks ondernemen.

  10. Met mijn zoontjes Boaz (5 jaar) en Ezra (3 jaar) Plus mijn man Erik natuurlijk.
    Ook al heeft Ezra het nefrotisch syndroom hij is zo sterk als een beer en kan hij brullen als een leeuw.

  11. Met mijn vierjarige dochter Roos

  12. Linda moor- 19-05-2018 om 20:47

    Ik zou met m’n dochter Fenna gaan.
    Ik probeer ieder jaar met de kinderen een weekend of dagje 1 op 1 weg te gaan. Met m’n zoon staat het al gepland, maar met m’n dochter nog niet. Een dagje dierentuin winnen zou geweldig zijn dus!

  13. Ik zou met mijn zoon van twee gaan. Hij is gek op dieren, dus dit zal hij erg leuk vinden.

  14. Samen met onze twee zoontjes op avontuur in dierentuin! Wat zou dat leuk zijn! Bij elke dier even kijken!

  15. Ik zou met mijn dochter naar de dierentuin gaan. Heerlijk samen de hele dag genieten <3

  16. Leuk met ons zoontje! Dat zou zijn eerste keer dierentuin zijn!

  17. Met mijn complete gezin, mezelf, man, zoon & vriendin en ons nakomertje die helemaal gek is van dieren. Gezien het leeftijdsverschil is dit geweldig uitje, waar iedereen plezier aan heeft:)

  18. Wauw!! Helemaal te gek zeg! Eigenlijk heb ik 4 mini me’s en ik zou ze allemaal dolgraag meenemen naar de dierentuin! De jongste van 9 maanden en de oudste van 5 en ook die van 4 en 2 gaan hun ogen uitkijken! Zo vaak komen we er niet 🙈 hoewel we wel heeeeel graag aapjes kijken! Hihi wij doen mee!! 😃😃😃🎁🎁🎁💞💞💞

  19. marc de raden- 23-05-2018 om 19:49

    kort na de vroeggeboorte van mijn zoontje ( 2 maanden te vroeg) in 2011, liep mijn relatie stuk. Mijn zoontje verdween meer dan 5 jaar uit mijn leven. Een groot gemis dat met geen pen te beschrijven is. Vorig jaar vertelde hij aan zijn moeder dat hij hel graag zijn vader wilde zien. Nou die kans heb ik natuurlijk niet laten schieten. Beetje onwennig hebben we elkaar weer ontmoet. Sindsdien zoek ik mijn zoontje regelmatig op en / of ga ik met hem iets leuks doen. Binnenkort komt hij voor het eerst een keertje logeren. Wat zou het dan leuk zijn als we samen naar de dierentuin kunnen gaan en aan onze vader-zoon-relatie kunnen bouwen.

  20. Lenny Wibbelink- 23-05-2018 om 19:50

    Met mijn 6 jarige dochter. Ze moet de aandacht delen met haar zusje. En dat valt niet mee aangezien haar zusje medische problemen heeft. Een dagje met zijn tweeen weg zou heerlijk zijn.

  21. Heidie van der Steeg- 23-05-2018 om 19:51

    Natuurlijk met mijn zoon en dochter. Die zijn nu op een leeftijd dat ze ook aandachtig kunnen luisteren naar wat een dierenverzorger vertelt, en mijn zoon kan al de bordjes met informatie goed lezen. Dat maakt een bezoek aan de dierentuin niet alleen heel erg leuk maar ook leerzaam!

  22. marc de raden- 23-05-2018 om 19:51

    kort na de vroeggeboorte van mijn zoontje ( 2 maanden te vroeg) in 2011, liep mijn relatie stuk. Mijn zoontje verdween meer dan 5 jaar uit mijn leven. Een groot gemis dat met geen pen te beschrijven is. Vorig jaar vertelde hij aan zijn moeder dat hij hel graag zijn vader wilde zien. Nou die kans heb ik natuurlijk niet laten schieten. Beetje onwennig hebben we elkaar weer ontmoet. Sindsdien zoek ik mijn zoontje regelmatig op en / of ga ik met hem iets leuks doen. Binnenkort komt hij voor het eerst een keertje logeren. Wat zou het dan leuk zijn als we samen aan deze robot en onze vader-zoon-relatie kunnen bouwen.

