Winnen: 5 x shirt The Future Is Ours

door Gastblogger

Joe! De voorjaarsvakantie staat voor de deur en we trekken er massaal op uit naar Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en zelfs Italië. Alles om even lekker op die latten te kunnen staan. Gaan jullie ook op skivakantie en heb je een ontzettende daredevil? Of blijven jullie thuis en maakt jouw daredevil thuis de straat onveilig? Dan verdient die absoluut zo’n cool shirt van The Future Is Ours. De perfecte longsleeve voor voor elke dag, onder je skipak én het item om de blits mee te maken op de après-ski (samen met paps en mams).

Doe mee en win het shirt ‘I like snowboarders, the are yummy’

Yeti is back! Moeders opgelet, dit sneeuwmonster eet kleine snowboarders als ontbijt. Geintje natuurlijk, maar dit grappige shirt wil iedereen wel winnen. We geven er maar liefst 5 weg, dus doe je best…!

Winnen: 5 x shirt The Future Is Ours

Meedoen doe je zo:

Lees onderstaande 3 stappen goed door!

  1. Vertel ons in een reactie onder deze blog (dus niet op Facebook) aan welke action sport jouw kind doet en waar hij deze winter zijn trucs gaat showen.
  2. Zet ook in de reactie in welke maat je de sweater zou willen hebben.
  3. Deel deze actie tot slot op Facebook of Instagram en spread the word! (Vergeet niet om kleertjes.com en The Future Is Ours te volgen op social media!)

Deze actie loopt t/m 22-1-2018

Vertel 't ons 49 reacties

  1. Jacqueline van de Manakker- 16-01-2018 om 11:00

    Onze Rens doet aan voetballen, maar probeert ook allerlei kunsten uit te halen op de fiets of zijn skateboard. Hij zou deze sweater echt geweldig vinden en heeft maat 122

  2. Helaas …onze stoere freerunnende stuntsteppende zoon is al een half jaar ernstig ziek. Dus zijn stoerste sport is nu zappen 😉

    1. Ohja maatje 158 ( jullie maten vallen vaak iets kleiner) maar welk model maakt niet uit. We gaan nu voor veel kleur! 🙂

  3. Dex zit op voetbal en op freerunnen. Dat gespring en geren is nog best lastig als je 6 bent, maar hij vindt het fantastisch om te doen! Voetballen doet hij nu even niet vanwege de winterstop maar daarna weer knallen en hopelijk veel goals maken!

    1. Oh. Vergeten te vermelden: graag in maat 128!

  4. Babs verduijn- 16-01-2018 om 13:41

    Jaaa onze Stan is helemaal fan van het merk. Zijn trui is favoriet. Een shirt erbij zou regel zijn graag maat 122!

    1. Babs verduijn- 16-01-2018 om 13:42

      Ik vergeet gewoon zijn sporten bij te vermelden. Free run en judo dat is dus genoeg actie hier in en buitenshuis

  5. Karin elbers- 16-01-2018 om 14:15

    onze zoon is werkelijk voor alles in maar het leukste vind hij klimmen en mountainbiken…hoe gevaarlijker hoe liever…tot nu toe nog niks gebeurd maar soms hou ik mijn hart vast…nu binnen klimmen en soms lekker vies worden met de fiets in de bossen…en dat met 9 jaar…maat 140 graag van de stoere sweater

  6. Sinds vorig jaar is snowboarden het helemaal voor Lars. Helaas na 2 dagen zijn pols gebroken… Nu wil hij zeker een nieuwe poging wagen. Zo’n gaaf shirt past er goed bij. Maat 152 graag.

  7. Marian Zw- 16-01-2018 om 20:52

    Wat een gave actie, onze zoon is vooral flink bezig met zn fiets oo de crossbaan naast ons huis. Ik loot mee voor maat 122

  8. elisabeth maria martina- 16-01-2018 om 20:56

    kleinzoon tije is dol op zwemmen
    maat 116

  9. Geertrui Verslype- 16-01-2018 om 21:30

    Mijn zoontje Lander (5 jaar) is een keigave danser, de nieuwe move die hij me deze avond toonde wordt vast een zeker een hit! Een stoer sweater zou het plaatje helemaal afmaken (maat 116)

  10. Onze Lars en zijn broer Bas houden van fietsen/steppen/rennen/klimmen/voetballen en vooral hutten bouwen! En als het even kan een goed sneeuwballen gevecht! Graag maat 98 of 140! Super leuk! De robot trui vinden ze hier geweldig!

  11. Rèwana Huntink- 16-01-2018 om 21:49

    oh gaaf, hier wagen we graag een gokje op;) Mijn stoere bink zit onder turnen, geen boom te hoog of steen te gek:::)
    Maatje 134/140 zou super zijn

  12. Chantal Oskam - de Wit- 16-01-2018 om 21:59

    Kjell toont zijn skills in Oostenrijk in Bramberg am Wildkogel op de lange latten en zelfs van de zwarte piste! Heel gaaf in mt 176 😊.