  23. Lenny Wibbelink- 23-05-2018 om 19:52

    Met mijn zesjarige dochter. Ze moet de aandacht delen met haar zusje. En dat valt niet mee omdat haar zusje medische problemen heeft. Lekker een dagje met mamma weg zal ze supertof vinden

  24. Met mijn zoontje van 7. Jaren een abonnement gehad op de dierentuin en hij mist het soms best wel. Hij is gek op dieren en dit zou een super leuke verrassing voor hem zijn 🍀🍀

  25. Met mijn 6 dochter. Ze moet de aandacht delen met haar zusje en dat valt niet mee omdat haar zusje medische problemen heeft. Een dagje alleen met mamma weg zou ze supertof vinden

  26. Jaa leuk, sta op elk moment om te bevallen.
    Dan kan ik gaan shoppen voor de kleine mini ’moodstreet’. Omdat onze dochter dan wel een leuk uitje kan gebruiken gun ik dit samen met haar papa!!

  27. Anouk Vellinga- 23-05-2018 om 19:59

    Met mijn man en met mijn dochtertje van 2. Ze zal het fantastisch vinden, ze is gek op dieren!

  28. Heel graag een keertje met onze jongste zoon. Hij is gek op dieren. Onze oudste zoon heeft autisme, dagjes weg zijn daardoor altijd een heel geplan. Een dagje 1 op 1 zou daarom ook eens erg fijn zijn…even helemaal zijn ding doen!

  29. Jaschenka- 23-05-2018 om 20:01

    Een geweldig uitje voor mijn man en onze kleine meid. Natuurlijk wil ik ook mee, maar met een mooie vader-dochter-dagje maak ik mijn liefdes ook heel erg blij💕

  30. Wat leuk! Ik doe graag mee voor papa Jelle en dochter Nine. Lekker samen op vrijdag een daagje aapjes kijken:).

  31. Ik zou graag met mijn zoontje samen nog naar de dierentuin willen. Nog even een keer samen weg voordat hij grote broer wordt.

  32. Tamara Selderbeek- 23-05-2018 om 20:10

    Met zoontje Thijn en nichtje Liv. ! Allebei gek op dierentuinen !

  33. Met mijn man en zoontje van 5!

  34. Birgit Verhoeven- 23-05-2018 om 20:22

    Ik zou graag met mijn kinderen en hun neefje Yvar naar de dierentuin gaan. Yvar wordt in juni 2 jaar en hij is nog nooit naar de dierentuin geweest. Hoe leuk zou het zijn om hem hiermee kennis te laten maken samen met zijn neef en nicht van 6 en 8 jaar. Ze zijn dol op elkaar, dus dat wordt een topdag!

  35. Samen met mijn vriend, zoontje en onze dochter in mijn buik😍

  36. Joske de Kruif- 23-05-2018 om 20:26

    Heel graag voor een kindje van mijn werk (zorginstelling) en haar vrijwilliger.

  37. Met mijn dochter van 3,5 jaar! Ze is helemaal gek van dieren 🙂

  38. Birgit Verhoeven- 23-05-2018 om 20:28

    Ik zou graag met mijn kinderen en hun neefje Yvar naar de dierentuin gaan. Yvar wordt 2 jaar in juni en hij is nog nooit in de dierentuin geweest. Hoe leuk zou het zijn om hem hier kennis mee te laten maken samen met zijn neefje van 6 en nichtje van 8, waar hij dol op is. Dat lijkt me een super verjaardagscadeau!