  13. Heidie van der Steeg- 16-01-2018 om 22:00

    Mijn bijna 8 jarige zoon is gek op voetballen. Maar hij heeft ook een wielrenfiets waarop hij van de zomer graag met zijn vader erop uit gaat.
    Leuk merk, ik kende het nog niet, heb de webshop eens bekeken. We doen mee voor een maat 140-146

  14. Mijn zoontje van 5 (ravi)zit sinds een half jaar op crossfit ,een sport wat papa ook doet we zetten ons in voor stichting Loek helpt! Wij lopen samen vikingruns om geld binnen te halen voor zieke kinderen!
    Doordat wij ieder jaar met wintersport gaan kon hij 6 weken niet crossfitten maar ging hij met zijn zus naar de skiles
    Hij heeft in frankrijk echt laten zien dat hij een grote bikkel is en elke uitdagende sport aangaat
    Zijn maat is 116/122

  15. Roeck brenda- 16-01-2018 om 22:48

    Mijn monstertje is gek van voetballen! Dus hier thuis in de tuin of op het voetbalveld gaat hij door het dolle heen! Maatje 104 past perfect!

  16. Wendy Debue- 17-01-2018 om 09:06

    Mijn zoon van 4,5 zit op zwemmen en turnen en gaat in maart voor de eerste keer de ski’s aanbinden.
    We zijn heel benieuwd of hij het leuk zal vinden.
    Graag maatje 110.

  17. BMX-en/stuntsteppen en thuis skateboarden behoort hier tot de favorieten! Maat 152 zou heel cool zijn!

  18. Duerinck Mee Hwa- 17-01-2018 om 19:49

    Mijn oudste zoon Wout is een echt voetballertje: op het veld maar ook in onze woonkamer. Later wil hij een Rode Duivel worden. Wie weet…in je dromen blijven geloven zeker?

  19. Wendy goverde- 17-01-2018 om 20:39

    Onze knul doet aan stunten met zn step. Zijn moves moeten overal geshowd worden natuurlijk!! Opa oma papa juf vriendjes..
    Graag in maat 128 mocht onze knul de gelukkige zijn.

  20. marianne harskamp- 19-01-2018 om 07:41

    Onze zoon Jari doet aan voetballen. Zit nog op zwemles en stunt graag buiten met zijn fiets of step. Hij heeft maat 128

  21. Renata Lammens- 19-01-2018 om 15:41

    Graag een maat 152 voor mijn stoere snowboardventje Pepijn! Hopelijk kan hij in Oostenrijk lekker shinen met z’n nieuwe shirt!

  22. Maris Speijer- 19-01-2018 om 18:07

    Mijn zoontje Jazzley zit op Wing Chun, dat is Kung Fu waar je er vanuit gaat dat degene die tegenover je staat altijd groter en sterker is. Het is een sport met veel respect onderling en veel actie, opdrukken en conditie training hoort er ook bij. Hij krijgt hier veel zelfvertrouwen door. En hij zou hem deze winter kunnen showen bij zijn examens over 3 weken!
    Ook vind hij het leuk om te oefenen met skaten hier in de straat of op de camping 😊
    Maat 134/140 zou super zijn!

  23. remco ter plegt- 20-01-2018 om 08:43

    leuk voor mijn bram kan hij lekker s toer doen de op het voetbalveldt en de maat 128

  24. Ilse Cuijpers -van der Heijden- 20-01-2018 om 10:05

    Zoon Len gaat dit jaar voor de tweede keer skiën in Oostenrijk! Als hij 10 jaar is wil hij gaan snowboarden, zegt hij. Verder is hij vooral bezig met fietscross (‘stunts’ maken) en steppen! Het liefst zo hard, hoog en gevaarlijk mogelijk, nu al.. En hij is nog maar 4..! Super leuker trui! Maat 104 (en als het klein valt graag 110).

  25. julia van empel-stamate- 20-01-2018 om 11:04

    Mijn zoon zit op zwemmen en scouting. Maat 146

  26. jeanette van dijk- 20-01-2018 om 13:07

    onze zoon zit op zwemmen en is dol op trampoline springen, voetbal, crossen met zijn fiets. z’n cool shirt zou hem super stoer staan in maat 128.

  27. Onze zoon doet aan sportsnack na school (op school), zwemmen, fietsen en sportkampen, geen rust in het lijf waardoor hij altijd bezig blijft!
    De stoer trui in maat 134/140 past hem als gegoten…

  28. Onze Koen heeft zijn ski- en snowboardtrucs en skills laten zien op hoch zillertal. Daarnaast is hij goalie bij zijn voetbalteam. Kledingmaat 164

  29. Kees gaat dit jaar voor het eerst op skiles! Hij heeft er enorm veel zin aan!! Ik vind het vooral erg spannend😉…. Hij draagt nu maat 110. Zou een super leuke verassing zijn..

  30. Oh ik vind dit merk zo gaaf!! Elliot gaat dit jaar voor het eerst skiën en hij vindt het nogal spannend. Misschien dat dit stoere shirt hem helpt!! Maat 128 zou perfect zijn!

  31. Nelleke van Overdam- 21-01-2018 om 09:55

    Onze Julian van 7 traint iedere maandag met karten in kartcenter Roosendaal. Hij is al een jaar de jongste van de club. Ook rijd hij al mee aan de GK4 wedstrijden in Nederland, Belgie, Frankrijk en Duitsland met zijn eigen kart.
    Juul stond voor het eerst op een snowboard toen hij 2,5 was. Iedere winter gaan we naar de sneeuw.10 febr. Gaat het feest weer beginnen! Hij draagt maat 134

  32. Skyler zit op skiën en Jiu Jitsu.
    Wij gaan voor maat 134!

  33. Renske Castelijns- 21-01-2018 om 11:05

    Ik heb 3 zoontjes die alle 3 dare devils zijn. Maar ik zou de trui graag voor de oudste willen winnen. Hij fietst, voetbalt en springt op de trampoline alsof zijn leven er vanaf hangt…
    en wat zou deze trui hem mooi staan. Ik zou graag maat 122 voor hem winnen. Dan kan hij er volgende winter ook nog de ‘blitzzz’ mee maken! En als de trui te klein wordt gaan zijn broertjes er de show mee stelen. 🙂

  34. Angelique Bogaard- 21-01-2018 om 11:29

    Ivo houd erg van voetballen maar schaatsen vind hij ook erg leuk
    Snowboarden hebben we nog nooit gedaan
    Ivo heeft maat 134

  35. Sabine van os- 21-01-2018 om 13:02

    Heb twee stoere knullen eentje is nog te klein bijna 2 maar die wijkt niet af van zijn grote broer van 6!!mijn stoere sem wil graag de blitzzzz maken met zijn step
    Daar is hij echt de “koning” in met
    Zijn moves dat ik echt mijn hart vast hou…en natuurljk met jiu jitsu want sem wil de grootse en sterkste worden van heeeel het land😍😍❤️Graag maatje 122/128

  36. Ferre gaat deze krokusvakantie snowboarden in Italië. Deze trui (maat 164) zou perfect zijn om daar de show te stelen🏂

  37. Anouschka- 21-01-2018 om 18:54

    Onze zoon van 5 jaar is dol op klimmen en klauteren in het bos. Niks houd hem tegen om lekker vies te worden.
    Maat 122

  38. Mn Grote kleine jongen is een stoere bink die aan mountainbiken doet! De sport beoefenen is echt een passie van hem! Hij fietst kilometers ver ..misschien wel in deze stoere sweater maat 176?

  39. Marielle van Daalen- 21-01-2018 om 20:23

    Onze zoon Skyler van 4 jaar doet aan Karate en is af en toe een Dinosaurus. 😉 maat 110

  40. Heb een stoere jongen die doet aan Motorcros en kickboksen en voetbal. Motorcross is bij hem wel numm 1. Dit shirt zou mijn zoon graag showen in maat 134/140. ✌️👍

  41. Katrien De Ketelaere- 21-01-2018 om 22:05

    Jarne gaat deze krokusvakantie skiën in Oostenrijk.
    Verder doet hij nog aan basket en geniet hij van springen op de trampoline en fietsen.
    Een echte buitenjongen dus…
    Deze coole sweater maat 164 zou hem niet misstaan 😉

  42. Gerdy Baar- 21-01-2018 om 22:15

    Mijn zoon Ryan mag bijna afzwemmen voor z’n B diploma, en dan zullen we op zoek gaan voor een passende sport voor hem, welke sport het ook wordt
    het shirt zal hem sowieso prachtig staan 😉
    maat 116

  43. Esther Jager- 22-01-2018 om 09:47

    Mijn zoontje gaat zijn winterkunsten laten zien op de ijsbaan in Rotterdam. Hij heeft namelijk schaatsles gehad en kan al aardig schaatsen nu en geniet er echt van. Ook als we over een paar weken naar de sneeuw gaan in Oostenrijk binden we de ski’s weer onder. Eens kijken wat daar voor winterkunsten uit komen!
    Maat 140!

  44. Sylvia Karel- 22-01-2018 om 13:33

    Mart heeft nu alweer kriebels.. want over vijf weken mogen we weer skiën in Brixen im Thale, Oostenrijk!! Daarnaast voetbalt hij graag en gaat met papa touren met de mountainbike! Hij heeft bijna maat 152, van zo’ n stoer shirt zou hij superblij worden!!!

  45. Viktor houdt van voetbal, tennis, duiken én skiën!
    Binnenkort gaat hij op Kicks kamp… het kan niet gek genoeg zijn… lekker stoer!
    Maatje 152 zou hem perfect passen.

  46. Me vriendje 12 jaar doet aan voetbal en aan autocross zo leuk
    Maar 164

Reageer