  39. Cindy christ- 23-05-2018 om 20:34

    Met mijn twee kleine aapjes en grote aap natuurlijk! 🍀🍀

  40. Met mijn mini me 💗

  41. Met partner en onze eigen mini-me’s natuurlijk!!!

  42. Leonie Hielkena- 23-05-2018 om 20:58

    Samen met man, zoon en dochter 😍 Gezellig!

  43. Met mijn 3 eigen aapjes natuurlijk:-).
    Even quality time met zn 4tjes

  44. Willemieke- 23-05-2018 om 21:31

    Met onze drie meiden van 8,6 en 3 jaar. Ze zijn alle drie gek op dieren. En een bezoekje aan de dierentuin is al wel erg lang geleden. Eind het jaar hopen we een 4e uk te krijgen, en dan is een bezoekje aan de dierentuin net iets lastiger. Nog even uitgebreid met z’n allen alle dieren kunnen bekijken zou een enorme verassing zijn voor de dames (en stiekem voor papa en mama ook ;))

  45. elisabeth maria martina- 23-05-2018 om 21:35

    wat een geweldig gebaar, verras kleinzoon quinn maar
    die gaat helemaal uit zijn plaat als de naam van oma hier als winnaar staat

  46. M.meinders- 23-05-2018 om 22:01

    Graag met mijn kleine aapje(zoontje) die net 2 jaar is geworden en mijn lieve knuffelbeer(man)😍
    Zijn kamer is al een kleine dierentuin dus we komen dan vast niet onder een nieuwe bewoner uit voor op zijn kamer😄

  47. Heel graag zou ik met m’n zoontje Sem gaan (en z’n papa en babyzusje Tess). Net grote broer geworden, en zo lief voor z’n zusje. Hij verdient wel een uitje speciaal voor hem! Ik ga duimen…..

  48. Christien- 23-05-2018 om 22:41

    Met mijn twee beesten van 4 en 6 én mijn lieve neefjes (3, 9 en 0) en nichtje (7) . Het is elke keer zó genieten om ze met zijn allen te zien. ❤ family

  49. Marjolijn- 24-05-2018 om 06:33

    Ik zou graag met man, dochter van 7 en zoontje van 3 gaan!

  50. Loes Wevers- 24-05-2018 om 07:52

    Ik zou heel graag met mijn vriend en zoontje naar de dierentuin gaan! Thijs is nog nooit in de dierentuin geweest, maar hij vindt alle dieren geweldig. Ik denk dus dat deze trip zeker in de smaak zal vallen! Fingers crossed…

  51. Christian Goossens- 24-05-2018 om 07:57

    Een dagje dierentuin zou ik graag spenderen met mijn vriendin en ons zoontje. Hij is 1,5 en helemaal gek op dieren, dus dit zou een heel welkom cadeautje zijn!

  52. Susanne van der Veen- 24-05-2018 om 11:19

    Samen met mijn dochtertje van 2, ik ben alleen met haar en dus wordt dit echt een moeder/dochter teamuitje!

  53. Linda Schols- 24-05-2018 om 18:35

    Graag samen met mijn zoontjes van 4 en 2 die gek zijn op alle dieren 😄

  54. Vanessa Raffaëla Sibma- 24-05-2018 om 20:33

    Met mijn man, zoon van 3 en dochter van 1. Leuk!!

  55. Aafke Westra- 24-05-2018 om 22:17

    Het lijkt mij beestachtig leuk om samen met manlief en mijn 2 kinderen te genieten van een dagje dierentuin🦁🐵🐊

  56. Met mijn zoon en zijn vriendinnetje allebei 2 jaar. Die twee zijn zo leuk samen net zo leuk als de mama’s samen zijn.

  57. Met mijn vriendin en mijn zoontje. Super leuk!

  58. Ik zou gaan met ons (samen)gesteld gezin van 5 personen gaan. Heerlijk een dagje naar de dierentuin willen gaan. Waarom omdat ze allemaal (tweeling van 9, en 2,5) gek zijn op dieren en het super leuk zouden vinden.

Reageer